Reklámok

GYIK

(Ha esetleg nem kapcsolódna be automatikusan a felirat, kattintsatok a lejátszó alján a fogaskeréktől balra lévő gombra, ami csak a videó elindítása után jelenik meg.)

Gyakran Ismételt Kérdések, és persze válaszok is.

Általános kérdések

Mikor indul a Guild Wars 2?

  • Elővásárlóknak augusztus 25-én. (pre-purchase)
  • Előrendelőknek augusztus 27-én. (pre-order)
  • Mindenki másnak augusztus 28-án.

Magyar idő szerint reggel 9-kor lesznek a rajtok.  Lehetséges, hogy a teljes felkészültség érdekében 25-én a szervereket akár 3 órával korábban elindítják, tehát reggel 6 és 9 között (hasonló korábbi rajtok voltak a béta hétvégék alatt is). Ez csak az elővásárlók rajtját érinti, többiekét nem.

Mikor lesznek bétatesztek?

Már nem lesz több bétateszt  indulás előtt.

Milyen platformon lesz elérhető a Guild Wars 2?

A játék csak PC-s verzióban lesz elérhető.

Melyek a Guild Wars 2 rendszerkövetelményei?

Minimum követelmények:

  • Windows XP Service Pack 2 vagy jobb
  • Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 vagy jobb
  • 2 GB RAM
  • NVIDIA® GeForce® 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, vagy jobb (256MB video RAM és shader model 3.0 vagy jobb)
  • 25 GB szabad hely

Havidíjas lesz a Guild Wars 2?

Nem. Ugyanúgy, ahogy a Guild Wars első részénél, nem lesz havidíj. Ha játszani szeretnél, csupán egyszer megveszed a játékot, és utána addig használod, ameddig szeretnéd (Buy-to-Play, B2P modell). A játékban lesz mikrotranzakciós rendszer is.

Mi a helyzet a kiegészítőkkel?

A később megjelenő kiegészítőket ugyanúgy egyszer kell majd megvásárolni.

Milyen a mikrotranzakciós rendszer? Ugye nem lesz erősebb, aki pénzt költ rá (Pay-to-Win)?

Valódi pénzért lehet vásárolni gemeket a Gem Storeban, ezeket pedig kétféleképpen lehet elkölteni: közvetlenül kényelmi szolgáltatásokra és kozmetikai jellegű holmikra (plusz karakterhely, plusz tárolóhely, minipetek, kosztümök, festékek, ideiglenes szintezési segítők), illetve át lehet váltani játékpénzre.  Biztos lehetsz benne, hogy valódi pénz költésével nem lesznek erősebbek más játékosok. Viszont lehet játékpénzért gemet venni más játékosoktól, vagyis valódi pénz költése nélkül is hozzá lehet jutni mindenhez, ami a Gem Storeban vásárolható, beleértve például a plusz karakterhelyet is. Bővebben a mikrotranzakciós rendszerről, Gem Store árak.

Miben más a Guild Wars 2, mint a többi MMO?

Míg a Guild Wars 2 egy közös, perzisztens világ élményét nyújtja, megtartja az eredeti játék erősségeit is, és teljesen egyedi fejlesztéseket is tartalmaz. Az ArenaNetnek van egy határozott víziója a “tökéletes” MMORPG-ről, amelyet egy manifesztumban fogalmaztak meg.

  • Választások karaktergenerálásnál és játék közben. Valódi, visszavonhatatlan döntések teszik egyedivé a karaktered életútját, amelyek hatása az ún. otthoni instában tapasztalható.
  • A személyes történet, ami a maximális szintig terjedő elbeszéléseket tartalmaz, részletesen előadott, változatos, fordulatos, szinkronizált történet. Bővebben a választásokról és a személyes történetről.
  • A karakterednek egy személyisége is van (vérmes, megnyerő vagy méltóságteljes), ami befolyásolja a világ szereplőinek reakcióit. Bővebben a személyiségről.
  • Sosem kell grindelned, a szintezés nem nyűg, hanem élmény. A játék úgy van megtervezve, hogy mindig legyen értelme, élvezeti értéke annak, amit csinálsz, akár harcolsz, akár tárgyakat készítesz, akár csak nézelődsz a világban. Bővebben itt lejjebb.
  • Spontán együttműködés. Nem szükséges partiban lenned, hogy együtt kalandozhass másokkal: ha részt vettél egy feladat végrehajtásában, egy mob megölésében, akkor biztosan kapsz XP-t és lootot, ahogy a többiek is, nincs versengés.
  • Visszavágysz nosztalgiával a kezdő zónákba? Egy alacsonyabb szintű haver hív, hogy segíts neki? A visszaskálázódás nevű játékmechanizmussal a minden zónára, és azon belül minden területre külön-külön meghatározott adott szintre rak vissza a program, ha korábbi zónákba látogatsz el (de a skilljeid megmaradnak). Így kihívást jelentenek a kinőtt zónák is, beleértve mások fajok zónáit is, és mindig együtt játszhatsz azokkal, akikkel szeretnél!
  • Dinamikus események. Ezek váratlanul elkezdődő események, amelyekbe be lehet ugrani, ha a közelben vagy, és a siker az aktuális résztvevőkön múlik, a tartalom pedig azok létszámához skálázódik. A sikeres események további eseményeket indíthatnak be. Bővebben itt lejjebb.
  • Akciójátékokra emlékeztető harcrendszer, ahol félregurulásokkal (dodge), aktív blokkolással, jó időzítéssel használt hátráltató képességekkel tudod biztosítani a túlélésedet. Képességhasználat közben mozogni is tudsz. Vége az egy helyben állva gombnyomogatásnak! Bővebben a harcrendszerről, még bővebben a harcrendszerről.
  • Nincsenek gyógyítók, minden kaszt önállóan működőképes, minden helyzetben használható. Az előző pontban felsorolt lehetőségeken túl mindenkinek van egy öngyógyító képessége is, és mindenki tud éleszteni is, bármikor. Sohasem kell attól félned, hogy kihagynak egy szervezett partiból a kasztod miatt! Bővebben a gyógyításról és halálról.
  • World versus World, avagy WvW. Ez egy több napig tartó stratégiai háborúzás 3 szerver között, ahol különböző erődítményeket kell elfoglalni, ostromgépeket építeni, hatalmas csatákban részt venni. 4 térképen akár 2000 játékos vehet egyidejűleg rész benne.  Bővebben itt lejjebb.
  • PvP, ahol egyenlők az esélyek, mert a meccsek idejére maximális szintű leszel. Nem kell sok órát farmolnod tárgyakat vagy reput, minden szükséges felszerelés azonnal elérhető mindenkinek! Gyakorló meccsek mellett 5 fős szervezett csapatban napi, havi és éves bajnokságokban szerezhetsz dicsőséget! Bővebben itt lejjebb.
  • Minijátékok. Egyedi helyszíneken, egyedi szabályokkal és képességekkel töltheted el az idődet a különböző minijátékokban. Ha belefáradtál a világ megmentésébe, szállj be mondjuk a hordóbunyóba (Keg Brawl) Hoelbrakban, a norn fővárosban! Bővebben a minijátékokról, részletes bemutató a hordóbunyóról (angol).
  • Ugrálós rejtvények (jumping puzzles). Elszórtan a világban platformjátékra hasonlító feladványok várnak a kellően elszánt játékosokra, akiket izgatnak a titkos helyek. Kincsesládák, bossok, rejtett dinamikus események, illetve vetítéssel bemutatott panorámák (vistas) várnak rád a rejtvények végén. Ha bővebben érdekelnek, akkor YouTube-on keress rá arra, hogy “guild wars 2 jumping puzzle”, és szemezgess a találatokból.
  • A gyűjtögetés (gathering) ugyanúgy egyénileg jutalmaz, mint ahogy a játék többi része. Egy lelőhelyről mindenki külön-külön kiveheti, ami benne van, itt sincs versenyhelyzet!
  • Készítés (crafting). Nyolc szakmából egyszerre kettőt választva hasznos holmikat készíthetsz. Kezdettől fogva van értelme annak, amit csinálsz, nem a kukának dolgozol, és még új receptek felfedezésére is van lehetőséged! Készítéssel garantálhatod, hogy neked megfelelő felszerelésed legyen. Bővebben a készítésről.
  • Trading Post, ami egy jócskán fejlesztett aukciós ház. Vételi ajánlatokat is lehet tenni; távolról is lehet használni, kalandozás közben; valós idejű statisztikákkal segíti a kereskedést; illetve teljesen globális, minden szervert magában foglal. Bővebben a Trading Postról.
  • Rendkívül fejlett guildrendszer. Összetett fejlesztési rendszer; fiókalapú tagság (tehát nem karakteralapú); akárhány guildben tag lehetsz; szabadon beállítható jogok és rangok; akár 500 fős tagság. Bővebben a guildekről.
  • Folyamatos bővítés. Az ArenaNet már bizonyította az eredeti Guild Wars-szal, hogy ért ahhoz, hogyan kell egy MMO játékot hosszú távon üzemeltetni. Indulás után a fejlesztők két csapatban fognak tovább dolgozni, az egyik, a Live Team, a meglevő tartalmakat bővíti elsősorban újabb dinamikus eseményekkel, a másik pedig a következő kiegészítőn dolgozik. A meglevő zónák is átalakulnak, ha később arra jársz, új dolgokat fedezhetsz fel!
  • Gyors karbantartás. Az ArenaNet streaming technológiája képes arra, hogy mind a klienst, mind a szervert gyorsan frissítse. Itt nincsenek heti karbantartások vagy váratlan, hosszú leállások, ahogy az eredeti Guild Warsban sem voltak!
  • Havidíjmentes. Ezt az AAA-kategóriás, alsóhangon sokszáz órás élményt havidíjmentesen élvezheted, nem kell folyton azon tipródnod, hogy megéri-e neked egy előfizetés árát. Bármikor félreteheted, bármikor visszatérhetsz hozzá! A Free-to-Play (F2P) játékoktól pedig a produkciós értékei különböztetik meg, ilyen szép és magával ragadó világot, ilyen sok minőségi tartalmat más F2P játék nem nagyon nyújt.

Tetszik a játék. Hogyan lehet a Guild Wars 2-t megvásárolni?

Kétféle kivitelben lehet megvásárolni a Guild Wars 2-t: dobozos és digitális. Dobozos kivitelnél kétféle fizetési mód van, előrendelés (pre-order) és közönséges vásárlás. Digitális kivitelnél csak azonnali elővásárlás lehetséges (pre-purchase), viszont két változat kapható, alap és deluxe kiadás.

  • Dobozos példányokat előrendelni lehet például nálunk, illetve a magyar szaküzletekben. Ezért 1 nap előny (headstart) jár.
  • Dobozos példányokat vásárolni a szaküzletekben lehet majd megjelenéskor és azután.
  • Digitális alapkiadást számos helyen lehet elővásárolni az interneten: a hivatalos oldalon, illetve a viszonteladóknál. Arra figyelj, hogy az ár euróban legyen megadva vásárláskor, mert különben nem európai régióba érvényes kulcsot fogsz kapni! Nem ajánlott olyan helyen vásárolni, ami nem szerepel a viszonteladók listáján, mert valószínűleg csalásról van szó! A digitális elővásárlásért 3 nap előny (headstart) és egy játékbeli hasznos tárgy (Hero’s Band, tulajdonságnövelő ékszer) jár.
  • A digitális deluxe kiadást ugyanott és ugyanúgy lehet elővásárolni, ahol a digitális alapkiadást. Az előbbi figyelmeztetések érvényesek erre is! 20 euróval kerül többe, és több játékbeli tárgyat, illetve egy csak így megszerezhető képességet ad  a 3 nap előny (headstart) mellé. Bővebben a hivatalos oldalon.

Létezik ezeken felül gyűjtői kiadás is (Collector’s Edition), bővebben a hivatalos oldalon.

Mit kell kezdeni a vásárláskor kapott kóddal?

register.guildwars.com címen kell fiókot létrehozni, azután lehet a játékot letölteni. Bővebben a fiók létrehozásáról, letöltésről, telepítésről. Már az előrendelői kulcsok is beregisztrálhatók!

Melyik szerverre menjek? Lehet szervert váltani, és ha igen, hogyan?

(Frissítve: Jelenleg a legtöbb magyar játékos a Piken Square illetve a Desolation szerveren található.) A játék indulása után hetekben ingyenes lesz a szervertranszfer, tehát nem kell nagyon parázni választásnál. Utána pedig bevezetésre kerül a guest (vendég) rendszer, amivel bármikor átmehetsz bármelyik másik szerverre PvE-t vagy PvP-t játszani, csak a WvW-ben nem vehetsz részt. Amikor a guest rendszert bevezetik, onnantól a transzfer (amire tehát csak WvW miatt lehet szükség) gembe fog kerülni, és heti egy alkalomra lesz korlátozva.

Nekem akadozgat a játék…

Itt van egy cikk arról, hogy milyen hardverrel milyen FPS-re számíthatsz. A megjelenés után még további fejlődés várható ezügyben, a hiányosságok részben a meghajtókban vannak (egyedi grafikus motort használ a GW2, ahhoz külön támogatást kell berakni).

Karakterek

Guild Wars 2 tartalmaz más fajokat az emberen kívül?

Természetesen! Az emberek mellett négy más fajból lehet karaktert készíteni, és azt személyre szabni egyéni ízlés szerint: a macskaszerű, bestiális charrok, az óriástermetű, vadonjáró nornok, az apró, de rendkívül intelligens asurák, és az emberkülsejű növénylények, a sylvarik. Bővebben a fajokról.

Hány kaszt közül lehet választani a játékban?

A Guild Wars 2 nyolc, játékstílusban és skillekben teljesen eltérő kasztot (professiont) tartalmaz. Két nehézvértes katona (warrior, guardian), három bőrvértes kalandozó (engineer, ranger, thief), három szövetruhás írástudó (elementalist, mesmer, necromancer). Bővebben a kasztokról.

Ki lehet próbálni valahogy a karaktergenerálást?

Magyarul is elolvashatod a választási lehetőségeket. A Luna Atra francia rajongói oldalon található egy karaktergeneráló. Ezt jobb felül lehet más nyelvre állítani (pl. angol), és a kinézet kivételével mindent tartalmaz. Ugyanott működik egy buildgeneráló is, ahol fegyverekkel és a képességekkel ismerkedhetsz meg.

Hogy fog menni a karakterek fejlődése?

A Guild Wars 2-ben széleskörű karakterfejlődési rendszer van. A cél az, hogy a játékosoknak ne kelljen grindelniük, ami sajnos sokszor a magas szinthatár velejárója. Tapasztalati pontokat lehet szerezni:

  • Mobok leverésével, természetesen.
  • Szívességek (renown hearts) elvégzésével.
  • Dinamikus események teljesítésével.
  • Felfedezéssel, minden zónában adott egy listája a felfedezhető érdekes helyeknek (points of interest, waypoints, vistas).
  • Gyűjtögetéssel és készítéssel.
  • WvW háborúzásban részvétellel.

A játékban továbbá működik egy olyan rendszer, ami biztosítja, hogy az alacsony szintű tartalom is élvezhető maradjon. Minden zónához tartozik egy szintkorlát, és a magasabb szintű karakterek leskálázódnak arra a szintre, bár a képességeiket megtartják. Ezáltal a már “kinőtt” tartalom is élvezhető marad, illetve különböző szintű karakterek is kalandozhatnak együtt.

Mekkora lesz a legmagasabb elérhető szint a Guild Wars 2-ben?

A maximálisan elérhető szint 80. Viszont a többi MMORPG-vel ellentétben itt 20-asról 21-esre fellépni ugyanannyi időbe fog telni, mint 70-ről 71-re, egyenletes tempójú a fejlődés.

Guild Wars 2 játszható lesz szólóban is?

Igen. A karaktereddel fejlődhetsz és el is érheted a maximumot anélkül, hogy valaha csatlakoztál volna akár egyetlen partihoz is. A legtöbb tartalom szóló játékban is élvezhető, mivel a résztvevő játékosok számához igazítja a nehézséget (skálázódás), és mert a kasztok önellátóak, nem szükséges partit összeállítani a kalandozáshoz.

Milyen kapcsolat lehetséges eredeti Guild Wars karakterek és Guild Wars 2 karakterek között?

A Guild Wars 2 egy teljesen új játék, nem lehetséges az első részben létrehozott karaktereket tovább vinni a második részbe. Viszont az első részben kitölthető ún. Hall of Monumentsen keresztül rangokat, egyedi fegyver- és páncélkinézeteket, peteket, minipeteket kaphatsz a második részben. Bővebben a Hall of Monumentsről, illetve Hall of Monuments online kalkulátor (itt meg lehet nézni a jutalmakat, kattints a kis képekre a Reward Meter sorban).

Játékmenet

Milyenek is ezek a dinamikus események, eseményláncok?

Nem statikus NPC-k osztogatják a különböző feladatokat, hanem folyamatosan változik az épp elérhető tartalom, változik a világ. Az események egy adott helyhez, területhez kötve indulnak el, erről minden közelben levő játékos értesítést kap (“New Event Nearby” felirat a képernyőjükön), illetve a térképen is megjelenik egy jelzés róla.  Az esemény mindenképpen lezajlik, függetlenül attól, hogy hány játékos reagál a jelzésre. Az események mindig szakaszokban zajlanak, és a játék szakaszonként hozzáigazítja az ellenfeleket az aktuálisan résztvevő játékosok számához (dinamikus skálázódás). Attól függően, hogy sikeres vagy sikertelen volt az esemény, további események indulhatnak el (ezek egy eseménylánc “szemei”). Például ha sikerült visszaverni a kentaurok támadását, vissza lehet támadni, és végül leverni a vezérüket az erődjükben — ezek újabb dinamikus események, amelyek szintén ott és akkor zajlanak, egyébként nem elérhetők.  Még bővebben a dinamikus eseményekről.

A régi questek teljesen eltűntek?

A régi questek helyét az ún. szívességek (renown hearts) veszik át. Ezekben hasonló, de változatosabb feladatokat kell végrehajtani, mint egy tipikus questben, és mindig többféle módon végrehajthatod a szívességet. Nem kell beszélni senkivel, rögtön elkezdheted, mihelyt a közelébe kerültél egy ilyen szívességre váró NPC-nek. Ha befejezted, levélben köszöni meg és küldi a jutalmat, akkor sem kell odamenni hozzá. Vége a könyvelési tételekre emlékeztető questlistáknak; segíts annak, akit éppen megtalálsz a világban! Még bővebben a szívességekről.

Tényleg nincsenek benne raidek?

Szervezett raidelés nincsen a Guild Wars 2-ben. A dinamikus eseményláncok, különösen a magasabb szintűek, felérnek egy nyílt világbeli raiddel, de a játék nem versenyez ezen a téren a többi MMO-val, hanem másféle tartalmat nyújt.

Mit tudunk eddig a dungeonokról?

Kezdéskor 8 dungeon lesz a játékban, az első 30. szinten, utána 10 szintenként egy, végül 80. szintre három is lesz. A dungeonok összesen 4 változatban lesznek végigvihetők, ebből egy közepes nehézségű (story mode, történet mód), a többi három pedig nehéz lesz (explorable mode, felfedező mód). A  történet mód része a játék fő történetének, ilyenkor találkozunk a Guild Wars 2 ikonikus főszereplőivel, a Destiny’s Edge nevű társaság tagjaival, és velük együtt kalandozhatunk. A felfedező mód ezután válik elérhetővé, háromféle változatban, amelyek közül lehet választani lehet egy-egy dungeon futam elején. Továbbá a dungeonokban is működik a dinamikus eseményrendszer, és érhetnek bennünket meglepetések, nem lesznek mindig ugyanolyanok a futamok. Még bővebben a dungeonokrólfelfedező mód beszámoló.

Milyen végjáték van a Guild Wars 2-ben?

Először is a Guild Wars 2-ben maga a játék a végjáték: minden úgy van megtervezve, hogy a bent töltött idődet kellemesen eltölthesd, ne csak számok/csíkok felfelé vándorlását nézd, miközben unatkozol. Nincsenek mesterséges korlátok az “izgi” tartalom elérésének útjában. Elhagyva a kezdő instát, 2. szinttől kezdve mehetsz PvP-zni, WvW-zni, és részt vehetsz a PvE kezdőzónák dinamikus eseményeiben.

80. szinten a PvE végjátékban, Orr szigetén már csak dinamikus eseményhálók (!) vannak, nincsenek szívességek.  Itt a játékosoknak együtt kell működniük, hogy visszavegyék a szigetet Zhaitan erőitől: előbb partraszálló hadműveletek következnek, utána stratégiailag fontos helyeket kell visszafoglalni, ugyanis ezek nélkül nem lehet eljutni a történetet lezáró instákba. Bővebben a PvE végjátékról.

Hogyan is fog zajlani egy World vs. World háború (WvW)?

Három szerver kerül egy-egy WvW csoportba, azok háborúznak. Kéthetente van zárás, utána a győztes egy csoporttal feljebb lép, a vesztes egy csoporttal lejjebb lép, a középső szerver pedig marad abban a csoportban. A négy térképből az egyik központi (Eternal Battlegrounds), és van egy-egy ún. határvidéke (Borderlands) a három résztvevő szervernek, mindegyiken akár 500 játékos csatázhat. Amikor belépsz, felskálázódsz 80. szintre, de csak a tulajdonságaid, a felszerelésed nem, és a képességeid is maradnak azok, amelyek voltak. WvW-ben jár XP és loot, csak itteni játékkal fel lehet fejlődni 80. szintre.

A nyeréshez szükséges pontokat szerezni a különböző hadi létesítmények (készletraktárak, tornyok, erődök, várak) elfoglalásával és megtartásával lehet. Mind védekezéshez, mint támadáshoz ostromgépeket lehet építeni (katapult, balliszta, faltörő kos, olajos üst, ágyú, stb.), ezekhez a WvW stratégiai erőforrása, a supply (készlet) szükséges, amit a helyszínre kell hordani. Supply kell ahhoz is, hogy az elfoglalt létesítményeket fejlesszük, illetve a falait javítsuk ostrom esetén. A WvW egy kiegyensúlyozatlan “örök” háború, ahol a jó szervezés, együttműködés, logisztika nyer. Bővebben a WvW-ről.

Milyen lesz a PvP? Tényleg azonnal elérhető, és nincsen hátrányban az, aki csak most kezdte?

A PvP-be lépéshez csak egy gombot kell megnyomni a karakterlapon, és rögtön átkerülsz a PvP előszobájába, a Heart of the Mistsbe (illetve legelső ilyen alkalommal egy PvP tutorialon fogsz átesni). Itt felskálázódsz 80. szintre, ingyen elérhetővé válik a játék legjobb felszerelése (amire van egy plafon, mindenkinek ugyanannyi), és berakhatóvá válik az összes skill és trait. Ha visszamész PvE-be, visszakapod az ottani felszerelésedet és képességeidet. A builded részét jelentő fegyvereket, skilleket, rúnákat, miegyebeket szabadon beállíthatod, és utána kétféle módon csatázhatsz: vagy 8v8 kötetlen PvP-ben, vagy 5v5 szervezett napi bajnokságokban. A kötetlen PvP-be azonnal beléphetsz (hot join), és bármikor kiléphetsz büntetés nélkül.

PvP térképeken közös feltételek: három foglalópont adja folyamatosan a pontokat, járnak pontok ölésért is, és 500 pontig megy a meccs. Négy különböző térkép lesz benn induláskor, mindegyiken van valamilyen ún. másodlagos cél: az egyiken hajítógéppel lehet pályát bontani és ellenfeleket ölni, másikon az ellenfél védett bázisán álló NPC-t, Guild Lordot lehet leverni extra pontokért, satöbbi. Az állandóan futó napi, havi, és éves bajnokságok mellett játékosok is szervezhetnek bajnokságokat. A PvP jutalma — a győzelem édes ízén túl — a glory, amivel ritka kinézeteket (fegyver, páncél) és különleges kivégzési animációkat lehet szerezni, illetve növekszik a PvP rangod. Bővebben a PvP-ről.

Világ

Mi történt az eredeti Guild Wars és a Guild Wars 2 között?

250 év telt el, az Ősi Sárkányok felébredtek. Egyikük, Zhaitan, felemelte az elsüllyedt Orr királyságát  a tenger alól, és ott vert tanyát, az ebből fakadt szökőár elpusztította Lion’s Archot. Az emberek küzdenek a túlélésért több fronton is, a charrok élre törtek haditechnikában, az asurák kialakították az egész Tyriát lefedő térkapu-hálózatot, a nornok délre vonultak Jormag, egy másik Ősi Sárkány elől, megszülettek a sylvarik a Pale Tree-ből. Bővebben az eseményekről.

Lesznek lőfegyverek a Guild Wars 2-ben?

Igen, lesznek. A Guild Wars 2 világa markánsan más világ, mint elődje, ún. steampunk jellegű, hogy éreztesse az eltelt 250 évet. A charrok az ipari forradalom vívmányait hozták be, az emberek a reneszánsz szárnyaló művészetével és eszközeivel jeleskednek, az asurák retró-futurisztikus technomágikus ketyeréi pedig szüntelen újdonságokkal lepik meg Tyria lakóit.

Hogyan lehet majd utazni a játékban?

Hátasok, repülési lehetőség nincsenek. Azok helyett a Diablo sorozatból ismerős utazópontokat (waypoint) lehet igénybe venni, azonnali utazást tesznek lehetővé, a nagyobb tájegységek között pedig asura kapukkal lehet utazni, szintúgy azonnal.

Úgy láttam a videókból, hogy lehet víz alatt is kalandozni. Hogy megy ez?

Az ArenaNet teljes értékű tartalmat készített a vízalatti részeken, fajokat és helyszíneket dolgozott ki, illetve külön fegyvereket, képességeket a vízalatti harchoz. Nincs korlátozás a merülésre, minden karakter kap egy korlátlan ideig működőképes lélegzőmaszkot. Számos rom, hajóroncsok, a felszínen elzárt helyek bejáratai, baráti vagy ellenséges fajok, dinamikus események, minidungeonok, ezek mind megtalálhatók a víz alatti világban. Bővebben a a vízalatti harcról.

Nekem még vannak kérdéseim…

  • A felső menüsorban egy csomó rendszerezett tartalmat találsz, játékmenet cikkek, videók, képek, útmutatók, satöbbi.
  • Használd a blog keresőjét, jobb felül a képmező alatt egy kis szövegdoboz.
  • Ugyanott vannak a kategóriák is, a blog cikkei címszavak alapján csoportosítva.
  • Van csetfolyam, kérdezz.
  • Van fórum, keresd meg a megfelő témát, esetleg nyiss egy újat, és kérdezz. Ott találod a klánok toborzásait is.
  • Van egy Facebook csoportunk, ahova csatlakozhatsz, és utána tehetsz fel kérdéseket.
Reklámok
  1. Erik
    2010. június 3. - 12:13

    Köszi a leírást!Érdekes volt, és hasznos is :)

  2. fubenalvo
    2010. június 3. - 15:02

    Hmm mondjuk a fordítást nem ártana lassan befejeznem, teljesen ki is ment a fejemből… ^^”

  3. 2010. július 2. - 17:53

    Hmm mondjuk a fordítást nem ártana lassan befejeznem, teljesen ki is ment a fejemből… ^^”
    +1

  4. Scip
    2010. október 3. - 14:46

    bocsi de a profession os kérdést nem ártana frissiteni … föleg hogy lassan megjelenik az 5. is :D

    • 2010. október 3. - 19:34

      jajaja… most hogy mondod… :) A héten szerintem rendet rakok ezen a részen.

  5. Atesz
    2010. október 12. - 00:26

    Üdv,
    fizetési modellt elfelejtettétek írni. Nem egyértelmű…

  6. 2010. október 12. - 08:03

    Nah pár dolgot frissítettem, hozzáírtam. Ha valami kimaradt szerintetek, szóljatok! :)

  7. des
    2011. április 3. - 19:14

    az én gépemen a játéknak van elég cpum de nem dualcore nagy baj?

  8. des
    2011. április 6. - 19:52

    na miért nem válaszoltok

    • nathriel01
      2011. április 6. - 20:28

      Azért, mert nincs válasz. Már többször leírtuk, több helyen, hogy még nincsenek információk arról, milyen gép kell majd a játékhoz. Így azt sem tudjuk kell-e majd a dualcora, de a személyes véleményem az, hogy nem.

  9. Balázs
    2011. május 5. - 16:21

    Az lehetséges hogy a játék indulása után valamikor belerakják hogy a maximum level nem 80 lesz?

    • 2011. május 5. - 16:51

      nemtartom valószínűnek, de elképzelhető. Minden lehetséges. De ha a klasszikus GWt vesszük alapul, ott sem növeltek szintet. Igazándiból szerintem lényegtelen a szint elméletileg, és csak a balanceolási gondok vannak vele ha foylton nyomják feljebb.

  10. retim
    2011. június 24. - 12:26

    Mikor jelenik meg a Guild Wars 2?

    2011 szerintem törölhető….. ha egy standard MMO tesztjének a menete : belső céges prealpha, family&friends alpha, closed alpha, closed beta és végül open beta, és

    “jelen pillanatban gw2.com szerint idén zárt alfa és béta tesztek DE
    ez is változhat, a visszajelzésektől függ hogy mikor lesz publikus béta

    DE MÉG NAGYBA FEJLESZTENEK……TESZTELÉS CSAK EZUTÁN….
    VAGYIS JÖVŐRE, ÉS OBT MÉG SZÓ SINCS…. UTÁNA REALISE SZAKASZ….

    talán 2012 vége…….( majd ha kész lesz….. a megjelenést befolyásolják a pénzügyi jelentések, a versenytársak: lehet a Titán is, és még inkább meg akarnak felelni a magas elvárásoknak lehet hogy ezek is a megjelenést nem kedvezően befolyásolják …..)

  11. Tanus
    2011. december 3. - 21:45

    Hm-hm..:) Nem ártana gyerekek frissíteni ezt a szekciót :)

  12. 2012. május 24. - 21:04

    tudna nekem valaki segíteni az eredeti honlapon van olyan hogy DIGITAL EDITION és DIGITAL
    DELUXE EDITION az egyik teljes játék a másik nem vagy mivan?

    • nathriel01
      2012. május 24. - 21:13

      Mind a kettő teljes játék. https://buy.guildwars2.com/ Ha kicsit lejjebb görgetsz, akkor láthatod, hogy mivel ad többet (piros pipák) a Digital Deluxe, a sima Digital Edition-nél.

  13. retim
    2012. július 6. - 12:28

    frissíthetnétek az oldalt!

    A játék végleges változatának megjelenése 2012. augusztus 28., kedden várható!

    egész jól jósoltam gyerekek…

    • Daeve
      2012. július 10. - 18:26

      “talán 2012 vége……” azért aug28 messze van még az év végétől…..

  14. asd
    2012. augusztus 5. - 19:44

    Egyszer kell megvenni, de a kiegészítőkért kell fizetni?

    • nedvedicious
      2012. augusztus 5. - 19:57

      Igen.

    • Fenrir
      2012. augusztus 5. - 20:18

      A teljes értékű kiegészítőkért ( Mint pl a World of Warcraft : Mists of Pandaria kiegje) kell majd fizetni igen.
      A játékot természetesen ezen kiegek nélkül is játszhatod tovább, beszerzésük opcionális. ( Tartalmuk azonban vélhetőleg igen nagy lesz, új földrészek, tájak, dungeonok, fegyverek, páncélok, fajok kerülhetnek be így…vélhetőleg NEM jobbak mint az eddigiek, ha nem másabbak /újabbak)
      Tippelt áruk ilyen 7-10 ezer forint körül fog mozogni. Vélhetőleg 1-1,5 évenként jön egy.

  15. 2012. augusztus 5. - 22:18

    Reménykedtem h a Tesco-ba is árulják majd :c de tévedtem.. minő keserü csalodás… =)

  16. Viol
    2012. augusztus 5. - 22:24

    Ez a karaktergenerálós cucc tényleg jó :)
    Egy problémám van vele, hogy francia, és az istenért se találok nyelvválasztási lehetőséget jobb felül. :(

    • 2012. augusztus 7. - 09:14

      Ott van, csak nem a weboldal jobb felső sarkában hanem a karaktergenerálós rész jobb felső sarkában.

  17. Viol
    2012. augusztus 5. - 22:27

    Megvan, csak a képen kellett volna keresnem, és nem a weboldal tetején

  18. Ras
    2012. augusztus 7. - 01:09

    Szerintem érdemes beírni, hogy mind3nap reggel 9 a kezdés. Már ha tényleg az.

    • Endrosz
      2012. augusztus 7. - 08:27

      benne van, a legelején. :)

      • Ras
        2012. augusztus 8. - 21:40

        Ááá tényleg. És nem a hozászolásom után csempészted be? ;)

        Érdemes lenne az oldalon lévő visszaszámlálókat is ennek megfelelően frissíteni.

  19. 2012. augusztus 8. - 19:09

    “Nincsenek gyógyítók, minden kaszt önállóan működőképes, minden helyzetben használható”

    Ez végül jó nagy kamu lett az Anet részéről. Guardian = közepes healer + közepes warrior. Full heal, aoe heal. Gyógyít az, mint a veszedelem.

    • Bubi
      2012. augusztus 8. - 19:27

      De ha valaki úgy gondolja, hogy majd a guardian életben tartja, ő nem használja a heal skilljét, az gyorsan meghal :D

      • 2012. augusztus 8. - 19:39

        Ja, ha nem szólnak neki előre, hogy gyógyítson, mint dr. House, akkor lehet, hogy nem folyamatosan tolja.

        Elkezdtem számolni, hogy hány gyógyító skillje van. 12-nél abbahagytam, tehát ennél csak több lehet a végeredmény. A traiteket meg se néztem.

        A heal-ek bizonyos hányada közben sebzi az ellenfelet, de nem csak ebben más, mint a monk, mert páncélja is van. És ahogy nézem, van neki res.

        Lol.

        Végülis oké, hogy van ilyen class – bár most kissé OP -, csak korrektebb lenne szólni, hogy bocs, fiúk-lányok, mégiscsak beraktunk a játékba egy healert, ha szeretnél 12+ gyógyító skillt 1 helyett, a guardiant válaszd.

    • Endrosz
      2012. augusztus 8. - 20:00

      Való igaz, hogy az egyik jelenlegi OP kaszt, amit a tervezők szerint is vissza kell fogni, az a guardian. Mégis, nem 5 guardianból állnak a nyerő PvP bajnokság csapatok, sőt kettőt sem feltétlenül visznek. Pedig vihetnének, nincs akadálya. Ez mindennél többet elmond a balanszról — még meg se jelent a játék, máris nagyon jó. Önmagában az, hogy a guardiannak vannak kisebb — igen, kisebb — healjei, nem nagy ügy. Ha neked az kell, játssz guardiannal.

      Az elének van a legtöbb kombómezője, hú, az a legtáposabb! Ja nem, az csak egy dolog a sok közül… A mondatnak van másik 2/3-a is, ami pedig teljesen megáll. Mindegyik kaszttal lehet szépen alkotni, PvE-ben is, PvP-ben is, és ez óriási eredmény, sok munka van benne.

      • Shantey
        2012. augusztus 8. - 20:04

        Vagy gondoljatok a Teamparadigm videóira, ahol Teldo az akkor még erősen alultápláltnak hitt engivel túlerővel szemben is képes volt egyedül nyerni. Nem is egyszer. De az tény, hogy a guardian jelenleg – és gyanítom később is – pofátlanul szívós ellenfél, ami 77x buffolva és nerfelve lesz ide-oda. :)

      • 2012. augusztus 8. - 20:06

        hát ha megnézed akkor
        http://wiki.guildwars2.com/wiki/Tome_of_Courage
        ez oké hogy elit skill de azért itt van heal rendesen

      • Shantey
        2012. augusztus 8. - 20:07
      • Zanzárd
        2012. augusztus 8. - 20:14

        Shantey ott a pont :)
        Van itt balansz, csak tudni kell mindennek az ellentétpárját :D

      • 2012. augusztus 8. - 20:17

        Az ele szerencsére nem OP, szerintem nagyon nehéz vele igazán jól játszani, én nem is vállalkozom rá. Nagyon üt, könnyen hal, és fejből tudni kell annyi skillt, mint semmi mással. Nem tud fegyvert váltani, így az egyszerre használható combo-k száma nem a teljes arzenál. (A combokban azt szeretem a legjobban, hogy szivecske iconjuk van, ez jó.)

        Én tökéletesen egyensúlyozottnak látom az ele-t, veszélyes és törékeny, pont olyan, amilyennek lennie kell. Nehezebb, mint az első részben volt, az biztos.

        Létezik 2 guardianos PvP team build, a többi warrior, esetleg egy necro, folyamatos res, és nem lehet őket leverni, viszont ez rémes. A res-t és a guardiant kell rendbetenni, azt hiszem, a többi class többe-kevésbé jó és kiegyensúlyozott. Az engineer is ütős lett a BWE3-ra, mesmerrel a thiefet is korrekt ellenfélnek éreztem.

      • Zanzárd
        2012. augusztus 8. - 20:24

        Persze, az ilyen dolgokat ki kell venni és nem mondom, hogy nem erős a guardian.
        Szívecske ikon :D:D Nekem kicsit nagynak tűnt az a szív, beértem volna egy sima felirattal.

    • 2012. augusztus 8. - 20:11

      De akkor sem full healer. Illetve ettől még minden kaszt önálló lesz.
      Kevés olyan skillje van, amivel komolyat lehet healelni, inkább sok regent tud osztani.

      • 2012. augusztus 8. - 20:12

        Igen, nem full healer, ütni is keményen tud.

      • Zanzárd
        2012. augusztus 8. - 20:16

        Szóval akkor vannak gyógyítók, vagy nincsenek? Elementalist is nyugodtan beállhat healelni, esetleg rangernél is akad party heal.

  20. 2012. augusztus 8. - 20:21

    Ha komoly PvP guildek szigorúan előírnak a teambe 3 perces cooldownnal rendelkező skilleket dedikált csappattagok számára kizárólag azért, hogy a Guardian healjét megfékezze, akkor nyugodtan lehet mondani, hogy van healer.

    Gondolj bele, hogy egy skillt előírás szerint a guardian ellen kell használnod például a mesmereddel. Vajon miért. Egy hétperces meccsen egyszer tudod elnyomni.

    • saulosman
      2012. augusztus 8. - 20:26

      Azért mert a legtöbben úgy vannak vele, hogy “NI! ennek a guardiannak van 28 olyan skillje aminél kivan írva hogy regenerationt okoz, akkor megyek ezzel healelni ASDASD”. Pedig ha jobban körülnéznének, látnák hogy bizony más kasztnak is elvannak rejtve nagyszerű support lehetőségek. De mivel mindenki guardiannal nyomul, ezért mi ellen fogod felfegyverezni magad? Igen, guardian ellen!

      • Zanzárd
        2012. augusztus 8. - 20:36

        Erről van szó, itt lejjebb írtam a condis necro-t. Az ugyan az, nem viszel ellene semmit, akkor úgy jártál. Pl. a guardian ellen, egy AoE poison jól működne.

    • Zanzárd
      2012. augusztus 8. - 20:27

      Egy másik skill (bármi ami condi levevő) pedig pont a condis necro ellen kell, akkor az is op? Minden ellen kell valami és szerintem, hogy egy 5 fős csapatból egyvalakinek a guardianre kell koncentrálnia az nem akkora hiba.

      • 2012. augusztus 8. - 20:45

        Nem hiba, hanem jelzi, hogy mekkora OP healer, hogy külön skillt kell barakni rá, miközben van a játékban vagy 8 class. Akit külön, dedikáltan kell kezelni, az többnyire a healer.

        A BWE1 alatt is tovább tartott leütni a többieknél, de legalább nem ugrált folyamatosan felfelé a piros csíkja.

        A necro egyáltalán nem OP, főleg akkor veszem őket észre, ha átmennek Lich-be, az jól néz ki. Lassan halnak meg.

        Sokan mondták, hogy a BWE1-en az a csapat nyerte a PvP-t, amelyikben több ranger volt, a BWE3-mon az, amelyikben több guardian.

        A BW3 alatt egyetlen másik kasztra se mondtam, hogy OP, tehát nem kezdek el azonnal a játékra mutogatni, ha lenyom valaki, főleg, ha láthatóan jó játékos, a guardian tényleg röhejes volt az utolsó weekenden.

        Biztos rendbe teszik majd, ettől még az a helyzet, hogy van healer class.

      • saulosman
        2012. augusztus 8. - 21:35

        Az a helyzet hogy nincs healer class. Az, hogy neki több a közvetett healje, nem teszi healerré. Te magad is mondtad, hogy nem csak healnek jó. Tehát nem healer class, miután tud mást is. A többi kaszt is tud healelni, de azok kevésbé közvetetten. A tényt, hogy a Guardian OP healingben, a bétának tudhatjuk le, mint azt is, hogy a ranger OP volt. A guardianon is ugyanígy gyengíteni fognak.

      • Inver
        2012. augusztus 15. - 18:57

        Akkor mondjuk ki, hogy két healer kaszt is van a játékban. Hiszen megfelelő traitekkel és pár bannerrel a warrior is healel amerre csak megy. :D Ne csak azt nézzük, hogy kinek mennyi ilyen vagy olyan skillje van, hanem azt is, hogy a traitek befolyásolnak sok dolgot, lényegében inkább ott dől el, hogy mire akarod használni a kasztodat. És a guardiannal sem tudod azt megcsinálni, hogy beteszel 22 heales skill-t, mert nincs annyi slot. Szóval ilyen tekintetben nem aggódom. Én minden játékban úgy csinaltam a buildjeimet, hogy nekem kényelmes és hasznos legyen. Szét nerfelt ranger-ből OP karit csináltam, akit szidott mindenki. Mert nem azon agyaltam, hogy ki mit gondol, mond az egyes buildekről, hanem saját magamhoz igazítottam a nekem tetsző kasztot. Mindig voltak és lesznek is OP-k, akármennyire is balancolnak, de itt azért szerintem nem kell ilyenek miatt aggódni. Ha kiegyensúlyozatlan játékokban nem OP kasztokkal is ütőképes voltam, akkor itt meg pláne nem tartok attól, hogy gondom akadna.

  21. wels
    2012. augusztus 24. - 19:35

    Mikor lesz tört szerver ? XD

    • Recefice
      2012. augusztus 24. - 19:43

      Ha leejtik a földre.

  22. wels
    2012. augusztus 24. - 19:36

    nem szeretném megvásárolni a játékot talán majd ha kipróbáltam megveszem de addig semmi esetre sem !

    • Blackjoe
      2012. augusztus 24. - 19:49

      Hát akkor csórójani egy jóideig nem játszol ezzel ;-)

  23. wels
    2012. augusztus 24. - 19:37

    És ha van valami akkor szóljatok thx :D

    • Manioka
      2012. augusztus 24. - 19:50

      Ki lehet majd próbálni ingyen, biztosan.(játszhatsz pár órát)

    • MaDFoX
      2012. augusztus 24. - 20:02

      Van valami… De bannolnanak miatta az osszes magyar oldalrol, szoval sajnos sosem tudod meg… Pedig fantaziadus meg minden, semmi szoismetles vagy 50 percen at… :)

  24. Manioka
    2012. augusztus 24. - 19:49

    Hát, szép. Szegény Arenanet dolgozik, te meg bele akarsz sz@rni a levesükbe!

  25. Miss
    2012. augusztus 30. - 10:52

    Gyerekek, ha elével kezdek, akkor a két alap elem lehetőség, amit használni lehet az mindig a tűz és víz?(vagy ha nem, akkor hogy kell kiválasztani, hogy a földet kapjam először?)

  26. 2012. szeptember 29. - 18:37

    És ha valakinek nincs/kevés angol tudása van azt hogy befolyásolja a játék élvezeti faktorát ??

    • 2012. szeptember 29. - 19:41

      A játék nagyon felhasználóbarát, és pont ennek megvalósítása érdekében rugaszkodik el rengeteg konvenciótól. Természetesen kevesebbet kap aki nem beszél angolul, de ez minden RPG-re igaz. Viszont nem kell a questeket angol adatbázisban keresgélni, mert a többi MMO-hoz képest pofonegyszerű a fejlődés. Csak nyitott szemmel kell járni és fel kell fedezni a világot, közben pedig minden zajlik körülötted, és vagy kiveszed a részed az eseményekből, vagy nem. Gyakorlatilag olvasni nem nagyon kell, legalábbis küldetéseket egyáltalán nem. A tooltipek a tárgyakhoz és képességekhez elég beszédesek (egységes ikonok, másodpercben jelzett idők, egységes nyelvezet), de nem árt angol nyelvtudás ha magadtól akarsz rájönni dolgokra. Ha az a kérdés hogy angol nyelvtudás hiányában melyik MMO-t érdemes kipróbálni, akkor a válasz elég egyértelműen a GW2, mert itt a látvány magáért beszél. A duma általában csak ráadás, ha érti az ember. Először kell csak kitartóan törekedni arra, hogy kitaláld a felfedezés, harcrendszer, kereskedelem, kommunikáció, opciók menü és felhasználói felület működés, aztán már utána pofonegyszerű lesz minden.

      • 2012. szeptember 29. - 22:24

        Anyira nem kevés angol tudásom! Pl én anno 1 megszünt Cataclysm magyar szerveren voltam Gm és ott angolul játszó emberekhez nem tudtam hozzá szóni és ez volt a leg flusztrálóbb. Mondhatni eléggé otthon vagyok az mmo-kban Aion, wow stb. A kérdét magát csak ugy felhoztam mert sehol nem találtam ijesfajta kérdést. A választ köszönöm és elsejétől én is szeretném mint menyiségileg mint szellemileg erősíteni a Variance guildot. Hajrá magyarok!

  27. Andreas
    2012. október 9. - 00:03

    Par dolog elkeserito benne… Az egyik a felskalazodas 80-ra pvp-ben minden skill/cucc, a masik pedig a mindenhez erto karakter… Nem ertem, mi azzal a baj, hogy egy adott party nem indulhat azonnal, mert mondjuk nincs gyogyito vagy tank. Pont ez a jo, hogy egymasra vagyunk utalva. A GW2-bol az egymasra utaltsag hianyzik, Marpedig pont ettol lenne egy MMO MMO…

    • 2012. október 9. - 01:35

      Az egymásra utaltság megvan. Ha próbáltál már pug-gal lenyomni exp dungeont és waypoint run lett belőle, akkor tudod hogy mire gondolok. ;)

      PvP-ben (nem WvW!) nem felskálázódás van, hanem 80-as vagy, XP helyett Glory bar lesz és mindent unlockolva megkapsz + statok szempontjából egységes gear-készletből válogathatsz. Mivel a PvP játékosok nagy része egyáltalán nem akar karaktert maxra szintezni meg kezdő PvP geart farmolni, hanem azonnal játszani akar, ez nagyon jó dolog. Így legalább azonnal, egyenlő esélyekkel indulhat bárki PvP-ben, ha elég ügyes. Megveszem a játékot, csinálok öt különböző karaktert, összerakom a geart nekik (glyph-ek, sigil-ek), beállítom a trait-eket, skilleket, fegyvereket és utána akármelyikkel mehetek 1-4 haverral tournamentekre vagy 8v8-ra pvp-zni. Így is elég nehéz balance-olni, de legalább nem lehetetlen mint pl. WoW-ban vagy más játékokban, ahol be lehet vinni PvE cuccokat PvP-be, meg minden szezonban megnőnek a statok, amik miatt elvileg mindent teljesen újra kellene tervezni. WvW-ben más a helyezet, de az nem competitive PvP, hanem inkább egy fun dolog a játékban, ami teljesen más típusú játékostömeget vonz, mint pl. az sPvP. WvW-ben van a felskálázódás, de ott meg nem unlockol ki semmit, amit PvE-ben nem szereztem meg, meg ott ugye az ostromgépeknek és a csapatok szervezésének és irányításának van szerepe, nem pedig az egyéni skillnek.

      • Andreas
        2012. október 9. - 07:01

        Igazad lehet, de osszesegeben nekem csalodas a jatek, igaz, totalisan PVE beallitottsagu vagyok. Azt hiszem marad a WoW, de nem bantam meg, hogy megvettem, neha elszoszmotolni nagyon jol fogok benne, de mint ujgeneracios MMO, amit mindenki kovetni fog… Elegge nagy az arcuk a sracoknak a videokban, talan ezert is csalodtam nagyobbat, mert wow-vero game-et vartam tole. Szerenyeseg, Virag elvtars, szerenyseg…

  28. Andreas
    2012. november 16. - 19:30

    Elozo hozzaszolasom targytalan, adtam neki meg egy esely es beszippantott. :-)

  29. Realoch
    2013. július 20. - 19:07

    Nem tudna valaki segíteni? Mert nem értem hogy kell belépni Mazdak kriptályába pedig elég sok dologgal próbálkoztam már, úgyhogy ha valaki tudja nagyon kérem segítsen nekem!

  30. Zoltán
    2013. szeptember 19. - 09:05

    Sziasztok!

    Azt tudja valaki, hogy lehet kikapcsolni indításnál az Ip. ellenörzést mert mindíg új Ip-t kap a gépem ha újraíndítom a gépet vagy másnap és mindíg engedélyeznem kell neki, hogy engedje az Új Ip. címet? Nagyon idegesítő.

    • Scip
      2013. szeptember 19. - 13:04

      https://www.guildwars2.com/en/

      Itt lépj be az accauntodba, majd menj a “my accaunt”ra , bal oldalt menj a security re , és ott ha minden igaz ki tudod majd kapcsolni

      • Zoltán
        2013. szeptember 19. - 13:23

        köszi szépen! megnézem :-)

    • nathriel01
      2013. szeptember 19. - 13:33

      A remember this location-t kipipáltad, amikor az email-re kattintottál?

      • Zoltán
        2013. szeptember 19. - 13:49

        igen :-) de ugye másik nap másik Ip. címet kapok és akkor megint elküldi, hogy ellenőrizzem és engedélyezzem a hozzáférést. :-(

  31. Ákos
    2016. május 16. - 16:25

    A játékba ha gemet akarok venni kártyáról majd kiválasztom a Master-Cardot de a kártyaszámnál nem enged “0”-át írni.Ez miért van?

    • kozzy83
      2016. május 16. - 18:15

      A numlock-ot kapcsold be és a numerikus billentyűknél enged 0-t nyomni.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: