Ember

Az emberek elvesztették szülőföldjüket, biztonságukat, és régi dicsőségüket. Még az isteneik is meghátráltak. Az emberek szelleme mégis rendületlen maradt. Kryta bátor védelmezői minden erejükkel tovább harcolnak.

Tyria emberei büszkék, ám megviseltek. Az elmúlt századok alatt elvesztették területeik nagy részét, és isteneiket, de rugalmasságuk miatt alkalmazkodnak látszólag bármihez. Ma az emberek rendíthetetlen szellemükkel a kegyetlen hányattatások szemébe néznek.

Régen a nagy ember nemzetek uralták Tyria jelentős részét. Egy hosszú és véres háború után a charrok meghódították Ascalon királyságát. Az Ősi Sárkány, Zhaitan ébredése egy hatalmas hullámot indított el, ami újraformálta a partokat, és aminek következtében elpusztult Lion’s Arch, az emberek akkori legnagyobb városa.

Menekültjeik letelepedtek Krytában és megalapították Divinity’s Reach-et, ezt a megerősített metropoliszt, mely minden ember számára a remény fényeként ragyog. Az emberi erő nagysága körülöleli a környező vidéket, védelmet nyújtva a farmereknek és a városlakóknak, akik folyamatos félelemben élnek a portyázó kentaurok és banditák miatt. Nem minden veszély ilyen egyértelmű: a városfalakon belül a királynő és a nemesség közti hatalmi harcok és cselszövések  rongálják a társadalom szerkezetét.

Az egyik legnagyobb csapás, amit az emberiség valaha tapasztalt, az a Hat Isten kivonulása volt az életükből. Némaságuk ellenére az emberek nem érzik magukat elhagyottnak; úgy érzik, hogy tesztelik őket. Az istenek azt várják tőlük, hogy a saját lábukra álljanak, és mint emberek, ők nem bukhatnak el.

Az emberiség hosszú és tragikus történelme miatt a többi faj talán úgy gondol rájuk, mint egy kihaló fajra, akiknek az ideje lejárt, ám az emberek máshogy gondolják. Még a legfiatalabb sylvari is ismeri az emberek legnagyobb hőseit—és eljött az ideje annak, hogy egy új hős lépjen a nyomdokaikba.

Az ember karaktered

Amikor elkészíted ember karaktered, ki kell választanod a társadalmi osztályát. Magas társadalmi osztályban nevelkedtél? Talán egy keményen dolgozó középosztálybeli családból származol. Esetleg Divinity’s Reach utcáin, szegényen nőttél fel? Ezen kívül ki kell választanod a hat isten közül egyet, mint pártfogód—Grenth-től, a halál istenétől kezdve Lyssa-ig, az illúziók istennőjéig.

Ahogy a karaktered fejlődik, számos egyedi faji képességet fog kapni a hat istentől. Ilyen például a Hounds of Balthazar, amivel félelmetes vérebeket idézhetsz, vagy könyöröghetsz a gyógyítás istennőjének, Dwayna-nak hogy töltse fel az életedet.

A történeted Queensdale-ben kezdődik, ezen a farmokkal és dombocskákkal övezett területen, ami Divinity’s Reach hatalmas falainak árnyékában fekszik. Itt elkezded a kalandozásaidat, és egy új legendát szülsz büszke néped történelmébe.

A régi leírás és további cikkek az ember fajról itt találhatók.

Advertisements
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: