Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > 05.03 – Skyscale mount infók

05.03 – Skyscale mount infók

Pár dolog amit a mai bemutatóról megtudtunk a következő Living World epizóddal érkező Skyscale repülő mount-ról (a videót a forrásban megjelölt linken találjátok):

  • dragon típusú mount, pici kígyó és krokodilos elemekkel keverve
  • nem hasonlít igazán Aurene-re, nem crystal, nem branded típusú dragon, hanem új, picit más, “barátságos” dragon
  • nem lehet vele “superspeed”-et elérni mint a griffon-nal, azaz lassabban lehet vele repülni
  • előre haladó repülésnél ugyan úgy mint a griffon is, ez is idővel fokozatosan süllyedni kezd, azaz nem lehet vele teljesen szabadon bárhogy repkedni (picit más a mechnikája, jobban kiszámítható meddig tudsz elrepülni vele)
  • képes elég magasra emelkedni függőlegesen felfelé (vízszintes helyről felszállva), mint pl. egy helikopter. Így akár használható a springer (nyuszi) helyett elérni magasabb helyeket. (Arról nem is beszélve hogy képes a falakon megkapaszkodni és ha van kifejlesztett mastery-je akkor esetleg még tovább emelkedni onnan)
  • képes felkapaszkodni akár a függőleges falakra, meredek sziklákra is és ott maradni végtelen ideig, de mozogni ott nem lehet. Kapaszkodás közben nem töltődik az endurance se az endurance töltő mastery skill cd-je (se az új repülési bar). Ha van mastery (3.) akkor képes lehet innen tovább emelkedni (lásd mastery-k)
  • 2 részből álló endurance bar-ja van
  • az endurance bar-ból elnyomható képessége a repülés közben a dive, rövid ideig gyorsabban mozogsz előre fele, vagyis jobban mondva amerre néz a mount. Ha pl. felfelé mozogsz/nézel vele akkor felfele fog rövid ideig gyorsabban repülni. Kapaszkodás közben ha van hozzá mastery (3.) mást lehet csinálni az endurance-ból, át lehet alakítani repülési bar-rá (lásd mastery-k) így képes lehetsz még tovább emelkedni
  • van egy repülési bar-ja (flight meter), kék ív az endurance bar felett, ez új dolog és csak ennek a mount-nak van
  • a repülési bar mutatja mennyit tudsz még emelkedni. A repülési bár maximuma egyre kisebb ahogy egyre több vízszintes távolságot teszel meg a felszállási ponttól. Ahogy folyamatosan nyomod az emelkedés gombot egyre fogy a bar, ahogy süllyedsz növekszik a bar, viszont a maximum ameddig tud növekedni attól függ mekkora vízszintes távolságot tettél meg a legutolsó felszállás óta. Illetve ahogy folyamatosan haladsz előre akkor is fogy a bar, mert ugye egyre távolabb vagy a felszállási ponttól így egyre kisebb a bar maximuma (ami miatt csökken a jelenlegi értéke is ha az az aktuális maximum felett van). Az az simán emelkedés nélküli előre haladó repülésnél is előbb utóbb elfogy.
    Az egészet úgy képzeljétek el mint egy koordináta rendszert. Az origó az a pont ahonnan legutoljára felrugaszkodtál (emelkedtél) a levegőbe. Itt ezen a ponton (amíg nem tettél meg semmi vízszintes irányba való mozgást) tudsz a legmagasabbra emelkedni, itt a legnagyobb a bar maximuma. Ahogy haladsz előre valamelyik irányba és folyamatosan távolodsz a felszállási ponttól (egyre nagyobb távolságot teszel meg) egyre kisebb a magasság amit a mount el tud érni, ezért magától csökken a bar maximuma és jelenlegi értéke ha több volt mint az aktuális maximum
  • ha a repülési bar-od nem nulla akkor végtelen ideig tudsz egy helyben maradni a levegőben
  • ha elfogy a repülési bar-od és magasabban vagy mint az előírt magasság (amit a felszállási ponttól való megtett távolság határoz meg) akkor elkezdesz süllyedni. Egészen addig a magasságig fogsz süllyedni ami maximumnak elő van írva arra a távolságra. Azaz nem lehet vele pl. végtelenségig egy magasságban repülni előre
  • a repülési bar-od gyorsan újra töltődik amint vízszintes közeli helyre leszálltál (azaz ahova normálisan le tudsz szállni, kapaszkodás nélkül)
  • 3 mastery-je lesz, 12 elkölthető mastery point-tal:
    1. mastery: a levegőben is fel lehet rá szállni hasonlóan a griffon-hoz
    2. mastery: ha belemész egy rift-be (új cucc, lebegő világító gömb, nem csak az új map-on lesz) akkor utána további utat nyit és mutat meg neked a levegőben, az úton pl. felszedhető magic-ek lesznek, a magic-eket felszedve folyton újratöltöd a repülési bar-od és tovább tudsz emelkedni az úton. Az út végén nagyobb jutalom vár (új mati: mistborn mote), főleg ha az összes útba eső magic-et felszedted. (+extra magic)
    3. mastery: ha épp kapaszkodsz valahol akkor ha van minimum 1 endurance bar-od (azaz a 2 részből 1 megvan) akkor azt átalakíthatod repülési bar-rá, így tudsz még magasabbra felrepülni. Ez azt jelenti hogy kapaszkodás után még 2x lehet átváltani az endurance-t repülési bar-rá, azaz 2x lehet onnan még feljebb emelkedni. Ezt még meg lehet trükközni az endurance töltő mastery-vel, annak a segítségével még 2x lehet emelkedni, azaz összesen egy teljesen elhasznált repülési bar-os kapaszkodás után még 4x lehet emelkedni. Azaz véges a mértéke hogy milyen magasra lehet felmászni a “függőleges falak” mentén.
  • a combat kezdő (1.) képessége a mount-nak ugyan úgy lerak a mount-ról, de picit más mint a többi, mert a sebzés amit csinál utána történik miután már leszálltál. Szóval leszállsz, a mount utána vissza picit felrepül és egy tűz-okádás keretében egy firefield-es aoe sebzést rak le ahova leszálltál.
  • az endurance töltő mastery működik ezzel a mount-tal is (kivéve ha kapaszkodsz épp)
  • a mount-ról leugró mastery működik ezzel a mount-tal is
  • a mount megszerzéséről még semmi információt nem adtak ki, hogy milyen collection-je lesz (szinte tuti hogy az lesz, a kérdés csak az hogy mennyire lesz bonyolult és drága)
  • az epizód pontos megjelenéséről se mondtak semmit
  • egyéb: a springer (nyuszi) mount ugrását meggyorsítják (gyorsabban lehet vele felugrani mert kevesebb ideig kell nyomva tartani az ugrást)

 

Forrás: https://www.twitch.tv/videos/419862005

 

 

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: