Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Warclaw mount fejlesztési tervek

Warclaw mount fejlesztési tervek

2019. március 21. Hozzászólás Go to comments

Kiadtak egy rövid listát arról hogy miket terveznek megváltoztatni a Warclaw WvW mount-tal kapcsolatban rövid és hosszabb távon.

Rövidtávon érkező változtatások:

  • dolgoznak az idegesítő hibán amikor beragadsz félig a mount-ra, 3 evade-el..stb. Elvileg elég összetett hiba, de már rajta vannak.
  • ki fogják szedni az 1. skill-nél való ugrást, mert most hogy visszavették az evade-es ugrás távolságát az 1. skill az amivel be lehet bug-olni több helyre (pl. ellenséges erődökbe). A legegyszerűbbnek azt találták hogy ezentúl egyszerűen az 1. dismount-oló támadó skill nem fog ugrani (vagy az is csak kisebbet fog tudni).
  • a dobozba ülő achi-t javítják hogy be lehessen fejezni

 

Középtávú vagy hosszabb távú fejlesztések:

  • dismount-oló trap (olyan amit supply-ért le lehet rakni és akik mount-tal átmennek felette dismount-olódnak)
  • lesz egy új, ellenfelet dismount-oló mount skill: azaz mount-on ülve lesz 1 új skill-ünk amivel képesek leszünk valaki mást (vagy másokat?) leszedni a mount-ról, természetesen ezáltal mi magunk is le fogunk szállni a sajátunkról. (~és gondolom mindkét fél combat-ba fog kerülni, hiszen ha nem akkor ha elég gyors vagy újra fel lehet szállni a mount-ra)

 

Még hosszabb fejlesztések:

  • gondolkoznak a lehetőségen hogy legyen-e breakbar-ja a mount-nak, azaz ne bírjon  végtelen mennyiségű CC-n (stun,knockdown,knockback, daze, fear..stb) áthaladni.

 

Forrás: https://en-forum.guildwars2.com/discussion/71944/upcoming-warclaw-bug-fixes-changes/p1

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Ten15
    2019. március 22. - 09:14

    A “beragadós” hiba a “lovaglás” kezdete óta jelen van, de egyértelműen WvW-n a legnagyobb probléma. Másfél év alatt nem bírták megoldani, most hirtelen rajta vannak? :D

    A többi javítás, nerf oké, de van még bőven… Nem fér át bizonyos átjárókon a BL ruinoknál, néha beragad keep bejáratoknál (leggyakrabban Hills), dismount – glide átmenetnél gyakran nem érzékeli a hosszan lenyomott space-t, csak, hogy a számomra 3 legidegesítőbbet soroljam fel…

    Ez a trappermánia idegesítő. Elcsesztünk valamit? Segít egy csapda! :P A supply removal valamennyire használható, a target painter már annyira helyzetfüggő, hogy 90%-ban nem… Ilyen lesz a dismount is. Értelmetlen. Inkább azon ötleteljenek, hogy a mount által elb*szott roamingot valahogy ismét helyzetbe hozzák. A dismount skill nem biztos, hogy a legjobb erre, mondjuk hirtelen jobb megoldásom nekem sincs.

    A breakbar jó húzás lenne…

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: