Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > 02.28 – A jövő heti balance patch részletei

02.28 – A jövő heti balance patch részletei

2019. február 28. Hozzászólás Go to comments

Mivel már erre a hétre gyakorlatilag kész voltak a balance változtatások, ezért most hogy egy héttel el lett halasztva patch, úgy döntöttek előre megkapjuk írásos formában mik lesznek a leendő változtatások 03.05-től. Lesz jó pár nagyobb újítás.

Én csak kiemelek párat, teljes részletekért nézzétek meg a forrást:

 

Elementalist: a support Tempest-et erősítik, minden shout skill ad egy boon-t is a party-nak és 10 főre hatnak egy trait-el, a shout heal condit is leszed és végre átnevezték az icebow-t frostbow-ra

 

Guardian: a radiance traitline-on a reta boon után járó +50% critet 25%-ra gyengítették, viszont cserébe a 2 másik utolsó trait-et ezen a vonalon erősítették: A burn-ös ezentúl a passzív Virtue-os burn-t 20%-al tovább növeli, a signet-es meg elvileg elnyomva a signet-et nem csak a többiek kapják meg az effektet hanem maga a guardian is. A hallowed ground (stability-t adó aoe skill) sugarát 240-ről 360-ra emelték. Torch5 skill erősítve, honorable staff trait erősítve.

 

Mesmer: a Tides of Time ezentúl elfele Quickness-t ad, visszafele Alacrity-t. Ezentúl oda jön vissza ahol épp áll a mesmer és nem próbálja meg a mozgása alapján kitalálni hol lesz. Well of Recall 30s cd helyett 25s cd. Signet of Humility (moa) PvE-ben 180s cd helyett 120s cd. A Signet of Inspiration 5s boon hosszabbítás helyett 3s-et hosszabbít, viszont 30s cd helyett 20s cd-je lett. Mimic 40s cd helyett 30s cd. A Mirage Cloak (Mirage dodge) ezentúl csak annyi ideig tart (evade) mint egy normál dodge (eddig picivel tovább tartó evade-et adott). Több skill-t se lehet ezentúl a hátad mögött lévő célpontra elnyomni (Imaginary Axe, Ambush Assault, Split Surge). Imaginary Axe és Axe of Symmetry gyengítve PvP-n és WvW-n. Cry of Pain 2 helyett 1 stack torment-et ad ezentúl. Danger Time 25% crit helyett 15% crit-et ad ezentúl.

 

Necromancer: pár Reaper skill picit erősítve (gs4 és pár utility shout és a chill-es trait), a Scourge Unending Corruption trait ami a Shade F1 skill-re 1 boon corrupt-ot adott eddig most megszűnik. Helyette azt fogja csinálni ez a trait hogy az F5 skill ezentúl nem pulzál hanem 3s múlva egyszer robban, boon corrupt-ol és ad barrier-t nem csak magadnak hanem a társaidnak is.

 

Ranger: Soulbeast stance skill-ek PvP-ben picit erősítve. A Spirit skill-ek átdolgozva. Az 1000-es range helyett már csak 600-as lesz és minden spirit minden pulzálásnál amikor a hatását adja 7,5%-ot veszít a HP-jából, szóval idővel eltűnnek. Az aktív skill-jük pedig nem szünteti meg őket, elnyomáskor odateleportálnak a ranger jelenlegi helyéhez és ott nyomják el a skill-t. Illetve akkor is maguktól eltűnnek ha a ranger 5000 range-nél messzebb megy vagy vízbe be-ki megy. A Natures Vengeance trait 33%-al csökkenti a HP vesztésüket, azaz csak 5%-ot vesztenek pulzálásként. Illetve a boon-t amit adtak eddig passzívan a spirit-ek (ha ez a trait bent volt) csak akkor adják ha aktiváljuk őket (ilyenkor oda teleportálnak a ranger mellé és ott nyomják el a skill-t). A boon-ok időtartama ez miatt növelve: Spirit of Nature 3s stability, Water Spirit 5s regeneration, Frost Spirit 3 stacks of might 8s, Stone Spirit 3s protection, Storm Spirit 5s fury, Sun Spirit 3s vigor. A Spirit of Nature passzív (kevesebb heal) és aktív skill-ek (600 radius-os felélesztés helyett csak 240 radius) gyengítve.

 

Revenant: power dps build picit erősítve PvE-ben (és gyengítve PvP/WvW-ben) a Target Destruction trait által, ami az eddigi 10% (PvE) +sebzés helyett 0,5%-ot ad minden Vulnerability stack után. Azaz PvP/WvW-ben gyengébb lesz (mert ott nehéz fenntartani sok stack-et, eddig 7% volt ott), viszont PvE-ben egy picit erősebb (25 stack esetén ugye 12,5%, ami +2,5% sebzés az eddigihez képest). Mace2 skill gyengítve PvP/WvW-n.

 

Warrior: nagy banner változtatások, ezentúl csak a lerakó warrior szedheti fel a saját banner-jeit és felszedve nem lesznek skill-jei és felszedéskor megsemmisülnek és cd-re kerülnek. Ezen felül minden banner az eddigi +170 statról 100-ra csökken (~ez elég erős gyengítés azért). 90s helyett 60s-en át lesznek lent és 120s cd helyett 80s cd lesz. Ha egy banner fel lett véve (megsemmisült) akkor 60s-el csökkenti a cd-jét. Battle Standard ezentúl sebzést is pulzál ami a downed embereket finish-eli. Inspiring Battle Standard trait: ezentúl nem ad regent hanem swift-ness a felszedő/lerakó warrior-nak illetve +50% helyett +100% statot ad magának warrior-nak. A Winds of Disenchantment Spellbreaker elite (~bubi) ezentúl channeling-es skill lesz, ami 0,5s-enként pulzál és követi a warrior-t, továbbra is 5s-en át. A channeling megszakítása (pl. más skill elnyomása vagy dodge) a bubit is megszakítja.

 

Thief: pistol+dagger build pici erősítése, Silent Scope Deadeye trait ami dodge után a 3s Stealth-at adott már csak 1s lesz, a Shadow Step 10s helyett már 15s-en át visszatérhet az eredeti helyére.

 

Engineer: a Scrapper Gyro skill-ek átdolgozva, ezentúl Well szerűen fognak működni. A Gyro-k ezentúl nem target-elhetőek, a Scrapper felett mozognak és adják a hatásuk. Kb minden Gyro ezentúl egy mozgó field-et hoz létre ami követi az Engi-t és pulzálva fejti ki a hatását.

 

Forrás: https://en-forum.guildwars2.com/discussion/69910/upcoming-balance-notes

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: