Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Patch 07.10

Patch 07.10

2018. július 10. Hozzászólás Go to comments

A patch tartalma röviden összefoglalva:

 

  • az Invulnerability-k ezentúl a condition damage is felfogják a hatásuk idejére
  • javították azt a hibát (azt hiszem csak a Windows10-et érinti) hogy map töltés közben visszaváltott a játék az asztalra
  • több DeepStone fractal hiba is javítva (részletek az eredeti patch notes-ban)
  • raid: a KC szobor hibák javítva (~a reddit hozzászólások alapján úgy tűnik mégse sikerült jól javítani a hibákat, sőt a Xera hiba se lett javítva).
  • Domain of Kourna portal scroll javítva
  • a datamine szerint 2 hét múlva lesz a következő patch és még ilyesmikre számíthatunk: Storm GlovesDesert King Reliquary

Nagyvonalakban a profession változtatások:

  • Elementalist: staff Lava font gyengítés 40%-al, MeteorShower picit erősítve, Icebow IceStorm-ja átdolgozva hasonlóan a MeteorShower-hez. Glyph of Storm erősítve.
  • Engineer: Thermal Vision trait változtatás. Ha minden igaz ez némi erősítést jelent a condi build-eknek.
  • Guardian: több support skill gyengítve PvP-n és WvW-n. Pár Chapter (Firebrand) skill kb 10%-al gyengítve PvP-n és WvW-n
  • Mesmer: a sword Blurred Frenzy gyengítve, több condition skill burst-je gyegítve: torch Prestige burst 3 stack 3s helyett 1stack 9s, Phantasmal Mage hasonlóan 2 stack 3s helyett 1 stack 6s. Axe of Symmetry és Imaginary Axe kb 20%-al gyengítve, Jaunt: PvP-n és WvW-n nagyobb cooldown, Chatoic Presence trait +3%boon/condi duration/stack gyengítve +2%-ra. Összességében erős condi nerf-nek tűnik ez (legalábbis PvP-n és WvW-n mindenképp).
  • Necromancer: power Reaper Shroud autoattack jelentősen erősítve (~+40%). Scepter autoattack chain3 már nem változtat át boon-t condi-vá, viszont helyette a 3. skill, a Feast of Corruption változtat át 2 (PvP) vagy 3(PvE,WvW) condi-t boon-ná. A Flesh Golem ezentúl víz alatt is megidézhető. Az Epidemic 33% gyorsabban ér célba, viszont a lemásolt condition-ok ideje csak az eredeti idejének 50%-a lesz. A Corrupt Boon skill 2 charge-os ammo-s skill lett. A Dhuumfire trait Scourge-ként használva 5s PvP és 3s PvE/WvW belső cooldown-t kapott. Azaz a power Reaper erősítést kapott a condi Scourge meg némi gyengítést.
  • Ranger: pár SoulBeast skill és trait picit erősítve, több pet gyengítve (Iboga, Smokescale), pár skill használható víz alatt(Trap-ek).
  • Revenant: a power build erősítése PvE-ben: sword 3 kb 30%-al erősítve PvE-ben, az Impossible Odds (Assassin Stance) skill költsége jelentősen csökkentve, Focused Siphoning (devastation minor) trait ezentúl +9% sebzést is ad PvE-ben (ez elég jelentős), Bolter Fortification (herald tier2 major) trait ezentúl +5% sebzést ad ha van protection rajtad. Összességében jelentős power dps build növelés.
  • Thief: kisebb erősítések a DeadEye skill/trait-ekben, finomítás a letérdelésben és az onnan felállásban.
  • Warrior: power warrior és Spellbreaker gyengítése, condition gyengítés sword autoattack-on, a support skill-ek (pl. Shout) ammo-sítása: For Great Justice és Shake it Off skill-ek ammo rendszert használnak, 5s recharge és 25s ammo cooldown-nal. A Shake it Off PvP-n és WvW-n 6 condit leszed 50s cooldown-nal. Attackers Insight (SpellBreaker trait) 50%-al gyengítve (ez nagy gyengítés a power SpellBreaker-eknek), Peak Performance trait (strength) 5s helyett 6sen át tart, viszont +33% sebzés helyett csak +20%ot ad (ez szintén a power build-ek gyengítése). Sword autoattack chain condition sebzés gyengítése 25%-al, sword3 50% alatt ezentúl 6 stack bleed-et is tesz fel, sword F1 (csak core wari, a berserker-é nem) bleed-je 50%-al erősítve.

 

 

GemStore:

 

Forrás: https://en-forum.guildwars2.com/discussion/47306/game-update-notes-july-10-2018#latest

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Ten15
    2018. július 11. - 09:05

    Power chronoval játszok, így magasról teszek a meta kondi mirage-ok könnyfolyamára (kellett nekik ez a nerf, talán most már találkozok olyannal is, aki nem stun-burst kombóval nyit, úgyis idegesítő annak a mantrának a hangja és már annyira kiszámítható volt…) DE! A blurred frenzy sebzését mért kellett gyengíteni? Egyetértek, hogy az invul kondira is vonatkozzon, nagyon kellett már! 1.75 helyett legyen 1 másodperc, oké, hisz jelenleg akkor már mindent bejövő cuccot negál, de a sebzéscsökkentés??? A power vonalon eddig is nehéz volt olyan kiegyensúlyozott buildet csinálni, ami azért még üt is (warrioron és guardon is), nem glass, de azért nem megy le egyből aktív defense nélkül. A közelharc kb. egyetlen értelmes fizikai, sebző skilljét nerfelték nem kicsit…Szerintem azért, mert azt látták, hogy a kondi-metán ez az alapfegyver. Mi lenne, ha játszanának a játékukkal?

    • Shantey
      2018. július 11. - 12:14

      “Mi lenne, ha játszanának a játékukkal?”
      A védelem és sebzés nem volt kiegyensúlyozva, power chrono arányaiban nézve túl jó volt mindkettőben.

      • Ten15
        2018. július 11. - 14:38

        Szerintem semmi gond nem volt a p-chronoval. Kb. a legkiegyensúlyozottabb (volt) az összes haszálható mesmer-variáció közül. A sebzést nagyjából a shatter, a berserker és a frenzy kombinációja adta.
        Ráadásul akit kicsit is pvp-zett, az a mirror blade után már dodge-olt. Illetve tudni lehetett, hogy az első közelharci belépő jó eséllyel swap+frenzy-vel jár. ;)
        Ez a nerf egyértelmű kondi mirage központú, egyetlen power képességet érintve, aminél vannak sokkal izmosabbak játékban. Akinek ez gondot okozott, az nem volt túl rutinos. Persze tele a fórum sírásokkal, természetesen főleg a scourge meg a mesmer. Ez van… Nyilván én is hazabeszélek, mert ezt játszom, de egy komoly pvp partiból egyáltalán nem lógtam ki meredeken felfelé, ahogy tapasztalt wvw-s roamerek ellen is hosszú és élvezetes párbajokat vívtam.

      • Ten15
        2018. július 11. - 14:51

        “Mesmers have been doing a little too well in recent updates, with increased damage across the board due to the confusion changes, as well as unparalleled support from boon share on top of multiple evasion windows. While we think these are good thematic roles for mesmers to have, their overall effectiveness is too high, so we are taking steps to rein in some of that extra power.”

        Ez nem a p-chronora ment, egyértelmű… azért vágták meg, mert túl sok evasion volt már a meta mirage-nak. DE! Ez egy core mesmer skill! Ha a mirage-t akarják balanszolni, akkor mi a tökömért vágnak agyon egy alap képességet?
        Saját bevallásuk szerint sem pvp-znek sokat az Anetesek, de ez már tervezési fogyatékosság is.

        Ez a kommnet tökéletesen fedi a véleményem (és még vagy 40 ilyen van a fórumon):

        “I don’t understand this change. In PvP BF isn’t a top damage dealer, so why make it weaker. The patch notes say Mes has too many evade frames, when what it should have said is Mirage with core Mes skills has a lot of evade frames. So what do they do they nerf a core mes skill that affects everyone who doesn’t play Mirage. They’ve done this to several skills recently and it crazy. Things that weren’t problem before mirage came along are now apparently major issues. This makes no sense.”

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: