Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Path of Fire fejlesztői kérdezz-felelek rövid összefoglaló

Path of Fire fejlesztői kérdezz-felelek rövid összefoglaló

2017. október 7. Hozzászólás Go to comments

A tegnapi fejlesztői kérdezz-felelek előtt tisztázták már a fejlesztők hogy sajnos jövőbeli tervekről, fejlesztésekről nem hajlandóak elárulni nagyon semmit, a PoF-os tartalmakról lehet kérdezni. Ezt nagyjából tartották is, szóval sok újdonságot a jövőre nézve nem igen sikerült belőlük kihúzni.
Nem fogom az összes kérdést és választ lefordítani, csak ami érdekesebbnek tűnik.

  • Crystal Oasis éjszakai textúrája kis felbontású és nem jól skálázódik a nagyobb felbontásokhoz, de nem lesz javítva, Anet így is nagynak érzi, még nagyobb komoly terhelést adhat a klienseknek
  • Amnoon városa eredetileg jóval nagyobb volt, a “nemesi negyed” eredetileg nem volt lerombolva, de ki kellett szedni a jobb teljesítmény miatt és hogy több egyéb dolog is jobban elférjen a map-on
  • több fejlesztés is volt a teljesítmény optimalizálásban, főként a script-ekében (event-ek, mob-ok), illetve fejlesztettek a motor AI (mesterséges intelligencia) részéhez is picit
  • ki fogják elemezni van-e szükség a PoF map-ok meta event-jeinek (vannak ilyenek, de nem map szintűek, csak 1-1 map egyes részén van 1-1 nagyobb event chain) jutalmazását, hogy esetleg ha kell javítsanak rajta hogy jobban megérje őket ismételni
  • a változó időjárás mindig is olyan dolog volt amit eddig is meg akartak csinálni, de csak most a PoF fejlesztése során volt rá elég idejük
  • nem lesznek új fajta fegyverek a core (alap) profession spec-eknek, ha jön új fegyver egy profession-hez akkor az egy új elite spec-cel fog jönni a megszokott módon (minden kiegben 1 új elite spec 1 új fegyverrel gondolom. Teljesen új típusú fegyverek meg kb soha nem lesznek már).
  • Elegy Mosaics (egy achi/collection-hez kell egy boss-ból): teljesen véletlenszerű mennyi esik napi egyszer
  • lesznek új receptek a PoF ascended craft-hoz
  • a jövőbeli map-okon is lehet lesznek Bounty-k, mert nem nehéz megvalósítani őket
  • dolgoznak a nagy felbontáshoz méretben jobban igazodó UI-n (userinterface, azaz a skillbar..stb, mert a helyzet az hogy pl. UltraHD felbontáson már a large interface size is alig látható)
  • vannak olyan skin-ek amiket addig nem lehet preview-olni amíg nincs a collection-je unlock-olva: ez egy bug ami a demo-ból bentmarad, javítani fogják
  • az az effekt ami a demo-ben az ellenfél HP csíkjánál látható volt hogy sebzés után sárgával animálta hogy mennyit sebződik épp fejlesztés alatt van még
  • eredetileg az utolsó map-on, Vabbi-n volt egy openworld PvP event (ez pedig igen érdekesen hangzik, tömeges pvp pve map-on), de sajnos teljesítmény problémák miatt ki kellett venniük
  • a játékbeli környezet megalkotásához sok inspirációt nyertek Törökország, Egyiptom és Afrika területeiről
  • javítanak majd pár Bounty-t ami a nem megfelelő nehézségűre sikerült
  • nincs semmi guild-es tartalom fejlesztés alatt, se terv, se semmi, azaz nem várható semmi új guild mission, új guild mission reward, se semmi egyéb (ez bizony elég szomorú)
  • a Scourge barrier adása ki lesz elemezve, mert egyes játékmódokban túl erős lehet (pl. wvw/pvp)
  • a Weaver sword sebzését valószínűleg növelni fogják
  • van 1-2 új fegyver ami gyengébbnek tűnik, ezeket kielemzik és változtatnak ha kell
  • condi és power alapú sebzés: a cél mindig is az volt hogy hosszabb harcokra a condi legyen a jobb választás, a power alapú sebzés a rövidebb harcokhoz, burst damage kitolására jó. Csak hogy jelenleg az a probléma hogy elég gyorsan fel lehet stack-elni a condi-kat így akár rövidebb harcokra is megéri a condi build-et vinni, így kezd kiszorulni a power.
  • próbálják majd igazítani az új és akár a régi (HoT) spec-eket úgy hogy megfeleljenek az elképzeléseiknek: van amelyik spec jobb dps-ben mint a régi, van amelyik jobb support-ban vagy valami másban, de nem cél hogy mindig mindenben, pl. dps-ben mindig jobbak legyenek az új spec-ek. Jelen pillanatban a Scourge áll az első helyen az kielemzésben, mert egyes helyzetekben túl erős mind offenzív mind defenzív téren
  • a Tombs of Primeval Kings-es mastery point-ot szándékosan griff-re tervezték
  • nincs tervben legendary mount készítése
  • instant mount-mount váltás gomb (pl. raptor-on vagy, megnyomsz 1 gombot és magától átül sakálra): gondolkoztak rajta, de nehéz volt megoldani az átváltó animációt, így nem csinálták meg, de elképzelhető hogy majd valahogy megoldják
  • átalakulva (transformed, pl. tonic-ok) nem lehet mount-ozni: ez maradni is fog így
  • eredetileg lehetett interact-olni (f) bármivel mount-on ülve is, de egyes hibák miatt végül ezt kiszedték
  • dolgoznak a következő raid-en, de nincs tervben több nehézségi fokozat (itt gondolom a sokak által kért könnyített raid-ekről van szó, bár nem lehetetlen hogy challange mote, azaz nehezítés se lesz az új raid-ben)
  • az új LS4 alatt megjelent (szóval lehet addig nem is kapunk raid-et?) raid-ek lehet használni fogják mind a PoF mind a HoT-os mastery-ket (azaz lehet kell majd glide-olni és mount-olni is)
  • elképzelhető hogy a jövőben lesznek boon szedéssel kapcsolatos fractal harcok
  • WvW-n a játékosok max száma mindig fix, map-onként 100
  • a lezárt szervereket (full, azaz nem lehet transzferelni rá) folyton figyelik és ha a népesség csökken újra megnyitják transzferre
  • WvW is nagyon erősek a condi build-ek, nagy létszámban főleg, ezen lehet próbálnak majd valamit javítani, de semmiképp az első PoF nagy balance patch előtt

Forrás:
https://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/74qjlh/path_of_fire_devs_here_ask_us_anything/
http://dulfy.net/2017/10/06/gw2-path-of-fire-reddit-developer-ama-summary/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Csillagom
    2017. október 9. - 11:11

    “Scourge barrier” Mellett szerintem van vmi baj a warriorokkal is, nem játszok warit de iszonyat Op egynémelyeik. Akár 2v1 be is röhögve leöl. Hétvégén platináig felkúsztam , idegbaj kerülgetett néhol. Néztem Redditet de én nem láttam ilyesféle panaszokat valaki tapasztalt vmi hasonlót?

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: