Advertisements
Kezdőlap > Egyéb > Minden PvP-ből és WvW-ből szerezhető ascended armor legendary-vá fejleszthető!

Minden PvP-ből és WvW-ből szerezhető ascended armor legendary-vá fejleszthető!

2017. augusztus 4. Hozzászólás Go to comments

A következő, 08.08-as patch-el minden PvP-n és WvW-n szerezhető ascended armor tovább fejleszthető lesz legendary minősítésüvé, azaz lehet majd rajtuk statot váltani. A Skin megmarad, nem lesz új, se animált, csak a minősége lesz legendary és ezzel együtt jár a statváltás combat-on kívül.

Amiket legendary-vá lehet fejleszteni (kb mindent):

• Triumphant Hero’s Ascended Armor
• Mistforged Triumphant Hero’s Ascended Armor
• Ardent Glorious Ascended Armor
• Glorious Hero Ascended Armor

A fejlesztéshez 3 Gift-et kell majd csinálni amiknek egy részét meg tudsz venni majd az adott PvP vagy WvW vendor-oknál (gondolom PvP és WvW ticket-ekért), majd a Mystic Forge-ba rakni az armor darabbal.

Saját vélemény: nekem annyira nem tetszik ez a megoldás, így kb mindenki legendary armor-al fog rohangálni(mert pl. a sima Triumphant Hero Armor-t nagyon könnyű megszerezni),  szerintem csak a nehezebben megszerezhető verziót (Mistforged) kellett volna fejleszthetővé tenni.
Ráadásul így a sima craft-olt ascended armor teljesen értékét veszti és senki nem fogja csinálni.
Egyetlen esetben mondható hogy jól oldották meg, ha a Gift-ek megszerzése nem lesz nagyon könnyű, azaz relatív sokba kerülnek majd és sok PvP/WvW Ticket kell hozzájuk, akkor az kompenzálja a könnyen szerezhető ascended armor-t.
De akárhogy is lesz az eddig raid-es legendary armor sokak szemében nem azért volt menő/presztizs mert jól nézett ki(mert amúgy nem igazán nézett ki jól sokak szemében), hanem mert legendary minőségű volt és lehetett rajta statot és rune-t váltani. Most ez a presztizs elvész, mert kb minden 2. embernek lesz ilyen PvP és WvW-ből. És akárki akármit mond PvP-n és WvW-n semmi ügyesség nem kell a Ticket-ek szerzéséhez. WvW-n is Outnumbered-el 2-3 nap alatt bárki maxolja a 175 ticket-et, elég ha csak camp-eket foglal, downed-ekbe üt, néha megy a zerg-el, de akár fél-afk módban is megvan, ehhez semmi ügyesség nem kell és 1 hét alatt már meg is van a szükséges ascended armor darab (mert ugye nem kell semmi rank se hozzá). Ugyan ez PvP-ben: tök mindegy mennyire vagy ügyes, lehetsz akármelyik division-ben, simán végigmész a track-en, max picit lassabban. Egy szezon alatt az egész szett simán kiszedhető mindenféle ügyességet nélkülözve. Ezt valahogy nem érzem összehasonlíthatónak azzal szemben hogy azért a pve raid-hez kell egyfajta ügyesség hogy minden boss sikerüljön. Ráadásul ha hosszabb távon nézem PvP-ben és WvW-ben tök könnyű lesz (ugyanolyan pontosan mint elsőre) kiszedni a 2. és 3. legendary szetted is, amíg raid-ből dupla annyi LI-be, azaz erőfeszítésbe és időbe kerül.

Forrás: https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/wuv/WvW-and-PvP-Ascended-Armor-Upgrades/first#post6670394

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. 2017. augusztus 4. - 09:05

    Ez egy kicsit átgondolatlan dolog volt, tényleg elértéktelenedik a többi ascended armor típus. Meglátjuk a gifteket mennyire nehéz kifarmolni…

  2. AGab
    2017. augusztus 4. - 10:47

    A WvW armort még csak megértem, ott van értelme stat cserélésnek. Bár egy plusz full set exotic armorral is pont jól el lehet lenni WvW-n, elfoglal 6 helyet az invertoryban és kész. De hogy a PvP armort mi a fenének cserélhető statosra átalakítani? Ez megint a szokásos alibi lépés, hogy még több embert csábítsanak majd PvP-re, ami megint a szokásos balfasz sereg támadását eredményezi majd. Eszem megáll! :(

  3. szajhavész
    2017. augusztus 4. - 20:46

    Én éppen ellenkezőleg látom a dolgot. Már a kezdetektöl fogva játszom, de a pve része egyáltalán nem érdekel, csak a wvw . Igy hosszu időn át komoly hátrányban voltam a farmer beállitottságu grindelős játékosokkal szemben gazdaságilag.

    Ezzel a lépéssel éppen az az anet filozofia lenne beváltva amivel már megjelenés óta adósak a készitők, vagyis nekem is lehetőségem nyilhat fölzárkózni a fraktál farmerekhez.

    Nem a pénz meg skin ami a lényeg hanem a változtatható stat ami a buildváltáshoz kell.

    • Kozzy
      2017. augusztus 5. - 00:31

      Huh..hát nekem nagyon rossz véleményem van erről a témáról :)
      Fractal-ban nincs legendary armor, raid-ben van ami azért jóval másabb..
      És igen, nem a skin a lényeg, a raid-esnél se az volt sokaknál(mert csúnya lett), hanem a stat váltás. Aki sokszor lenyomta a legnehezebb pve tartalmat a játékban annak a jutalma 1 skin és hogy tud statot és rune-t váltani. Te milyen “nehéz” dolgot fogsz tenni wvw-n, vagy pvp-n hogy kiérdemeld a legendary armor-t, hogy statot és rune-t válthass? Azon felül hogy bemész és játszol kb semmit nem kell tenned érte, nem kell hogy jó legyél wvw-ben vagy pvp-ben..játszol, akár über-casual módon, majd ha van elég pénzed lecraft-olod. Kb olyan lesz mint a legendary fegyverek, ahhoz se kell semmi csak pénz, pont ezért kb 0 a presztizs értékük (legalábbis a szememben). Azoknál a kinézet ami miatt számomra menő tud lenni.
      A másik meg hogy nem azt mondtam hogy ne legyen legendary armor wvw/pvp-n, csak ne legyen ilyen könnyen megszerezhető, kelljen valamit “tenni érte”, különben semmit nem ér. A legendary a legjobb, legritkább, legnagyobb presztizsű armor-ok között kellene hogy legyen, de ha könnyű megszerezni és minden 3. embernek lesz akkor senki nem fog így tekinteni rá.
      Mert az hogy bemész WvW-re és camp-eket foglalsz, néha beleütsz downed-ekbe és közben félig afk-olsz kb elég ahhoz hogy fenttarts max participation-t (kb 5 percenként kell 1 camp vagy 10 percenként 1 player kill). De akár mondhatnám hogy követed a commander-t és foglalgattok bázisokat, öltök ellenfeleket, tök mind1 mit csinálsz, mennyire vagy jó, mennyiszer halsz meg, menyit sebzel, mennyi boon-t/heal-t adsz a squad-nak, így is úgy is annyi ticket-ed lesz mint a legügyesebb wvw-snek. Így heti 2-4 nap és megvan a heti 175 ticket, amivel kb 1 hét 1 ascended cucc amiből a legendary lesz és kb semmi ügyesség nem kell hozzá. Azaz kb 6 hét alatt akár ki lehet szedni a teljes precursor szettet. PvP szintén hasonló..sőt, még könnyebb, 175 ticket-et kb 2-3 nap alatt bőven össze lehet szedni (ennyi ott is 1 armor darab) és ott se kell hozzá semmi olyan hogy pl. érj el platinum+ division-t, csak csináld a track-et, mindegy milyen division-ben vagy, mindegy mennyit nyersz/vesztesz, csak játsz, legfeljebb picit lassabban haladsz mint a jobb pvp-sek.
      Kb ez olyan változtatás mintha a raid-es legendary-t a raid-es magnatite shard-ból lehetne venni. Mert az olyan mint a pvp shard/wvw ticket, azt raid-ben is lehet farmolni, van heti limitje és elég ha csak próbálkozol a boss-okon és nem kell megölni őket és úgy is kapod. De nem így van, ügyesnek kell lenni, meg is kell ölni őket, minden héten a legnehezebbeket is, mert a belőlük kapott loot-ból (LI)-ből csinálod a legendary-t.
      Én raid-elni, pvp-zni és wvw-zni is elég sokat szoktam és hidd el átlátom jól melyikből mennyire nehéz megszerezni az armor-okat és messze-messze a raid-es a legnehezebb, a wvw/pvp-s armor-okhoz semmi ügyesség nem kell, elég csak játszani.
      Ráadásul az armorokhoz nem kell wvw rank se, mert elég a tier2. (ha tier3 lenne 1 szót se szóltam volna, de mondjuk pvp-ből még akkor is túl könnyű).
      Meg pl. gondolj bele, ezek szerint annyi lesz megszerezni a full wvw legedary armor precursor szettett (mind a 6ot) mint amennyi idő a nem rég berakott legendary wvw back-et(Warbringer) megszerezni…1 back 6 armor-al szemben..kb egyforma ticket-ért? Nem érzed hogy valahogy nem stimmel? Hogy mennyire könnyűre lőtték be az armor-okat?
      PvP-ben is kb nehezebb megszerezni a PvP legendary back-et (azért ahhoz legalább van collection, amiben csinálni is kell ezt-azt) mint a 6 armor-t..
      Valahogy nagyon nincs egyensúlyban ez..
      Arról nem is beszélve hogy így a craft-olt és fractal-os ascended-ek teljesen értéküket veszítik. Pedig PvE játékos is rengeteg van aki nem raid-el, nekik miért nem jár a craft-olt asceneded-ből vagy a fractal-osból legendary?
      Ez amit csináltak kb annyi volt Anet részéről hogy : “nincs időnk csinálni rendes PvP/WvW legendary armor-t, még egy vacak collection-t se vagy hogy kelljen elérni dolgokat érte, ezért kaptok mind könnyen szerezhető legendary-t, új skin nélkül, hogy akkor ez a téma lezárva legyen és ne kelljen a jövőben erre időt szánni”

      • szajhavész
        2017. augusztus 5. - 11:06

        ” Aki sokszor lenyomta a legnehezebb pve tartalmat a játékban annak a jutalma 1 skin és hogy tud statot és rune-t váltani. Te milyen “nehéz” dolgot fogsz tenni wvw-n, vagy pvp-n hogy kiérdemeld a legendary armor-t, hogy statot és rune-t válthass?”

        Annak idején raideltem én is elég sokat (ha nem is a gw2 ben) tudom tehát miröl van szó. Mindenki begyakorolja a maga feladatát, és ha már nincs a csapatban egy gyenge lánszem se akkor a boss meghal. Aki ezt szereti az tegye…

        Én pedig nem grindolni akarok, és tudomásul is vettem hogy akor nem lesz legendary armorom.

        Pedig hát mi is volt a mottó induláskor? A játék minden területéröl megszerezhetöek ugyanazok a jutalmak, legyen az a játékos farmer vagy pvp-s beálitottságu.

        Miért kellene a játékosoknak sok órát szopatnai magukat olyan tartalommal amit esetleg utál, csak azért hogy ugyanolyan feltételekkel álhasson ki?

        “Így heti 2-4 nap és megvan a heti 175 ticket, amivel kb 1 hét 1 ascended cucc amiből a legendary lesz és kb semmi ügyesség nem kell hozzá. Azaz kb 6 hét alatt akár ki lehet szedni a teljes precursor szettet.”

        -Anetnek ugye volt olyan törekvése anno hogy nem lesz sok armorszintlépés, mert annak velejárója a grindolás, a játék pedig ne arrol szóljon már. Ennek inkább alapvetőnek kellene lennie hogy MINDENKI tudjon statot váltani, ha uj buildhez támad kedve, nem 6 hét után hanem akár 1 naptol.

        “Én raid-elni, pvp-zni és wvw-zni is elég sokat szoktam és hidd el átlátom jól melyikből mennyire nehéz megszerezni az armor-okat és messze-messze a raid-es a legnehezebb, a wvw/pvp-s armor-okhoz semmi ügyesség nem kell, elég csak játszani.”

        Elhiszem, valoszinüleg jol látod a nehézségi fokokat.
        Viszont előreláthato volt a legendary armor megszerzeésének könnyitése a játék előrehaladtával.
        3 évvel ezelőtt nagy szám volt az ascended, most meg alig fér el a bankban a sok sett. Haragudhatok másokra hogy milyen olcsón megveszik-lecraftolják, pedig anno milyen nagy dolog is volt…

      • Kozzy
        2017. augusztus 5. - 12:25

        Igen, tudom hogy igazad van sok mindenben és hogy én reagálom túl ezt a dolgot :)
        De valahogy zavar hogy ha eszembe jut hogy pl. mennyit kellett gyakorolni, próbálkozni, ügyeskedni hogy minden boss-t le tudjak verni kb minden héten raid-ben (hogy benne van a fokozatosság, hogy pl. eleinte örülsz ha csak 3-5 boss lemegy 1 héten) és hogy hány héten át kellett mindezt csinálni. Leírni és videót nézni könnyű. Csapatot találni meg elég nehéz, főleg ha most kezded, jobb pug-ot találni kb esélytelen. Magyar fix csapat is kb csak 2 van (ez 20 ember a többezer játszó magyarból!) aki hatékony, a többiek mind csak fél-csapatok és nem tudnak minden boss-t leverni minden héten, azzal meg nincsenek sehol, mert abból sose lesz legendary (minden boss kell hozzá, némelyik picit nehezítve is), szóval nem olyan egyszerű mint amilyennek hangzik.
        Erre most a skin-t leszámítva mindenki megkapja ezt WvW-n és PvP-n csak grind-eléssel mindenféle ügyesség szükségessége nélkül. Se nagyobb WvW rank nem szükséges, se PvP division. Nagy csalódás, számomra itt veszti el az értékét a legendary armor.
        Nem véletlen amúgy hogy most volt arról is hivatalos poszt hogy ez a PvP/WvW legendary nem fog számítani a legendary armor collector achi-ba se, mert Anet is tudja hogy azért nem annyira “legendary” ez az armor.

      • Shantey
        2017. augusztus 6. - 09:44

        Csak annyit szólnék hozzá, hogy ha már PvE szerintem egyszerűbb kifarmolni egy új ascended szettet … Lehet én vagyok túl lusta, de nekem annyi macerát nem ér a legendary armor. És még ocsmányul is néznek ki. :)

    • Rertez
      2017. augusztus 5. - 12:06

      Felőlem megcsinálhatták volna a WvW-t a PvP-hez hasonlóan. Akkor lenne egy WvW build editor, ami teljesen független lenne a PvE dolgoktól. Abban viszont slotonként választható statok kellenének, és akkor nem az lenne, hogy van solo meg zerg meta, hanem tényleg a pillanatnyi helyzethez lehetne finomhangolni a statokat. Sosem voltam annak híve, hogy WvW-hez PvE kompatibilis gear kell. A kezdő játékosoknak sem kedvez, hogy úgy kell megtanulniuk játszani, hogy rutin és gear hiányában egy darabig a nem éppen népszerű rallybot szerepet töltik be, meg hátul kullognak, ha épp nem a földön fekszenek. Bőven elég baj nekik, hogy nincs még rutinjuk meg kellő ismeretük a hatékonyabb játékhoz, a harci mechanikákhoz, a játékosok szokásaihoz, a játékmód pszichológiájához. Alapból úgy kezdődne a WvW, hogy a felkészültségedhez mérten hangolt build-del játszol, aztán megtanulod tapasztalatok alapján, hogy mikor mi a jó neked. Mondjuk, most sem lesz sokkal könnyebb nekik, de legalább belátható és elérhető távolságba kerül a finomhangolható build. Elsősorban azokra kezdőkre gondolok, akik nem a jutalmak miatt játszanak WvW-n, hanem mert ezt a játékmódot és közösséget szeretik, ez szimpatikus nekik a GW2-ből.

  4. AGab
    2017. augusztus 5. - 17:15

    Szerintem varjuk ki, hogy milyen gift-ek kellene majd hozzajuk, mert lehet, hogy fognak meg nagyokat nezni a casualok. Lehet, hogy valami fele szinthez es divisionhoz lesz azert kotve, mert szerintem az Anet-nek sem erdeke azert, hogy minden jott-ment legendary armorban rohangaljon.

    • Rertez
      2017. augusztus 5. - 18:01

      Annyi biztos, hogy nem véletlenül most jönnek ezek a változások. A kiegészítőre készítik elő a terepet, hogy minden játékmód vonzó legyen az új és visszatérő játékosoknak. Az is biztos szerintem, hogy ez az egész dolog több hosszútávú terv része, beleértve a kajanerfeket, meg mindent amit a kieg előtt változtatnak. Itt már minden összefügghet valamivel, amiről még semmit sem tudunk. PvE-re nyilván rengeteg tartalom érkezik. WvW-ből meg sPvP-ből meg legfeljebb annyi látszik, hogy nekiálltak belepiszkálni a dolgokba, mintha valami más is készülőben lenne. WvW körül gyanúsan nagy a csend már vagy egy éve, amióta ment a duma róla, hogy mit kellene csinálni vele.

      Még mindig azt mondom, hogy szeptember végére nem várok semmit sPvP-re és WvW-re, csak a beharangozott PvE kiegészítőt, de szerintem a WvW-t hónapok múlva nagyon átszabják és most csak csepegtetnek valamit, ami átmenetileg még plusz játékosokat hozhat ezekbe a játékmódokba.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: