Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > 07.25-ös Fejlesztői Kérdezz-Felelek Összefoglaló

07.25-ös Fejlesztői Kérdezz-Felelek Összefoglaló

2017. július 26. Hozzászólás Go to comments

Próbáltam csak a legfontosabbakat összeszedni:

  • az új legendary ékszernek van vizuális effekje, azaz látszik ha rajtad van
  • nem lesz több legendary fegyver amíg a kiegészítő után el nem indul a Living Story 4 (ami elvileg régebbi infó alapján kb 3 hónappal a kieg után lesz, viszont az elkészítésükhöz nem fog kelleni a 2. kieg, elég csak a HoT). Ez akkor azt jelentheti elvileg hogy nem lesz semmi új legendary fegyver a következő kiegészítő megjelenésekor.
  • a következő nagyobb patch-ben lesz balance update is
  • a LS3-at készítő csapat most elkezd dolgozni a LS4-en
  • gondolkoznak rajta hogy visszahozzák-e Queen’s Gauntlet és Liadri-t, de nincs még konkrétan tervben
  • a FFXIV (Final Fantasy MMO)-ból vettek néha ötleteket az egyes raid vagy fractal harcokhoz
  • minden tervezett nagyobb PvP és WvW újítás az eddigi patch-ekben érkezett, nincs visszatartva a kiegészítőre semmi nagyobb PvP se WvW újítás, azaz ilyesmire ne nagyon számítsunk a kiegészítőben!
  • Rytlock történetére sokan kíváncsiak, amikor eltűnt a Myst-ben, mi történt, hogy jött vissza, hogy lett Revenant, de a helyzet az hogy ez a része a történetnek nincs megírva!
  • jelenleg nincsenek tervben új emote-ok
  • nem lesz 2v2 Ranked PvP
  • dolgoznak azon hogy a legendary amor-hoz hasonlóan a legendary fegyvereken lehessen harcon kívűl sigil-t cserélni úgy hogy a sigil megmaradjon, de jelenleg még nem állnak úgy ezzel a fejlesztéssel hogy részleteket lehessen mondani
  • nincs semmi több rejtett dolog a rift stabilizer current events-ben, viszont lehet lesz folytatás

 

Forrás: https://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/6pj6wm/one_path_ends_devs_here_ask_us_anything/

 

 

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. AGab
    2017. július 26. - 09:12

    Nos, akkor ezzel eldőlt, az SPvP-t gyakorlatilag temethetjük a új kiegészítő megjelenésével. Azért ezt a rózsaszín nyál masszával leöntött, színes cukorka osztogatást újításnak nevezni ritka nagy pofátlanság. Ezt még ráncfelvarrásnak is csak erősen hunyorogva titulálnám.
    Bár tény, hogy a játék többi részével én elégedett vagyok és nagyon szeretem, viszont én titkon azért reménykedtem valami nagyobb SPvP újításban. Új pályák, játékmódok, nagyobb létszámú csaták és nem kisebbek, etc..
    Sajnos az SPvP társadalom drasztikus csökkenést szenvedett el az utóbbi időben, bár amilyen toxikus volt a játék többi részéhez képest, lehet, hogy nem is baj. Csak nem biztos, hogy a lassú kivéreztetés lenne a legjobb taktika, de valószínűleg ez a legkifizetődőbb. :(

    • Shantey
      2017. július 26. - 12:30

      Teljesen felesleges bármit betenni 9 új elite spec érkezésével. Örülnek, ha egy év alatt balanszolják, amit sikerül majd szétgányolni. :Ö

      Új pályákért mindenki nyávog, de igazából mindegy, hogy melyik 3 ponton ücsörögsz és várod a pontokat nem?

      Amúgy baráti jótanács, ne itt várd a csodát, ha ennyire PvP orientált vagy. GW2 esports és maga a PvP egy túlromantizált ám halva született ötlet volt pár fejlesztő részéről.

      • AGab
        2017. július 26. - 15:33

        Pont ezek miatt leginkább nem is új pályákat, mint inkább új játékmódokat szeretnék. (Amik úgyis hoznák az új pályákat.) Mert a Stronghold az csúfos bukta volt, bár túl sokban nem különbözött a jelenlegi pontfoglalósditól. Leginkább az a bajom, hogy kis túlzással 4 és fél éve ugyan azokon a pályákon, ugyan azokat a játékmódokat toljuk. Ha hozzávesszük a sok inkompetens és/vagy toxikus idiótát akikkel tele van a PvP, akkor látszik azért hogy lenne hová fejlődni. :( (Nyilván az új módok az idiótákon nem segít, de legalább valamennyire kárpótol. :) )
        És bár sokáig, a GW2 előtt PvP orientált voltam, pont itt változott meg a véleményem. Mert nekem ez az első olyan mmo-m, amelyben a PvP-n kívüli élet is legalább annyira vonz.

      • Shantey
        2017. július 26. - 19:29

        A játékmódokkal meg az a baj, hogy többszöri próbálkozás után sem tudták működőképessé tenni.

        A 2v2 map jó ötlet, de így hogy csak custom arenaban érhető el, így ez is csak a szarnak egy pofon.

    • 2017. július 27. - 13:28

      Pályák jöhetnének… Legalább stílusban különbözőek. Annyi mindent lehetne….

  2. Rertez
    2017. július 26. - 10:33

    Van arról valami hivatalos infó, hogy a negyedik évad első epizódja később jön a szokásos ütemtervnél? Mike két hónapja azt írta, hogy az 5. epizód után tartani akarják a szokásos ütemet, tehát 6. epizód+kieg. bejelentése -> kiegészítő megjelenése -> episode 1 a tervezett, kb. három hónapos ütemben várható.

    “So our rough plan is to slot the expansion pack into the release cadence as if it were an episode: episode 5, then episode 6, then the expansion pack, then episode 1. But we’ll make some allowance for the fact that shipping an expansion pack is a big deal logistically and will probably take longer than the 2~3 months we normally allocate between episodes.”

    • kozzy83
      2017. július 26. - 11:42

      Igazad van, én emlékeztem rosszul, javítottam.

      • Rertez
        2017. július 26. - 13:01

        A 6 hónap szerintem onnan jöhet, hogy a finálé után hat hónapra várható az első epizód, mert közbeékelődik a kiegészítő. Egyébként szerintem csúszni fog az első rész olyan február-március környékére, mert biztosan lesznek komplikációk a kiegészítő első hónapjaiban.

  3. 2017. július 27. - 13:28

    Van valami prezentáció az ékszerek vizuális effektjeiről?

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: