Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Lehetséges kiegészítő ár és időpont?

Lehetséges kiegészítő ár és időpont?

2017. július 21. Hozzászólás Go to comments

Ma két németországi hivatalos GW2 forgalmazónak/értékesítőnek a weboldalán is megjelent a GW2 következő kiegészítőjének rendelhetőségének időpontja és ára. Rögtön, pár perccel a felrakás után le is törölték mindkét oldalról, persze a szemfüles GW2 játékosok észrevették.

 

Az időpont ami fent volt mindkét oldalon: szeptember.30, illetőleg az egyik oldalon 07.26-hoz való visszaszámlálás is elindult (azt is törölték később), az meg valószínűleg a pre-order (előrendelés) lehet.

Az ár: 29 Euro (azaz kb 8900 Forint)

 

Vélemény? Szerintetek tényleg lehet hogy 26-án egy nappal később miután jön az utolsó LS3 epizód már majd elő lehet rendelni a kiegészítőt? És lehetséges a szeptember 30-as megjelenés? Én picit korainak tartom, az eddigiek alapján én inkább az október végét mondtam volna, de ki tudja. Az árát nagyjából viszont reálisnak tartom, tekintve azt hogy valószínűleg ez a kiegészítő kisebb lesz (kevesebb dolgot fog tartalmazni) mint a HoT.

Forrást nem nagyon tudok linkelni mert mindkét weboldalon törölték a felrakott dolgokat.

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Rertez
    2017. július 21. - 17:32

    Gyakran teszik a kiadók a bejelentés időpontjára az előrendelés kezdetét. A Season 3 finálé napjára ez várható, mivel az utolsó részhez ígérték a kiegészítő bejelentését, ha jól emlékszem. Valószínűleg már beta állapotban van a kieg, szóval nagyon sokat nem érdemes variálni a dátumokkal, de én a szokásos október végi megjelenésre számítottam. A játékosoknak várható előtte valami open beta. Ha van eszük, mindenki kipróbálhatja az elejét, még a F2P játékosok is. Jöhet…

  2. Eszem
    2017. július 21. - 18:34

    A megjelenés szerintem is korainak hat, de az elővétel simán lehet. Tippre a keddi rész vége egy videóval zár és az után kapunk majd egy rendes trailert.

    Am szerintem kb. akkor lesz mint a HoT. Nem hiszem, hogy kisebb.

    • Rertez
      2017. július 21. - 20:57

      Kisebb lesz, de nem úgy ahogy gondolják az emberek. Szerintem megjelenéskor legalább annyi lesz mint a HoT, csak annyi csavar lesz, hogy a következő kiegészítő korábban jön. Ezzel gyakorlatilag kevesebb content patch, kevesebb utólagos map és raid lesz a kiegészítő árában, mivel gyakrabban veszünk kiegészítőket. Szerintem ebben a kiegben még a raid is szintet fog lépni tartalom mennyiségében és/vagy minőségben.

      Gondoljunk csak bele, hogy hány map ment a levesbe a HoT-ban S3 alatt! Azokat valószínűleg csak lazán a kieg fejlesztése alatt üresjáratban rakták össze. Szerintem újrahasználják a régi térképeket is (nem amiket S3 alatt hoztak be), ahogy még az elején tették S1 egyes részeiben.

      Sokkal hatékonyabban tudnak már dolgozni, mint S2 alatt, szóval szerintem nem lesz baj a tartalommal a kieg után sem.

      Ha nem lesz raid a kiegben, akkor megjelenés után nagyon gyorsan jön. S4 is azonnal kezdődik. Utána meg egy újabb kieg. Ezzel egy rakás pénzt tudnak keresni, ha nem szúrják el nagyon.

      • kozzy83
        2017. július 22. - 00:15

        Sajnos nem így van. Ők maguk mondták hogy ezentúl kevesebb de sűrűbben jövő tartalmakra számíthatunk, valószínűleg a kiegészítő is ezt a vonalat képviseli majd.
        Az ára is valószínűleg ezért lesz kb 60%-a az eredeti HoT árának.
        A LS4-ről meg úgy rémlik azt mondták hogy kb 6 hónappal a kieg megjelenése után indul majd (persze szezonális patch-ek, pvp ligák..stb tuti lesznek ez idő alatt is).
        Tudom nem tűnik soknak de a HoT-ban rengeteg újítás is volt, most szinte biztos hogy meg se fogjuk közelíteni ezt:

        HoT tartalma:
        Amiket jó eséllyel a kövi kiegben is kapunk:
        4 new maps
        new story
        masteries
        elite specializations
        new pvp map (and mode):Stronghold
        new wvw map:desert border
        new wvw masteries
        new siege: shield generator
        guild halls(2)
        new guild upgrades
        new collections
        new skins
        new achievements
        new pvp/wvw reward tracks

        Amik a HoT újításai voltak és valószínűleg nem kapunk hasonló újítást:
        new profession-revenant
        renewed wvw guild claiming system
        scribe (crafting discipline)
        raids
        renewed fractal system
        2nd generation legendary weapons (3)
        legendary armor (-)
        cross-guild chat
        adventures
        map bonus system
        renewed squad system
        pvp leagues
        dishonor system

        Nézzük mi az ami lehetséges hogy nem lesz a kövi kiegben:

        new profession
        new crafting discipline
        new pvp mode
        new 3rd generation legendary weapons
        new legendary armor

        Ezen felül a HoT sok funkcionális újításainak számát jó eséllyel meg se fogjuk közelíteni, ezekkel együtt már jóval kevesebb a tartalom+funkcionalitás.

        A raid minőségével szerintem nem volt eddig se baj, a mennyiségre meg nem hiszem hogy ennél jobban rá fognak lépni, hiszen így is a játékosok nagyon kis százaléka raid-el sikeresen és rendszeresen. A GW2 alapvetően casual-oknak készül, tuti nem fognak elmenni a hardcore raider mmo irányba (így is rengeteg a “nyafogó” a raid nehézség miatt).

        A map-okkal kapcsolatban is az a helyzet hogy szerintem a leak-nek megfelelően kapunk kapásból kb 6 map-ot, utána 6 hónappal később induló LS4-ben minden részben 1-1 újat mint most az LS3-ban.

        A mount-okkal kapcsolatban meg elég sok félelmem van..
        Bár ugyan az mmo játékosok egyik kedvence a mount-ok, itt is már ezer éve sokak kívánsága.
        De ha végig gondoljuk ebbe a világba “feleslegesek”.
        Core (alap) Tyria map-okon rengeteg a waypoint, egymáshoz közel, ráadásul már glide-olni is lehet, szinte alig javítana bármin is a közlekedésben a mount (főleg ha mondjuk pl. “csak” +50% movement speed-et adna)
        A HoT-os map-okon hasonló a helyzet: kevesebb waypoint van jelentősen, de a köztük lévő távolságokat segítenek áthidalni az updraft-ok, ley-line-ok, mushroom-ok. Itt se érnének valószínűleg sokat a mount-ok, ráadásul a mount-ok nem tudnak glide-olni, a HoT map-okon meg az egyes rétegek (layer) között lehetetlen lenne mount-okkal közlekedni.
        Szóval ha lehet is majd mount-ozni a core és HoT map területeken a pimp-elésen (menőzés) kívül kb semmire nem lesznek jók.
        Egyetlen hely ahol használhatóak lesznek a kieg map-jai, ahol a kiszivárgott map-okon jól láhatóan kevés waypoint-ot helyeztek el szándékosan. Egy map-on 3-4 waypoint van, valószínűleg nem igen lesz updraft, mushroom, ley-line, helyette a mount-okat lesz majd érdemes használni.
        Szóval én nem estem hanyatt ettől a mount-osditól, ráadásul az eddig kiszivárgott mastery-k mind erre épültek.

        Amint látjátok én elég pesszimista vagyok a következő kiegészítővel kapcsolatban, de ne nekem legyen igazam :)

      • 2017. július 23. - 20:34

        Már így is látszik hogy káosz kezd lenni… Csak HoT mapokon vannak masteryhez cuccok, a gliding lehetőségek pedig vanilla területeken igencsak kevés és azok se valami használhatóak igazán.
        Meg a különféle currency-k mindenfelé…

  3. 2017. július 21. - 18:37

    Ha most az engine-en nem változtatnak, mert “csak” új spacializáció, meg mapok kerülnek be a LV3-ban kipróbált és !letesztelt! egyéb jó cuccokkal (glide skillek, tarzanozás, stb.), akkor miért ne lehetnének jók ezek a dátumok?
    Még a mountok is beleférnek, amiről már pletykálnak a “jól értesültek” egy ideje.

  4. Rertez
    2017. július 22. - 06:18

    Az egész láthatóan csak kommunikáció, értelmezés és érzékelés kérdése.
    Ha a fejlesztő nézi a HoT kiegészítőt, az neki kb. négy évnyi munka. Röviddel a GW2 megjelenése után már voltak hivatalos forrásból származó infók arról, hogy a HoT fejlesztése már valamikor 2013-ban elkezdődött, az utolsó HoT content pedig most fog kijönni. Ezt akárhogy nézed, négy évnyi munka legkevesebb 50,- EUR áron.

    Ha a kiadó úgy dönt, hogy a 2-3 éves kiegészítői ciklusokról átáll 1-1,5 évesekre, akkor az állandó és visszatérő vásárló adott idő alatt ugyanannyi tartalmat kap, de valószínűleg többet fizet. A termék is jobban tartja az értékét, mert a következő kieg korábban jön, tehát simán lehet tartani a normál teljes árat. Ezzel együtt az új belépők sokkal olcsóbban kezdhetnek játszani a teljes tartalommal, tehát könnyebben határozzák el magukat, hogy megvegyék-e, az alacsonyabb árú csomagok miatt szívesebben fizet a visszatérésekor. A fejlesztő tehát ugyanúgy készít ugyanannyi tartalmat, csak többet kereshet rajta.

    2016. elején, röviddel a HoT indulása után Mike elmondta, hogy már akkor zajlott a következő kiegészítő készítése a HoT tartalmak fejlesztése mellett.

    Addigra kijött pl. két raid wing (kb. négy és fél hónap alatt). A launch napján még nem volt raid a játékban, de a raid tartalmak fejlesztése már bőven a kiegészítő megjelenése előtt zajlott. Eddig összesen 4 wing jött ki. Az akkor is kevés létszámmal, de nagyon hatékonyan dolgozó raid csapat HoT megjelenése előtt azt mondta, hogy várhatóan képes évente kb. hat szárnyat produkálni. Ezt követően kb. másfél év alatt kiadtak négyet. Valahol kell hogy legyen elég sok kiadatlan raid tartalom, ami vagy a kukában végezte, vagy előkészületben van, mert február elején jött ki az utolsó, és azóta nagyon nagy a csend. Ezzel együtt a raid egy nagyon vonzó, népszerű aspektusa lett a játéknak, szóval kétlem hogy elhanyagolnák. Valószínűleg úgy döntöttek, hogy ezt az értéket már mind a következő kiegészítőbe teszik.

    A raid csak egy példa volt emlékeztetőnek, hogy mennyire rugalmasan változhatnak a dolgok, és hogy mit érzékelünk és értelmezünk abból, amit a fejlesztő csinál vagy mond.

    A HoT megalapozta a következő kiegészítőket. A játékos szerintem több tartalmat fog “érzékelni”. A fejlesztőnek egy kieg terjedelme abból áll, hogy mennyi meló van vele (pl. az új WvW border elég sok tartalom, de majdnem a kukában végezte), a játékosok viszont egyéni érdeklődésük szerint érzékelik a számukra érdekes tartalmakat. Ha engem valami nem érdekel vagy nem tetszik, akkor az számomra nincs a játékban.

    A következő kiegészítő sikere nyilván azon múlik, hogy jó lesz-e vele játszani, és hogy ki tud-e elégíteni egy meghatározó tömeget a következő kiegészítőig tartó időszakban. Valakinek az a tartalom, hogy szerezhet egy csomó új skint, másnak a sok map a fontos, valakinek a lore, a fun combat, új profession, új mechanikák. Szóval az hogy mekkorának érzékelsz vagy értelmezel egy adott tartalomcsomaghoz tartozó életciklust, az teljesen egyénfüggő. Az a lényeg, hogy szórakoztatónak találod-e vagy sem. Ezt ezért ötéves MMO-nál nagyon nehéz megoldani. Én mindenképp valami felfrissülést várok, és igazából nem fontos nekem, hogy kilóra mennyi a kontent, aminek egy nagy részével valójában nem is játszom.

    Izgalmas lesz ez. :) Nekem tetszik, hogy semmit sem tudok a kiegészítőről, pedig már minden bizonnyal elkészült.

    • gwfan21
      2017. július 22. - 14:31

      Egyetértek egyébként veled. Szerintem HoT tartalmilag bőven eleget adott és nem hiszem, hogy gond lesz következő kiegekkel és azoknak eloszlásával, árával, tartalmával.

      Más… Engem egyedül a sztori érdekel igazából jelenleg. Az se érdekel merre megyünk, csak hozzák rendbe amit elrontottak előző ls epizódban (elég sok ember csalódott abban a részben). Öljünk vagy altassunk sárkányokat, nem érdekel. Viszont ezt epikus csaták kíséretében tegyük és ne olyan szánalmas és nevetséges módon, mint az legutóbb történt. Sokaknak már Mordri elleni csata sem tetszett, pedig az nagyon jól meg volt csinálva szerintem. Elég sok ember nem tudja, hogy a Dragon’s stand végén történő csata egy időben zajlik az utolsó personal storyval (ezt sylvari karakterrel végig játszva tudod meg ha jól emlékszem) és ha így nézed az is eléggé jelentős hadművelet volt. :) Szóval a lényeg, hogy remélem valami nagyot virítanak sztori téren, a többi engem nem is érdekel annyira. :D

  5. Egy ex-gw2 játékos
    2017. július 22. - 17:36

    Pénznyelő. Vegyétek csak.

    • kozzy83
      2017. július 23. - 09:30

      Kinek mi..
      Akik szeretik és játszanak a játékkal nem valószínű hogy “pénznyelő”, ráadásul ez egy egyszeri és nem nagy összeg (kb 3 havi előfizetés összege egy előfizetős játéknál) és tied a játék teljes tartalma végleg. Az aktív játékosok nagyon nagy része kérdés nélkül meg fogja valószínűleg venni, akármilyen tartalmak is legyenek benne.

      Amúgy meg a GW2 kifejezetten nem a pénznyelő online játék, hiszen egyszer költesz csak rá, nincs havi díj, bármikor visszatérhetsz játszani. Ráadásul mindent amit a GemStore-ban vehetsz Forintért azt megveheted gold-ból átváltva is, szóval aki aktívan játszik (és farmol néha picit) annak kb semmi plusz pénzt nem kell rákölteni az egyszeri vételáron felül. (Ezen felül a GemStore-ból vásárolt cuccoktól nem leszel “erősebb” mint sok más játékban!)

    • chuckygwzik
      2017. július 23. - 18:02

      Melyik nem az? Ha úgy nézzük :) Lehet, hogy nem ebben jön a legtöbb tartalom éves szinten vagy van ennél jobban optimalizáltabb játék is, vagy jobb játékmenetű. Ha már 3 negatív szubjektív vélemény akkor 3 pozitív is legyen itt példaként.
      – Soha nincs leállás (világ legjobb patch rendszere) nem is értem miért nem azt adják el, lehet többet kaszálnának vele mint a játékkal IMO :)
      – Olcsóbb mint a hasonló kaliberű társai.
      – Most a kozmetika a trend a legtöbb játékban, nincs előny csak sok vacak csilli villi mount, kosztüm, fejdísz stb és ha itt megtetszik valami itt legalább megveszed játékon belül extra lóvé nélkül.

  6. 2017. július 23. - 20:39

    Csak én várnék el olyan fejlesztéseket, amik alap Tyriára is kihatna?
    Meg egy rakás új skint minimum. Jobb szeretnék egy erős QoL és overhaul patchet mint egy újabb kiegészítőt…

    • 2017. július 23. - 21:11

      Kimaradt: Oké, mountok nem feltétlen kellenek, bár miért ne…
      Viszont sokkal több féle Guild Hall kéne, és a Guild Cape-ket is viszont várnám már…

  7. Dalma
    2017. július 24. - 12:40

    Miből él a cég?
    – az emberek megveszik a játékot (kiegészítőket)
    – és vesznek dollárért gemet

    Kinek gyártja a legérdekesebb dolgokat? (raid, fraktál, legendary itemek, stb.)
    – 1 ezreléknek (maximum)

    Kik nem fognak 1 db gemet sem venni pénzért? (hiszen tele vannak ingame pénzzel)
    – ez az 1 ezrelék

    Kik vennének tőlük gemet pénzért?
    – azok, akik voltaképp akár a casual, akár a solo, akár más okból nem “jutnak hozzá” ezekhez az érdekes dolgokhoz.

    És fogják venni ezek a casual/solo/stb. gamerek a gemet, ha kvázi másodrendű játékosoknak tekinthetik magukat?
    – Egy nagy túrót.

    A játéknak óriási érzéke van ahhoz, hogy becsődöljön, a cég tolja a marketinget, közben gőze se legyen arról, hogy mit szeretnének a játékosok – aztán majd jön a sírás, hogy “há de há mé’ nem veszik a gémet meg a gemet?” LOL Ki vegye? Az az 1 ezrelék? Az megveszi a játékot – de annyi elég-e? Egy olyan piacon, ahol több milliós játékostáborral tucatnyi mást találni (ncsoft épp most adta ki a mobáját, pl.)

    A custom arénák kinyírásával erős community-ket is kinyírtak, de hát oké, nem tetszett nekik, hogy kvázi ingyen pvp-znek a népek, és nem a szerint, ahogy ők azt megálmodták.

    A WvW a zergelésről szól, és most már olyan gyorsan csökken a participation, hogy roamernek sem éri meg futkosni – de hát a piszok casual játékosok megszereztek ugye egy rakás rewardot, kimaxolták a trackeket, és nem átallottak nyerni az egészen – holott csak feleslegesen terhelik a szervereket, ugye.

    Aki szerint szólóban a hot, illetve a LS mapek szórakoztatók, annak gratulálni tudok. 1-2x megcsinálja az ember, kimaxolja az achievementeket, végigszenvedi vagy felportoltatja magát a JP-re, de jószerivel vissza sem néz többé (ja, persze, vesz 890 db értéktelen minipetet helyi valutáért, amit aztán full mapen úgyis azonnal kivesz az engine, és mivel vásárolható, semmi presztízse nincs). A gyűjts be 20-30-50 akármit típusú achievementek is szórakoztatóak, főképp, hogy a megoldásuk receptje így kezdődik: “végy 1 mesmert…” Nem baj ez, csak a 15. teljesen ugyanilyen után az ember annyira nagyon már lelkesedik érte.

    A gliding remek, de a legtöbb helyre csak azért kötelező, mert még így is szívás (sry) elérni azt a bizonyos pontot (mastery, JP, vista, akármi), nélküle meg lehetetlen (ha a játékosok találnak trükköket, akkor azokat rekord gyorsan exploitnak minősítik, és javítják). Nulla újrajátszási élmény nincs az egészben. Ugyanez igaz a a LS és map achievementekre: az ember kiizzadja önerőből és/vagy youtube/dulfy/stb. segítséggel, aztán soha vissza nem néz oda (ékes példája a Luminescent ruhatár megszerzése). Komolyan, GW1 hard mode dungeonjai, a karácsonyi mini polar bear futások 1300. alkalommal is érdekesebbek voltak, mint a SW chest farm, karka farm, champ farm.

    A sztori nyilván szubjektív, érzésem szerint már minden volt itt, csak az nem derült még ki, hogy Shiro valójában Balthazar, és igazából Kéti álmodja az egész eddig történetet egy átmulatott erdei fesztivál záróéjjelén. Felesleges a GW1 történetekkel összevetni, de a kuszaság és erőlködés tetten érhető, nézeteim szerint, a karakterek szerethetőségéről nem is beszélve.

    Szóval, érzésem szerint, valami nagyot kellene gurítaniuk ahhoz, hogy ez életképes maradjon. Nem azért mert nekem vagy másnak vagy akárkinek tetszik-e – hanem azért, mert ebből élnek. Abból, hogy szórakoztatják a nagyérdeműt, és akkor majd azok vásárolnak gemet, és elújságolják a haverjaiknak, hogy “gyere, vedd meg a játékot, mert kafa”. De így most, ha kell valami, az ember lefarmol párszáz goldot valahol, és vesz abból (aranyáron, mert a gem/goldot azért szépen megmanipulálták) gemet, és szevasz. Mert hát, fontos, hogy meglegyen a legújabb teljesen ugyanolyan skin, ami 3 napig érdekes.

    Rá kellene jönniük, hogy a játékosok túlnyomó többsége szóló (lehet, nem a fórumon leghangosabb pug-ozók), és csak érdekből áll be pl. squadba, vagy kényszerül pugként próbálkozni, avagy kifizet x 100 goldot a raid-zsoldosoknak (pl.). Őket kellene megcélozni. Hogy akár párban is mehessenek fraktálba, legyen raid, jóval kisebb rewardért, de leskálázva. Hogy építhessenek maguknak 2-3-4-en is saját guild hall-t (ha már pl deluxe-ban kaptak rá skint is). Hogy lehessen hero-kat felbérelni, akár dungeonba, akár fraktálba, akár raid-be, instance-kba kizárólag – és mehessenek egyedül vagy 2-3-an oda, ahová 5-10 ember kell. Ilyesmik talán behoznának sokakat, vagy éppen, itt tartanának, vagy éppen nem azon töprengenének sokan, hogy afk-farmoljak, karka, SW, cursed shore, vagy van valaki wvw-ben, vagy map boss squad, vagy valami?

    És akkor olyasmiről még nem is írtam, amin már csak vigyorogni tud az ember, ilyesmit hogyan képesek összehozni: “crash, ha az ember transmuted skinű fegyvert vált” – huh.

    Az is igaz, hogy még hiszünk a játékban. Tény.
    De az is igaz, hogy rengetegen itt hagyják, mert határozottan több volt ebben (pláne a GW1 rajongása után), mint amivé végül változott. Mi játékosok is tehetünk róla – de az a nagy helyzet, hogy mi mindig csak reagálunk, alkalmazkodunk, s ha éppen valamiben okosabbak vagyunk, azt rövid úton szankcionálják (minek engedték hónapokig a multi-map-et vagy az engi-afk-farmot, stb?), de pl. a wvw outnumbered-turizmus is csupán kvázi logikus válasz volt arra, hogy ha ez az elvárás, akkor ezt “kell” (?) csinálni (hülyeség és rém unalmas, de meg tudtam érteni azokat, akik így ügyeskedtek).

    Kíváncsi vagyok.

    • kozzy83
      2017. július 24. - 17:41

      Húú..hát én nagyon úgy látom te kiégtél és ez nem igazán az a játék ami neked való a továbbiakban, ez alapján kb esély sincs hogy neked tetszeni fog a kiegészítő…
      Nem fogok regényt írni, de pár dologról elmondom mit gondolok:

      A játék alapjában véve casual és teljesen élvezhetően és jól szólózható benne rengeteg tartalom.

      Az hogy a legendary cuccokért tenni is kell valamit így a jó, semmi értelme nem lenne ha csak úgy az öledbe hullanának. Amúgy meg a legendary fegyvereket és back-eket bármilyen casual vagy meg tudod szerezni, csak idő függvénye.
      Személyes véleményem ráadásul az hogy így is túl könnyű legendary fegyvereket és back-eket szerezni, leginkább semmi nem kell hozzá csak gold farm. A szememben ezen javított valamelyest a raid-es legendary armor amiért azért valami teljesítményt is kell nyújtani és nem csak gold-ot, így jobban kiérdemelve a legendary minősítést.

      A HoT és LS3 map-okat szerintem kifejezetten jó volt végigjátszani és egyedül is teljesen élvezhető volt, kifejleszteni a mastery-ket, használni őket hogy elérhess olyan helyeket amiket amúgy nem. Amiben igazad van hogy az LS3 map-ok szinte egyáltalán nem újrajátszhatóak. Megcsinálja az ember a story-t, az achi-kat és a legtöbben kb szinte sose mennek vissza, kivéve ha esetleg beraknak valami farmot a map-ra (pl. bloodstone fen cleric farm, bitterfrost winterberry farm, lake doric leather farm..stb). Ami jó dolog volt az pl. Draconis Mons-on ahogy csinálták a druid collection-t, így rákényszerítették az achi-zókat hogy több napon át visszajárjanak a map-ra. Kell valami távlati collection, farmolási lehetőség, meta event-ek, boss, amik miatt többen is visszajárjanak.

      Csak megjegyzem hogy ha nem tetszett az hogy a map egyes részeire csak mastery, gliding, updraft-ok segítségével lehet eljutni akkor a kieg mount része se fog tetszeni, mert kb ugyanerről fog szólni: lesz 3-4 waypoint egy map-on és minden nehezebben elérhető helyre mount-al és mastery-vel lesz lehetőség eljutni.
      Szerintem amúgy meg ez a megoldás zseniális, tök jó ha vannak eldugottabb részek, ide rakott nehezen megszerezhető vista-k/poi-k és mastery point-ok amikhez szükséges hogy felhasználd a mastery-s képességeid.

      Custom PvP arena: nem tudom miért gondolod ezt nagy érvágásnak, ide leginkább csak fun-olni járnak az emberek, ráadásul 2 gold-ba kerül 1 napra az aréna bérlése. Ezt egy kisebb csapat, guild, közösség simán összedobja..

      WvW: aki aktívan játszik WvW-n és nem csak fél-afk annak kb sose csökken a participation mert mindig lehet mit csinálni, akár zerg-elsz akár roaming-olsz. A participation gyorsabb csökkenése csak annak probléma aki az ideje felében a bázisokon afk-ol. Azoknak meg nincs semmi létjogosultságuk nyafogni, játszanak rendesen vagy sehogy.

      A többjátékos tartalmak: fractal, raid. Benne van a nevükben: több játékosnak való tartalom, felesleges azon nyafogni miért nem lehet egyedül vagy ketten csinálni, pont ez a lényeg hogy több ember kell hozzá. Az szükséges hozzá hogy ezek a játékosok tudjanak összehangoltan együtt játszani. Ez egy MMO játék, nem single player, ha több játékosnak való tartalmat akarsz játszani keress hozzá játszótársakat! Lehet akár barátkozni és velük menni, de lehet akár minden egyes alkalommal vadidegenekkel menni lfg-n keresve. Fractal-ra kb 5 perc alatt lehet ott csapatot találni.
      Eleve a koncepciód nem jó pl. raid-ről: egy raid-ben pl. annyi mechanika van, meg van kinek mit kell csinálni, ezt nem is lehetne 3-4 ember között szétosztani. Mit szeretnél, egy egyszerűsített boss-t amit csak egy helyben állva autoattack-olni kell 3-4 embernek? Az nem raid, az egy casual dungeon.

      A Guild Hall-t meg lehet akár 5 embernek is felhúzni, csak rohadt sokba fog kerülni nekik. Szerintem picit eltúlozták az árakat, mert egy max szintű GH felhúzása kb 15-20.000 gold-ba is kerülhet (és akkor még szinte semmi dekoráció nincs benne). De megint csak az jön elő hogy a Guild Hall-okat alapvetően nagyobb közösségeknek csinálták nem 3-4 embernek és ehhez mérten szétosztva sok ember között már nem olyan vészesek a költségek. Ha 3-4en vagytok barátok akkor vagy próbáljátok bővíteni a társaságotok vagy álljatok be mind egy nagyobb guild-be és akkor ki tudtok minden GH-s lehetőséget próbálni (és persze meg tudjátok tartani a saját kis guild-etek is, csak nem lesz neki GH-ja).

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: