Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Patch 07.11

Patch 07.11

2017. július 11. Hozzászólás Go to comments

Kaptunk ma új patch-et, egyelőre LS3 trailer nélkül, ami azt jelentheti hogy lehet megvárják a PvP szezon végét az utolsó LivingStory3 epizóddal, azaz lehetséges hogy csak 08.08-án jön. Nézzük mit tartalmaz a mostani patch (a látszólag fontosabbakat kiemelve, minden részletért olvassátok át az eredetit):

  • a Lake Doric-os centur-okból farmolható Bloodstone-Warped Hides jelentősen több T6 Hardened Leather-t dob ezentúl (salvage-elve). Ez miatt leeshet esetleg az ára, lehet rá készülni.
  • növelték a Daily PvP Tournament-ek jutalmait (ez rá is fért, nem igazán érte meg csinálni)
  • a Monthly PvP Tournament plusz jutalmaként pedig az első csapat egy egyedi új cuccot kap (valószínűleg upgrade slot-ba tehető, vagy ékszer slot-ba) aminek új effektje van
  • pár javítás az új PvP Lobby-val kapcsolatban
  • javították WvW-n az Outnumbered-et, ezentúl csak akkor kapod meg az 5 perces Tick végén a +5-öt ami jár érte ha abban a Tick-ben (azaz az utolsó 5 percben) végig ugyanazon a border-en voltál, azaz nem érdemes ezentúl a Tick lejárta előtt border-t ugrani. Ami még jó hogy az Outnumbered nem fog annyit ugrálni, eltűnni és vissza, mert ezentúl csak minden Tick végén vizsgálja így vagy megkapjátok vagy nem, de ez az állapot kitart a következő Tick-ig. Ez mondjuk annyiban rossz hogy így nem lehet taktikázni, azaz pl. létszámhátrányban ha Outnumbered-ek vagytok és border-t vált az ellenfél zerg azt kémek nélkül nem fogjátok tudni mert a Tick végéig továbbra is végig Outnumbered-ek lesztek. Ugyan ez fordítva is: attól még hogy nem vagytok Outnumbered-ek lehet hogy itt van már az ellenfél zerg csak ugye a Tick végén frissíti majd a buff-ot. Ráadásul sajnálatos módon még mindig meghagyták +5-nek, pedig az nagyon sok. (pl. az első szerver sosincs outnumbered és kap +3 pip-et, az utolsó szerver kap +1-et meg sűrűn outnumbered akkor átlagosan akár +4-5 pip-et is kaphat, azaz többet mint az első. Ami elég szomorú hogy pl. a 3. szerveren könnyebb a max pip-et kifarmolni az adott héten mint az elsőn..)
  • a Skirmish chest egy npc-t idéz így lehet több ládát is könnyebben nyitni
  • ezentúl gyorsabban csökken a WvW Participation, azaz sűrűbben kell tevékenykedni hogy fenn tud tartani az adott, pl. max értéket, ezáltal próbálják elkerülni az AFK pip farmereket (csinál 1 dolgot 5 percenként aztán AFK)
  • 3 új commander ikon szín: Cyan, Magenta, White
  • javítottak valamit a GemStore-on, elvileg új kinézetet kapott
  • új Dynamics Exo-Suit Glider Backpack Combo 700 gem-ért a GemStore-ban: https://www.youtube.com/watch?v=nmDATJ8BnzU
  • új Dynamics Exo-Suit Outfit 700 gem-ért a GemStore-ban
  • új Dynamics Exo-Suit Appearance Pack 1500 gem-ért a GemStore-ban, tartalmazza az új glider combo-t és az outfit-et és 1 Total Makeover Kit-et
  • visszatértek a Shadow fegyverek 1 Ticket-ért
  • visszatért a Scruffy Backpack 30% akcióban 280 gem-ért
  • néhány egyéb story és achi javítás

Az új WvW participation idő arányok:

Ne értsétek félre, nem stack-elődnek, úgy működnek hogy ha a visszalévő időd kevesebb mint ennyi akkor ennyire állítja, ha több akkor nincs hatása. Azaz pl. megöltél 1 játékost, felmegy 10-re, utána 1 perc múlva megölsz 1 caravan-t nem megy fel 11 percre, mivel a jelenlegi  9 perced több mint a 2, ezért marad 9 percen.

  • Killing a Player – 10 minutes
  • Killing a Caravan – 2 minutes
  • Destroying a fortification – 5 minutes
  • Killing a Guard – 2 minutes
  • Killing a Lord – 5 minutes
  • Killing or reviving a merc npc – 1 minute
  • Repairing – 5 minutes
  • Siege Damage to Wall/Gate/Player – 1 minute
  • Destroying Siege – 5 minute
  • Killing a Veteran Creature – 5 minutes
  • Defending a Caravan – 2 minutes
  • Completing a Merc Event – 5 minutes
  • Completing a Defend Event – 10 minutes
  • Capturing an objective – 10 minutes
  • Capturing a Ruin or Shrine – 2 minutes
  • Capturing a Sentry – 5 minutes

Forrás: https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/updates/Game-Update-Notes-July-11-2017

 

 

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. gwfan21
    2017. július 11. - 19:02

    08.01. az utolsó kedd, ha 3 hónapon belül akarják kiadni az epizódot. A szezonnak egy héttel később lesz vége (08.08.)

    • kozzy83
      2017. július 11. - 19:06

      Oh, köszi elszámoltam, javítom :)

      • AGab
        2017. július 12. - 18:10

        Most jött a hír, hogy július 25-én jön a következő epizód:

        (Csak belefutottam, nem akarok itt hírszerkesztő trollkodni. :) )

  2. 2017. július 12. - 07:31

    “Ráadásul sajnálatos módon még mindig meghagyták +5-nek, pedig az nagyon sok. (pl. az első szerver sosincs outnumbered és kap +3 pip-et, az utolsó szerver kap +1-et meg sűrűn outnumbered akkor átlagosan akár +4-5 pip-et is kaphat, azaz többet mint az első. Ami elég szomorú hogy pl. a 3. szerveren könnyebb a max pip-et kifarmolni az adott héten mint az elsőn..)”

    Nem érzem ezt sajnálatosnak. Aki “kis” szerveren van, kapjon buffot. Ha valaki ezt a buffot meg akarja kapni, menjen kis szerverre. Ha sokan mennek kis szerverre, akkor előbb utóbb a létszám kiegyenlíti egymást.
    Legalábbis, ha csak ezt vesszük figyelembe, és a többi paramétert nem.

    • kozzy83
      2017. július 12. - 09:09

      Persze, kapjon buffot, de ne +5 pip-eset, az nagyon sok, több mint ami a győztesnek jár. Te jogosnak érzed azt amit példának írtam is: egy jobb, erősebb szerveren kevesebb jutalmat (pip-et) kapsz mint egy gyengébben?
      Az outnumbered valamilyen féle kárpótlás, de az erős túlzás hogy “kárpótollak mert nem vagy jó és adok több jutalmat is mint az elsőnek”. Abszolút arra ösztönzi a gyengébb szerveren (az adott felállásban általában a 3. szervert) lévő embereket hogy ne küzdjenek, mert úgy se éri meg, jobban megéri ha majd “feljövök és bóklászok picit olyankor amikor outnumbered-ek vagyunk” és még gyorsabban meg is lesz a heti maxom mint a top szervernek.

      • 2017. július 12. - 12:34

        Mindkét irányból lehet nézni, mert a top szerverekről is átcsábul egy egy ilyen “lazy” szerverre jó pár ember. Ismerőseim közül legalább négyen említették már, hogy elgondolkodtak ezen. A játékosok nagyobbik része oda megy, ahol ugyanannyi idő alatt több csillogó anyafacsavarcsörlőt kap, és akkor előbb-utóbb nem lesz a szerver outnumbered.
        Ezzel a lépéssel, szerintem, nem a kis szervereket akarják jutalmazni, hanem a nagy szervereket büntetik. Eddig ők használták ki az erőfölényüket, és kapták a csillogó bónuszokat, mert elnyomták a kicsiket, hát most ez megfordult. Akinek savanyú a szőlő, úgyis átmegy kis szerverre, aztán ha az már nem kis szerver, átmegy máshová. Ezzel persze időt is veszít, mert a transfer is büntis, de hát ez van ;) Eddig hopp volt, hát most kopp. Mit vártunk egy update-től? Balanszot? :D

  3. Rhilsadar
    2017. július 28. - 03:45

    Szerintem meg tökéletes volt az outnumbered +5 pip értéke, amikor Pikent “összesorsolják” például SFR, Gandara, serverekkel ahol rohadtul nagy nem is zerggekkel, hanem blobokkal járnak és csak spammelik az 1-es skillt mi meg pikenen vért izzadunk igenis legyen meg érte a jutalom. Illetve attól, hogy ilyen erős szerver párosításban esetleg piken csak 3. attól még nem “LAZY” szerver. De persze ha azonos létszámú csapat küzd egymás ellen általában elkenjük öket, Éljen sokáig Piken!

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: