Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Kész az új weboldala a qT guild-nek

Kész az új weboldala a qT guild-nek

2017. március 7. Hozzászólás Go to comments

Az egyik legmeghatározóbb PvE guild, a qT új weboldala elkészült, így már ott meg tudjátok tekinteni mik a legfrissebb PvE meta build-ek (raid-re leginkább). Tudtok nézni leírásokat, videókat a build-ekről, rota-król, elvárt dps értékekről.

Az új oldal: Qtfy.eu

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. nazgrath
    2017. március 9. - 14:19

    Arrol van valahol pontos info amugy, hogy a boss mechanikat nem nezve, 10 fonel, fejenkent atlag mekkora DPS-t kell tolni hogy idoben lemenjen a boss? Tekintve h vannak 4-5 emberes kill videok, gyanitom h azert van mozgaster a max dps es a meg elegseges dps kozott.

    • kozzy83
      2017. március 10. - 01:31

      Ilyet nem nagyon lehet számolgatni..hiszen a raid-ben sok build van ami alig tol valami dps-t (pl. tank, healer, support chrono) ezért a dps build-eknek “helyettük is” kell sebezniük.
      Meg ugye sok boss van ami 1-2 fázisban nem sebezhető de telik az idő: VG-n a szétválós fázis, Gorsi-n a 4 szellem fázisa, Sabetha add fázis..stb.

      De amúgy ha kíváncsi vagy:
      VG 22M HP 8 perc,
      Gorsi 22M HP 7 perc,
      Sab 34M HP 9 perc,
      Sloth 19M HP 7 perc,
      Math 26M HP 10 perc,
      KC 55M HP 10 perc,
      Xera 22M HP 11 perc.

      Ha ezeket elosztogatod 10 fele (hogy egy emberre nézzünk átlagot) és 1 másodpercre vonatkozólag akkor ilyen 4-6.000 körüli dps érték jönne ki. De mivel mondjuk a healer 2k, tank 2-3k stb. ezért a többieknek kell ugye többet tolni hogy ne legyen enrage. Én kb azt tippelném hogy olyan 9k átlag dps kell a csapatba hogy ne legyen enrage (nem a dps build-ek átlaga, hanem az összátlag, a healert és tankot is egyéb supportokat is beleszámítva) Amúgy ezt a dps-t kihozni normális csapatfelállással, jó felszereléssel elég könnyű, szóval a legtöbb csapat nem azon bukik már el hogy nincs elég dps-ük, hanem hogy taktikailag hibáznak, meghalnak.

      • AGab
        2017. március 10. - 14:13

        Ez biztos többször felmerült már, csak én eddig nem szóltam hozzá a raid-es hírekhez, így nem láthattam. De a GW2 eredeti célkitűzése nem az volt, hogy elrugaszkodtak a klasszikus trinity (tank/dps/healer) mechanikáktól az egyszemélyi felelősség felé. Viszont a fent leírtakból nekem az jön le, hogy a raid mechanikákat itt sem tudták ennek megfelelően megalkotni. Vagy ez a raid-eknél eleve megbukott már az elején? Mert a raid-en kívüli PvE+SPvP (a WvW-nél nem, fractal-t nem csináltam még) contetben nincs healer és support szükség ilyen hangsúlyosan.

      • kozzy83
        2017. március 10. - 15:54

        Igen, raid-re más build-ek kellenek. Több boss-nál, de nem mindenhol kell valaki “tank”, akit a boss követ. Ez nem feltétlen a hagyományos értelemben vett tank, mint más játékokban, hogy full túlélős szett stb. Annyi hogy picit legyen túlélősebb, de ez mellett csinálja a dolgát (dps/support) és őt követi a boss (felé is fordul és felé üt cleave/aoe-ben). Szóval full tank build-ek nem kellenek raid-re se. (lehet csinálni, könnyebben túlélsz vele nyilván, de kevesebbet sebzel azaz többet kell teljesíteni a dps-eknek hogy ugyanott legyetek). Healer viszont kell, minden boss-ra, legalább 1. Ez szinte mindig druid healer, a jó heal-je mellett ez hoz a csapatnak a legtöbb support-ot. A healer dolga viszont ugyan az teljesen mint más játékban: életben tartani a tankot és a csapat többi tagját. Van még a support szerepkör, mint pl. a chronomancer, aki kevés dps-t nyom, nem az miatt viszik, hanem mert sok hasznos dolgot ad a többieknek (quickness, alacrity). Vannak a dps+support build-ek, akik nem top dps-ek, inkább közepesek, de hoznak a csapatnak olyan hasznos dolgokat amik miatt érdemes vinni őket. Ilyen pl. a ps warrior (banner-ek, 25 Might, Empower trait..stb). És természetesen vannak a full dps build-ek, akiknek a dolguk hogy minél több dps-t kisajtoljanak magukból hogy minél előbb meghaljon a boss.(most pl. népszerű top dps-ek: tempest, condi ranger).

        Szóval tank nem kell minden boss-ra, azt sokszor jól megoldották, viszont a healer meglétét nem lehet elkerülni raid-en.

      • AGab
        2017. március 10. - 16:30

        Pont ez a “problémám”, hogy nem annyira a játék mechanikájához alkották meg a raid-et, hanem a raidhez igazították hozzá a játékot. Úgy tudom, hogy a raid-ek előtt dungeon-okban és fractal-okban nem volt szükség sem heal-re, sem supportra. Én néztem gw2 raid videókat és megint csak azt látom, ami már a legtöbb MMO-ban elcsépelt volt. Egy boss áll egy terem/platform/stb. közepén, a csapat meg csépeli ezerrel. Néha jönnek add-ok, ki kell ugrálni az AoE-ból, kikerülgetni dolgokat, de a lényeg akkor is egy középpontban van. Néha van egy kis glideolgatás, de úgy érezem azt csak muszájból rakták bele. És ehhez még hozzávesszük a “kvázi” trinity felállást, akkor nem sok eredeti ötlet van benne.
        Azt az eredetiséget és újítást hiányolom a raid-ből, ami a GW2-nek amúgy szinte minden részében megtalálható és amiatt váltottam 2 évvel ezelőtt más MMO-ról. Bevallom őszintén, hogy magam részéről ezért nem kezdtem el komolyabban raidelni GW2-ben. A WoW-ban egy ideig HC raideltem main tankként, de ezt a fajta raid mechanikát már ott nagyon meguntam. Ötlettelen és fantáziátlan szerintem.

      • Mayew
        2017. március 18. - 15:58

        Amennyire én emlékszem, anno kieg utáni időszakban mikor rendeződtek a dolgok és mindenki megismerte az új metákat volt némi vízhangja annak, hogy Anet olyan elit speceket csinált ami sajnos hajaz más MMO-kban látottakra (legegyértelműbb -> druid=healer), de gondolom azt sem szerették volna, hogy a raid is dungeon mintára “sarokba húzzuk ls burst” legyen. Bár a nagyon tapasztaltak gyorsan kiismerik és leölik egyhelyben állva így is mesmer invu-t használva a megfelelő időben, qT-nál a mesmer is tolt olykor 10-12k dps-t.

  2. Expertus
    2017. március 11. - 20:03

    Leírom raiden minek mennyi a dps-e mert amit kozzy leírt az nem fedi teljesen a valóságot.
    Csak átlagot tudok írni mert vannak bossok ahol sok mindenre kell figyelni vagy olyan a mechanika hogy nem enged egy helyben ácsorogni, leesik a condi stb pl matt, sloth, xera stb, viszont vannak olyanok mint gorse, a mursaat szobor ami akár a dps gólem.
    Supportok:
    A druidoknál nem csak healelni kell hanem supportolni is ezért nem lesz több.
    Staffos magi druid: 1,5-2k
    Zerker druid magi staffal: 9k zealot ékszerekkel 7k
    Condi druid: 16k
    Minstrel chrono: 1,5-2k
    Normál tank chrono: 6k 1405 toughnessel (3 Avenger)
    Zerker chrono: 9k (3Avenger)
    Zerker PS: 14k
    Condi PS: 17k
    DPS-ek:
    Kis hitboxra minden dps most kb ugyan úgy 20k-t tol egy két kivétellel (power engi, necro, rev)
    Nagy hitbox Sc/Wh FA ele: 24k ugyan ennyi a d/w

    A felsorolt értékeknél lehet jóval többet és jóval kevesebbet is alkotni de ezek kb reális értékek valamint átlag, mert lehet van 45k burstöd ha jön egy phase ahol 5 secig nem lehet sebezni. Mindig mindenhol azt látom hogy a chronok keveset sebeznek… ketten overseeren kitesznek egy közepes ele dps-t, és 20k már nem kevés.

    • kozzy83
      2017. március 12. - 09:15

      Hol nem stimmel amit írtam? :P
      Nem is írtam pedig direkt konkrét build dps értékeket. Annyit írtam hogy a healer 2k, tank (mostanában a minstrel chrono) 3k körül szokott tolni. Jah meg azt mondtam hogy kb minden boss-ra 9k átlag dps elég hogy ne legyen enrage. Pl. Gorsi “no-updraft”-hoz ha jól emlékszem kb 90k összdps kell, azaz 9k átlag dps mindenkitől(!) elég hogy simán lemenjen (és ez a csapat dps minden más boss-ra is kb elég). Lehet én értettem félre, de a kérdező kérdése erre vonatkozott (“10 fonel, fejenkent atlag mekkora DPS-t kell tolni hogy idoben lemenjen a boss?”), nem arra hogy melyik build-el mennyit lehet tolni.
      Direkt azért írtam boss HP és timer értékeket hogy ha akarja le tudja osztogatni. Vagy hogy pl. ha 10 helyett 6 ember megy akkor pl. a 9k átlag dps helyett pl. 9k*10/6=15k dps kell átlagosan fejenként(tankot és healert is beleértve).
      Természetesen lehet én értettem félre a kérdést, ez esetben köszi Expertus a valós és részletes dps infókat!

      • Rertez
        2017. március 12. - 17:13

        Számomra teljesen érthető volt az, amit a kérdésre válaszul írtál, hogy 90k raid dps kell általában, hogy ne legyen enrage. Ha jól látom, ez is volt a kérdés. A dps, az dps. Ha mondjuk egy 8 perces fight-ról van szó, akkor a 8 perc alatt tolt összes sebzést osztom 480-nal., és megkapom a dps-t. A 90k-t ha golemen hozza a csapat, az többnyire elég lehet élesben is, mivel az 4 perc alatt kb. 22 millió HP.

      • nazgrath
        2017. március 13. - 09:38

        Jol ertelmezted a kerdest es a megfelelo valaszt adtad ra :P

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: