Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > 02.08-as Reddit-es fejlesztői kérdezz-felelek

02.08-as Reddit-es fejlesztői kérdezz-felelek

2017. február 9. Hozzászólás Go to comments

Csak a legfontosabbakat szedtem gyorsan össze:

  • hihetetlen, de engedélyezték a külső dps méter programok használatát!! Azt mondták hogy átbeszélték és egyelőre arra jutottak hogy minden ilyen programot szabad használni ami csak a harc jellemzőit, értékeit mutatja. Azokat a típusokat is szabad használni amik beleolvasnak a játék memóriájába!! Az újabb dps méterek tudnak inspect-elni is, azaz megnézni bárki cuccait, ezt viszont nem szabad, reméljük a dps méterek készítői így igazodnak ehhez és kikapcsolják ezeket a funkciókat, úgy már teljesen biztonságosan lehet használni ezeket a programokat. Mivel engedélyezték őket, nemsokára fogok rövid ismertetőt is tartani a 2-3 legismertebbről!
  • a WvW csapat jelenleg a pontszámozás 2. részén dolgozik amit megszavaztak a játékosok régebben, ha jól emlékszem ez fogja tartalmazni azt hogy csak a főbb napszakokban (kb 18-23) ér majd teljes pontszámot egy adott épület, reggel, délelőtt, délután és késő éjjel valószínűleg nem. Ezen felül gondolkoznak azon hogy mit találjanak ki a stabilabb népesség ügyében, hogy ne legyenek folytonos vándorlások szerverek között
  • nem lesz light és medium legendary armor bemutató, olyan mint a heavy-nek volt. Amint kész lesznek teljesen mind3 típussal berakják előzetes nélkül
  • technikai okok miatt sose lesznek a boon-ok 10 fősek (raid miatt jó lenne)
  • a következő profession balance a kövi PvP szezonban jön
  • nem lesznek új vagy felújított dungeon-ök, a fejlesztendő 5 fős tartalom a fractal lesz a jövőben
  • az Ascension PvP legendary back a kövezkező szezonban is megszerezhető/folytatható lesz
  • nem lesz új legendary back a következő PvP szezonban
  • érdekesség: egy új fractal map-ot kb 4-9 hónapon át csinál egy csapat
  • nem lesz emelve a heti 150-es magnetite shard limit (raid)
  • nem lesz könnyített, story raid mód

 

Forrás : https://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/5svug8/the_head_of_the_snake_devs_here_ask_us_anything/

 

 

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. nazgrath
    2017. február 9. - 10:09

    Mint informatikus beallitottsagu egyen, nem ertek egyet semmilyen korulmenyek kozott a memoriaban turkalassal, akar ok reszukrol akar nem(gyanitom h nincs kapacitasuk beepitettet fejleszteni, ezert mentek bele). Szerintem felelotlenseg reszukrol, de ne legyen igazam.

    • Shantey
      2017. február 9. - 10:22

      Gyanítod nincs? Évek óta van a dev buildben saját DPS meter. Szerinted hogy megy a raid balance? Csak úgy a hasukra ütnek? :D

      • nazgrath
        2017. február 9. - 10:38

        Mivel nem vagyok ott, nemtudom hogy megy a balance. Ha meg van mar beepitett megoldas akkor csak szimplan lustak egy end-user verziot fejleszteni.

      • Rertez
        2017. február 9. - 14:01

        Már nyilatkoztak arról, hogy miért nincs hivatalos, játékosok által is egységesen használható DPS-mérő, és az volt az állásfoglalásuk, hogy rossz kezekben rossz hatással lenne a közösségre, szóval egyelőre elhatárolódnak tőle. Nem pont ezekkel a szavakkal mondták, de ez volt a lényeg.

        Szerintem itt nem lenne vészes, mert ez nem WoW. Teljesen más harcrendszer van, nem tud a healer megtartani, ha elrontasz valamit, máshogy működik az aggro, teljesen más tényezők fontosak. WoW-ban is általában akkor vannak viták, amikor a gyerek tolja ahogy a csövön kifér, beleáll minden jóságba, hogy első lehessen DPS-ben, aztán ha megdöglik, belinkeli a DPS-ét, és a healert vagy tankot okolja. Egyébként ott sincs hivatalos DPS-mérő, csak addonok.

  2. 2017. február 10. - 18:51

    “nem lesznek új vagy felújított dungeon-ök, a fejlesztendő 5 fős tartalom a fractal lesz a jövőben”
    Én ezt eléggé sajnálom, ugyanis szerintem lehetne több 5 fős end-game tartalom a játékban fractalon kívül. Főleg a gw2 rendszerével, ahol minden dungeonnak több útvonala van illetve saját fizetőeszköze a maga skinjeivel esetleg minipetjeivel, szóval lehetne mivel odacsalni a játékosokat, ugyanakkor nem az lenne mint egy world bossnál, hogy úgyis lemegy mer 5 ezren ott vannak.
    Történetét is hozzá lehetne fűzni 1-1 új LS-el jött maphoz. Vagy megtudnál valami plusz infót a sztoriról, vagy az új dungeon sztori módjával zárulna le a fejezet, explorable módot meg majd farmolják akiknek kellenek a plusz rewardok.
    Meglévő dungeonöket pedig lehetne mondjuk úgy fejleszteni, hogy egy kifejezetten csak 80-asokból álló partinak való explorable/hard mód, keményebb illetve más taktikákat igénylő bossokkal mint amik a sima exp-be vannak. Persze itt megint jön a loot kérdés, hogy legyen miért szenvedni vele.
    Fractal sajnos ideig óráig jó, de szerintem nem elég egyedüli csapatos end-game tartalomnak, főleg mióta elvesztette a leg lényegesebb egyediségét, a random mapos megoldást.

    • Shantey
      2017. február 10. - 19:43

      “ahol minden dungeonnak több útvonala van illetve saját fizetőeszköze a maga skinjeivel esetleg minipetjeivel”

      Rá is tapintottál a probléma forrására.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: