Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > 01.07 Új WvW szerver párosítások és Victory point változtatás

01.07 Új WvW szerver párosítások és Victory point változtatás

Újraszámolták az erőviszonyokat és ez alapján megpróbáltak új párosításokat csinálni, íme:

• Far Shiverpeaks
• Desolation
• Piken Square, Fissure of Woe
• Seafarer’s Rest, Ruins of Surmia
• Gandara, Underworld
• Aurora Glade, Vabbi, Whiteside Ridge
• Gunnar’s Hold, Ring of Fire, Blacktide
• Kodash
• Riverside
• Elona Reach
• Drakkar Lake, Miller’s Sound
• Abaddon’s Mouth, Dazgonur
• Jade Sea, Fort Ranik
• Augury Rock, Arborstone, Vizunah Square
• Baruch Bay

Érdekes hogy csak a nemzetközi szerver párosítások változtak, a nemzetiségiek (DE,FR) nem.

Csak kíváncsiságból megnéztem, a csatolt nemzetközi szerverek rating-jéről, “erejéről” nem találtam semmi infót. A hivatalos oldal a párosított szerverek rating-jét nem tartja számon a párosítások bevezetése óta így gyakorlatilag nekünk játékosoknak nincs infónk azoknak a szervereknek az “erejéről”. A párosított (társ) nemzetközi szerverek amiknek nincs látható rating-je: Ring of Fire, Underworld, Whiteside Ridge, Fissure of Woe, Vabbi, Blacktide, Ruins of Surmia. A párosítások előtt (2016.04.22) előtt ez volt ezeknek a szerverek “erejének” a sorrendje is. Kíváncsi lennék vajon most milyen lehet..
Akit esetleg jobban érdekel a WvW és nem ismeri még a http://mos.millenium.org/eu oldalt akkor nézzen rá. Itt lehet látni az aktuális eredményeket, visszanézni régi eredményeket, illetve van Live map is ahol élőben jól lehet látni hol történt valami.

 

Ezen felül a jelenlegi Skirmish pontozás, 2-1-1 felállásról 5-4-3 felállásra fog változni (még nincs érvényben). Azaz a 2 órás Skirmish győztese (a 2 óra alatt gyűjtött War score alapján) 5 Victory point-ot kap, a 2. helyezett 4 Victory point-ot, a 3. helyezett 3 Victory Point-ot. A hét végeredményét változatlanul az összesített Victory point-ok adják. Szerintem ez jó változtatás, ez eddig 3-2-1 és 2-1-1 rendszernél sokkal jobbnak tűnik. Ez változtatás valószínűleg a következő Living Story patch-el jön.

 

Forrás: https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/wuv/World-Linking-1-6-2017/first#post6456805

https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/wuv/New-Scoring-System-2/page/4#post6455480

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. 2017. január 8. - 21:29

    végre piken is kapott barátot, már kezdtünk komolyan lecsuszni..

    • brocksamson86
      2017. január 9. - 18:38

      Engem nem zavar, hogy lejjebb vagyunk. A bandwagoning Pikent is szetcsapta, ahogy sok mas szervert a multban es parat majd a jovoben. Most remelhetoleg visszaallunk egy kezelhetobb, alacsonyabb szintre, de jo esetben stabilizalodik a kozosseg. Mivel nagyreszt ugyis a nepesseg donti el a harcokat, ugy sincs eselyunk olyan szerok ellen, akik nonstop 50-60-as blobokat tudnak kiallitani minden borderen.

  2. Ten15
    2017. január 9. - 17:54

    A WvW egy kalap sz*r, de a lényeg, hogy megkaptuk a nayg 2016-os “overhault”… Ja, nem! :)

  3. ana
    2017. január 9. - 19:52

    Mi a különbség a 5-4-3 és a 3-2-1 között?

    • kozzy83
      2017. január 10. - 08:46

      Mások a számok arányai ugye. Pl a 3-2-1-nél az első helyezett 3szor annyi pontot kap mint a harmadik helyezett, az 1. 1,5x annyit mint a 2., a 2. 2xannyit mint a 3. Ez a 5-4-3 rendszerben sokkal jobb arányokat ad, így nem tudnak az egyes csapatok annyira behozhatatlanul elhúzni, könnyebb beérni valakit, közelebb lesznek a pontszámok egymáshoz, ez által talán picit izgalmasabbak lesznek a meccsek.

      • ana
        2017. január 10. - 18:34

        Hát kösz, hogy válaszoltál, de attól még nem értem mi értelme van.
        Az oké, hogy arányaiban közelebb kerülnek egymáshoz az ellenfelek, de ennek semmit értelme, mert az előny vagy a hátrány NAGYSÁGRENDILEG az előző rendszerhez képest ugyanaz.
        Ugyanis mi történik: mindenki kapott +2 pontot 2 óránként,
        azaz 3 helyett 5-t;
        2 helyett 4-t és
        1 helyett 3-t.
        Szóval a 3,2,1-es rendszerhez képest (-> 2 óránként osztanak pontot, 7 napon keresztül, akkor 168 pontot kap mindenki, szóval ha ARÁNYAIBAN összehasonlítom a szerverek közötti különbségeket akkor kisebb lesz, de mi értelme van?? Ha minden szerver kapna +1000 pontot két óránként, akkor szinte hajszálnyi különbségek lennének, de ha le akarnák dolgozni az előnyt vagy a hátrányt semelyik rendszerben sem változna.

        (legközelebb lefuttatok valamilyen helyesírás ellenőrzést, hogy ne nézzen ki ilyen igénytelenül…, másik két kommentet megköszönném, hogyha valaki törölné)

  4. ana
    2017. január 10. - 18:06

    Hát kösz, hogy választoltál, de attól még nem értem mi értelme van.

    Az oké, hogy arányaiban közelebb kerülnek egymáshoz az ellenfelek, de ennek semmit értelme, mert az előny vagy a hátrány NAGYSÁGRENDILEG az előző rendszerhez képest ugyanaz.

    Ugyanis mi történik: mindenki kapott +2 pontot 2 óráként,
    azaz 3 helyett 5-t;
    2 helyett 4-t és
    1 helyett 3-t.
    Szóval a 3,2,1-es rendszerhez képest (24 óra-> 2 óránként osztanak pontot 7 napon keresztül, akkor 84 pontot kap mindenki, szóval ha ARÁNYAIBAN összehansonlítom a szerverek közötti különségeket akkor kisebb lesz, de mi értelme van?? Ha minden szerver kapna +1000 pontot két óránként, akkor szinte hajszálnyi különségek lennének, de ha le akárnák dolgozni az előnyt vagy a hártányt semmelyik rendszerben sem változna.

    • ana
      2017. január 10. - 18:09

      * 2 óránként 7 napon kereszült, akkor 168 pontot kap mindenki

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: