Advertisements
Kezdőlap > Egyéb > 2 órás WvW időszeletek most péntektől : Skirmishes

2 órás WvW időszeletek most péntektől : Skirmishes

2016. szeptember 6. Hozzászólás Go to comments

Most pénteken(09.09) vezetik be ezt a rendszert:

A meccsek továbbra is 7 naposak lesznek, de 2 órás Skirmish nevű “időszeletekre” lesznek bontva.
2 fajta pont lesz a rendszerben:

  • War Score: ez az eddig pontozási rendszer alapján számolódik, de minden 2 órában(Skirmish) nullázódik mindenkinek. Azaz minden 5 perces Tick után a birtokolt épületek (SM:12,keep:8,tower:4,camp:2)alapján  jár pont (+kill után?). A 2 óra alatt ugyebár 2*12=24 darab (5 perces) Tick van.
  • Victory Points: Amint egy 2 órás Skirmish-nek vége, az adott 2 óra alatt elért eredményeket (War Score) figyelembe véve:
    Az első kap 3 Victory Points-ot, a  második kap 2 Victory Points-ot, a harmadik kap 1 Victory Points-ot.

A 7 nap elteltével a szerverek végső sorrendjét az összegyűjtött Victory Points-ok adják.

Kiszámolható hogy az elérhető maximum Victory Points 252(7 nap alatt 7*24/2=84 Skirmish van,*3 ha mindig győztök), amíg a minimum 84.

 

A lényege a rendszernek hogy pl. amíg a régi rendszerben ha egy szerver késő éjjel vagy délelőtt mindent megszerzett hatalmas, behozhatatlan pontelőnyt szerzett, csak akkor lehetett volna behozni ha a többi időben, azaz délután és kora este a másik szerver szintén mindent elfoglal, ami kb lehetetlen.

Az új rendszerben pl. az éjjel foglaló szerver könnyebben behozható pontban, elég ha csak picivel megverik őket délután és kora este.

Pl. Piros szerver éjjel elfoglal mindent, éjjel 23:59től másnap délelőtt 12:00ig minden Skirmish-t(2 órás intervallum) megnyer. Ez 6 Skirmish, 6*3=18 Victory Points. A régi rendszerben ez rengeteg pont lett volna, kb behozhatatlan(csak akkor lenne behozható ha a maradék időben -12:00-23:59- mondjuk a Kék szerver foglal el mindent, de ez kb lehetetlen). Az új rendszerben viszont ha 12:00-tól este 22:00ig a Kék szervernek sikerül minden(6) Skirmish-ben(2 órás intervallum) győznie akár csak nagyon picivel is akkor is utolérte a piros szerver Victory Points-ját(6*3=18).

Azaz az egyes Skirmish-ekben nem számít hogy mennyivel győz vagy veszít valaki.

 

A következő várható fejlesztés az az lesz hogy az egyes épületek kifejlesztve több pontot érnek. Pl. egy Fortified épület több pontot ad egy 5 perces Tick alatt mint egy Reinforced.

Forrás: https://www.guildwars2.com/en/news/world-vs-world-skirmishes-arrive-on-september-9/

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: