Advertisements
Kezdőoldal > Egyéb > 06.14-én jön a 3. raid szárny : Stronghold of the Faithful

06.14-én jön a 3. raid szárny : Stronghold of the Faithful

Jövő héten már jön, de addig is itt egy kis kedvcsináló videó:

 

Az első boss neve : Keep Construct

Ez lesz az utolsó szárny ebben a raid-ben (másik raid lesz majd).

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. gwfan21
    2016. június 7. - 23:48

    Kommentek alapján meglepődtem különböző oldalakon. Gondoltam eddig is, hogy kevés embert foglalkoztat a raid, de hogy ennyire keveset. Szinte mindenhol csak az van hogy remélik jön ls3, meg wvw-s és pvp-s kommentek vannak.

    • kozzy83
      2016. június 8. - 07:30

      Nem is tudom hol láttam egyszer valami statisztikát a raid-elésről..
      Arányaiban valóban kevés GW2 játékos raid-el, kb kevesebb mint 5%.
      Leginkább azért mert minden más GW2 PvE a raid-hez képest nagyon casual és a raid-re a legtöbb játékos nem elég ügyes (meghal, taktikailag hibázik, nem tolja a rotáját->kevés a dps..stb), nem elég kitartó, nincs rá elég idejük, nincs csapatuk. Pug-gal sikeresen raid-elni meg csak a tapasztaltabbak tudnak (leg több helyen ugye kérnek bizonyítékot, w1:title-t, w2:tonic-ot). Raid-en kívül PvE-ben szinte sehol nem számít milyen dps-t tolsz, sehol nincs visszaszámláló hogy mennyi idő alatt kell teljesíteni a harcot. A többi casual tartalmat pl. open world event-ek, world boss-ok, dungeon-ok, fractal-okat kb bármilyen build-el le lehet tolni. (fractal-ra az AR miatt nyilván kell jobb felszerelés). A legtöbb helyen szinte észre se lehetne venni ha 2-3 jobb játékos mellé bekerült 1-2 kevésbé jó. Úgy is simán végig fogják vinni. Raid-en már 1 hibázó ember az egész 10 fős csapat vesztét okozhatja, illetve ha 2-3 ember már nem tolja jól a rotáját lehet nem lesz elég a dps se és hiába csináltok taktikailag mindent jól kifuttok az időből.
      Én úgy gondolom hogy lehet valóban kellene valami könnyített (story) raid verziót is berakniuk (pl. legyen mindennek 40%-al kevesebb HP-ja, viszont ne lehessen achi-zni és ne dobjon a legendary armor-hoz dolgokat, hanem pl. csak exotic-ot és ascended-et) hogy szélesebb körben is játszott legyen a raid, hiszen ha azt nézzük ez most a legsűrűbben frissített PvE tartalom, kb 3-5 havonta jön új szárny. Hiszen mint mondták dungeon nem lesz több, új fractal-okat ritkábban raknak be, Living Story meg kb évente egyszer van és az is olyan hogy kapsz 1 könnyű story instance-ot kb 2-4 hetente amit végigjátszol story-ban 1 óra alatt, achi-kkal 2-3 óra alatt. Legjobb esetben is 2-4 hetente leköt kb 2 estére, ráadásul ugye csak egyszeri jobb jutalom van benne (achi-k után), a rendszeres napi fractal vagy a heti raid jutalommal szemben (a legendary armor-ról nem is beszélve).

      • gwfan21
        2016. június 8. - 17:31

        Volt a face oldalukon ezzel kapcsolatban javaslat. Írták többen, hogy kellene olyan ahol nincs időkorlát a bossokra. Szerintem is járható lenne úgy, hogy nincs achi érte meg rosszabb a jutalom. Így jobban találnának a casualok is partyt rá. Hiszen legtöbbször az idő a vesztet okozó tényező. Aztán miután timer nélkül már megtanulná az adott játékos a bossoknál a taktikát, könnyebben találna rendes raidre is csapatot szerintem. Anet részéről azonban azt mondták nem terveznek semmi ilyet, hiszen raid direkt a hardcore rétegnek van, nem kötelező vele mindenkinek játszani.

    • Bikuci
      2016. június 8. - 10:23

      A raid azért népszerűtlen, mert a 10 emberből legalább egy hibázni fog. Több órát kell értelmetlenül eltölteni, hogy szerencséd legyen.

      • Shantey
        2016. június 9. - 15:42

        Szerencséd … ? :D Vagy esetleg learn to play.

      • Bikuci
        2016. június 10. - 08:34

        Nekem menne, de 20. próbálkozásánál, már fáradok…:)

    • [Bee]
      2016. június 8. - 14:29

      Persze, hogy a többség már inkább az LS3-at várja, mostanra már baromira unalmas a 4 db HoT map…
      Kb. 2 hónapja már én is inkább a régi mapokon rohangálok matikért és nagyon kezdem unni.
      Szerencsére páran visszatértek a játékba és most az egyik guilddel végre levertük már VG-t, és Gorsit. Jelenleg Sabethát tanuljuk. Reméljük hamarosan sikerrel járunk, de még nagyon új.
      Egyelőre erről a 3 bossról van raid-ből tapasztalatom, de szerencsétlenség faktor szerintem leginkább VG-nél üthet be, amikor a zöld kört a pálya másik oldalára rakja a játék… Gorseval ehhez képest teljesen könnyen ment. Sabetha-ról még kevés tapasztalatom van.

      Minden esetre sztori szempontjából számomra nem tiszta sor, hogyan áll raid-ben össze a kép – mit keresnek guardianok (reactor anomaly?!) itt? Gorseval érdekes, misztikus… de egy bandita vezér? o.O wtf?! Remélem később letisztul a kép, hogyan is jönnek ezek össze. Kész halandzsa az egész.

      Már én is nagyon várom az LS3-at, mert újdonsággal bíró PvE tartalom nincs. (Tudjuk, hogy HoT sztori igen rövidre sikerült, túlságosan is.) Azonban tartok tőle, hogy az LS sem fog nagyot ütni…

      (Bocs, de pvp egyáltalán nem mozgat, wvw meg szezonként érdekelne…)

      • gwfan21
        2016. június 8. - 17:27

        Sztorihoz össze lehet szedni a dolgokat nagyjából raidben (achikhoz amik kellenek papírok pl), ha nem is minden teljesen egyértelmű. Wikin is ki van gyűjtve talán, de ebben nem vagyok biztos.

      • Shantey
        2016. június 9. - 15:44

        A sztori teljesen egyértelmű, bár a történet csak a második szárny végére lesz egészen kerek, mert az elsőben csak porhintés van.
        Releváns videók.
        Spirit vale

        Salvation pass

    • Shantey
      2016. június 9. - 15:41

      A statisztikák meg azt mutatják, hogy nagyobb játékosbázist érdekel, mint más játékokban. Érdekes.

      • gwfan21
        2016. június 9. - 15:44

        Kevés az aktív játékos így jobban mutat a statisztikákban a raidezők száma. :D

      • kozzy83
        2016. június 9. - 17:55

        Én is találtam most olyan régebbi (márciusi) reddit-es szavazást/statisztikát ahol kb 2000-ren szavaztak elvileg, de pl. a játékosok 60% mondta hogy minden boss-t megölt már SpiritVale-ben és szintén kb 50% mondta hogy megvan neki az Eternal title. Van egy olyan érzésem hogy pl. ezt a szavazást erősen manipulálták illetve nagyon távol áll az igazi statisztikáktól…
        Ha minden GW2 játékost figyelembe veszek kizárt hogy 5%-nál többen raid-elnek aktívan. A legtöbb szavazás nem mutat jó eredményeket mert pl. a reddit-et aktívan használók között pont igen sokan raid-elnek. De pont jó példa erre a magyar közösség is : kb 800-1000-re tippelném a magyar játékosok számát és ebből kb 40-50-nél több tuti nem ment végig a raid wing-eken (ez kb pont 5%).

      • Bikuci
        2016. június 10. - 10:12

        Megnézném azt az idő mennyiséget, amibe ez került.

      • Rertez
        2016. június 10. - 10:38

        Tekintve a raid nehézségét, meg azt is, hogy nincs power creep, meg az idő múlásával nerf, tényleg nagyon magasnak számít egy 5%-os részvételi arány. Ez kb. ötszöröse a szokásosnak, ha hasonlóan időigényes és nehéz tartalommal hasonlítjuk össze.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: