Advertisements
Kezdőlap > Egyéb > NCsoft 1Q16 (2016 első negyedévi) jelentés

NCsoft 1Q16 (2016 első negyedévi) jelentés

 

Ami elszomorító ahogyan a WildStar teljesített, sajnos nagyon visszaesett, innen sajnos nagyon nehéz lesz talpra állni.

A meglepő hogy a Lineage-ek világa még mindig stabilan teljesít (persze nem EU/NA régiókban)

A B&S meg ha jól tudom nem régi nyitott új régiókban azért emelkedett a bevétele.

 

Guild Wars 2 adatok :

  • látható a HoT megjelenés (4Q15) után egy visszaesés, de még érződik a HoT hatása
  • mint már régebben is mondták több bevételt vártak a HoT eladásokból, sajnos sokkal kevesebbet teljesített a vártnál (kevés volt a HoT eladás)
  • a Guild Wars 2 bevételek nagyobb része továbbra is a GemStore-ból van
  • ígérik hogy a következő kiegészítőben nem követik el a HoT hibáit és igyekeznek minél előbb kiadni (Pontosan nem tudni mit akarnak másképp csinálni, az én tippjeim szerint olcsóbb lesz a következő kiegészítő, nem kell rá 3 évet várni -szerintem jövő nyáron jön- és nem követik el azokat a hibákat hogy beígérnek jó dolgokat de a megjelenésre nem tudják megvalósítani vagy nagyon rosszul sikerül. Illetve talán követik azt az irányvonalat amit most is csinálnak : hallgatnak a játékosokra, megszavaztatnak döntéseket, pl. a fejlesztési ütemtervet).

Ti mit csinálnátok a helyükben másképp a következő kiegészítőben?

Hivatalos forrás : http://global.ncsoft.com/global/ir/earnings.aspx

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. 2016. május 13. - 09:22

    Víz alatti területet és egy vízi fajt adnék hozzá egy masszív víz alatti harc újratervezéssel. Persze nem a teljes map-nak kell víz alattinak lennie, hanem pl. 70%-nak.
    Mondjuk kérdés, hogy lehet víz alatt jumping puzzle-eket csinálni :D
    VAGY
    Irány a sivatag, és Glint régi lakhelye, mint raid. Jó lenne újra összefutni a titánokkal is, mert miért ne.
    Mindkét esetben jóval puhább lesz a content, mint a HoT-nál.

    E mellett az elite speceket is tovább kell vinni, szóval muszáj újakat hozniuk mindegyik professionhoz, ami új skilleket és trait-eket is jelent, amivel egyre nehezebbé válik a balanszírozás…. igaz ez már most se megy nekik khm guardian khm.

    A mastery system a mellett, hogy grindy, nekem tetszik, szóval, gondolom, megpróbálják majd megreformálni, és elcseszik az egészet. Azért az új területhez is behoznak majd saját vonalakat, az is tutti. A helye megvan a gui-n.

    Hoznak még totális skill balance-ot is, csak hogy mindenki felhördüljön, ne csak az, aki megveszi az új expansion-t, de nem várok sok új content-et azoknak, akik nem.

    • gwfan21
      2016. május 13. - 13:51

      Egy jó víz alatti reform nekem is tetszene, szerintem marha jó ez a terület, csak a rohadt gyenge és kevés skill elrontja az egészet. Jó régen nem is voltam víz alatt, ha jól emlékszem területi skilleket magad körül lövöd el például, vagy egy ellen körül. Ezt például ilyen gömb kijelölésű területi jelzéssel jól meglehetne csinálni, bár távolság érzékelés nehézkes lenne, de valami okosat csak ki lehetne találni. Gondolom amúgy a vízi sárkányig várat majd magára és sanszos, hogy még nem azt lövik el most. Víz alatti “jp-nek” ilyen akadályok közti úszást meg stb lehetne.

  2. Agab
    2016. május 13. - 12:59

    /OFF
    Mielőtt az utolsó mondathoz jutottam arra gondoltam, hogy igen, jó lenne ha végre hallgatnának a játékosokra. Ezt nem értem, a legtöbb MMO ott bukik el, hosszabb-rövidebb idő után, hogy Ők akarják kitalálni, hogy mi a jó nekünk. Amikor a HoT béta futott és a fejlesztők stream-elték a tartalmakat, a visszajelzésekből már ott láthatták, hogy ez nem lesz jó és csak vakarták a fejüket. A bétában résztvevők visszajelzéseire is magasról tettek. Feltenném a kérdést, kinek fejlesztik a játékot? Honnan akarnak gigantikus bevételeket leszakítani, ha nem a fizető közönségnek megfelelő tartalmat állítanak elő?
    Sajnos rettenetesen kínosan lassan kaptak észbe, de úgy gondolom van még remény. :)
    Én mindenesetre kíváncsian várom merre mennek tovább, mert most az utolsó pillanatban végre úgy tűnik elindultak egy jó irányba.
    /OFF

    Ha már a HoT eladások nem ostromolnak Olümposzi magasságokat, el lehetne gondolkodni végre a core specek újra életképessé balance-olásán.
    És remélem, hogy az elkövetkezendő LS-ben, vagy az új kiegészítőben eltávolodunk a dzsungeles, mordremes, növényes vonaltól, mert egy ideje már kizárólag növényeket és sárkányokat vagdosunk. :)
    Bár véleméynem szerint a HoT sokkal több pozitív változást és újdonságot hozott mint negatívot, csak sajnos a negatívumok sokkal hangsúlyosabbak lettek az idő múlásával. És ez látszik nagyon tisztán a csökkenő eladásokban.

  3. Rertez
    2016. május 13. - 15:34

    Szerintem jobban járnának, ha úgy adnának ki kiegészítőt, hogy az alapból csak új területeket és történetet tartalmaz, mindezt kb. 20 USD áron. A kieghez adnék egy új, történethez kötődő játszható fajt, meg egy 80-as boost-ot, hogy az új játékos is egyből, a vásárlás napján mehessen a haverokkal együtt az új területekre, ha akar.

    Az Elite spec unlockokat és az új professiont beraknám Gem Store-ba. (Unlock alatt azt értem, hogy sPvP-ben azonnal használhatja, PvE-ben pedig “kifarmolja”, ahogy most is.)
    F2P account fölött ezeket bárki goldból is megvásárolhatná, de nyilván valós pénzzel is fizetnének sokan, akiket ez érdekel és nem akarnak rengeteg goldot elkölteni.

    F2P account-ok részére tennék be akciós csomagokat, amit nyilván ők nem tudnának goldból megvenni, de pl. olcsóbban juthatnának szolgáltatásokhoz, unlockokhoz az új területek megvásárlása nélkül. Így vehetnének extra karakterhelyeket, olcsóbb transzfert, új professiont, Elite speceket ha pl. csak sPvP-zni vagy WvW-zni akarnak és nincs szükségük új map-ekre és történetekre. Most hogy hivatalosan nem lehet Core GW2-t venni, ezt valami Starter Pack formájában raknám Gem Store-ba. Az extra karakterhelyek és az egyéb F2P korlátozások miatt szerintem nagy kereslet lenne ilyesmire. Ilyen pack csak F2P játékosoknak lenne.

    Szóval szétbombáznám a kiegészítőt kisebb csomagokra, hogy azt vegye meg mindenki, ami neki szükséges. Az olcsóbb kiegészítő mellett árulnék drágább, Deluxe csomagot is, ami mindent unlockol.

  4. nedvedicious aka payomay
    2016. május 13. - 23:34

    Mi kéne, mit csinálnék jobban?

    PVE: Szerintem kellene még jónéhány map. Lehetőleg ne 3-5 szintű, hanem legalább 30-40, hogy 3 méter után azt se tudjam hol voltam két méterrel ezelött. A lehetőségekhez mérten a lehető legfrusztrálóbb és idegesítőbb legyen a kialakítás….mint egy igazán szemét deathhardmetalcore labirintus. Továbbá legyen iszonyat grind, méghozzá úgy, hogy sok-sok milliárd eventet kelljen letolni, hogy megszerezzek valamit. De event az rohadt kevés legyen. Sok üres map legyen, ahol bolyongok egyedül, hátha találok eventet. És közben tévedjek is el persze 47-szer körülbelül. De amikor épp megtalálnék egy eventet, akkor jöjjek, hogy az valahol nem a 38. szinten van, hanem valahol a 1 és 38. szint között. Az epic lenne! De ha meg is találom, akkor az az event az legyen olyan nehéz, hogy egyedül esélyem se legyen megcsinálni. Az lenne csak az igazán jó endgame.

    WvW: Itt is az lenne a jó, ha kivennék az olyan mapokat, amikre senki nem panaszkodik és fejlesztenének rá suttyomban valami olyan orbitálisan nagy ezer szintű frusztráló univerzum méretű labirintust, amiben esélyem sincs megtalálni se az ellent se a commanderemet. Reward ne legyen, mert az minek. Meg ha fejleszteném a wvw-t, akkor arra figyelnék, hogy a wvw-s tokenekből semmi értelmeset ne lehessen venni. Mondjuk rendes, magas szintű kaját semmiképp. Azt vegye a wvw játékos goldból ami wvw-n nem esik. Abból mindből. Költse rá mindet. Mindazösszeset. Utolsó copperig. Szerintem ez jó ötlet.
    A balansz jó. Azon csak annyi javítanék, hogy a thiefnek ne kelljen bajlódnia több gombbal. Legyen egy skillje, amivel mondjuk teszem azt egyhitel mindenkit. Láthatatlanul. Hátulról.
    Az még korrekt lenne. Más minden rendben van szerintem.

    PvP-ni nem szoktam.

    • Rertez
      2016. május 14. - 03:40

      “És közben tévedjek is el persze 47-szer körülbelül.”
      Marha nehéz lenne pont úgy megcsinálni, ahogy kéred. Inkább válassz, hogy az legyen hogy a büdös életben nem találsz oda, vagy az hogy odajön az event, aztán megcsinálja magát! Természetesen úgy, hogy közben skálázódik a körülötte álló játékosok számához. :)

      Lehetne még egy olyan szint, ahova nem lehetne bejutni és ott lenne az összes jó cucc. Preview-t lehetne nézni róluk, de megszerezni őket a lehetetlennél is esélytelenebb lenne.

      Thief-re nagyon jó volt az ötleted, de szerintem jobban is meg lehetne oldani. Az sokkal kiegyensúlyozottabb lenne, ha /kill chat paranccsal nyírhatná ki bárhonnan a beírt karakternév tulajdonosát akármelyik MMO-ban. Természetesen láthatatlanul és hátulról. Annyit azért nerfelnék a dolgon, hogy ha több ugyanolyan nevű karakter van, akkor legfeljebb csak ötöt ölne meg egyszerre.

      Egyébként meg ez a videó jutott eszembe azokról, amiket írtál. Ha tudod, hogy ki Bob Ross, akkor jó szórakozást!

    • Shantey
      2016. május 14. - 16:51

      Na az ilyen kommentek után örülhetünk, ha a fejlesztők nem figyelnek a játékosokra.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: