Advertisements
Kezdőlap > Egyéb > WvW Pontozási (Scoring) változtatás terve

WvW Pontozási (Scoring) változtatás terve

Közre adták hogy mi a terv a WvW pontozási változtatásokkal kapcsolatban. Lássuk :

Amit szeretnének elérni:

  • Csökkenteni a nem főbb WvW időszakok (pl. éjjel, délelőtt) hatását. Természetesen nem akarják ellehetetleníteni az ezen időszakban játszok élményét, ezentúl is számítani fog ami nem a főbb időszakban történik, de nem annyira jelentősen fogja befolyásolnia a pontszámot
  • Csökkenteni az olyan meccs összeállítások számát amikor már az első 1-2 nap az egyik fél behozhatatlan előnyre tesz szert és a hét többi felében szinte alig WvW-zik valaki
  • Lehetőséget adni a ponthátrányban lévőknek hogy a hét utolsó részében is fel tudjanak jönni, hogy a pl. a péntek is olyan izgalmas és népes legyen mint a hét első napjai (ugye sokan az utolsó nap már nem küzdenek annyira mert már kb lehetetlen behozni másik szerver(eke)t.

Hogyan szeretnék elérni a változásokat:

  • Bevezetnek egy 2 órás idő intervallumot, amit Skirmish-nek fognak hívni
  • A Skirmish-eknek lesz egy saját WarScore nevű pontszáma amit az adott 2 órás időszakban lehet összegyűjteni (a Tick-ekből+játékos ölésekből+foglalás+dolyak+sentry).
  • Ha egy Skirmish-nek (2 órás idő intervallum) vége akkor a végső WarScore-ok alapján Victory Points-ok számolódnak és adódnak hozzá a szerverek heti összpontszámához (Nem az elért WarScore adódik hozzá!) A Skirmish végén a WarScore nullázódik, de a map változatlan marad.

 

A rendszer előnyei:

  • Egy adott Skirmish-t (2 órás intervallum) végén a szerverek fixebb Victory Points-ot (ez adódik hozzá a heti összpontszámhoz) kapnak, függetlenül hogy az adott Skirmish-t mekkora (WarScore) előnnyel nyerte valaki. Csak egy példa: WarScore-ok : 4000,2000,1500, még az értük járó Victory points pl fixen az elsőnek mindig 1000, a 2.nak 700, a 3.nak 500. (ez csak egy általam írt példa volt)
  • Így a nyertes és a vesztes pontszámok közelebb fognak állni egymáshoz és nehezebb lesz elhúzni pontban
  • Így megmarad a nem főbb időszakok Skirmish-jeinek a jelentősége is

 

Action Level – Vicotory Points szorzó rendszer:

Mivel ez a rendszer nem oldja meg teljes egészében a nem főbb időszakok kezelését, elképzelhető hogy még jobb változtatásokat hoznak azzal kapcsolatban nemsokára. Mégpedig :

  • A Skirmish-ek végén számolt Victory Points-okat a map népessége és az adott nap időszaka (pl. délelőtt, délután, esti főbb időszak, éjjel) alapján szorzó számokkal látják el. Pl. főbb időszakban a maximum a szorzó 3 lehetne, azaz ebben az időszakban a normálisnál 3x több pontot lehet szerezni. Egyéb időszakokban a szorzó az aktivitás és a népesség alapján visszaeshet 2-re vagy 1-re. Az Action Level-t (szorzó) nem csak a napon belüli időszak határozza meg hanem a szerverek egymáshoz viszonyított aktuálisan játszó népessége is.

 

Last Stand (utolsó esély) nevű változtatás:

Hogy a lemaradt szervereknek legyen még egy végső esély változtatni, hogy az utolsó nap is legyen olyan izgalmas mint az első, bevezetik ezt a rendszert hogy a (wvw) hét utolsó napján minden Skirmish végén a Victory Points-ok meg lesznek szorozva egy értékkel, azaz többet ér majd minden mint a hét többi napján.

 

Tick változtatás:

  • A Tick (most már WarScore-hoz adódik!) ezentúl nem 15 perces lesz hanem csak 5 perces
  • Így biztosítva van hogy ha valamit elfoglalt valaki akkor az min. 1x hozzáadódik a Tick-hez (kb nem lehet visszafoglalni 5 perc alatt, boss debuff miatt)
  • Minden épület(camp, tower, keep, sm) eddigi Tick pontszám értéke 1/3-ára csökken mivel 3x sűrűbb Tick-ek lesznek (így megmarad kb a régi Tick értéke)
  • A reward track is 15 perc helyett 5 percenként tick-el, de az is 1/3-ad akkora értékkel (így megmarad kb a régi Tick értéke)

 

Az Upgrade-elt (fejlesztett) épületek több pontszámok érnek:

Minden egyes tier több pontszámot ér az adott épület Tick pontszámában. (pl. eddig egy tower 10 pontot ért akármilyen fejlett volt, ezentúl pl. egy tier1 tower 10 pont, tier2 12 pont, tier3 15pont egy Tick-ben).

 

Az elfoglalásért jár pont:

Ezentúl minden épület elfoglalásáért rögtön hozzáadódik valamennyi a WarScore-hoz.

 

Többet fog érni a játékos ölés:

Ezentúl egy játékos megölése nem csak 1 pontot ad a WarScore-hoz, hanem akár 2-3-at is (min. 5 perce életben kell hogy legyen)

 

A Caravan(dolyak) megölése vagy bekísérése és a Sentry elfoglalás is szintén rögtön pontszámot ad a WarScore-hoz

 
Új UI:

Ezekhez a változásokhoz megújult felület is járni fog

 

Új jutalmak:

Amint bekerül ez a változtatás utána elkezdenek dolgozni a jobb Skirmish és Heti WvW jutalmokon

 

 

Forrás : https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/wuv/Let-s-Talk-Scoring

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. kozzy83
    2016. május 10. - 09:32

    Saját véleményem szerint ez elég jó terv, minden része tetszik, remélem az Action Level, azaz a szorzó rendszert is kapásból berakják. Szükség lenne rá az éjjeli és délelőtti túlerők kezelésére. Bár ahogy láttam már sokan “sírnak” ez miatt a fórumokon, de érhető, nyilván élvezik a nem főbb időszakokban (pl. éjjel, délelőtt) lévő hatalmas erőfölényük és nem akarják hogy elvegyék tőlük..
    Aki másik időzónából játszik, pl. Amerikai/Kanadai és EU-n játszik, ők a kisebbség és ha nem tetszik nekik az új rendszer akkor játsszanak szépen Amerikai szerveren..
    Amúgy meg a játékélményből semmit se vesz el nekik az új rendszer, ugyanúgy megmarad az erőfölényük az adott időszakban, csak nem fog olyan sok pontot érni mint eddig.
    Az NA szervereknél picit rosszabb a helyzet, ott sok Oceanic és egyéb más időzónás játékos játszik akiknek nincs saját szerverük.

  1. 2016. május 13. - 22:09

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: