Advertisements
Kezdőoldal > Egyéb > Egyet kivéve felfüggesztették a további új lengedary fegyverek fejlesztését

Egyet kivéve felfüggesztették a további új lengedary fegyverek fejlesztését

Az új legendary shortbow-t (“Chuka and Champawat” a neve) nem sokára még az egyik tavaszi frissítésben berakják, de a további új, HoT-os legendary fegyverek fejlesztését bizonytalan időre felfüggesztették. A magyarázat valami olyasmi hogy túl sok időt és kapacitást (6 ember?) emésztett fel a legendary-k fejlesztése és mivel nem igazán haladtak vele inkább átcsoportosítják ezeket az embereket a Living World fejlesztésére, ezért addig a legendary fegyverek fejlesztése szünetel. Ha tippelnem kellene akkor azt mondnám hogy ez azt is jelentheti hogy akár tél elejéig ezen az egy legendary fegyveren kívül mást már nem fogunk megismerni. Amit még mondtak hogy ez nem érinti a fractal legendary back és a raid legendary armor-ok fejlesztését, azaz azokat továbbra is csinálják.

Forrás : https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Legendary-weapons-6

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. Shantey
    2016. március 26. - 11:11

    Mert ugye az a 6 ember akkora segítség lesz az LS csapat számára, ahelyett hogy a még sehol nem tartó új kiegészítőből vonnának el további 2-3 embert. ANet logic.

    • Rertez
      2016. március 26. - 16:19

      Ja, főleg ha az a pár ember a Legendary contenttel sem haladt, akkor majd pont a Season 3 fejlesztése fog tőlük megtáltosodni. Ez valószínűleg csak duma. Elmegy az erőforrás a folyamatos kapkodásra, meg a rengeteg félbehagyott ötletre. Többet fejlesztenek a kukába, mint a live verzióba. Egyszer fognának bele csak egy dologba, amit végigcsinálnak, máris kevesebb lenne a sírás és elkezdenének újra nőni a bevételeik. A menedzsment teljesen töketlennek és döntésképtelennek tűnik.

      A Season 3 meg most azért kell nekik marhára, mert rájöttek megint arra, hogy igazából akkor kerestek jól, amikor legalább havonta kijöttek valamivel. Ezt a HoT előtt teljesen elfelejtették? Kísérletezni már nem nagyon lehet, szóval a legbiztonságosabb út, ha gyorsan elkezdenek jönni az epizódokkal, amiket meg valószínűleg elodáztak a sok átszervezés meg napvilágot nem látó iterációk miatt. A félkész cuccokat meg nem fogják tudni használni, mert mire újra előveszik, addigra azoknak az alapjait is már újratervezték, szóval kezdhetnek mindent megint elölről.

      Engem nem nagyon érdekel, hogy a Legendary cuccokat halasztják, de ezt a fejetlenséget borzasztóan rossz látni.

  2. kozzy83
    2016. március 26. - 11:15

    Saját vélemény:
    A fórumokon amúgy hatalmas felháborodást keltett ez a bejelentés és azt hiszem ez valamennyire érthető is. Rengeteg dolog amit a kiegészítőre ígértek még a mai napig nincs. Pl. fractal legendary back, raid legendary armor, fractal leaderboard, teljes új legendary fegyver szett. Ezekkel már mind kiadáskor kész kellett volna lenni hiszen ezek is részei voltak a kiegészítő ígéretének. Bár igaz hogy azt nem mondták hogy minden elérhető lesz megjelenéskor de azért az gáz hogy fél évvel a megjelenés után sincs rengeteg alap dolog berakva, kijavítva. Most meg felfüggesztik az egyik beígért tartalom (legendary fegyverek) fejlesztését mert átirányítják az embereket onnan a Living World tartalomhoz..
    Bár várom a LS3-at, mert jó volt mindkét előző rész. Sőt, igazából szerintem már most kb fél évvel a kieg után már mennie kellene a LS3-nak, de ezzel is jól el vannak maradva, majd talán nyáron valamikor elindul. De valljátok be őszintén hányan ismételtétek meg az első végigjátszás után a LS2-t? Szerintem a legtöbben átlagosan 1-3 karival csinálták csak meg. A LS egy időszakos, nem annyira ismételhető, relatív rövid tartalom. Ha már valamire embereket csoportosítanak át akkor miért nem inkább olyanra fókuszálnak ami állandó, jól ismételhető tartalmat ad. Pl. ha már a dungeon rendszert feladták akkor normális fractal rendszert csinálhatnának, ne ez a Swamp farm legyen, nah meg persze jobb jutalom rendszer, új fractal map-ok. De igazából a dungeon rendszert is fel lehetne dobni elég kevés fejlesztéssel. Berakhatnának pl. egy extreme/timed módot ahol az adott path-ot időre kell teljesíteni a jobb jutalmakért. Ezt a fejlesztés szerintem igazán nem lenne sok idő megvalósítani és újra lenne több értelme a dungeon-oknak. Egyesek felvetették hogy miért nem a következő kiegészítő csapatából vontak el embereket és azt hiszem igazuk van. Aki esetleg nem emlékszik nem rég volt egy statisztika arról hogy a fejlesztőik kb 30%-a már a következő kiegészítőn dolgozik. Nem értem miért fontosabb ekkora létszámmal már azon dolgozni amikor még a jelenlegi kiegészítőhöz is rengeteg tartalom hiányzik amit ígértek és van bőven mit javítani, fejleszteni.
    És akkor még nem beszéltem az elkészült de nagyon rosszul sikerült tartalmakról..én a mai napig úgy gondolom hogy az egész Guild Hall úgy ahogy van rosszul sikerült. Se a “saját házként”, se a saját közösségi zónaként nem vált be. A legtöbb dekoráció gagyi és ahhoz képest nevetségesen drága. Az egész Guild Hall kihalt, nincs benne se story, se elég npc, se elég épület, sőt lehetőség sincs hogy pl. berendezzünk “szobákat” mert gyakorlatilag nincsenek ilyen “szobák”. A Scribe-ról nem is beszélve : abszolút Guild Hall-hoz köthető szakma, így a legtöbb embernek nem érdeke hogy saját pénzből felhúzza. Arról nem is beszélve hogy ezt is nevetségesen drágára lőtték be. Aztán ott van a WvW is. Bár eleinte mindenki azt mondta hogy kell az új map (borderland), de nem igazán úgy sikerült ahogy sokan szerették volna és most inkább “visszasírják” a régi borderland map-okat. (ami lehet valóra is fog válni). A kieg által bejött új skin szettek számát keveslem, talán ha az alapjáték skin számának 10%-át eléri.
    Azért hogy pár jó dolgot is említsek a kieg tartalmairól: a történet nem rossz, bár az eleje nagyon elhúzódó a végén történik minden fontos dolog. Picit rövidnek is érzem (kb a 8-dik végigjátszásra már elég unalmas és pár óra az egész). A precursor crafting nem lett rossz, de a befektetett alapanyagok (+idő) ára sok esetben közelíti a kész precursor árát a TP-n. A raid-ek szerintem nagyon jók lettek, még akkor is ha csak a játékosok kis részét érdekli (bár a jutalom rendszer lehetne picit jobb és fél évvel az indulás után már jó lenne többet tudni a legendary amor-okról). A 4 új map elég jó lett, bár kb mindegyik a zerg-eljünk együtt (pl. silverwastes, dry top) elvre épít, akinek ez nem jön be az sok időt nem fog eltölteni az új map-okon. A mastery rendszer jó lett, én örülnék neki hogy ha pl jönne a Living Story-val új terület és új mastery-k is. Az elite specializációk jók lettek, bár azt hiszem majdnem minden esetben (pve+pvp) jobbak, “erősebbek” a régi speceknél, ami nem feltétlen így a jó. Az elite spec-nek csak egy lehetőségnek kellene lennie, nem egy “ha jobb akarsz lenni akkor kötelezően ezt válaszd opciónak”. A Revenant úgy ahogy van jó lett szerintem, bár a centaur stance-t szerintem sehol (pve/pvp) nem használják igazán. A PvP ligák szerintem jók lettek, annak ellenére hogy sokszor igazságtalannak érzi az ember a csapatok összeállítását. StrongHold-ot nem igen szoktam menni. Az új reward track-ek, az új finisher-ekkel együtt viszont kb szánalmasak.
    Ami mostanában kezd fura lenni hogy kb minden két hétben kapunk egy-egy új glider-t, outfit-et. Nem tudom ez mennyi kapacitást visz el tőlük, de ez helyett foglalkozhatnának fontosabb dolgokkal is. Persze nekik ebből (GemStore vásárlás) pénz jön..

    Sokan a mai napig panaszkodnak hogy ez a kiegészítő nem ért fel egy teljes játék árával és sok szempontból igazuk is van.
    Már ez a kiegészítő se hozta azt a bevételt amit NCSoft várt (szintén korábbi cikk)..de ha így folytatják (sok teljesítetlen ígéret és balul sikerült fejlesztés) annyi játékost vesztenek hogy kizárt hogy a következő kiegészítő sikeres legyen..

    • Rertez
      2016. március 26. - 21:59

      Hellóhelló! Nincs szó egyértelműen LS3-ról, hanem LW content a téma, ami miatt halasztották a legendás cuccokat.

      Ezt figyelmesen olvassátok el, mert fontos:
      “I wrote in the Guild Wars 2 Design Manifesto in 2010 that our vision was to create a living, dynamic world, where there’s always something to do. Let’s ensure we succeed on that front.

      So, after shipping Chuka and Champawat, I’ve asked that we indefinitely suspend work on new legendary weapons. This team of developers will instead shift their efforts back to Living World style content, building new journeys and events for everyone to participate in.”

      De egy következő hozzászólás még inkább abba az irányba mutat, hogy elsősorban nem LS3 epizódokról van szó, hanem a fentiekről, azaz hogy folyamatosan változzon a világ, legyenek új kalandok és eventek, amik miatt érdemes mindig visszajönni, mert mindig van mit csinálni:
      “Full story episodes have a long lead-time. But I don’t think LW content has to be all about the episodes.”

      A másik dolog pedig az, hogy a bejelentés arról szól, hogy halasztották a további Legendary fegyverek elkészítését, mert ugye ezt illik bejelenteni, ha már egyszer sokan ezért vettek kiegészítőt és hiába várják a közeljövőben ezt a tartalmat. Szerintem ezzel együtt még annyi történt, hogy az összes munkára fogható erőforrást a Living World fejlesztésekre rakta az ember, hogy minél előbb pénzt tudjanak keresni. Pénz pedig akkor van, ha bejönnek az játékosok valamire. Outfitet, skint, glidert csak akkor tudnak eladni, ha rendszeresen és tömegesen jönnek be egyéb tartalmat fogyasztani.

      Szóval szerintem itt lesz valami nagy revamp. Egy része biztos érinti a core területeket, de az csak teaser lesz, ha egyáltalán lesz. Még a loot rendszer újradolgozását tudnám elképzelni, mint lehetséges területet, ahol gyorsan lehetne eredményeket elérni. Nem hiszem, hogy csak a szokásos Season 2-höz hasonló dolog lesz. Ha mégis, akkor Mike O’Brien még idén megy a levesbe.

  3. Brock Samson
    2016. március 26. - 13:25

    Nem igazan erdekelnek a legendaryk, eddig sem volt tervben nalam egyik sem, az viszont eleg nevetseges, hogy allitolag mar van egy csapatuk, ami a kovetkezo kiegeszton (!) dolgozik, es megis a jelenlegi tartalmakon dolgozokat csoportositgatjak.

    Ezen kivul, a bejelentes alaassa minden hitelesseguket. Sajnos semmifele igeretet es bejelentest nem tudunk majd komolyan venni, mert barmikor visszavonhato es megvaltoztathato.

  4. Gandarel
    2016. március 26. - 21:38

    1 év és aktívabb lesz GW1 mint GW2 ha így folytatják.

    • Shantey
      2016. március 26. - 23:59

      Az az egy mázlijuk van még, hogy az egész MMO piac hulladékkal van tele és nincs ami egyik napról a másikra elszívná a játékosbázist, főleg nem ilyen casual réteg számára, mint amit ők próbálnak kiszolgálni.

      • Rertez
        2016. március 27. - 00:35

        BnS túl későn ért ide és 2016-ban nagy dobásra már nem képes, a BDO meg hatalmas, de egy olyan PvX öszvér, amiben maga a PvP elkezdése is borzalmasan sok PvE melóval jár és még szerintem a WvW közelében sincs. (Ha csak a PvP-t nézed, mivel alapvetően PvP játék.) A combat a legjobb része, de PvP-ben azt nem nagyon lehet kamatoztatni, csak miután esetleg beletolt már az ember pár száz órát a PvE grindba. A small scale PvP meg gyakorlatilag open world gankelés vagy annak hárítása. Csomó jó dolog van benne, meg gyönyörű full grafikával, de a modellek és tereptárgyak látótávolsága pl. pocsék, ami miatt pont open world pvp-ben szívás.

        EQN meg technológiai zsákutca volt. Még a kis Landmark szigetekkel sem boldogult ez a rombolható voxeles koncepció. Google Fiber kellene hozzá, hogy valaki NA játékosként játszani tudja azt amit EQN-nek terveztek, mert folyamatosan változna a kontinens (nem kis sziget) minden pontja, még a levegő is, ami miatt olyan szerver-kliens adatforgalom lett volna, amit ma egyetlen adatközpont sem képes megoldani. Meg milyen havidíjjal érné meg? 100 USD/hó vagy mi? :) Belegondoltam én is, hogy login alkalmával mindenki szépen letölti a világot röpke 10 perc alatt, aztán ha mindenhol van játékos, akkor eldugult volna a netem. Szóval ezt a projektet is törölték teljesen józan módon. Kivitelezhetetlen volt. Kb. 9 évig álmodoztak rajta, de valahogy a technika inkább a mobilok irányába fejlődött inkább vagy hat éven át és Amerikában is még mindig f0s a net. Vagy megcsinálták volna az EQN-t úgy hogy minden szerveren max. 20 játékos játszhat, de az meg nem MMO. :) Na ezért mondták, hogy nem lett volna fun és inkább dobták.

        Más meg tényleg nincs. Crowfall? Vicc lesz. Nekem inkább egy indie projektnek tűnik, mint nagy cuccnak. Star Citizen? Nemá’!

        Játékos van bőven, csak tartalmat kell nekik adni, de nem kétévente meg évente, mint régen, hanem folyamatosan.

  5. Sárki
    2016. március 28. - 16:22

    Összefoglalva: 15 rugóért kaptunk 4+2 mapot egy kieget meg pár skillt és traitet.
    Igazából nem vagyok meglepődve, anet évek óta a lehető legkisebb befektetett munka-legnagyobb nyereség arányára játszik. kb. mint a modern diktatúrák: 100 ígéretből 3 igaz, az ember meg örül, mert csak 97-szer köptek a szájába.

  6. 2016. március 29. - 11:26

    Elméletileg ezt várjuk minimum az eddigi elszólások alapján:

    DS és egyéb mapek revampja, hogy legyen mit tenni csoportosulás nélkül is,
    amikor épp nincs egy event se.

    Rewardok revamp, hogy mekkora részre azt nem tudni, nem lenne baj ha pl a Plated cuccok
    Dragonsstand sikeres eventen kívül is elérhetőek legyenek, én másfél hónapot vártam egy sikeres DS-re, hogy plated fegyvert vehessek.

    Sikerült, aztán kiderült hogy 121 aurilium van nálam 150 helyett, és megütött a guta.

    Az activityk unlockolása, vagyis hogy amikor event van az ne blokkolja már órákra ezeket.

    Személyes listámhoz tartozna a fejezzük be a contested Waypointokat, egyszerűen nem fun, hogy ezek miatt lemaradsz az eventek feléről, mert gyalogolni kell.

    Scribe anyagok revamp, egy precursor ára 8-900 arany a level 400,ez nem normális,
    azt sem értem,h ogy ki volt aki ezeket jóváhagyta, hogy ok, legyenek így?

    Guild hall upgrade revamp, valaki végigszámolta kb 29 ezer aranyba fájt, ez megint minden csak nem normális.

    WvW ről nem tudni csak annyit, hogy kisebb darabokban folyamatosan akarják kitolni a változásokat, de a lista folytatódhatna ezekkell:

    SAB: 2013 szeptembere óta ül 800 gemem az Infinite continue Coinban, és szeritnem sokezer / tízezer másik játékosnak is…

    Fraktálok:
    -Legendary nincs

    -új fraktál nincs, az utolsó újak 2013 novemberében lettek hozzáadva,
    ennyit az ez az új 5 emberes endgame kontentről

    -mistlock instabilityk kérdésesek, reward középszar,
    egy rendes randomizációt nem képesek a napiba tenni, hogy ne mindig swamp legyen meg swamp.

    -Dungeon nincs, 2013 októberében kaptuk az Éterpathot, mint új dungeon szárnyat,
    és el is vették az egyik régit bugfix helyett, annyira nem képesek, hogy visszaemeljék a rewardokat, elvileg vizsgálják, de ezt két óra alatt nem igaz hogy nem lehet megcsinálni..

    -PVE – ingyen két térkép, fizetősen négy mint kieg, ez az összes változás 2013 óta.

    Egyenlőre itt abbahagyom, mert kezd felmenni a vérnyomásom.

    A kérdés az lenne,hogy mi az a rettentő meló ami közel 200 programozót
    leköt látszatja meg negatív.

    • Healer
      2016. március 29. - 11:29

      “A kérdés az lenne,hogy mi az a rettentő meló ami közel 200 programozót
      leköt látszatja meg negatív.’

      Nyilván itt a HOT óta eltelt időre gondolok.

    • Rertez
      2016. március 29. - 16:02

      Miután végigolvastam a hozzászólásait, nekem az jött le, hogy Mike O’Brien személyesen vállalja a felelősséget azzal kapcsolatban, hogy az áprilisi és az azt követő patch mennyire fog megfelelni a játékosok szélesebb táborának. Személyesen hozott egy olyan döntéseket, amik a további Legendary fegyverek kiadását (is) érintik. Az egész kommunikációjának van egy olyan üzenete, hogy ugyan rossz hírt kellett közölni azokkal, akik várják a további fegyvereket, de cserébe mindenért kárpótol majd a két következő patch (többször utalt az áprilisi tartalomcsomagra), amin a teljes cég gőzerővel dolgozik. Azt nem lehet tudni, hogy mióta és min, csak azt, hogy ez érinti az eredeti tervek (pl. Legendary weapons) teljesítésének határidejét.

      Mike többször megjegyezte, hogy tudja, hogy mi a helyzet, tisztában van a jelenlegi problémákkal, nagyon sokan elégedetlenek, és ezen azonnal/gyorsan változtatni kell, amihez már minden erőforrást megmozgatott. Nagyon határozott és magabiztos volt azzal kapcsolatban, hogy az áprilisi patch meg fog felelni a közösségnek, és abból már látni fogjuk, hogy végre jó irányba haladnak a fejlesztésekkel.

      Végül számomra ez egy összességében pozitív üzenetként jött le, de legyen úgy ahogy Mike mondta, hogy majd a patch-ek önmagukért fognak beszélni. Máshogy úgysem lehet, mert semmi mást nem lehet tenni, csak rájuk várni. A patch-ből úgyis minden kiderül, hogy mennyit képesek magukból kihozni. Utána nem lesz helye mellébeszélésnek.

      Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy mégsem negyedévente lesz patch, hanem gyakrabban. Korábban három hónap alatt 3-6 content patch-et is össze tudtak hozni és az április csomagra már gyakorlatilag év vége óta várunk. Kizárólag raid tartalom jött a HoT launch után, de azon eleve csak egy kis csapat dolgozik.

      Egyelőre az az egyetlen pozitív jel, hogy Mike ilyen nyíltan beleállt a pofonokba, bízik a cége munkájában, noha a jelenlegi helyzet hónapok óta felháborító. Megjegyzem, ez nekik is ugyanolyan rossz, mint a játékosoknak, és ez szintén kiderült O’Brien hozzászólásaiból.

      • Shantey
        2016. március 29. - 21:13

        Szerinted mivel tudnak előállni, amitől olyan hirtelen megnyugodna a tömeg ne adj isten vissza is szivárog pár játékos? LS3 tény előbb jön, mint július, de önmagában kevés.
        WvW revamp meg igen csak kérdéses. Várjuk ki mi sül ki belőle.

      • Rertez
        2016. március 30. - 01:32

        Szerintem nem lesz még nagy WvW revamp a következő patch megjelenésekor. Azt mondta, hogy az áprilisi patch után in-game open beta indul a WvW-re, amit folyamatosan, fokozatosan módosítva vezetnek be az éles játékba.

        Olyan patch-re számítok, aminek a alapja, gerince egy nagy event lesz, ami egyben elindítja a S3 kerettörténetét és felkelti az érdeklődést a következő patch-ek iránt. Legalább olyan nagy csomagra gondolok, mint az első Four Winds+választások vagy LA ostroma+annak a vége, de ezúttal olyan új megoldások kellenek, amik kitartanak a következő patch-ig (3 hónap grind ide kevés lenne), esetleg végleges változást hoznak a játék különböző területein, pl. a reward rendszerben. Minimum egy PvP reward tracket és új mastery-t is várok ezzel együtt.

        Mindenképp kell valami, ami a core területekre is behozza a játékosokat, de szerintem nyilvánvaló Mike számára is, hogy nem gem store cuccokat kell eladni, hanem a HoT vásárlását kell felpörgetni, hiszen közel sem adtak el annyit belőle, amennyit lehetne, tehát rengeteg pénzt kereshetnének vele mindenféle gem store item trükkök nélkül is. A HoT-ot mint terméket úgy lehet értékesebbé és vonzóbbá tenni, ha pakolják bele a tartalmakat, fejlesztéseket. Abban az esetben jöhetne számításba a gem store, ha HoT elemeket lehetne ott unlockolni, pl. Revenant unlock, Gliding unlock, Elite specs, stb, de igazából az egyetlen járható út, ha gyakran frissítik tartalommal a HoT-ot, felkeltik iránta az érdeklődést és egyben adják el. Jöhetne egy HoT spring sale is, de a leárazás csak behozza az embereket, de önmagában még nem tartja meg.

        Egyébként meg elkerülhetetlen egy HoT revamp is, de mindenképp oda kell vinni az embereket az új területekre, mivel alapvetően group content az egész kiegészítő.

        A 3. raid szárny elvileg már jól áll, de ha a patch előtt nincs kész, az úgyis kijönne külön is, mint ahogy a 2. kijött.

        Meglepetésre számítok, ami behozza az embereket és ami képes meggyőzni a játékosok többségét arról, hogy megéri várni a következő patch-re, esetleg megéri megvenni a kiegészítőt is. Arra számítok, hogy elkezdenek pörögni az események a patch után, és elindul a WvW revamp beta is, meg közben előállnak azzal is, hogy mik a tervek a játékkal. Mennyi raid lesz idén, mekkora patch-ek jönnek, min fognak dolgozni? Mi tartja ébren az érdeklődést?

        A legnagyobb hibát azzal követték el, hogy rászoktatták az embereket a rendszeres tartalmakra, aztán a kiegészítő bejelentésétől ezt hirtelen megvonták nagyon hosszú időre. A F2P opciót pont akkor kellett volna indítani, amikor content patch is van. Egy kiegészítő csak egy nap a naptárban. Attól még nem esett hasra senki 2010. után.

      • gwfan21
        2016. március 30. - 13:04

        Így legyen.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: