Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > NCsoft : 2015-ös utolsó negyedéves értékelő (4Q15)

NCsoft : 2015-ös utolsó negyedéves értékelő (4Q15)

2016. február 11. Hozzászólás Go to comments

Amint az alábbi képen is látható az utolsó negyedévben a kiegészítő miatt megugrott a GW2-es rész bevétele. Ha őszinte akarok lenni akkor én picit nagyobb ugrást képzeltem el mint ami valójában történt. Így vannak vele az NCsoft vezetői is. A szintén közzétett rögzített beszélgetés (voice chat) alapján ők is jóval több Heart Of Thorns eladásra számítottak mint ami történt. A GemShop-ból származó bevétellel elégedettek, de a kiegészítő eladási számaival nem.

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. gwfan21
    2016. február 12. - 01:02

    Az a helyzet, hogy az előre látható árcsökkenéssel és ingyenessé válással vesztettek jó pár embert szerintem. Sokaknak nem fontos egyből HoT, ráér nekik majd idén vagy jövőre.

    • Shantey
      2016. február 12. - 18:42

      Az egy dolog, de a visszajelzések egyöntetűen azt mondják, hogy rohadtul nem éri meg a pénzét a kieg és valljuk be, pöppet tényleg túl van árazva. És amikor a csapból is ez folyik, nem biztos hogy szó nélkül kiadsz ennyi pénzt a játékra.

      • gwfan21
        2016. február 12. - 19:58

        Hát egyértelmű, 8 ezer körül vártam én is. Viszont ez van, szeretem annyira a játékot, hogy következőt is megveszem megjelenés előtt. Ha már anno gw1-re is rászántam az éveimet, erre is elbas*om a kevés szabadidőmet. :D Emberek nagy része meg ahogy írtam, megvárja árcsökkenést vagy ingyenessé válást, mert nem nyújt nekik annyi pluszt.

      • Rertez
        2016. február 13. - 10:47

        Szükségtelen kiegészítőt kiadni. Túl drága, hosszadalmas a fejlesztése és az egészet négy nagy patch-ben negyedévente meg tudták volna oldani. Rengeteg dolog van benne, de minden játékosnak más érdekes belőle. Ez ma minden MMO kiegre igaz. 2010. előtt még működött volna, de ma már egy kiegészítő csak néhány hétre köti le az embereket, mert van millió más lehetőség. Tisztán látszik, hogy ha egy játékot gyakran ellátnak frissítésekkel, az jobban kifizetődik a stúdiónak. Még akkor is, ha az egész kiegészítő tartalmát részletekben, ingyen adják ki. Ez a most tervezett negyedéves, vagy akár a havi content patch ciklus életképesebb modell, mint néhány évente egy nagy tartalomcsomag. A játékosok ma már nem egyetlen terméktől várják a szórakozást, hanem a teljes piactól. Ilyen igények mellett egy stúdió csak úgy rúghat labdába, ha gyakran ad ki tartalmat. Ha 9-10 hónapig nem jelentkezik új tartalommal, akkor rengeteg vásárlót veszít. Arról nem is beszélve, hogy nem csak fejlesztésre, de reklámra is többet kell költeni és az egy darab megjelenési dátum időzítése is nagy kockázat. Régen simán megmaradtak a játékosok a kedvencüknél, de ma már több ezer játékból lehet válogatni. 2015. ráadásul nagyon erős év volt, ha csak a nagy multi és singleplayer címeket nézzük.

    • Sárki
      2016. február 12. - 21:05

      Megérdemlik. Jó a kieg, de a tudatos vásárlók korában kijönni egy 4 mapos kieggel már önmagában pofátlanság, az árfekvést figyelembe véve meg egyenesen bicskanyitogató.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: