Reklámok
Kezdőlap > Egyéb > Bemutatjuk az új Shatterer-t!

Bemutatjuk az új Shatterer-t!

guild_wars_2_shatterer_guide

Korábban csak egy interjút kaptatok róla, most viszont itt a hivatalos bejelentés fordítása is:

A Shatterer egyike a Guild Wars 2 ikonikus harcainak, sok játékosunk először a 2010-es béta tesztek során találkozott vele először. Ez demonstrálta, hogy mennyire epikus is tud lenni egy dinamikus event, bebizonyítva, hogy a koncepció valósággá válhat. Még egy jópofa dal is született róla:

 

Sajnos idővel lehetségessé vált a hatalmas harcot leegyszerűsíteni, ahogy a “védett zónák” fel lettek fedezve, így Shatterer főbb támadásai nem találtak. Ezáltal Shatterer mondhatni teljesen megvakult és ez vált az alap stratégiává a harcok során. Nem csak a harc lett egysíkúbb ezáltal, hanem egy achievement-ben is gondokat okozott. Egy legendákkal és izgalmakkal tűzdelt kalandba bele kell tartozzon, hogy az ember néha kap egy pofont. Szegény Shatterer nagyon szeretett volna kristályosítani midnenkit, de nem hagytátok neki!

Nagyon sok tuti elemet adtunk hozzá a játékhoz 2010 óta, amiből a Shatterer harc nem, vagy nem igazán profitált. Hosszú utat tettünk meg az öt év alatt és szerettük volna, hogy az ezekkel járó előnyök itt is érvényesülnének.

Defiance bar

Az elsődleges célunk a “vakság” probléma megoldása volt, segíteni azoknak a játékosoknak akik számára fontos, hogy egyesek kicsit kirstályosodjanak, hogy utána ki lehessen őket szabadítani. A legkönnyebb megoldás az lett volna, ha a “blind” nem érvényesül rá, mint a többi World Bossra. A Guild Wars 2: Heart of Thorns fejlesztése még csak nemrég fejeződött be és frissen élt bennünk a Defiance Bar ötlete (Ameddig a def bar tele van addig nem lehet bizonyos hatásokat az adott enemyre pakolni. pl: blind). Sikeresen kiegészítettük a harcot a defiance bar-al Shatterer “Shard Storm” fázisában, így megoldottuk a problémát és egyben egy új elemmel egészítettük ki a csatát. Ez az a fázis amikor Shatterer felszáll és a haverjait küldi rátok, hogy tanuljatok egy kis tiszteletet.

A Pulsing Crystal Node-ok is kaptak defiance bar-t, amik Shatterer-t gyógyítják ameddig össze nem törnek. Jobban gyógyítják mint gondolnátok, így nem elég csak figyelmen kívűl hagyni őket és DPS-el kiküszöbölni a problémát. A heal-t megelőzően lesz egy figyelmeztető üzenet, ami időt ad a csapatoknak szétszéledni és szétverni a kristályokat.

Biztonságos területek és a Branded-ek

Shatterer haverjairól szólva… ők tényleg eljártak mostanában kondizni. A brandedeket túl könnyű volt figyelmen kívűl hagyni, vagy megölni és úgy általában nem voltak túl jók ebben az öldöklős történetben. Most már igazán értik a dolgukat. A rock dog-ok és a devourer-ek vulnerability-t stack-elnek és bleeding-et is okoznak. A Branded Lieutenant és a most bekerült Branded Ravager (egy minotaurusz) imádnak egy knock downt-t osztani rád a boss támadási területén. Bekerültek továbbá branded hullámok, akik gyorsan elintézik az ostromgépeket, ha nem figyeltek rájuk. A condi leszedők és a stun break-erek erősen ajánlottak. Mi szóltunk! (Külön köszönet Sean Hughes számára aki segített az új Branded-ekben.)

Shatterer is elgondolkozott kicsit és rájött, hogy nem túl kifizetődő csak azokat támadni akik közvetlenül előtte vannak. Akik húsz méterre balra állnak, még szintén okozhatnak némi problémát. Így az összes Shatterer támadás módosítva lett valamilyen módon, legyen az távolság, irány vagy a lövedékek mennyisége. Csak akkor leszel mostantól biztonságban a sárkánnyal folytatott harc során, mikor az már halott, vagy ha sikerül elugranod előle.

the_shatterer_by_aleenaelyn-d6fx55p

Ostromgépek és Glide-olás

A Shatterer van olyan kedves, hogy egy kupac ostromgép mellett landol, amiket így legalább tudunk használni! Rengeteg fejlesztést eszközöltünk rajtuk, hogy megkönnyítsük a használatukat. A mortar-ok mostantól ground target-esek, az eddig használt “1 balra, 3 jobbra, tartsd a kettest a távolság belövéséhez” funkcionalitás helyett. A healing rounds már különállót támadás, továbbá a társaknak védelmet biztosít és elsősegély dobozokat hagy hátra amiket mások használhatnak. A levegőből nem egyszerű feladat eltalálni a csapattársakat , de egy kis elsősegélycsomag esőnek biztos örülnek! A mortar-ok továbbá négyszer gyorsabban fordulnak, mert eddig quaggan scholar is gyorsabb volt náluk.

A turretek több sebzést osztanak és gyorsabban is tüzelnek így a mortarok-al egy szintbe lettek hozva. Egy másodlagos skill-el pedig szögeket szórnak amik cripple-t és bleeding-et okoznak. A mortarok és a turretek továbbá rendelkeznek crowd control-al, így hozzá tudnak járulni a defiance bar-hoz.

Mivel ezzel az update-el elérhetővé válik a glide-olás central tyriában, bekerült néhány kilővő állás ami Shatterer irányába repít. Azoknak akiknek van Gliding Mastery-je a levegőben kinyithatják a szárnyaikat és bombázó módba kapcsolhatnak. Persze senki ne lepődjön meg ha egy elektromos viharba keveredik az égen, a sárkány egy veszélyes állat. Ha látod, hogy a sárkány emeli a kezét, hogy mindenkit kristályba borítson, érdemes Stealth Gliding-ot használni. A kristályok nem túl aerodinamikusak.

Jutalmak

A nagyobb kockázatt nagyobb jutalommal jár. A Shatterer mostantól rendelkezik egy saját achievement kategóriával, ami 12 achit tartalmaz és egy meta achit aminek jutalma egy Branded back-slot tárgy. A napi reward chest most két garantált rare-t ad egy helyett és természetesen egy nagy adag tapasztalati pontra is lehet számítani. Továbbá összegyűjthettek tokeneket, hogy Shatterer témájú dekorációkat készítsetek a Guild Hall-otokba. (Külön köszönet McKenna Berdrow és James Barwick számára a jutalmak kapcsán nyújtott segítségükért!)

Eszméletlen jó volt a Shatterer-en dolgozni és reméljük élvezni fogjátok az új kihívást!

Reklámok
Kategóriák:Egyéb
  1. Sárki
    2016. január 19. - 19:38

    “A rock dog-ok és a devourer-ek vulnerability-t stack-elnek és bleeding-et is okoznak.”
    Ezzel most bef0sattak :D

    • 2016. január 19. - 22:21

      Eddig is sokat feküdtem az elémmel boss fightokban. Igen egész béna tudok lenni… de ez kimondottan mókásnak ígérkezik. Mondjuk egy jól felstackelt vulner közben kapni egy knock downt középen és shatterer adja a másikat. Szerintem insta kill 2 másodperc alatt full hp-ról :D

      • Sárki
        2016. január 20. - 21:22

        Naja, de azért leírva mégsem volt sem túl fenyegető, sem túl izgalmas az idézett mondat :D

  2. Yodafone
    2016. január 20. - 11:31

    Jól hangzik. Bár ha jól sejtem napok alatt találnak biztonságos módszert a leölésére az erre szakosodott játékosok.

    • Bikuci
      2016. január 20. - 12:25

      Saccperkábé ugyanolyan lesz, mint teq, csak már lehet glideolni. Ha meglesz a taktika, már sima ügy. Viszont valóban mozgalmasabb lesz.

      • 2016. január 20. - 12:48

        zárójel nyit – Annál mondjuk tényleg nem nehéz mozgalmasabbat csinálni, hogy álltunk egy kupacon és lőttük :D – zárójel zár

      • Sárki
        2016. január 20. - 21:23

        Teq nem rossz szerintem, de én már valami underwater world bossra vágyok :)

      • 2016. január 21. - 11:25

        Jajah, annak ellenére, hogy mennyire tolták eleinte a vízalatti dolgokat mostanában nagyon hanyagolva van és nem is jut eszembe semmi komolyabb content ami víz alatt van… sima eventek, de ezen kívűl van vmi?

      • Sárki
        2016. január 21. - 19:20

        http://wiki.guildwars2.com/wiki/Defeat_the_trio_of_Risen_sea_monsters

        A rewardot ha felnyomnák, már lenne egy jó vizes bossunk.

      • gwfan21
        2016. január 21. - 19:57

        Ennél valami jóval összetettebb kéne, de majd a mélytengeri sárkánnyal teszik rendbe, meg oldják meg ezt a kérdést szerintem. Addig várhatunk.

      • Shantey
        2016. január 21. - 21:30

        Hát azé’ nem becsüljük túl. Indokolatlanul túlbonyolított Mark Golem szintű valamire számítsatok. Hja és a régi stack spot szerintem egy garantált wipe spot lesz. :D

  1. 2016. január 27. - 12:24

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: