Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Berserker: Warrior elit spec

Berserker: Warrior elit spec

gw2-warrior-elite-specialization-teaser_Modified

Üdvözletem Tyriaiak! Ma megismerkedhettek a berserkerrel, a warrior fáklyát használó elit specializációjával. A berserker olyan harcos, aki eredendő vérszomját szabadjára engedve formálja meg dühét, hatékony, új burst skill-jeiben.

23e4aElite_Headbutt

Bevadulás

Miután elég adrenalint gyűjtött össze, a berserker képes lesz váltani berserk módra. Ez a mód drasztikusan megváltoztatja a kaszt adrenalin bar-ját. Az egész bar megváltozik a 30 adrenalint három részre osztó bar-ból egyetlen egyesített bar-á, mely 10 adrenalinból áll. Ezzel az új adrenalin bar-al a berserker hozzáférést kap a speciális “primal” burst skill-ekhez. Ezeknek a különleges burst skill-eknek alacsonyabb a visszatöltődési ideje mint a nem berserk társainak, amely lehetővé teszi, hogy sokkal sűrűbben lehessenek használhatók, kapcsolódva így a rövidített adrenalin bar-hoz. Néhány példa:

Scorched Earth (Longbow):

Ahelyett, hogy elengedne egy íves lövést, mely betakar egy nagy területet tűzzel, ezzel a hosszú íj burst skill-el egy sávban gyújtja meg a talajt maga mögött a nyílveszző, ahogy halad előre. Összességében a lefedett terület sokkal nagyobb, de pontosabb célzás szükséges az előnyei kihasználásához.

Skull Grinder (Mace):

Míg a Skull Crack egy egyszerű támadás, arra fókuszálva, hogy megállítsa az ellenséget, ennek primal verziója, a Skull Grinder a condik felrakására összpontosít. Ugyan még mindig megszakítja az ellenfelet (de rövidebb ideig), több condit is felpakol a célpontodra.

A primal burst-ök mind figyelembe veszik a tier 3-as burst-ök trait módosítóit, melyek adrenalin szinttel skálázódnak, azonban a sebzések átlagosan valamivel alacsonyabbak, az általuk okozott további hatások és a sűrű használhatóság miatt.

50909Glamour__Offhand_Torch

Fellángolás

A fáklya a berserker választott fegyvere, mely a háborúk lángjait testesíti meg. Míg a guardian mágikus lángokat használ védelemre és megtisztításra, a berserker úgy használja a fáklyát mint a pusztítás vakmerő fegyverét, földhöz csapva azt, vagy akár lángokat képezve maga köré, így mobil tűz területté válva. Más kasztok úgy használják a fáklyát, mint hasznos kiegészítő fegyver, de a berserker az offenzív tulajdonságaira összpontosít.

Blaze Breaker

Földhöz csapod a fáklyát, így kőből és tűzből álló kitörést képezve, mely halad a célpont felé cripple és burn-t felrakva az útjába kerülőkre.

Flames of War

Lángokkal veszed körül magad, leégetve így a condikat és fire field-et képezve magad körül, mely megégeti az ellenfeleket akiket elér. Mikor a lejár, felrobban, sebzést okozva és még több burn-t rakva a közeli ellenfelekre.

 

A Blaze Breaker egy erős támadó skill mely többszörösen sebez és képes több burn-t felrakni az ellenfelek csoportjára. A Flames of War a másik, inkább taktikai skill, mely lehetővé teszi a berserker számára, hogy aktiválhassa a combo finisher-eket más fegyverekkel. Mindkét skill burn-t rak fel, így a fáklya nagyon jó fegyver lehet condi build-ekhez.

4191bUtility_Wild_Blow

Érezd a dühöt!

A  berserker utility skill-jei, teljesen új típusba tartoznak, az úgynevezett rage skill-ek közé. Ez a skill típus hasonló a warrior physical skill-jeihez, tehát erőn alapuló tetteket hajtanak végre, de hozzáadott pluszként bónusz adrenalint adnak használatukkor. A egyik ezek közül a Wild Blow, egy erőteljes támadás, mellyel eldobhatod az ellenfeled nagy távolságra, olyan erővel hogy a célpont teste “lövedékként” funkcionálva, visszalöki az útjába kerülő többi ellenfelet. A rage skill-ek rotációba szövése segít fenntartani a jó burst mértéket berserk közben. A berserk maga is egy rage skill és az adrenalin bar-odat tölti majd ki ha használod, így azonnal aktiválható a primal burst.

Én (szerk.) azért még megemlítem a Blood Reckoning heal skill-t, mely a kiosztott sebzésed 30%-ával tölti az életedet aktiválás után 6 másodpercig és figyelembe veszi a condi sebzést is, a critical ütéseknél pedig 50% a gyógyítás. Az Outrage-t, mely egy 10 másodperces visszatöltési idejű stun breaker és az elit skill-t, a Head Butt-ot, mely egy 20-as visszatöltésű CC skill. Rövid távú támadás, mely 3 másodperc stun-t rak az ellenfélre, magadra pedig 1 másodpercnyit. (Ugye a valóságban is előfordul, hogy megdöbbensz egy pillanatra, mikor lefejelsz valakit. :D) A skill maximumra tölti az adrenalint, ha eltalálod vele a célpontodat.

A határok átlépése

A berserk traitek három kategóriába sorolhatók, mely mindegyike egy másik aspektusát gyarapítja a berserkernek. Az első vonal elsősorban a berserk módhoz ad előnyöket és különböző eszközöket, hogy vágóhídra küldd ellenfeleid. A második vonal kiegészítéseket ad a burn-höz és a condi sebzéshez, lehetővé téve így, hogy több ellenfélre, gyakrabban rakhass fel burn-t. Az utolsó vonal hangsúlyozza ki a berserker megállíthatatlan természetét, hozzá téve gyógyító opciókat és stun break-eket, melyek segítenek túlélni a csata hevében.


 

Mivel itt nem írtak példát, kiegészítettem egy kis összefoglalóval a trait-ekről:

A Minor trait-ek közül a Primal Rage adja meg a hozzáférést a fáklyához és a Primal Burst skill-ekhez. Az Always Angry, olyasmi mint a ranger Opening Strike, 10 extra adrenaline-t ad a berserkernek, mikor belép a harcba, a Fatal Frenzy pedig egy rövid idejű quickness-t ad (2s), mikor aktiválod a berserk módot.

Az Adept trait-ek: A Smash Brawler a primal burst skill-ek visszatöltődését csökkenti öléseknél. A Last Blaze burn-t ad a Rage skill-jeidhez, a Savage Instinct megtöri a stun-t és leszed egy condit mikor berserk módba lépsz.

A Major trait-ek: A Blood Reaction 7% Precision-t konvertál a Ferocity-hez. Ez az érték 14% berserk módban. A Heat the Soul +150 condition damage-t ad és 20%-al gyorsabban töltődnek vissza a fáklya skill-ek. A Dead or Alive-el, ha végzetes sebzést kapnál berserk módban, az megakadályozza a földre kerülést és gyógyít egy kisebb mértéket. Magasabb adrenalin szintnél a gyógyítás több.

A Grandmaster trait-ek: a Bloody Roar-al taunt és bleed-et raksz az ellenfélre berserk módba lépéskor. A közeli ellenfeleken duplázódik az időtartam. A King of Fires 20%-al növeli a burn időtartamot és ha critical-t ütsz egy ellenfélre, akin burn van, szétszórod azt közeli ellenfelekre is. Az Eternal Champion 3 másodpercenként stability-t ad berserk módban. Stability-t kapsz akkor is, mikor kitörsz stun-ból.

Itt a Berserker bemutató livestream:

 

Források: GW2.com ; dulfy.net

Reklámok
  1. Brock Samson
    2015. augusztus 23. - 17:02

    A synergy egesz rendben van, de a Primal Burst skilleken nem gondolkoztak tul sokat.

    Erdekes dontes, hogy a berserkenek ugyanugy hozzafer az alap burstokohoz is, így szerintem sok warrior spec mehet a levesbe, mert szamos buildnek jobban meg fogja erni egyszeruen berserkerre valtani. A necro ehhez kepest nem hasznalhatja mind a ket Shroudot, valasztania kell a ketto kozul.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: