Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Felújított Fractals of the Mists, Legendary Backpacks, Ascended Salvaging és sok más!

Felújított Fractals of the Mists, Legendary Backpacks, Ascended Salvaging és sok más!

gw2-fractals-guide

Üdv mindenki!

Guild Wars 2: Heart of Thorns™ kiadásával gyökeres változásokat szeretnénk eszközölni a Fractals of the Mists-ben, amit most megosztunk veletek. Azoknak akik nem ismerik a Fractal-t, ezek 5 fős dungeon tartalmak, melyek különböző helyekre és időkbe viszik a játékosokat. A Fractal nehézsége nő, ahogy teljesíted a szinteket. Célunk a közelgő változásokkal, hogy növeljük a kihívást a felső szinteken és hogy jobban hozzáférhetővé tegyük a játékosok szélesebb köreiben. Más szavakkal, olyan élményt akarunk nyújtani, ahova könnyebb bejutni és megtanulni az alapokat, viszont nehezebb a mesterévé válni.

b75c9Golden

 

Mists változások

Az egyik alap módosítás, hogy egy fractal run, egy szigetből fog állni a statikus listáról, a jelenlegi rotáció helyett, ahol három random szigetből és boss-ból tevődik össze egy run. Ez a változás -“1 fractal = 1 island”- azt jelenti, hogy simán letolhatsz egy run-t az ebédszünetedben, de megőrizve rugalmasságát, megadja a lehetőséget, hogy mondjuk este a barátaiddal három-négy kört is lezavarjatok, csak úgy mint ezelőtt. Ez azt is jelenti, hogy sokkal kevesebb erőfeszítés lesz megfelelő csapatot találni.

Az új statikus ütemezés lehetővé teszi, hogy gyakorolj egy adott fractal-t és megtanuld a kihívásait barátaiddal, eltávolítva ezzel a szükségességét, hogy újrafuttasd a fractal-t, annak érdekében, hogy megtaláljátok a nektek megfelelőt. Ez megadja továbbá a megfelelő táptalajt, hogy hasonló tapasztalatokat oszthass meg, mikor egy adott fractal szintről beszélsz más játékosokkal. Az alacsonyabb szintek úgy lesznek beállítva, hogy megközelíthetőbbek lesznek és segítenek a játékosoknak a mechanikák tanulásában az egyéni fractal-okban, mielőtt komolyabban felskálázódnának és nehézzé válnak.

Az eddig megtárgyalt változások azt célozzák meg, hogy a fractal dungeon-ok hogyan próbálnak segíteni abban, hogy a GW2 játékosok egy nagyobb rétegét vonják be a tartalomba. De, most arról akarok beszélni,  hogyan vezetünk be több célt és találunk új utat, hogy kihívást nyújtsunk a meglévő, magas fractal szintű játékosainknak. Először is, megemeltük a maximum fractal szintet 50-ről 100-ra. Emelett, 50 szint után, a nehézségi görbe nem csak a lények életében és kimenő sebzésében mutatkozik meg, hanem más stat-okban is, mint a precision és a toughness. Ezen változások kombinációjával növelhetjük a különböző build-ek életképességét és játékosainknak többet kell majd gondolkodniuk, mikor megpróbálnak leküzdeni egy adott szintet.

A munkánk részeként átértékeltük a jelenlegi mistlock instabilitás listát a fractal-okban. Úgy gondoltuk, hogy átdolgozzuk ezeket, a régiek frissítésével, vagy lecserélésével, ügyelve arra, hogy a tapasztaltak kellőképp kihívóak legyenek, ahogyan haladsz mélyebbre a fractal progresszióban. Például egy instabilitást, amely speciális condikat alakít át boon-okká ellenfeleden, olyanra cseréltünk, ami megakadályozza a lövedékek visszaverését. Fokoztunk is ezen a kisebb listán, néhány új instabilitással, hogy teszteljünk téged. Ha ez nem lenne elég, a fractal kalandorok elindulhatnak útjukon a 100-as maximum szintre és olyan szituációkban találhatják magukat, ahol egyidejűleg több mistlock instabilitás hatása alá kerülhetnek. Hogy segítsünk ezekben a változásokban, tisztábbá tettük az instabilitás visszajelzését, szóval ha szemben állsz a veszéllyel, könnyebb lesz megérteni azt.

Ezen túl, ha a játékosoknak még egy kis segítségre van szüksége, a Dessa’s krewe tagjai kiötlöttek néhány új consumable-t, hogy segítsenek a fractal kalandjaidon. Ezeknek a tárgyaknak az előnyei összeadódnak az egyéb consumable előnyökkel, hogy megadja a lendületet egy kellemetlen találkozás felülkerekedéséhez. Látogass el ide> Dessa’s ObservatoryGuild Wars 2: Heart of Thorns indulása után, hogy megtudd mi a kínálat.

 

Új Achi és jutalmak

Guild Wars 2: Heart of Thorns-al szeretnénk bővíteni a fractal-ok jutalmazási rendszerét is. Létre hoztunk egy új egyedi tárgyat, hogy segítsen megmutatni ki a fractal mestere és csökkentse a komplexitást a napi szintű jutalmakban. A fractal játékosok, minden képesség szinten találhatnak napi célokat, új achikat és egy új legendás célkitűzést.

Azt is láthatjátok majd, hogy a  Fractals of the Mists saját lapot kap az Achievements panelen. Ebben a kategóriában megtalálhatod az eredeti fractal achievement-eket, emellett számos újat is, melyhez szükséges magasabb fokú csoportos koordináció, vagy megköveteli, hogy magasabb nehézségi szinteket teljesíts. Emellett leegyszerűsítettük a jelenlegi “daily reward chest” rendszert egy új, napi fractal achievement rendszerre, mely három nehézségi tartományt különböztet meg:  1–20, 21–50, 51 és magasabb. Ha megcsinálod ezeket a napikat, eséllyel nyerhetsz fractal weapon skin-t, ascended felszerelést, infused gyűrűt és egyebeket. Lesz még egy napi rendszerességű fractal achievement, mely különböző szinteket céloz meg naponta, így egy súlyponti skálán találhatsz játékosokat, akik csapatot szeretnének szervezni.

Minden fraktal végén, az utolsó ládában találhatsz egy dobozt, az úgy nevezett fractal encryption-t. Ez, adhat neked egy új Mini Professor Mew-t, új ascended aquatic-breather receptet, magas szintű crafting alapanyagot, illetve sok egyéb jutalmat. A Mini Professor Mew kombinálható egy összetevővel, ami megtalálható a fractal-okban, hogy továbbfejleszthesd egy teljes szett macska gólem minivé. Ha valaha is úgy találod magad egy run végén, hogy túl sok dobozod van, (vagy nincs elég) ne aggódj, kereskedhetsz vele Tyriai társaiddal. Ez a rendszer választást ad, hogyan szeretnéd érvényre hozni a jutalmadat a fractal run-okból.

A játékosoknak akik fractal fegyver skin-ekre vadásznak, adunk egy pár változtatást. Az első, hogy kollekcióba gyűjthetjük őket, ami jutalmat is magában hordoz. A második segít kezelni azt a frusztrációt, mikor nagyon próbálkozol megszerezni egy különösen nehezen megtalálható skin-t és nem hajlandó esni, bármennyiszer futsz neki. Miután megcsináltad az 50-es fractal szintet, a BUY-2046 golem, a Mistlock Observatory-ban eladásra kínál egy “fractal weapon crate-t”,  pristine fractal relics-ért cserébe amellyel kiválaszthatod a kívánt skin-t.

Emellett új fractal fegyver skin-ek is lesznek, de ezek csak az új, magasabb szinteken szerezhetőek meg. Ahelyett, hogy fractal fegyver ládákban lennének, új recepteket készítettünk a Mystic Forge-hoz, mely lehetővé teszi, hogy bármely kapott új skin-t átalakíts egy neked tetszőre ezekből. Ez segít fenntartani a fegyverek presztízsét amellett, hogy azt viselheted amelyiket szeretnéd.

6b380Fractal-Back

 

Legendary Backpack

A Guild Wars 2: Heart of Thorns játékosoknak most már megadatik a lehetőség, hogy elinduljanak egy új úton… egy legendás úton. Egy útmutató lesz elérhető a  Mistlock Observatory-ban, hogy az új típusú kihívások felé irányítsa a játékosokat. Időkorlátos boss-ok, gyűjthető tárgyak, a fraktálokon kívül és belül. Valamely armor crafting szakma révén, (armorsmith, leatherworker, vagy tailor) elkezdhetsz készíteni egy egyszerű back-et, majd felépítheted az új prekurzor-t. Csak úgy, mint az összes jövőbeli precursor és legendary tárgy, ez is account bound-os lesz, nem lehet vele kereskedni – ki kell érdemelni. Az új szériás achievement-ek és kollekciók követni fogják a fejlődésedet a küldetésedben.

Az egyik utolsó lépését annak, hogy a precursort legendary back-é alakítsd, Ad Infinitum-nak hívják. A későbbiekben visszatérünk, hogy megvitassuk, hogyan működik ez az összetevő – és hogyan illeszkedik a többi lépés közé a fraktálokban, a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban. Annyit azomban elmondhatok, hogy ugyanúgy, mint a meglévő legendary item-eknél, a játékosoknak kollekciókat kell összegyűjteniük Tyria minden tájáról. Hogy legyárts egy részt a precursor back-ből, olyan új salvage item-re van szükség ami ascended felszerelésből származik. Ez elvezet minket a következő topichoz…

Ascended Salvaging!

Végre, mindenki aki fractal gyűrűket és felszerelés ládákat tartogat, megtisztíthatja bankját! Új ascended salvage kit-et adtunk hozzá a BUY-4373-hoz; a különböző típusú tárgyak szétszedése más-más eredménnyel jár, de mindegyiknél esély van az új ball of dark energy salvage item-re, mellyel az új legendary tárgyakat legyárthatjuk a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban és azután. Az ascended gyűrűk szétszedése, stabilizing matrice-t ad, mely szintén elengedhetetlen része a legendary gyártásnak. Ezzel is lehet kereskedni fractal encryption kulcsokért.

Bónusz mellékcélok

Amíg mi ezen dolgoztunk, a mi programozónk, Lester Bloom elérkezettnek látta az időt, hogy új alap funkciókat adjon az achievement-ekhez. Eddig scavenger-hunt stílusú achievement-jeink voltak, amikhez különböző helyeket kellet meglátogatni,  cultural armor-t kellett gyűjteni, vagy bizonyos számú elveszett érmét kellett összegyűjteni. A Lester által készített új funkcionalitás kiegészítéssel, a játékosok egy listát láthatnak az achievement-ek mellékcéljairól, melyek ellenőrizni fogják ha megcsinálsz egyet. Ez hasonlóan fog működni, mint az új karka-hunt collection achievement, melyet Lion’s Arch újjáépítésével tettünk be a játékba. Visszamenőleg hozzáadjuk ezt az új támogatást a sok meglévő achievement-jeinkhez.

Utolsó megjegyzés

Mielőtt lelépnék, tudom, hogy van egy-két dolog, amiről a csoportos tartalom rajongók régóta szeretnének többet hallani. Az egyik, a fraktál ranglista. Mikor leültünk, hogy megoldjunk néhány kérdést a ranglistával kapcsolatban, miközben felkészítettük az indulásra a Fractured frissítéssel, tisztává vált, hogy többet akarunk tenni az érdekében, hogy sikeres legyen. A változások, amiket ebben a posztban leírtam, csak részei a terveinknek a fraktálokkal kapcsolatosan a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban. Fölfedünk több részletet – beleértve a fraktál ranglistákat – egy későbbi bejelentéssel.

A második az, hogy – míg mi úgy tekintünk a fraktálokra, mint a végtelenül bővíthető endgame verziójára, az 5 fős dungeon tartalmaknak és miközben folytatjuk a fraktálok megtárgyalását a Guild Wars 2: Heart of Thorns jövőbeni közleményeiben – ez nem az új “kihívást jelentő csoportos tartalom” (“challenging group content”), amit Colin bejelentett a PAX South színpadán a kiegészítő első prezentációja során. Ez sokkal inkább egy lehetőség számunkra, hogy fojtathassuk a terjeszkedést a fraktálok tartalmával és jutalmával kapcsolatosan, miközben egyidejűleg megpróbálhatjuk jobban megközelíthetővé tenni, a Guild Wars 2 közösség szélesebb körében. Maradj velünk, hogy több részletet megtudj a fraktál ranglistákról és az ÚJ kihívást jelentő tartalmakról, egy későbbi időpontban.

Köszönöm az olvasást és találkozunk a játékban!

Eredeti: GW2.com

Reklámok
  1. Kozzy
    2015. július 31. - 20:40

    A fractal mastery miatt az elejétől fogva egyértelmű volt hogy lesznek majd benne változások.
    Nem rossz..bár ahogy elnézem nem lesz benne új map..ami nagy kár..
    A szint növelés és az új jutalmak mellett az lett volna a legszükségesebb változás..
    Ehelyett ugyan azokon a map-okon kell menni akár több századszorra már és magas szinten ugyan úgy egy rossz lépéstől egy ütésre meghalsz mint eddig..miben lesz ez “jobb?
    Egy új fegyverszett, meg egy darab back…ez valójában nem olyan sok..bár igaz hogy a back az legendary és talán nem lesz könnyű megszerezni..
    Még taktika se hiszem hogy sok új kellene..magas szinten talán több cc kell majd és ennyi.
    Ami nem tetszik hogy sok-sok szinten keresztül sokkal könnyebb, casual-abb lesz mint most..
    Az új rendszerben könnyebb a fegyvereket, ascended cuccokat megszerezni, nah meg persze szintet lépni is.
    Az 50es szintet tök gyorsan el lehet majd érni..1 könnyebb fractal egy jó csapattal akár pár perc alatt megvan..
    A fractal egyik legjobb, legkiszámíthatatlanabb nehezítő tényezője az volt hogy random map-ok voltak..
    Az hogy fixen tudod milyen szinten milyen map lesz szerintem nem jó..így lesznek map-ok amin majd kb senki se akar majd menni..(pl. lvl69 Cliffside-ot majd mindenki átugorja és mindenki lvl70 swamp-ot akar majd menni)
    Kb ugyan az lesz mint ami most van a Mistlock Instability-kkel..a nehezeket mindenki kihagyja.
    A tabella meg miről fog szólni? Ki hány lvl100as fractalt fejezett be? Vagy idő rekordokat tárol majd? (akkor thief nagyon keresett lesz a skipp-elések miatt, bár nem mindenhol jelent nagy előnyt)
    Mert nincs kétségem hogy aki eddig is sokat ment fractal-ba az egy jó csapattal kis idő alatt el tudja érni majd a 100ast, főleg ha csak a már ismert map-ok maradnak..
    Ez után már szinte biztos hogy nem lesz új 5 fős dungeon, helyette próbálják népszerűsíteni fractalt, casual barátabbá teszik, tesznek be új jutalmakat..
    Nagyon örültem a cikk végén annak hogy megírták hogy nem ezt szánták a “challenging group content”-nek..remélem értelmes dolgot találtak ki arra és akkor az új fractal-al együtt (meg talán az új guild-es dolgokkal) PvE-ben egy darabig le tudja foglalni magát az ember.
    Mert szerintem az új sztori, a pár új map-ok felfedezése, a mastery-k a legtöbb aktív embernek max pár hónap elfoglaltságot fognak jelenteni.
    Visszaolvasva amit most írtam mintha picit negatív hangvételű lennék..
    Bár nem vagyok teljesen elégedett, de összességében örülök hogy változtattak a dolgokon.

    • Shantey
      2015. július 31. - 23:03

      Nem csak a sebzés, hanem az armor is nő, szóval lvl100 környékén sinister meta lesz meg weakness spam. Még jó hogy van skale venom, hacsak le nem nerfelik.
      Sok CC nem lesz a breakbar miatt.
      Tényleg igazán berakhatnának valamit az ellen, hogy ne tudd magad felhúzni valami magasabb ám egyszerűbb fractal ismétlésével. Így mindenki swampra megy.
      A leaderboards arra jó, hogy ki mikor érte el a lvl100-t. World first miegymás.

      • Sárki
        2015. augusztus 1. - 08:48

        Érdekel az bárkit is, hogy ki érte el leggyorsabban a lvl 100at? nyilván a legkockább. Amúgy a cikk végén írták, hogy még lesz bejelentés fractallal kapcsolatban, szóval csak lesz már új fractal.

      • gwfan21
        2015. augusztus 1. - 14:21

        Nem bánnám ha Abi barátunk legyőzését betennék végre. :)

      • Shantey
        2015. augusztus 1. - 14:58

        Sárki valszeg a mastery rendszerről lesz még szó, mert az ebből kimaradt. De ne legyen igazam és még legyen egy halom egyéb dolog. :)

  2. 2015. augusztus 1. - 10:50

    Énis azt akartam mondani amit Sárki:
    A bejelentésben szerepelt, hogy ez még nem a vége a Fraktállal kapcsolatos változásoknak,

    Mindenesetre, nekem tetszik, mindegyik változás, Kozzy írtad, hogy nem vagy teljesen elégedett, mit vártál, vagy mitől lennél az?
    Nekem az jött le, hogy mindent amit eddig kért a nagyközönség, azt viszontláthatjuk
    a kiegben.

    Redditen pedzegetik, hogy tesztelték a 10-15 fős RAIDeket.

    • Kozzy
      2015. augusztus 1. - 11:31

      Írtam hogy szerintem mi kell : új nehézségi szintek, új jutalmak, új map-ok.
      Új nehézségi szint tulajdonképpen megvan, de közben a kisebb szinteket totálisan lebutították..egy szint egy fractal random map-ok nélkül? Csak a rövid, könnyű fractal-okat csinálva pillanatok alatt el lehet érni a lvl50et ami eddig azért jóval több ‘erőfeszítést” igényelt.
      Ez ilyen kettőt egy csapásra..alsóbb szintek sokkal könnyebb az eddig nem fractal-ozóknak, az eddig is fractal-ozóknak meg ott lesz az új nehézség meg a tabella.
      Az új nehézség meg valószínűleg sok új taktikát nem hoz, pedig az kellene hogy legyen a lényege..már kb minden map-on “kiforrt” hogy mit hogy érdemes csinálni, mikor hova kell állni..
      Shantey-nek volt igaza, az több armor a sinister statot fogja majd behozni magas szinteken, azaz 2 full ascended+infused szett kell majd. CC alatt meg a wall of reflect-re és a line of warding+ranged aoe szerű dolgokra gondoltam. Ezeket kell majd többet használni. Azokra nem vonatkozik a breakbar szerintem.
      Új jutalmak : tulajdonképpen ez is megvan. Érezhető amúgy hogy a +1 fegyverszettet ők is kevésnek érezték, gondolom ezért került a fractal-lal kapcsolatba a legendary back.
      Az egy fegyverszett nem biztos hogy elég vonzó erő lett volna annak aki eddig nem fractal-ozott, a legendary bűvös szó viszont sokakat vonz.
      Én mondjuk még egy armor szettet is el tudtam volna képzelni..
      Új map-ok : próbálok pozitív lenni és remélem hogy lesz. De szerintem akkor már itt említették volna.
      A tabella meg érdekes dolog, kíváncsi vagyok mi kerül majd rá rögzítésre mert az hogy ki hányas szinten áll vagy hogy mikor érte el a lvl100-at nem hiszem hogy megérne egy külön tabellát..
      Csak a nagyon hc arcokat érdekli max..azok meg úgyis már az első pár napban lvl100-asok lesznek.
      Ha az sPvP tabella is csak annyit mutatna hogy ki hányas szintű vagy mikor érte el a rank80at akkor kb senkit se érdekelne a ranked match..

      • Shantey
        2015. augusztus 1. - 15:02

        CC az CC. A reflect nem CC. :P Ahogy az area control sem, hacsak a breakbar aktivizálása után bele nem sétál a boss. Bár így utólag belegondolva, ha a trash mobok is nagyobbat csapnak, tényleg kell egy valag CC, mert különben pikk-pakk agyoncsapnak, ha elfogy a blind és a reflect. Márpedig az a sok dredge már most csúnyán nagyot tud ütni lvl40 felett.

  3. Bikuci
    2015. augusztus 1. - 22:35

    Guild mission helyett guild fractal.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: