Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > A Kalandok Folytatása

A Kalandok Folytatása

GW2HoT_01-2015_Guild_Halls_Concept_Modified

Sziasztok, Byron Miller vagyok! Azért jöttem, hogy bemutassam az Adventure-t, egy teljesen új stílusú tartalmat, ami a Guild Wars 2: Heart of Thorns™-al érkezik. Az Adventure kicsi, gyors tempójú, egyedül álló kalandok, melyek kihívnak téged, hogy légy a mestere különféle skill-eknek, miközben versenyt futsz az idővel. Mi több, az Adventure-ök egyedi építésűek a ranglistákkal, melyek lehetővé teszik, hogy versengj barátaiddal és guild társaiddal, a kérkedés jogáért.

Ahol voltunk

Az Adventure design korai, koncepciós szakaszaiban, vizsgálat alá vettük a meglévő statikus tartalom típusainkat, -olyanokat mint a skill challenge-ek, jumping puzzle-ök és renown region-ok – annak érdekében, hogy meghatározzák az utat, merre voltak sikeresek és milyen irányokban lehetne javítanunk. Úgy éreztük, hogy ezekből a tartalom típusokból hiányzik az újrajátszhatóság, csak korlátozottan kapcsolódnak a játék világához és történelméhez és nem rendelkeznek elegendő ösztönzéssel a szociális interakciókhoz. A mi nyílt világú event struktúránk nem teszi egyértelművé, mely tevékenységeken, merre vehetsz részt, ha az esemény épp nem aktív, ezzel gyakran maradtak a világok olyan állapotban, ahol voltak még aktív eventek, amik látszólag nem azok.

Az Adventure a mi válaszunk a problémára. Minden Adventure bemutatja a látszólag egyszerű utat a győzelemhez, amihez aztán elengedhetetlen a gyakorlás és stratégia elsajátítása, annak érdekében, hogy felül kerekedj és végső soron elnyerd a győzelmet.

Amerre tartunk

Az Adventure utat nyit neked, hogy különféle skill-eket használhass. Az Adventure-ökön való részvétel kihasználja a Mastery rendszert, a játékosok skill-jei és különféle transzformációk mellett, így különböző tapasztalatokat és kihívásokat biztosítva. Egy jó példa erre a Shooting Gallery Adventure, Verdant Brink-ben.

Egy ember nemeseket szállító Pact léghajó lezuhant a Maguuma Jungle-ben. A túlélők megrémültek a gondolattól, hogy a dzsungelben rekedhetnek. Ideje a tartalék ruhákból rögtönzött bábukon célba lövést gyakorolni, az elhagyott Pact puskákkal. Ragadj fegyvert és mutass a nemeseknek egy-két dolgot a lövészetről.

Ennek az Adventure-nek a feltételei egyszerűek – van egy kis időd lelőni annyi célpontot amennyit csak tudsz, mielőtt a nemesek vacak lövésztudományukat bemutatják és a bábúkat lealázzák. Kapsz egy puskát, amiben néhány lövés van, de gyűjthetsz lőszereket, melyek a környéken találhatók szétszórva. Továbbá a nemesek is megdobnak lőszerrel, a pontosságért és bátorságért cserébe.

Ugyanakkor a területen nem egyszerű navigálni és célpont bábúk az egész helyen lehetnek. Nem csak azt kell ismerni, milyen ütemben jelennek meg, de az elért pontszám növekedésével, egyre több bábú aktiválódik, arra sarkallva, hogy a másodperc tört része alatt dönts, melyik célpontra tüzelsz és melyiket hagyod ott.

Ismerve merre és mikor vehetsz fel lőszert, merre találhatók a sebesség növelő gombák és a következő célpont valószínűsíthető helye és hogy lehetőség szerint úgy helyezkedj, hogy egy helyről több lövést leadhass mozgás nélkül, ezek mind segítenek elérni az arany értékelést ebben az Adventure-ban. Úgy terveztük az Adventure-öket, hogy mindegyik körül a skill-ek elsajátításának tökéletesítése álljon, újrajátszhatóságot építve így a tevékenység alapjaiba.

a4bc3gw004

 

Az alap design

Vannak bizonyos koncepciók amik kritikusan hatnak az Adventure élményére. A legfontosabb, ha részt veszel egy Adventure-ön, akkor saját sorsod mestere vagy. Ez azt jelenti, hogy nincs más játékos aki hatást gyakorolna a sikeredre, vagy vereségedre. Minden Adventure, mely szörny harcot foglal magában, instanszolt lesz és ahol az Adventure-ök a nyílt világban vannak, már gondoskodtunk róla, hogy ne kelljen versengened más játékosokkal a forrásokért és eszközökért.

Továbbá, örömmel csökkentettük a kiszámíthatatlan véletlenszerűségen is. Ahol valami először randomnak látszik, ott azt javasoljuk fordíts nagyobb figyelmet a mögöttes sablonoknak és rendszereknek, amelyek neked megnyerők.

Végezetül, úgy véljük, hogy a gyors ismételhetőség, beleértve a lehetőséget, hogy kiléphetsz és újraindíthatod gyorsan az egészet, egy másik kulcsfontosságú eleme az Adventure élményének. Ha bármilyen okból előbb akarsz újrakezdeni egy Adventure-t, bezárhatod és rányomhatsz a “restart gombra”, hogy visszateleportálj az Adventure kezdőpontjára. Megértjük, hogy ha el szeretnél érni egy helyet a ranglistán, ahol a végrehajtás kulcs fontosságú és minden másodperc számít, a leállásnak a kísérletek között olyan rövidnek kell lennie, amennyire csak lehetséges.

Ahogy haladsz  keresztül az outpost-okon és event-eken a világban, még több Adventure nyílik meg. Ez azt jelenti, hogy ha te, vagy más játékosok event-eket csinálnak a területen, könnyen elérhetők maradnak, függetlenül a nyílt világ aktuális állapotától.

Ranglisták

Mivel az Adventure mintegy a játék mesterré válása, természetes volt, hogy lehetővé tegyük, hogy bemutathasd képességeidet egy verseny rendszeren keresztül. Minden egyes Adventure a világban saját ranglistával rendelkezik, hogy összehasonlíthasd a teljesítményedet barátaiddal és guild társaiddal és szociális interakcióra buzdítson.

Amellet, hogy dicsekedhetsz vele, a ranglisták ellátnak téged fincsi jutalmakkal. Minden ranglista napi részvételi jutalommal jövedelmez, de a zsákmány színe-java a tetején van. Egy listának három tier-je van – gold, silver és bronze – ami megkövetel egy bizonyos minimum pontszámot, vagy maximum időt. Az említett tekintélyes szintekre belépve, jutalmazásra kerül fáradozásod.

Boldog kalandozást!

 

Eredeti: GW2.com

Reklámok
  1. Bikuci
    2015. július 20. - 08:24

    Akkor a ranglista csak azt mutatja, hogy bronze, silver, gold, vagy azt is, hogy 1. 2. 3.? Az angolt még nem olvastam.

  2. Deru
    2015. július 20. - 13:33

    Remelem nem ugy lesz megoldva mint nehany mas jatekba, hogy az elso harom ember eredmenye hatarozza meg a pontszamokat, amit el kell erni hogy jutalmat kapjal.
    Nem szeretnek azon szenvedni, hogy par bugger, vagy az egesz napjat ott tolto ember pontszamait meg se birjam kozeliteni.

  3. Brock Samson
    2015. július 20. - 19:19

    Ez egeszen tetszene ha jatszanek PVE-t.

    • balajo78
      2015. július 21. - 10:24

      Hát egy próbát megér. Hátha megtetszik a pve is :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: