Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk > Vagdalkozás, pusztítás és egy nevezetes Assassin

Vagdalkozás, pusztítás és egy nevezetes Assassin

gw2-shiro-legend-teaser_Modified

 

Üdvözlet Tyriaiak! Roy Cronacher vagyok és ma információkat hoztam nektek a Revenant utolsó legendájáról és fegyver szettjéről. Egy régebbi postban megvitattuk a staff-ot és a Ventari Legend-et. Ha esetleg lemaradtál róla, megtalálod itt.

4cb88Enchanted-Daggers

 

Már akkor tárgyaltunk erről a fegyver szettről és a legendáról, mikor legelőször megemlítésre került a Revenant kaszt és, hogy hogyan hívja segítségül a legendákat a múltból. Jelenleg rendelkezünk egy defenzív szettel, egy condition szettel és egy támogató szettel, mint Legend opciók. Szerény véleményem, hogy talán valami hiányzik. Ó, igen, a fizikai sebzés központú legenda! Mit szólnál valami sötét és baljóshoz? Adjunk hozzá sok-sok kaszabolást és mobilitást a keverékhez. Vegyük figyelembe azt is, hogy van egy nevünk, amire érdemes emlékezni. Örömmel mutatom be nektek a hírhedt assassin-t, Shiro Tagachi-t, mint a következő Revenant legenda.

Mivel Shiro-t sose látni az ő ikonikus pengéi nélkül, egyszerűen nem hagyhattuk el őket. A Revenant-ok hozzáférést nyerhetnek a dupla kard forgatásához, hogy megfeleljenek a Shiro playstyle-nak és kitöltsék a teljes képet.

b26ddDual-Swords

 

Vagdalkozó pusztítás

Mist manipulációs vágások tömkelege és színtiszta pusztítás amiről a kard szett szól. Gyors, mutatós támadásokat akartunk használni, hogy illeszkedjen Shiro Tagachi assassin témájába.

Rift Slash

Lesújtasz az ellenfélre, ez egy repedést hoz létre, mely felrobban rövid idő után, sebezve őket.

  • A Rift Slash támadással a karaktered előtt lévő ellenfelekre sújthatsz le. Minden eltalált ellenfélen lesz egy instabil mist repedés. Egy rövid szünet után ez a repedés felrobban, sebezve így a közeli ellenfeleket. Ez a skill a harmadik az autoattack láncban és remekül működik az ellenfél nagyobb csoportjain.

Precision Strike

Csapást mérsz a közeli ellenfelekre pontossággal, pengéket küldesz szét, melyek sebzik és fagyasztják (Chill) az ellenfelet.

  • A gyors támadások témája, ahogy láthatod, körül öleli a fegyver szettet. Ez a skill pengéket dob az ellenfélre, megsebzi őket és chill-t rak fel. Ez nagyszerű módja, hogy a célpont közelében maradj, vagy segíts elkapni őket, vagy csak, hogy extra sebzéshez juss.

Unrelenting Assault

Heves támadásokat engedsz szabadjára, a közeli ellenfelekre, shadowstepp-elsz a szomszédságodban lévő ellenfelekhez, hogy sebezhesd őket. Might-ot kapsz minden egyes ütés után.

  • Emlékszel még a skill-re a Guild Wars 2: Heart of Thorns™ bejelentő videójában, ahol Rytlock Brimstone ködbe burkolózva körbeszökell, vagdosva az ellenfeleket? Ez az a skill. A karaktered gyors egymásutánban indít támadásokat, “ködszerű izéként teleportálgatva körbe” az ellenfelek között. Használható mobilitásra, sebzésre, vagy csak egyszerűen, mert jól néz ki.

fda4eShiro-Stance

 

Egy nevezetes assassin

Shiro Tagachi mindenképpen egy ikonikus karakter a Guild Wars® történetében. Ahogy a többi legenda választásnál is, fel akartunk ajánlani figyelemre méltó karakterek és lények megfelelő variációját. A fizikális-sebző legendánál, nagyfokú mobilitással rendelkező és valami sötétebb témájú valakire gondoltunk. Shiro volt a nyilvánvaló választás. Ha élvezed a sebzést, pörgést, gyors támadásokat, van egy olyan érzésem, hogy Shiro maximálisan illeszkedik hozzád.

Enchanted Daggers

Elvarázsolt tőrök sebzik meg ellenfeled támadásodnál, életerőt csapolnak le a megsebzettekből.

  • Szerettük volna a stance heal skill-jét offenzív érzetűre beállítani, hogy passzoljon az agresszív jellegű játékstílushoz. Jade tőröket idézhetsz meg, melyek a karaktered körül lebegnek. Az idézés után, minden eltalált ellenfelet megtámadnak és életerőt szívnak el tőlük.

Phase Traversal

A Mists-en keresztül lépsz a célpontodhoz, így a következő néhány támadásod blokkolhatatlan lesz.

A Revenant egyik alap témája a Mists használata. Azt gondoltuk, mi lenne ha beillesztenénk ezt az egyik mobility skill-be, amit a legendával elérhetsz. A Mists-en keresztül közlekedni sirályul hangzik nem? A karaktered a Mists-en keresztül léphet oda ellenségéhez, az aktuális pozíciójából. Ugyanakkor hozzájut egy stack kivédhetetlen hatáshoz, így a többi skill-el kombózva megkerülheti a nehéz védelmet.

Jade Winds

Jade vihart hívsz elő, mely Jade-vé változtatja az ellenfeleket. Stun-t rak fel egy rövid ideig.

  • Az eredeti Guild Wars Factions® kampányában, Shiro idézte meg a Jade Wind-et. Ez a képesség valami ilyesmi. Oké, talán jóval kisebb mértékben, mert olyan nagy területen, talán egy kicsit erős lenne. Erőt kell gyűjtened, míg megidézheted a Jade Wind-et, mely átváltoztatja a közeli ellenfeleket jade-vé egy kis időre. Van egy trait ami aktiválja ezt a skill-t, mikor földre kerülsz, szóval megidézheted a Jade Wind-et mikor legyőznek, mint ahogy ezt Shiro tette.

Revenant emlékeztető

Most hogy beszéltünk a dupla kardról és az utolsó legendáról, megvan a komplett készletünk a Revenant kaszt fegyvereiből és legendáiból. Vegyünk egy percet egy emlékeztetőre:

Alap Fegyverek:

  • Mace (Main-Hand)
  • Axe (Off-Hand)
  • Sword (Main-Hand)
  • Sword (Off-Hand)
  • Hammer
  • Staff

Alap Legendák:

  • Jalis Ironhammer
  • Mallyx the Unyielding
  • Ventari
  • Shiro Tagachi

Ez a Revenant puzzle utolsó darabja a kiegészítőben – A Revenant elit spec-ét nem jelentettük be, erre még várni kell egy kicsikét. Tartsd a szemed a jövőbeni blogbejegyzéseken, a többi elite specializációval együtt, még van bőven leleplezni való.

Aki már elővásárolta a Guild Wars 2: Heart of Thorns kiegészítőt, az kipróbálhatja a teljes alap Revenant élményt a következő béta hétvégén. Én minden bizonnyal játszani fogok akkor egyel, remélem látlak majd titeket is ahogy próbálgatjátok. Türelmesen várjuk a gondolataitokat, visszajelzéseiteket.

Találkozunk a csatatéren!

 

Eredeti: GW2.com

Advertisements
  1. Bikuci
    2015. július 17. - 11:22

    Oh yeee

  2. Ishizua
    2015. július 17. - 14:51

    Kaszabolás és mobilitás. Remélem nem csak a füstje lesz nagy :D

    Nem rossz amúgy ez a kaszt, csak van még mit finomítani rajt. Az most ki lett mondva fixen hogy képtelen fegyvert váltani harcban? Kár lenne, mert így ő az egyetlen akinél ez hátrány.

    • 2015. július 17. - 15:04

      Elénél, Enginél előny h nem tud fegyvert váltani? Nem teljesen értem ezt a gondolatod :)
      Az valóban igaz, hogy egy db legendet vált, akkor 5 skillje módosul, amik egyelőre úgy tűnnek h csak az a fix 5. Így ennek lesz a legkevesebb diverzitása… Sőt, pvp-n semmi meglepi nem lesz, látod milyen fegyver van nála, milyen legendbe, és ott az összes skillje fixen.

      • Ishizua
        2015. július 17. - 16:01

        Nem előny de nem is hátrány, a revenanthoz képest össze vannak rakva ilyen téren :D

      • Sárki
        2015. július 17. - 17:45

        Enginél is hátrány. bár enginél inkább az a fő hátrány, hogy az összes fegyvere vastagon B-kategóriás és utility slotot kell áldoznia normális első 5 skillért.

      • 2015. július 17. - 22:07
  3. Bikuci
    2015. július 17. - 22:46

    Még nagyobb yeeee:)) Jó lesz ez…

  4. Kozzy
    2015. július 17. - 23:30

    Hát..azt elmondhatjuk hogy valamelyest hallgattak az emberek véleményére hogy túl gyenge volt kb mindenben.
    Ezzel én is egyetértek..
    Erősítették is rendesen kb minden részét.
    A fegyver csere is mindenképp jó volt olyan szempontból hogy már tud combat-ban melee és ranged között váltan ha kell..de így viszont combat-ban használható skill-ek tekintetében kilépett az átlagosból és így többet nyújt
    Ha meggondoljuk a legtöbb prof combat-ban 2*5 fegyver skill és 5 utilty-t(heal,3 util, 1 elite) használhat. Ez ugye 15. A Revenant eddig 1*5 fegyver skill+2*5 utility-t használhatott azaz ugyan úgy 15-öt..
    Nem volt kevés skill-je akármennyire nyafogtak az emberek. Így viszont az átlagosnál több skill-je lesz mint pl. az engi-nek és az ele-nek.
    A videón nem tudom milyen gear-ben volt a Shiro amikor a pvp tesztbábut ütötte de nem ütött most se túl nagyokat. Remélem nem berserker gear volt rajta.
    Trait-böl kb fix +7% sebzése van ami nem sok, és más trait vonalon nincs semmi más.
    Pl. egy ele/war kb 1,5-1,6-os sebzésszorzót(50-60% +sebzés) ki tud rakni trait-ekből.
    Ehhez képest még mindig kevés a Revenant, még ha számolom a +20% sebzést 50% hp alatti célpontnál (ami ugye a harc felében van csak fent) akkor is kevés.(1,28)
    A legtöbb skill-je inkább PvP-ben tűnik erősnek.
    Mondjuk az Impossible Odds ha jól számoltam full energy-ből 20s Quickness-t ad és nem láttam rajta CD-t..
    Az energy bar meg combat-ban asszem 20s alatt töltődik újra. Azaz 40s-enként 20s Quickness..
    Nah..ez picit erősnek tűnt így elsőre is.
    Igaz hogy csak magának adja de akkor is naagyooon durva..remélem gyengítenek rajta.
    Ezen a skill-en kívűl első olvasásra semmi se tűnt kimagaslóan erősnek PvE-re.
    Ha Shiro legend-ben marad, már pedig elméletileg azzal sebez a legjobban, tehát PvE-ben abban érdemes maradnia akkor a sok support-ot nem ad a party-nak.
    A Ferocity-s trait nem sokat ér, a warrior banner adta eddig is és az precision-t is ad ugye.
    Ha mondjuk warrior vagy revenant support között kell dönteni akkor jelenleg dps-elés közben egy warrior sokkal több dolgot adhat a party-nak. (kb 320 power, 170 prec, 170 fero, 25 might felrakása és fenntartása, és fury-t is elég jó uptime-al ad)
    Bár a 2 együtt is megy szóval ugye bár kb 2*150 Ferocity-t lehet kapni ami azért nem rossz :P
    Lehet ilyenkor jönni azzal hogy de a revenant átvált centaur legend-be és akkor jobb support..csak hogy akkor addig kb lószart se sebez mert minden energy-d a supportra megy el, max autoattack-olni tudsz)
    Nem rossz, de még mindig nem lesz se top dps, se nem ad dps-elés közben jó support-ot a party-nak.
    És bár lehet rosszul emlékszem de még mindig nem láttam egy skill-t se tőle ami swiftness-t vagy fury-t adna. (bár az Imp. Odds ad superspeed-et).
    Egyértelműen pozitív amit csináltak vele, hogy hallgattak az emberekre.
    De én PvE-re ezt még mindig kevésnek gondolom ahhoz hogy a top dps-ek között legyen.
    Skin-re meg semmi újdonságot nem nagyon hoz, heavy armor dual sword-al eddig is volt a warrior-nál (mondjuk az condis build).
    Remélem nem sokára ki is próbálhatjuk a Shiro legend-et, pozitívan csalódom benne és akkor visszaszívom a pár negatív dolgot amit most említettem :P

    • Ishizua
      2015. július 17. - 23:57

      Superior Rune of the Ogre?

    • Shantey
      2015. július 18. - 19:39

      Apró kiegészítés. Ele 80% damage modifiert képes összeszedni. A példa kedvéért tételezzük fel mindegyik hatása egyszerre aktív, akkor a hatás nem 80%, mert a szorzók multiplikatívak.
      (1.1×1.1×1.2×1.2×1.2), úgyhogy a bónusz 110% extra sebzés körül van.

  5. Gandarel
    2015. július 18. - 19:50

    Oké hogy van weapon swap, de jelentős weapon rework nélkül nincs értelme, vagy rakjanak be még 2-4-et. A revenant 1-5 skilleket weapon swap nélkül tervezték úgy hogy egy adott playstylehoz 1 szett van.

    Ha egy condi Mallyxon weapon swappelek Mace/Axeről akkor elvesztem a damagem kb 90%-át mivel konkrétan egyetlen olyan másik fegyver sincs amin akár egyetlen damaging conditiont osztó skill is lenne, dps Shirohoz pedig szintén nincs még1 burst weapon.

    Esetleg ezen azzal lehetne enyhíteni hogyha nem lenne CD weapon swappon (legend swappon úgyis van), mert akkor lehetne szimplán utility miatt váltogatni szettek között pl Shiroval hammerre az anti-projectile vagy CC miatt utána vissza S/S-re.

    • 2015. július 18. - 23:08

      Nem véletlen, hogy az előző beta utánig halogatták a bejelentését, pedig 100% hogy ezt korábban eldöntötték. Valószínűleg nem akarták/merték kiadni beta tesztre a weapon swap-os Revenantot. Az lenne talán a legjobb, ha legend-enként változna a weapon skill is, de ilyet szerintem már nem vállalnának be, ha eleve nem így tervezték.

    • Shantey
      2015. július 19. - 08:39

      Ha ele glyphekhez hasonlóan változnának a fegyverek minden egyes legend után az lenne talán a legjobb. De a fejlesztés ezen szakaszában erre már nincs sem idő, sem erőforrás. Egy weapon swap berakása meg pofon egyszerű ehhez képest. Megint a könnyű utat választották, ami perpill érthető, de azért bosszantó hogy ilyen szintű hibákat nem voltak képesek kezelni. Vagy komolyan a design során azt gondolták, hogy ez így jó vagy mi? Mert hogy a számok nem stimmelnek, az egy dolog. Azt mindig lehet tologatni, hogy a sebzés vagy heal nagyobb legyen. De ilyen szintű design problémát nem orvosolni azért problémás.

      • Sárki
        2015. július 19. - 09:14

        nem véletlen, hogy anno azt mondták: nem lesz több kaszt, mert minden létező játékstílus le van fedve. összedobtak egy B-kategóriás sz@rt, hogy könnyebben el tudják adni a szegényes kínálatú teljes áras kiegüket. Csak a pénzre mennek, ennyi.

  6. Bikuci
    2015. július 19. - 10:41

    Azt olvasom, hogy a windows 10 nem tartja meg az alkalmazásokat. Magyar windows 7-em van. Az elég, ha egy másik meghajtóra másolom a progikat, játékokat, és frissítés után vissza a ssdre?

    • Bikuci
      2015. július 19. - 10:43

      Most látom, rossz helyre írtam. Bocs…

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: