Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Guild-ek és a World vs. World

Guild-ek és a World vs. World

c180302-GIHQ-Interior2_Modified

Üdvözlet mist harcosok! A guild-ek az életnedvei a Guild Wars 2: Heart of Thorns™ -nak és az a vágyunk, hogy egy nagyobb részeivé válhassanak a World vs. World-nek is. A guild tagok kezébe több stratégiai döntést akarunk adni és ösztönözni szeretnénk őket, hogy együtt dolgozzanak a saját és más guild-ekkel és játékosokkal. Ebből a célból átdolgoztuk a guild claiming rendszert, így a guid-eknek több eszköz áll majd rendelkezésére WvW-ben.

A játékosok segíthetnek guild-jeiknek különböző erőforrásokhoz jutni, megnyitni a képességet a foglalásra, valamint előállítani taktikákat és fejlesztéseket. Ezeket fel lehet használni a funkcionalitás fokozására, egy cél védelmére, vagy a csapatok támogatására a nyílt terepen. Ezeknek a fejlesztéseknek és eszközöknek alkalmazásakor, a csapatnak taktikai döntéseket kell hoznia arról, hogy melyik fejlesztés választásával, vagy melyik cél elfoglalásával, elpusztításával szerezhetik meg a legtöbb előnyt csapatuk számára (vagy vehetik el az előnyöket, az ellenféltől).

cd6fdGW2-Heart-of-Thorns-Guild

 

Terület foglalása

A Guild Hall bevezet egy épületet a WvW-hez, az úgy nevezett háborús termet (War Room).  A guild-ek képesek lesznek fejleszteni ezt a helyet és feloldhatnak képességeket, mint a foglalás és az épület fejlesztés, amik a célokhoz sorolhatók.

Egy objektum elfoglalásakor, a guild akinek a legtöbb tagja van jelen, elsőbbséget élvez. Ha ez a guild tovább halad, akkor a következő guild-é lesz a lehetőség a prioritási láncban. Ha az első három guild tovább halad, bármely utána következő képes lesz foglalni. A guild tag, aki rendelkezik a foglalás lehetőségével kell, hogy érvényesítse azt és hogy megkezdje a fejlesztéseket. Amellett, hogy az objektum felzászlózásra kerül, mely mutatja a guild emblémádat, sok védelmező NPC is zászlóid alatt indul harcba.

A fejlesztéseknek három “tier-je” lesz, az objektumok megtartásának időtartama alapján. Egy objektum automatikusan a következő szintre lép, ha a csapatod megfelelő ideig irányítása alatt tartja, lehetővé téve így guild-ed számára, hogy magasabb szintű fejlesztéseket hajtson végre. A fejlesztéseknek két fajtája lesz: Improvements, melyek folyamatosan aktívak, míg tiéd a hely és Tactics, mellyel a játékosok az objektum képességeit indíthatják el.

49c08Stonemist-1

 

Az Improvements olyan fejlesztések, melyek az objektumnak magasabb védelmet és új funkciókat biztosítanak. Ezek lehetnek keményebb ágyúk, aknavetők, forró olaj a támadók ellen, durvább őrök, vagy akár egy csapda élesítése, ami a supply depot-ban okoz hatalmas robbanást, az objektum elvesztésekor. A supply camp-ekben fejleszthető a termelési sebesség, a kapacitás és a dolyak-ok szívóssága. A tower-ek felfejleszthetők, hogy mutassák az ellenséget a térképen, ha hatókörükbe lépnek, a keep-ek erősítik az őket védő játékosokat és a Stonemist Castle szökőkútjai továbbfejleszthetőek, hogy stealth-et biztosítsanak azoknak a védőknek, akik isznak belőlük.

Tactics objektum alapú képességek, amivel a játékosok aktiválhatnak átmeneti boost-okat, vagy védelmeket. Csapdák aktiválhatók, melyek chill-t raknak fel az ellenségre, vagy átmenetileg megerősítheted a kapukat és a falakat a támadásokkal szemben. Mikor a dolgok igazán gázul festenek a Stonemist Castle-nél, lehívhatsz egy Pact légiflotta bombázást, hogy szétszaggasd ellenségeidet.

Egyesek közülük szuperfegyverek és speciális szerkentyűk, melyet a guild egy tagja vehet használatba és vihet ki a harcmezőre. Vigyünk egy Banner of the Centaur-t a csatába, hogy ketreccsapdába ejtsük ellenfeleinket, küldjünk nyílzáport rájuk és vegyük magunkhoz és társainkhoz a képességet, hogy eltapossuk az ellenfelet, ahogy a pánikot elterjesztjük a csatatéren. Egy alternatívaként az utak harcosává válhatsz, átalakulva egy charr autóvá, hogy sisteregve perzselhesd ellenfeleidet az égő gumikkal.

10918Charr-Car-1

 

Felturbózva

A másik nagy változás a rendszerben, hogy minden WvW erőd fejlesztés amit előzőleg megvehettél tizenkét órára, le lesz váltva, egy sima szektorra kiterjedő fejlesztésre, mely addig tart, amíg a guild-od birtokolja a helyet. Ezek a fejlesztések fokozhatók a war room-ban, további bónuszokért.

A továbbfejlesztett guild claiming rendszer értéket ad az objektumok védésének és a guild-eket egy teljesen új szintre emeli, a lehetőségek és stratégiai mélységek terén. Kíváncsian várjuk, hogy láthassuk, hogyan használják a csapatok ezeket az új lehetőségeket a World vs. World háborúiban.

 

Eredeti: GW2.com

Reklámok
  1. szkajt
    2015. július 2. - 08:47

    Charr autó.. na mi lesz itt? Carmageddon GW edition? :)
    Kezdhetnének valamit a wxp-ből eredő elköltetlen pontokkal is, rank 1390 után lószart se ér csak gyűlik. Csinálhatnának ebből is valami account alapú token szerű cuccot amit eldönthetsz hogy world ability-re költöd el, vagy mondjuk vmi extra (salvage-olható) gearre.

    • Sárki
      2015. július 2. - 16:22

      Sok mindent rendbe kellene tenni vagy egyáltalán be kéne hozni a játékba, amik még csak szóba se kerültek fejlesztői részről. Na de majd a gw 90210-ben…

      • Shantey
        2015. július 2. - 17:00

        WvW kapcsán én annak örülnék, ha lenne bármi értelme azon kívül, hogy fun (általában nem az).

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: