Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Guild Újragondolás

Guild Újragondolás

84f0603-Crystal-Cave_Modified

 

Sziasztok,  Link Hughes vagyok a guild csapatból, üdvözöllek a Guild Hall széria következő postjában. Amikor leültünk, hogy dolgozzunk a Guild Hall-eken, világossá vált, hogy ez egy nagyszerű lehetőség, hogy átértékeljük az egész guild rendszert a Guild Wars 2-ben.

A fejlesztések átmozgatása a Guild Hall épületeibe kérdéseket vont magával,  hogy az összes fejlesztésnek legyen értelme az új progresszióban, miközben hatást gyakorol sok különböző célra, így egyéb ösztönzéseket kreálva. Továbbá meg akartuk állapítani, hogy milyen általános-élet-minőségi javításokat tudunk eszközölni, a Guild Hall specifikus vonalainak hatókörén kívül. Ebben a posztban megnézzük a rendelkezésünkre álló válaszokat a kérdésekre és a mögöttes okokat.

A fejlesztések kérdése

A Guild Hall bevezetése és a váltás a diszciplínákról az építkezés progressziójára, olyan lehetőség volt számunkra, melyel kritikusan szemügyre vehettük a meglévő fejlesztéseket. Néhány, mint a guild mission fejlesztések és a különböző queue javítások, értelmüket vesztették azon változások fényében, amit a Guild Hall hívatott magával hozni. A guild mission-ok változásáról a következő postban olvashatsz többet.

Néhány fejlesztésnek ellentétes céljai voltak, mint amit a Guild Hall-okkal terveztünk. Ennek példája a hordozható crafting állomás. Azt akartuk, hogy a Guild Hall ne tegye a városokat lényegtelenné, szóval arra fókuszáltunk, hogy a nyolc meglévő crafting, nyilvános térképeken legyen. Egy másik példa a guild emblem upgrade, mely felesleges akadályt görget az útba, a csoportok játék-beli-identitásának megformálása elé, ami olyan dolog, amire nagyon szeretnénk ösztönözni. A guild emblem ingyenesen elérhető és személyre szabható lesz, az össze guild számára a kiegészítő indulása után.

A guild boost-ok átfogó kategóriája – fejlesztések, melyek előnyöket adnak a guild tagjainak, limitált ideig – erőtlennek és láthatatlannak érződik az átlagos guild tagnak. Ezeket, véglegesen megnyitható dolgokkal helyettesítettük. Egyesek, mint a waypoint költségcsökkentés, interakció nélkül lép véglegesen érvénybe, minden tag számára. Mások, mint a World vs. World erőd fejlesztés, permanensen fog használódni a megfelelő helyzetben, ezek mindig felhasználódnak, minden WvW célnál, amit a guild-od a fennhatósága alatt tart. Az olyan különleges játékelemek, mint a WXP vagy a magic find booster-ek, ki lesznek cserélve, egy új guild-effects slot-ra, ami úgy működik mint a food és utility effektek. Mikor a guild-ed megnyitja őket, az effektek elérhetővé válnak egy árústól a kocsmában. Egy tagnál, egyszerre csak egy effekt lehet aktív egyszerre, de ingyenesen cserélhető és a hatásuk nem jár le.

Az összes consumable fejlesztés amit a guild-ed vásárolt és a kategóriába esik, el kell hogy távolítsunk a Guild Wars 2: Heart of Thorns™ kezdése előtt. Ahogy közeledik a kiadás, gondoskodni fogunk róla, hogy emlékeztessünk, a várható változásokról.

Abban az esetben, ha a fejlesztések, melyek átmozognak az új rendszerbe, viszonylag változatlanok, mint a guild banner és a guild vault, azok a guild-ek, akik ezeket kifejlesztették a jelenlegi rendszerben, továbbra is hozzáférhetnek. Ha a guild rendelkezik a szükséges szinttel és megvannak a consumable-k, mint a banner vagy a Vault Transport és fel vannak oldva a jelenlegi rendszerben, akkor megnyithatod, hogy legyártsd az új rendszerben is.

Mi ugyanúgy támogatni akarunk a diszciplínákon keresztül is. Sok időbe telik megnyitni az összes szintet és ha a guild-ednek sikerült mind a 24-et, az igazán lenyűgöző. Mikor a GW2 HoT életbe lép és a Guild Initiative megnyitja kapuit, Lion’s Arch-ban, egy barátságos NPC fogad, csak a bejárat előtt. Mikor az egyik guild vezető beszél vele, a guilded kap egy exklúzív dekorációt, hogy megemlékezhess a diszciplínákban elért fejlődésedről. Ha legalább egyet megnyitottál, kapsz egy alap változatot, de lesz egy továbbfejlesztett variációja is, azoknak akik már egy-két harmadot elértek a teljes fejlődésből, valamint egy speciális változat azoknak a guild-eknek, akik megnyitották mind a 24 szintet.

c2e4a01-Cave

 

Befolyás Alatt

Megnéztük az influence-t és világossá vált, hogy túl sokat akartunk. A valuta célja, hogy jutalmazzon, ha együtt játszol guild-eddel, de ugyanúgy megvásárolható aranyból. Az influence fejlesztések és consumable-kre költhető, de ugyanúgy hozzá lehet férni azonnal ezekhez a dolgokhoz, egy nagyobb ráköltéssel. Továbbá az influence guild reprezentációhoz kötött, amit nehéz nyomon követni a guild panelen kívül. Ugyanúgy gyűlik passzívan, csak azért is ha valaki online, ez arra ösztönzi a guildet, hogy teljes időben reprezentációt várjon el tagjaitól.

Darabokra törtük az Influence-t és új funkciókat jelöltünk ki, három valuta formájában: favor, aetherium, és resonance.

  • A Favor arra ösztönzi a guildeket, hogy begyűjtsék és végrehajtsák a guild mission-öket, heti rendszerességgel. Többet megtudhatsz a guild mission változásokról a következő postban.
  • Az Aetherium elemei helyettesítik a jelenlegi queue rendszert és létrehoz egy kiindulási arányt, mely a legnagyobb guild-oknak is progressziót biztosít, ami nem megkerülhető Gold elköltésével.
  • Resonance legfőbb célja, hogy felgyorsítsa a guild itemek összeszerelését és meggátolja, hogy mégtöbb valutát kelljen használni e körül. Eközben u.n. resonating shard a jutalma, a kis létszámú guild csoportosulások játékának. A következő postokban, erről is megtudhatsz többet.

Többé nem tudsz majd influence-t szerezni, miután életbe lép az új rendszer, de tiszteletben tarjuk, hogy keményen dolgoztál, hogy felhalmozd a guild-ed jelenlegi influence-ét, szóval fel fogunk ajánlani néhány más módot, ahogy elköltheted. Először is, ha bevezetjük Lion’s Arch végleges formáját a játékba, akkor megemeljük a guild consumables felső határát, maximum 25-re, amit átviszünk az új rendszerbe. Ez az érték fennmarad majd az új rendszerben is, szóval bátran feltöltheted mértéktelenül most.

Hozzáférésed lesz a Guild Initiative bázisához és a Guild Hall-od lehetővé teszi majd, hogy elkölts influence-t, hogy felgyorsítsd a kezdeti fejlődést, a Guild Hall felépítésében a következő módon:

  • Minden nap átválthatsz egy limitált mennyiségű influence-t, Favor-rá.
  • Minden nap, tudsz majd venni influence-ből egy kis boost-ot, hogy gyorsítsd az aetherium termelést.
  • Amikor csak szeretnéd, átkonvertálhatod az influence-t, resonance-á.

Szeretném hangsúlyozni, hogy az  influence ilyen felhasználása, csak kisebb mennyiséget biztosít. Azt akartuk, hogy hasznosan elkölthesd az influence-ed, anélkül, hogy felborítanánk az új rendszer egyensúlyát.

Miután áttekintettük az influence-t, beszéljünk röviden a merit-ről. Az elsődleges funkciója az volt, hogy kapu legyen a guild mission feloldásához és ha az összes típust feloldottuk, képesek legyünk legyártani felső kategóriás guild consumable-ket. Ez arra szolgál, hogy a guild mission-öket kívánatossá tegye, azután is, hogy a guild mindent feloldott, de a merit kiegyensúlyozta olyan módon hogy a legtöbb guildnak rengeteg van belőle. Mivel elhárítjuk az akadályokat a guild mission-ök futtatása elől és a favor jobban szolgálja a célt, mint ahogy a merit tette ezelőtt, nyugdíjazni fogjuk a merit-et, mikor a Guild Wars 2: Heart of Thorns életbe lép.

35d6302-Precipice1

 

A Korlátok Lebontása

A jelenlegi guild rendszerben feszültségek vannak a 100%-os guild reprezentáció elvárása miatt, szóval ez nem adja meg a reprezentáció előnyeit és nem tartja meg a szabadságot, hogy kihasználhasd mind az öt rendelkezésre álló guild tagságot, hogy szocializálódhass barátok különböző csoportjaival. Mikor általános javításokat kerestünk, tudtuk, hogy a guild megoldja ezt a problémát, a legnagyobb potenciálisan pozitív hatást gyakorolva a guild tagok szociális tapasztalataira.

Guild Wars 2: Heart of Thorns-szal ez nem lesz többé probléma, bevezetjük majd a cross-guild chat-et. A fő guild paneledről képes leszel arra, hogy kijelöld guild-jeid chat-jét az új csatornákra /g1-től /g5-ig. Eldöntheted melyik legyen látható a chat lapon. A meglévő guild chat csatornán, /g , továbbra is beszélhetsz a jelenleg reprezentált guild-eddel.

Hűha! Jó sok információt kell megemészteni, de még csak a felénél járunk a sorozatnak. Tartsd nyitva a szemed, mert legközelebb a guild mission-ok felújításával kapcsolatban fogunk beszélgetni.

 

Eredeti:GW2.com

Reklámok
  1. 2015. június 23. - 01:22

    Ennél a cikknél az agyam eldobtam, a csávó úgy tekergeti a mondatokat, mint ahogy a szüzessége vesztett lány csavarja ki szoknyájából az ondófoltot, a patak vizében… rosszul vagyok, ha a nevét meglátom egy cikk mellett. :D

    Meg fáradt is vagyok… úgyhogy ha valami fogalom zavar van, szorri érte :)
    Csütörtökön folytatom, nagy ölelés mindenkinek!

  2. Drameron
    2015. június 23. - 08:37

    Szerintem a leghasznosabb írás az lenne, ha azt írnátok le, hogy akinek nem lesz kiegészítője, mert abból lesz ám bőven miket nem fognak tudni elérni és miket csak módjával vagy teljesen.

    Ilyen sziszi fuszi változtatások A4-es lapon való leírás bővítése teljesen felesleges egy ingyenes mmo csinál fél évente egy ilyen változtatást a tömör lényeget, KÉREM :)

  3. 2015. június 24. - 16:25

    a Hűhát inkább “Azt a betyár mindenit neki”-nek fordítottam volna, de a többi rendben volt. köszi.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: