Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Harcrendszer változások

Harcrendszer változások

9f3cbGuardian_Modified

Üdvözöllek titeket Tyriaiak! Roy Cronacher vagyok és azért vagyok itt, hogy beszéljek nektek a közelgő harcrendszer változásokról, melyek a specializációk mellett érkeznek. Én, személy szerint már nagyon vártam ezeket a változásokat, úgyhogy nagyon izgatott vagyok, hogy megoszthatom veletek.

A jelenlegi condik, nem igazán működnek együtt egymással. Most két fajta van belőlük: idővel halmozódó, mely az időtartamot növeli, az azonos típusú condik felrakása után (például a weakness); és az intenzitásában halmozódó, mely erősebb hatást fejt ki, ahogy nő a stack-ek száma (mint a bleeding). Az intenzitásában halmozódó condiknak maximum 25 stack-je lehet, ami nem túl sok tekintve, hogy a harcok alatt, túlnyomórészt sebző condik vannak.

Most, ez a működés rendben van, kisebb harcoknál, de még egyedül is képes egy játékos felrakni a maximum stack-et egy condiból. Ez frusztrálttá teheti a többi játékost, mert kénytelenek folyamatosan az alacsony stack szám szobájába zárva harcolni, hogy bevigyék a sebzésüket. A fizikai sebzésnek nincsenek korlátai, szóval miért kéne hogy legyen a condiknak? Az a célunk, hogy enyhítsük ezt a problémát a következő frissítések által.

A nagy, megmacskásodott számok

A puzzle első darabja a stack méret. Egyes szakmák lehetővé teszik a játékosoknak, hogy egymaguk elérjék a 25-ös határt, ami nem hagy helyet a többieknek, hogy hozzáadják a saját stack-jüket egyazon condiból. Vagy ha megteszik, ezzel felülírják a meglévő stack-et. Mindkét forgatókönyv frusztráló.

Szerencsére, ez a múlté lesz. hamarosan az intenzitásában halmozódó condik stack-jeinek száma sokkal magasabb lesz. Bár nem mondhatom el ezt a számot ma, mivel még a tesztelések folynak, annyi biztos, hogy elég nagy ahhoz, hogy soha ne lásd meg miközben játszol, akár egy world boss harcot is. Lényegében, a condi sebzés korlátai megszűnnek. Többé nem leszel büntetve, vagy nem büntetsz másokat azzal, ha a “damage over time”-ot választod.

A condi leszedés, ugyanúgy működik majd, mint eddig – ha használsz egy skill-t, ami condit szed le, az leszedi az egész stack-et, legyen az két stack bleeding, vagy négyszáz stack bleeding. Persze, egy játékos négyszáz stack bleeding-el halott játékos, de érted a lényeget.

Most pedig némi intenzitás

Azt gondolhatod, hogy “oké, ez fantasztikus az intenzitásában halmozódó condiknak, de mi van a burning és poison-nal?” Nos, hát mindkettő átkerül az intenzitásában halmozódó condik közé. Ez, elhárítja a korlátozásokat az összes sebző condiról, tehát ezután mindig foglalkozhatsz azzal, hogy oszd a sebzést, nem számít ki támadja a célpontot.

Mivel mindkét condition intenzitásban stack-elődő, a sebzés képletüket ehhez kell igazítani. Számíthatsz rá, hogy a sebzés/stack csökkentve lesz kicsit, de következetesen tartunk majd egy relatív arányt. A burning ugyanúgy megmarad a legmagasabb sebzésűnek. Kicsit mélyebben bele mennék a képletekbe.

A Poison-nak csak a sebzés része tud majd stack-elődni az ellenségen. Ha egy stack poison-t felraksz, ahoz társul a heal-t csökkentő effekt is. Minden további stack poison, a sebzést növeli meg.

Egy érdemleges felosztás

Nem akartuk kihagyni az utolsó sebző condit se, a confusion-t. A confusion meglehetősen ingatag. Jelenleg, ha az ellenség confusion hatása alatt támad, akkor sebeződik. Néhány helyzetben ez nagyon hatékony, mint amikor egy nagyon sűrűn támadó karakter ellen használjuk. Más esetben nagyon rosszul látja el szerepét, mint például egy lassan támadó bossnál.

Hogy sokkal megbízhatóbbá tegyük ezt a condit, módosítottunk azon, hogy mit csinál, két effektre osztva. Megmarad az ellenség támadásai után kapott sebzés, de kisebb mértékben, mint az előző változat. A sebzést damage-over-time effekt formájában kapod vissza.

Ha confusion-t raksz fel egy ellenségre, az nem csak lassan fogyasztja az életét idővel, hanem támadásainál is sebzi őt. Ez lehetővé tesz, egy egységesebb eredményt, mivel néhány ellenfél sűrűn támad, néhány pedig lassan, csak párszor másodpercenként, elpazarolva így potenciális sebzésünket. Úgy gondoljuk, így találtunk egy boldog középutat, ahol a confusion megtarthatja eredetileg tervezett célját, de hasznos marad a játék más területein is.

(Megjegyzés: a confusion, a célpont minden skill használata után sebez, ne tévesszen meg csávókám fogalmazása.)

A léptékek beállítása

Amint azt fentebb említettük, egy kicsit megváltoztattuk a sebző condik képletét. Ahhoz, hogy magabiztosan tudd használni a condi sebzésedet a közelgő változások után, úgy érzem át kell tekintenünk a sebzés formulákat és a condik skálázódását.

Lényegében, a condik jelenleg elég hatékonyak anélkül is, hogy pontokat invesztálnánk a condition-damage stat-ba. Jelentősen lecsökkentettük a sebező condik alap sebzését, miközben megnöveltük a skálázódását a condition-damage stat-tal. Ez azt jelenti, hogy ha a condition-damage-ed alacsony, arra számíthatsz, hogy kevesebbet fogsz sebezni vele mint jelenleg, viszont magas érték esetén, a sebzés is jóval több lesz a jelenlegi értéknél. A képletek még igazítás alatt állnak, de hogy adjak egy támpontot, a condition damage pontok olyan 700 feletti értéknél kezdenek megtérülni.

Legyengített ellenfelek

A vulnerability condi, stack-enként 1%-al megnöveli az ellenfélre mérhető sebzést, 25 stack-ig. Szerintem a condi sebzés használók kissé elhagyatottnak érezhetik magukat ettől a conditól, nem igaz? Nos, mostantól a vulnerability a direkt és a condi sebzést is megnöveli.

Mint azt korábban kijelentettük, drasztikusan megnöveltük a sebző condi satack-ek felső értékét. A nem sebző condik, mint a vulnerability, megmaradnak eredeti felállásukban, mivel körülöttük sokkal szigorúbb balance feltételek uralkodnak. Vicces lenne 700 vulnerability stack-et fölpakolni, azt hiszem hazavágna néhány dolgot.

Mozgás

Vegyünk egy percet és nézzük meg a mozgási skill-eket, amelyek olyan képességek, amivel a karaktered mozoghat az ellenség, vagy a cél között, mint a Savage Leap, vagy a Leap of Faith. Jelenleg ezek befolyásolhatók a mozgás sebesség növelés, csökkentés által. Ezek a skill-ek kevésbé hatékonyak, ha cripple, vagy chill van rajtad, meggátolják hogy elérd a kívánt távolságot. Másrészt egy mozgási skillSuper Speed mellett használva, messzebb repít téged, mint ahogy szeretnéd.

Annak érdekében, hogy ezek a képességek megbízhatóan működjenek a harcban és, hogy megelőzzük a nem kívánatos viselkedést, normalizáltuk őket úgy, hogy a mozgási sebesség növelés/csökkentés, nem lesz hatással a karaktered által megtett távolságra. Lehet, hogy sok volt a végére járni, de reméljük a változások segítenek javítani a harcrendszert és nagyobb élményt nyújt nektek. Ez hamarosan bekerül a játékba, a core speccekkel együtt, amit már megosztottunk veletek ezelőtt.

Találkozunk a csatatéren!

Eredeti: GW2.com

Reklámok
  1. erasmus
    2015. június 13. - 14:48

    Ezek hülyék. Eddig is a legidegesítőbb az volt hogy állandóan ezekket a mozgási skillekkel menekült a sok majom, most majd mégannyira sem lehet majd megfogni őket…. Ezek játszanak is a játékkal???

    • Shantey
      2015. június 13. - 16:36

      Reaper nerf még release előtt. Tipikus hozzáállás a necrohoz. :’DDD

  2. gw1playa
    2015. június 13. - 23:52

    Szegény zerkerek

    • Shantey
      2015. június 14. - 08:50

      Hogy jönnek ide a zerkerek … ?

  3. GondiR
    2015. június 14. - 07:18

    És még alá is húztad, hogy “izgatott vagyok”…. :D

    • GondiR
      2015. június 14. - 07:19

      “nagyon izgatott”, na. Ez egyre jobb…

  4. Sárki
    2015. június 15. - 06:01

    Ezek tényleg tönkreteszik a játékot…

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: