Advertisements
Kezdőoldal > Aktuális információk > GW2 HoT zárt beta, Mastery

GW2 HoT zárt beta, Mastery

gw2_lights_Modified

Hol volt, hol nem volt… volt egyszer egy zárt béta teszt, amire sajnálatos módon nem kaptam invitációt, sok játékostársammal egyetemben. Felháborító igaz?! Így hát, maradt opcióként, a videók megtekintése. Rendkívül sok újdonság nem derült ki, a Mastery-t leszámítva, amire mindenki rácuppant és olvasóink egy tanulságos beszélgetést is folytattak róla, a chatbox-ban.  Egy halvány reménysugár azért élt bennem, hogy egy hangyanemiszervnyi bepillantást nyerhetünk a Revenant fegyverkészletébe, de ez sajnos elmaradt. No, de lássuk mi volt:

  •  Ami először szembe ötlik, hogy a Verdant Brink map nem néz ki ótvarul, sőt állítom a legszebb, amit az ArenaNet eddig készített és emellett az egész zóna hordoz magában egy sajátos feelinget. A szintkülönbségek is elég monumentálisak.
  •   Mint azt említették, bekerült a demóba egy nappal/éjszaka ciklus. Éjszaka a Mordremek aktívabbak.
  • Ahogy láttam a területen a cél az volt, hogy tartsuk/megvédjük a Rally Point-okat, kísérjük a Pact katonáit, Supply-t gyűjtsünk, hogy feloldjunk újabb dolgokat.
  • Észrevétel Vekerur-tól, aki bétázott : Két outpost volt a jelenlegi mapon, mind a kettőhöz 4-4 rally pont volt, amiket el lehetett veszíteni. (legtöbbször meg is történt)
  • kettő új adventure volt elérhető:
  • -1: Ebben egy “arénában” kellett alkatrészeket gyűjteni, miközben minden skillünk le van tiltva, és Mordrem csápok lőnek minket. (Érdekesség, hogy a boonokat nem vette le belépéskor, így fel lehetett stackelni a dolgokat előtte.)
  • -2: Egy erősen JP szerű helyen kellett időre bogarakat gyűjteni. Masteryk nélkül még csak a bronz sem sikerült.
  • Szóval a klónok támadása elindult és mindent elleptek a Revenantok. Próbáltam figyelni, de én a condi változásokat még nem észleltem.

 

Gőzöm sincs, mit írhatnék még, szóval nézzük azt fránya masteryt:

gw2-masteries

Amit eddig tudunk, hogy:

  • Ez egy account alapú fejlődési rendszer, mely 80. szinttől elérhető.
  • A játékosok tartalmak és kihívások teljesítéséért kaphatnak Mastery Point-okat. Példának felhozták a sztori elemeket, nehezen megtalálható/ elérhető helyeket, bossok legyőzését és csoportos kihívásokat, a teljes map felfedezését és achievement-ek teljesítését.
  • Minden Mastery Pontot egyszer lehet megszerezni accountonként.
  • Mastery Pontokat lehet szerezni 80. szint előtt, de csak 80 elérése után költhetők el.
  • A Mastery pontokat elkölthetjük a különböző mastery tier-eken.
  • Egy track lehet aktív egy időben. Míg aktív, xp szerzéssel töltődik.
  • A Masteri, Mastery Track és Mastery Points két különálló kategóriára lesznek osztva: az alapvető GW2 tartalom és a Heart of Maguuma.

Íme egy áttekintő táblázat, a béta alatt elérhető Mastery-kről:

Heart of Maguuma

 

Exalted Lore:

MasteryPontok Mastery képesség Képesség leírása

1

Exalted Markings Az Exalted jelek olvasásának ismerete. Most már megfejted a szavakat, és hozzáférhetsz a civilizáció titkaihoz.

1

Exalted Acceptance Elnyered a furcsa és titokzatos Exalted-ek bizalmát, így hozzáférhetsz a szolgáltatásaikhoz a Forgotten City-ben.

2

Fine-Ore Gathering Az Exalted-ek megtanították az ércből kivonni a ritka anyagokat, Auric Basin-ben, bányászás közben eséllyel kapsz [valami ritka cucc]-ot

3

Exalted Honing Megtanulsz áthatolni a kemény kérgen, így, néhány, korábban sebezhetetlen Mordrem gyengébb lesz ellened.

5

Maguuma Springs Az Exalted-ek megtanítottak a dzsungelben található források használatára, melyek gyógyítják a sebeket és jótékony hatásaik vannak.

10

Exalted Purification Tisztelet övez az Exalted-ek közt. Kihívhatod a Champion-jukat napi egyszer és megnyithatod Forgotten City legszebb kincseit.

Folyt. köv. este, ha minden jól megy.

Advertisements
  1. Vekerur
    2015. május 29. - 17:25

    Észrevétel egy olyantól, aki bétázott: Két outpost volt a jelenlegi mapon, mind a kettőhöz 4-4 rally pont volt, amiket el lehetett veszíteni. (legtöbbször meg is történt)
    kettő új adventure volt elérhető:
    1: ebben egy “arénában” kellett alkatrészeket gyűjteni, miközben minden skillünk le van tiltva, és mordrem csápok lőnek minket. Érdekesség, hogy a boonokat nem vette belépéskor, így fel lehetett stackelni a dolgokat előtte.
    2: Egy erősen JP szerű helyen kellett időre bogarakat gyűjteni. Masteryk nélkül még csak a bronz sem sikerült… :D (vannak itt gombák, meg olyan felfelé lökő légáramlatok is)

    • Vekerur
      2015. május 29. - 17:26

      Jah és még1 dolog. Nem úgy van, hogy megveszel egy masteryt pontból, és utána tudod felszintezni, hanem fordítva. Feltolod a csíkot, és akkor lehet a pontból megvenni.

      • 2015. május 29. - 17:42

        Köszönöm mesterem, 3-4 cikkből is raktam bele, vagy ott írtak hülyeséget, vagy simán én vagyok az. :D
        Ha van még valami hozzáfűzni való, akkor örömmel várom.

      • Vekerur
        2015. május 29. - 18:27

        Javítsd már bele, hogy “nem vette LE”. Ami még eszembe jutott: A story is ki volt bővítve. SW-n kezdtünk, Amber mellett átjöttünk Verdantra, letoltuk a már ismert stortyt, ám a vége ki votl bővítve. Védekezni kellett időre, és a végén Röftlok is megjelent. Érdekesség, hogy volt egy dínón lovagoló mordrem, akit a charr levert a hátasról.

      • 2015. május 29. - 19:00

        Te fogsz nekem legközelebb cikket írni, ha lesz béta! :D

        3 embert kértem meg, abból 1 írt nekem ma valami két soros szart, (abból lett az az outpostos kavarodás) aki beszívva arra flessel, hogy mesmerrel megy és nem tudja, hogy ő klón-e vagy nem… ennyi erővel írhattam volna a tampon szakszerű használatáról is… na mindegy. :D

      • Vekerur
        2015. május 29. - 20:09

        Van az a gold… :D

  2. 2015. május 29. - 18:27

    A map tényleg fantasztikus, legalábbis nézőként mindenképp szemet gyönyörködtető. Akinek tériszonya van, az sajnos meg fog izzadni. Csak azért mondom, mert pl. találkoztam olyan játékossal, aki szédült a Colossus fragment-ben. Hát neki ezek a háromszintes új térképek nem lesznek a kedvencei. Ettől eltekintve nagyon tetszik, hogy van mélysége, óriásinak tűnő térben, lenyűgöző környezetben lehet majd játszani, de közben az sem fog eltévedni, aki nem igazán felfedező típus. Szerintem pont eltalálták.

    • Khorak
      2015. május 29. - 20:03

      Az a vicces, ha én leugrok egy magas helyről a belem el kezd liftezni. :D

      • 2015. május 29. - 20:29

        Sőt, ha elég magasról ugrassz le, a szóban forgó beled még ki is gyühet’ a helyéről. :D

  3. Kozzy
    2015. május 29. - 20:07

    A map tényleg jó és szép…
    Bár lesz akinek nem fog tetszeni mert olyasmi a “lényege” mint Silver Waste-nek: vannak “bázisok”, azokat kell védeni a mob-ok ellen és “fejleszteni” (event sorozatokat csinálni).
    Bár vannak más event-ek is de én úgy vettem észre még nem sok, remélem több is lesz.
    Az event-ek szerintem jelenleg túl hosszúak és (még) kevés van belőlük..
    És bár ez csak béta volt de az egyes event chain-ek elég sokszor nem sikerültek…biztos mindenki el volt foglalva más újdonság felfedezésével.
    Akik a hagyományos “szíves” map-okat szeretik azoknak lehet csalódás lesz ez.
    Nappal kevés mob-bal futottam össze..néha túl kevéssel..jó pár helyen olyan érzésem volt mintha kihalt vidéken mennék…
    Az éjszaka se egy brutál mint ahogy korábban beállították…szerintem Orr szigeten sokkal idegesítőbbek(chill, pull..stb) és veszélyesebbek a mob-ok mászkálás közben..lehetne az éjszaka picit veszélyesebb :P
    A mob-ok ai-ján se vettem észre változást pedig egyszer mintha azt is írták volna hogy itt már okosabbak lesznek.
    Új típusú mob is remélem lesz még több is.
    A Revenant ezzel a gear-rel (celestial) szerintem elég pocsék volt..se a condis se a “tankos” részét nem tudod jól kipróbálni.
    Sokan írták hogy hiányzott nekik a weapon swap, de mivel tud legendary stance-et váltani tuti később se lesz neki weapon swap-ja. (szerintem nem is kell)
    Remélem kiadáskor nem csak ez a 2 stance lesz, örülnék egy direct damge-es dps stance-nek is.
    A sztori celestial gear-ben is könnyű volt, egy full berserker karinak nevetségesen könnyű lesz..picit remélem nehezítik. (bár ez még csak az eleje volt)
    A mastery-knél féltem hogy gyorsan meg lesz majd egy-egy mert csak 6 van egy kategórián belül.
    Az 6 Training szint, de aztán rájöttem hogy az első se volt nagyon gyors és hogy már a másodikhoz kb 4x annyi xp kell mint az elsőhöz…ha ilyen ütemben emelkedik az xp igény akkor a 6 Training el fog tartani egy darabig..és ugye 5 mastery típus van..(5*6 training HoT területen)
    A Training után magát a mastery point-okat megszerezni se biztos hogy olyan könnyű lesz.
    22 kell egy kategóriához, azaz HoT területen min. 22*5=110-nek lennie kell.
    A vista-szerűek(Mastery Orb) gliding-gal nem tűntek nehéznek, de ezekből nem láttam sokat ezen a map-on, talán 3-5 között…de lehet hogy csak figyelmetlen voltam.
    Az adventure-okért, a wyvern szerű world boss-okért jár majd ha minden igaz, csak azt nem tudom hogy többször is vagy csak egyszer (ez a valószínűbb).
    Achikért és a sztori egyes részeiért is fog járni.
    Szóval remélem ezeknek az összeszedése se lesz se túl könnyű se lehetetlen.
    Összességében véve az elég sok új dolog miatt eléggé káosz szaga volt a bétának..sokan még arra se jöttek rá hogy ki kell pipálni a mastery előtti Train-t, és aki igen az se mind csinálta végig az első Train szintet 2 óra alatt, így pl. a Gliding-ot se tudta kipróbálni.
    A béta alatt észre se vettem, de jobb alul kint van az ikonja az épp aktív (Training) mastery-nek.
    Én úgy érzem bőven van még mit csiszolgatniuk kiadásig :P

    • 2015. május 29. - 20:29

      Na tessék… rossz emberekkel vettem fel a kapcsolatot! :D

    • Sárki
      2015. május 30. - 08:22

      Gépigénye mennyivel lehet combosabb az alapjátékénál? :D

      • Shantey
        2015. május 30. - 10:02

        Úgyis csiszolnak rajta megjelenésig, meg utána is. Ezen nem aggódnék. De a térképek hatalmasak, iszonyatosan. Ebből 3-4 bőven elég felfedezni valót fog kínálni úgy érzem.

        @Kozzy
        Revenant tényleg elég életképtelen volt. Míg necroval így is 2-3k life blastok röpködtek és csak daráltam az ellent, egy simpla mordrem trio is kínszenvedés volt a Mehvenanttal. Főleg, ha volt mender köztük. De DPS fegyver lesz (staff, ha minden igaz, sword még mindig elég hybrid) és Shiro legend szintén inkább sebzés orientáltabb lehet.

        A térképekkel viszont az az aggodalmam támadt, hogy kevés játékos esetén kb esélytelen, hogy belebotolj bárkibe, megaserver ide vagy oda. Remélem számoltak azzal, hogy ha már fél év múlva kicsit alább hagy a hype, akkor miként alakul a zónák sorsa. Hacsak nincs minden zónában valami érdemleges tartalom és nem csak végigdaráljuk a legvégéig a tartalmat.

  4. Kozzy
    2015. május 30. - 14:27

    Ha valakit érdekel akkor reddit-en most láttam a datamining-olt Revenant és Elementalist képességek egy részét.
    Spoiler :
    Aki eddig nem sejtette volna az Elementalist spec fegyvere a sword lesz.(skillek : http://i.imgur.com/hMuuZRe.png)
    A Revenant további fegyverei(hammer, mace main, axe offhand-en kívül) : staff, mainhand sword, shield, offhand dagger.(skillek : http://i.imgur.com/SjX7u2A.png)

    • Kozzy
      2015. május 30. - 14:42

      Ha tippelnem kellene akkor a Thief-nek marad a mace vagy a rifle, a Warrior-nak a torch vagy a pistol.

    • Ishizua
      2015. május 30. - 17:14

      érik az a chain-whip sword de nagyon *_*

    • 2015. május 30. - 17:47

      Az egyik Axe OH skill Shadowstep, a másik leírásában pedig a Slice szó szerepel. Szerintem az Thief lesz.

      • 2015. május 30. - 17:50

        Bár ahogy nézem, a tooltip nem jelöl Initiative értéket, szóval fene tudja. :)

      • Kozzy
        2015. május 30. - 17:54

        Neeeem, ez tényleg Revenant skill és már a bétában is működött.

    • Shantey
      2015. május 30. - 18:58

      Pár órája valaki észrevette, hogy a kliensből eltűnt a revenant staff, úgyhogy az itt látott tooltipek biztosan nem lesznek benne a végső verzióban, de persze ez a többi skillre is vonatkozik.

      • Kozzy
        2015. május 30. - 19:42

        Nem hiszem hogy most már nagyon sokat változtatnának rajtuk..inkább lehet hogy csak azért szedték ki őket hogy majd ők mutassák be..hiszen az Ele spec még nem volt bemutatva..

      • 2015. május 30. - 20:43

        Rengeteg dolog változik, és azt nem tudhatjuk, hogy ez a bányászott cucc melyik iteráció része volt, szóval lehet szándékos csali is (nem hinném), vagy véglegesnek szánt tartalom, vagy lustaságból/figyelmetlenségből belefordítottak valami nagyon korai próbálkozást az adott build-be. Annyit láttam eddig, hogy itt még nincs beta, csak valami összetákolt build a nagyérdemű számára. Ezzel párhuzamosan biztos készül beta build is, de ez láthatóan nem az. Lehet hogy csak valami technológiai elem tesztelésére kerültek be ezek a tartalmak, mert ugye pl. azon is dolgoznak, hogy játék közben használható streaming client download legyen, meg hatékonyabbá teszik a patch-elést, tesztelést, hibakeresést, stb. Egyébként szerintem a múltkori beta teszt is szimplán csak erről szólt és nem a játék tartalmi részéről. (Hogy lehet zökkenőmentesen patch-elni, adatot gyűjteni, eventeket skálázni, stb.) Persze a korábbi adatbányászatok során talált tartalmak többnyire bejöttek, de itt egy kiegészítőről van szó, aminél irdatlan mennyiségű dolog lehet, ami véglegesen a kukában landol. Azt azért egyszer megnézném, hogy mik nem kerülnek bele a kiegészítőbe, de azt sajnos soha sem tudjuk meg. Pedig nagyon meglepődnénk pár dolgon.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: