Advertisements
Kezdőoldal > Egyéb > World vs. World frissítések

World vs. World frissítések

0498cPriory-Camp_Modified

 

Hello, a nevem Tyler Bearce és azért vagyok itt, hogy beszéljünk azokról a jelentős változásokról, melyek a World vs. World fejlesztés rendszerét érintik, a Guild Wars 2: Heart of Thorns™-ban. Ez a rendszer, mely lehetővé teszi a csapatoknak, hogy megerősítsék tornyaikat és erődeiket, olyan dolgokkal, mint az erősebb falak és az őrök létszámának növelése. Mindjárt kifejtem a  World vs. World képességrendszerében tett utómunkálataink lényegét.


 

Íme a változások, amiket eszközöltünk:

  • Eltávolítottuk a fejlesztések supply költségét.
  • A szállítható és tartható supply mennyisége csökken.
  • Eltávolítottuk a fejlesztések gold költségét.
  • Az egyéni fejlesztéseket, szintrendszerhez csoportosítottuk.
  • A magasabb szintre fejlesztés automatikusan történik, időközönként.
  • A camp-eknek két, míg az egyéb objektumoknak három szintje lesz.
  • A magasabb szintek fejlesztése több időt emészt fel, mint az alacsonyabbaké.
  • Minden Dolyak szállítmány csökkenti a fennmaradó időt, egy bizonyos összeggel.
  • Az idő, hogy teljesen felfejlessz egy objektumot, nagyjából megegyezik a frissítések előttiekkel.

Példa forgatókönyvként: mondjuk a piros csapat elfoglal egy tornyot. A “védd meg a tornyot” event időzítője azonnal elindul. Minden alkalommal, mikor egy szövetséges Dolyak szállítmány megérkezik az időzítő öt perccel csökken. A Tier 1 fejlesztés automatikusan bekövetkezik, valamikor 20 és 40 perc között, ha a piros csapat meg tudja őrizni a tornyot. Az idő attól függ, hogy mennyi szállítmány érkezik be biztonságosan. Ha a Tier 1 kész, a torony kap kő falakat, olajos hordót, kereskedőt és tartható supply növelést. Ez a folyamat addig ismétlődik, míg az összes szintet megkapjuk és az objektum teljesen fel nem fejlődik.

Emellett, a változások az őrszemek(sentries) javulását is eredményezik. Ők, majd nagyban lelassíthatják a Dolyakokat és ezzel a fejlesztések menetét. Így, végeredményül a supply camp-ek útvonalainak irányításunk alá vonása és  karavánok biztosítása jelenősebb lesz, növelve ezzel a stratégiai célokat a WvW-ben.


 

Azért eszközöltük a változtatásokat, hogy korszerűsítsük és javítsuk a meglévő rendszert azzal, hogy tisztábbá, könnyebben érthetővé és igazságosabbá tesszük játékosainknak. Nem kell többé azon vesződni, hogy egy erődhöz  supply-t hordjunk, míg egy másik játékos arra vár, hogy elegendő legyen belőle. Azért sem kell aggódni, hogy esetleg olyan fejlesztést aktiválunk, ami másoknak nem tetszik, vagy hogy úgy érezzük, mi vagyunk az egyetlenek akik pénzt költenek  a fejlesztésekre. Ez felszabadítja a játékosokat, akik így összpontosíthatnak a védekezésre és a karavánok célba érésére, melyekkel a fejlesztéseket gyorsíthatják.

8188fTower-2

 

Most, hogy tudod az erődök fejlesztésének jövőjét, vessünk egy pillantást néhány változásra, hogy hogyan is fejlesztheted a karaktered WvW-ben. Úgy alkottuk meg ezeket a változtatásokat, hogy szem előtt tartottunk egy  pár nagyobb célt. Először is csökkenteni akartuk a képesség vonalak költségét, hogy elérhetőbbek legyenek a WvW játékosok többségének, world ranking 300 alatt. Másodszor, újraegyensúlyozni akartuk a gyengébb, vagy a túlságosan kötelező jellegű képességeket. Az elég erőteljes Applied Fortitude és Applied Strength hatásai, a Defense Against Guards és Guard Killer vonalak nagyon drágák. Ez azt jelentette, hogy a játékosok gyakran érezték kötelezőnek ezekre költeni az első 230 pontjukat, mielőtt megkezdhettek volna más vonalakon terjeszkedni. Emellett azok akik a két vonalon voltak – együtt a Siege Might, Siege Bunker és a Mercenary’s Bane-en, ami adott egy egységes százalékos növekedést Rank után-  nagyon gyengének érezhették magukat. Ez vezetett ahhoz a döntéshez, hogy lerövidítettük a Guard Killer és a Defense Against Guards vonalakat ötre és eltöröltük a Applied Strength és a Applied Fortitude-ot.

 

 

Íme a WvW ability system változásai:

  • Csökkentettük az Guard Killer és a Defense Against Guards össz Ability Rank-pontját 10-ről 5-re.
  • Az Applied Fortitude és az Applied Strength hatásokat eltávolítottuk.
  • A képesség vonalak, melyek százalékos növelést adnak 1%-ról 5%-ra, most megnöveltük 2% és 10%-ra.
  • Csökkentettük a siege weapon vonalak összköltségét 75 pontról 60-ra.
  • Csökkentettük a Supply Capacity vonal összköltségét 300 pontról 145-re.
  • A Supply Master és a Mercenary’s Bane továbbra is 15 pont.
  • Normalizáltuk az összes ability progression track-et, ahol öt Rank van egy vonalon, 35 pontra.
  • Normalizáltuk az összes ability progression track-et, ahol négy Rank van egy vonalon, 15 pontra.

Ezen kívül követni fogjuk a world experience progress-t a tapasztalati pont csíkon, ha a karaktered eléri a lvl 80-at, helyet cserél a rejtett kék színű WXP-vel.

Mára ennyit. Találkozunk a csatatéren!

 

eredeti: GW2.com

Advertisements
Kategóriák:Egyéb
  1. Bikuci
    2015. május 23. - 10:40

    Köszi a fordítást.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: