Reklámok
Kezdőlap > Kasztok > Ismerd meg a Reaper-t: Necromancer elit specializáció

Ismerd meg a Reaper-t: Necromancer elit specializáció

Reaper Fordította: Necrofeel

Üdvözletem a halandóknak és halhatatlanoknak egyaránt! Ma a várva-várt kétkezes kardot használó Necromancer elit specializációjáról, a Reaper-ről fogunk beszélni. Ez a pusztító erejű közelharcos, akkor érzi magát a csata elemében, ha annyi ellenfél veszi őt körbe, amennyi csak lehetséges és a szerencsétlenek kíméletlen felszabdalásával, életerőhöz (Life-force) juthat.  Mikor eleget szívott magába, a Reaper képes lesz átalakulni a pusztítás kegyetlen avatarjává, hogy az ellenséget terrorban tartsa.

A Horror

A Reaper tematikus gyökerei a klasszikus filmek és a túlélő horror játékok szörnyeiből erednek. Elemeket ragadtunk ki az olyan, lassan mozgó, de látszólag megállíthatatlan horror szörnyekből, mint a Pyramid Head és Jason Voorhees, hogy megpróbáljuk érzékeltetni milyen lehet egy könyörtelen üldöző, aki rendkívül halálossá válik, mihelyt közel kerül a prédájához.  A kétkezes kard az ideális kifejező eszköze a rettegésnek, súlyánál és méreténél fogva, de valami mégis hiányzott – mit ér egy kaszás (Reaper) kasza nélkül?

A Reaper első Minor Trait-jét, Shroud Knight-nak hívják és egy komplett közelharci Skill szettet ad a Necrónak, DeathShroud-ban. Továbbá, az új, úgy nevezett:Reaper’s Shroud aktiválásakor kezükbe kapnak egy hatalmas sötét kaszát, felkeltve ezzel az ellenfél figyelmét. A Reaper’s Shroud-ban elérhető Skill-ek hasonlóan működnek, mint DeathShroud-os társai és –adott esetben- öröklik a rájuk ható Trait-eket is. Mivel a Reaper’s Shroud a közelharcra fókuszál, a középpontban az áll, hogy a Reaper Skill-jei lehetővé tegyék a közel kerülést, ott tartást és az ellenfél széthasítását. Íme, a példa:

Death’s Charge—A kardot pörgetve haladhatsz egy mérsékelt távot, miközben sebzed az utadba kerülőket.  A pörgés egy mérgező felhő robbanásával végződik.

A DeathShroud-os Dark Path helyére a Death’s Charge kerül, egy mozgás Skill, mellyel közel kerülhetsz az ellenséghez. Mindkét Skill a távolságot küzdi le, de utóbbi ezt kissé eltérő tulajdonságokkal teszi. Mindkét Skill-re hatnak a Path of Corruption nevű Trait előnyei, tehát a boonokat kondivá alakítják találatkor. Ha meglepődtél, hogy hol lehet a Chill effekt, ami eredetileg a Dark Path-on volt, ne ijedj meg – csak átmozgattuk egy másik Skill-re. Tény, hogy a Reaper elég ügyesen kihasználja a sajátos Chill condition-t.

Fagyos győzelem

A Chill mindig is eredendően kötődött a Necró halálos érzetéhez, a Reaper-hez pedig még egy fokkal jobban. A Spec sok Trait-je ad Chill-t, vagy előnyt általa valamilyen módon.  Mindegyik Elit Speccel egy alap témát próbáltunk felállítani a Minor Trait-ek révén és különböző aspektusokkal bővíteni a Major Trait-ek által. A Shroud Knight mellett, íme, a másik két Minor Trait:

Shivers of Dread— Mikor Fear-elsz egy ellenfelet, arra Chill kerül.

Mivel a Reaper speciális fegyvere közelharci, azt akartuk, hogy a játékosok ne érezzék rosszul magukat, miközben használják a Necró ikonikus Fear condiját. Nem vicces, ha az ellenfél elfut a támadásaink elől. A Chill hozzáadásával, könnyen le tudjuk zárni a rést a tehetetlen áldozat között. A Reaper-ek nem a fény sebességével járnak, de ez nem azt jelenti, hogy a célpont elmenekülhet.

Cold Shoulder—A Chill tovább tart és a hatása alatt állók kevesebbet sebeznek rád.

Az effekt idejének meghosszabbításával, a Reaper képes potenciálisan fenyegető távolságban maradni.  Az ellenségek, kiken Chill van, nehezebben tudnak sebezni is, ezzel a Reaper egy impozáns ellenféllé válik a condi leszedésre nem felkészültek szemében.

Ezek a Trai-tek együtt dolgoznak a Reaper többi Chill-t felrakó Skill-jével, hogy addig morzsolják az ellenfelet, míg meg nem adják magukat a halál fagyos érintésének. 443d5Chilled-to-the-Bone

Nagy befejezés, nagy nyereség

A legelső dolog amit észre fogsz venni, ha irányításod alá veszed a Reapert a GuildWars 2: Heart of Thorns™-ban, hogy a kétkezes kard támadásai lassúak. Sőt a kaszt legtöbb Skill-jének egy viszonylag magasabb Cast ideje van. A horror szörnyek témája alapján, a félelmetességet akartuk érzékeltetni, és hogy a csapások mögött nagy súly van. Ez azt jelenti, hogy míg a Reaper ugyan nem forgatja olyan gyorsan a kardot, mint más kaszt, a sebzések, effektek és egyéb módosítók jóval erőteljesebbek nyilvánulnak meg.

A Reaper kétkezes kardjának egy fő Skill-je a Gravedigger kivégzés. Mikor aktiválódik, a Reaper sötét energiát gyűjt maga köré, hogy azt egy lassú, de pusztító erejű csapásban ontsa ki, sebezést mérve a körülötte lévőkre. Ez a Skill nagyon magas sebzéssel bír, és könnyedén kihasít egy nagyobb darabot az óvatlan ellenfélből. Ha bármelyik ellenség élete 50% alá kerül ez által, a Skill visszatöltődését ez drasztikusan csökkenti. Ez a képesség illeszkedik a Reaper általános hangulatához, lehetővé téve, hogy könnyedén leőrölje a halálhoz közel álló ellenfeleket.

Nem minden Skill egy ütéses erőgép, mint a Gravedigger. Néhány többször sújt le, mások nem okoznak akkora sebzést, de együtt összehangolva kielégítő végeredményül szolgálnak a várakozásnak.

Halálhörgés

Hogy passzoljon a kétkezes kard területi sebzéséhez, a Reaper kap egy teljes szett Shout Skill-t. Minden ilyen Skill-el öt ellenfelet sebezhetsz és a hatékonysága a célpontok számával skálázódik. (Jól olvastad – a Reaper Shout-jai sebeznek) ily módon a Reaper elmerülhet a csata hevében, hogy annyi gonosz fejét szegje, amennyit csak lehetséges.  A Kaszt Shout-jai abban különböznek a Warrior és a Guardian-étól, hogy támogatás helyett a sebzésre összpontosítanak.

A “Rise!”egy példa az új Shout-okra. Mikor aktiválódik, öt ellenfelet érint, egy nagy hatókörben sebezve őket és megidéz egy Jagged Horror-t, minden találat után. Bár ez nem különösen erős egy-egy ellen, az ereje nagyon hamar felskálázódik, ha több az ellenség. Emellett az egyik Trait lehetővé teszi a taktikázást, azzal, hogy felgyorsítja a Shout-ok visszatöltődési idejét az eltalált ellenfelek számától függően. A Reaper-ek, ezzel a Trait-el és a többi Shout-tal veszélyes erőgéppé válnak az elhúzódó összecsapások felett. bc1afGlamor-1 Mára ennyit a rettegett Reaper specializációnak bepillantásából.

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
Kategóriák:Kasztok
  1. Bikuci
    2015. május 15. - 08:32

    Köszönjük a fordítást.

  2. eroniusz
    2015. május 15. - 22:50

    kőszőnjűk szépen

  3. 2015. május 17. - 08:21

    Nincs mit, nincs mit! Van még, meg csinálgatom majd…

    Most néztem meg a POI-t. Háát mondták, hogy lassan fog ütni, meg nagy cast time, de ennyire? O.o Na mindegy végül is Guardian is elvan Hammerrel pvp-ben, majd meglássuk.
    Ez az új Reaper’s Shroud nagyon tetszik, látványos és használhatónak is tűnik.

    De mindig felvetődik bennem a kérdés mikor ezeket látom: – ki fog a sima kasztokkal menni? (azon kívül aki nem vette meg a kieget) és ők milyen esélyekkel indulnak a specek ellen pvp-ben? Egy shatter mesi, nekem kétszer hatékonyabbnak tűnik, ha Chronomancerizéli magát, de a Dragonhunternek is pl. több blockja van.

    • Shantey
      2015. május 17. - 09:51

      Sőt guardian abból a szempontból rosszabb, hogy a symbol-ból simán kimásznak az emberek, már ha eljutsz addig, hogy egyáltalán háromszor megüsd a másikat. :D

      Necro még mindig állat lesz condi vagy taláááán MM buildként, bár remélem ott történik némi variálás traitek terén, mert a Terrormancer megint kapott egy indirekt damage nerfet.

      És végre blood magic fix, JUHU! :D

      • habakuK
        2015. május 18. - 08:41

        Nem úgy van, hogy az új specializációkat megkapjuk feature-ben még a kieg előtt?

    • 2015. május 18. - 15:05

      Senki nem fog sima kasztot használni, ez tök egyértelmű…
      Amit a dev team elakar érni majd, az az lesz hogy, úgy fognak működni az elite specek mint az elite skill-ek, ergo egyszerre csak egyet válszthatsz. De lesz mondjuk minden kasznak 2-3 féléje majd és nem azon fogsz gondolkodni, hogy válassz-e, hanem hogy melyiket válaszd. Ez így nagyon jól hangzik és ez ők is tudják, csak az a gond, hogy eléggé lusták és gondolom évente fognak kiadni egy feature pack-ot amibe kap mondjuk mindegyik kaszt egy új elite spec-et. Szóval megintcsak bele fogunk unni a várakozásba mint ahogy azt már megszoktuk, mire elérik azt, hogy úgy működjön minden, ahogy azt kitalálták. Attitude level: WHENITISREADY -.-“

  4. habakuK
    2015. május 18. - 08:45

    Nem szóltam: “Core specializations will be available to all players, while access to elite specializations will require the account to have purchased the Heart of Thorns expansion”
    Ez viszont így elég gáz.

    • Sárki
      2015. május 18. - 14:40

      Miért lenne az? így is baromira kevés újdonságot hoz a kieg a gw1es kiegekhez képest, nehogy már még ez se legyen a tartozéka.

    • Shantey
      2015. május 18. - 14:55

      Tudod mit jelent a kiegészítő szó vagy lerajzoljam?

      • habakuK
        2015. május 18. - 20:28

        Csak azért mondom, mert akinek nem lesz meg a kieg az wvw, pvp elég nagy hátrányban lesz

      • Shantey
        2015. május 19. - 04:36

        Már ugyan miért lenne? Erre való a balance.

    • Vekerur
      2015. május 18. - 18:06

      Van, aki még mindig abban él, hogy Anet mindent ingyen, szeretetből ad.

  5. Bikuci
    2015. május 18. - 11:31

    Szerintem nem gáz, Meg kell venni, és akkor lehet játszani. Minden játéknál így van:) Az újak 10%-on vették meg a játékot (már aki tudta, hogy mikor kell) a veteránok meg rég fizzetek bármit is, mivel jelenleg semmi nem történik a játékban, amiért érdemes lenne bármenyit is kiadni.

    • Bikuci
      2015. május 18. - 11:32

      *fizettek*

  6. szkajt
    2015. május 18. - 14:46

    Hát ez valami brutál OP lesz WvW-n… látom ahogy mennek majd az 5 fős Reaper osztagok és szakítják szét a zergeket. Könnyen lehet hogy vége lesz a pirate ship metának.. :)

    • Shantey
      2015. május 18. - 14:59

      A Chronomancer fél perces Quickness uptime-ja ijesztőbb szerintem.

    • Sárki
      2015. május 18. - 15:06

      Sztem a reaper lesz még a legártalmatlanabb, de majd kiderül. az biztos, hogy a chilles résszel nem érdemes kalkulálni wvw-n, márpedig a spec arra épít. Nem ismerem a necrot, de első ránézésre nem kell ettől a spectől különösebben tartani.

      • szkajt
        2015. május 18. - 15:23

        Hogy mennek mostanában a “nagy összeütközések” WvW-n? Benyomják a stabilityt aztán guák spammelik staff-ot, condi cleanelnek egy ideig, de amint CD-re kerülnek a dolgok a chill eléggé tud fájni. Ha a legkisebb hiba esik a gépezetbe és a groupban az egyik shoutot épp nem akkor lövik el amikor kéne, akkor a melee trainnek annyi, le fognak maradni és gankelve lesz akin rajta marad a chill mert kb nem sok mindent tud majd csinálni.
        Mondjuk ez szerintem jót fog tenni a WvW-nek, mert a zergen belüli groupoknak is több kommunikáció fog kelleni.
        POI-ban mutatják, hogy az elitje most 12sec chillt rak fel.. még a többin kívül.. lehet le tudják magukról szedni egyszer-kétszer de ezért mondtam hogy ha Reaper-osztagok lesznek, akik szépen teszik fel egymás után ezeket a zerg alá 600-as sugárban (jah és még 2 sec stun is mellé), abban nem lesz köszönet :)
        Mindenesetre kíváncsi leszek rá mennyire lesz élesben használható, alig várom hogy kipróbáljam :)

    • Bikuci
      2015. május 18. - 17:33

      Ha elég, lassú simán interuptoljuk őket, aztán jön a zuhanás a hegyről…:)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: