Reklámok
Kezdőlap > Interjúk a GW2-vel kapcsolatban > Reflektorfényben az ArenaNetnél: Regina Buenaobra

Reflektorfényben az ArenaNetnél: Regina Buenaobra

cropped-asd.jpg

Sziasztok, Anatoli Ingram vagyok, és azért jöttem, hogy betekintést nyújtsak nektek, kik is dolgoznak azon, hogy a Guild Wars 2 a lehető legjobb játék legyen. Ezen a héten lehetőségem volt a Content Marketing csapat vezetőjével, Regina Buenaobrával beszélgetni a szerepéről az ArenaNetnél. Ha figyelemmel követed a Guild Wars 2: Heart of Thorns híreit, vagy részese, vagy a social media közösségünknek, valószínű találkoztál már Regina munkájával, még ha nem is láttad őt a színfalak mögött!

9053bReginaBuenaobra_03-590x881

Regina Community Managerként kezdett, jelenleg pedig ő a végső felelőse az ArenaNet közösségi média jelenlétének. Ha követed a Guild Wars 2-t Twitteren, vagy nézted a World Tournament Series Championship-et a hivatalos Twitch csatornán, vagy rendszeresen küldesz be játékbeli képeket, történeteket a Guild Wars 2 Tumblr felületére, már biztos, hogy láttad Regina és csapatának munkáját. Regina hisz abban, hogy a legjobb dolog, amit egy MMORPG nyújthat a játékosai számára, nem más, mint egy közösség, ahol megoszthatják egymással élményeiket, és kifejezzék kreativitásukat, amit a megannyi Guild Wars 2 csatornán tesz lehetővé, hogy kapcsolatban lehessetek egymással és az ArenaNettel.

Regina gyerekkora óta nagy rajongója a videó játékoknak, és az érdeklődésből végül karrier is lett, azáltal, hogy a játékokban kialakult közösségekről és azok kultúrájáról írt. Mikor a Londoni Közgazdaságtudományi Egyetemre (London School of Economics) járt, diplomadolgozatát a videó játékokról és azokról az emberekről írta, akik játszanak ezekkel. Habár a saját élményeiről írt blogot hobbinak szánta, Regina felbátorodott, hogy jelentkezzen egy videó játék gyártó céghez community managerként. Szerinte a sikere abban rejlik, hogy „feltettem az írásaimat és véleményemet az internetre, és egy maréknyi szerencse is kellett hozzá, ami nagyon is igaz azokra, akik a játékiparban akarnak elhelyezkedni”.

A kedvenc munkája az ArenaNetnél, hogy a csapattagjait sikerre buzdítja, és eléri, hogy egyéniségüket használják ahhoz, hogy a Guild Wars 2-t naggyá tegyék. Különösen a nagyobb projekteken szeret dolgozni, mint például az ArenaNet megjelenései a nagyobb rendezvényeken, de a kisebb feladatokat is szívesen végzi el, mint például közösségi média kampányok tervezése, és a közösségi által indítványozott versenyek támogatása.

Persze, Regina nem csak dolgozni szeret a játékkal, hanem játszik is vele. Mint az Ash Légió charr guardianja, tetszik neki a charrok pragmatikus kinézete, az egyenlőséget hirdető társadalmuk, és a nők fontossága a történelmükben. Nagy rajongója a nőstény charr karakterkinézetnek, aminek kezdeti kialakításában ő is szerepet játszott. Úgy gondolta, hogy a charroknak nem szabad, hogy erős eltéréseik legyenek, és az emberekre jellemző részeket nem kell egy nem emberi fajra helyezni, pusztán azért, mert nők. Amikor beszélt erről Kristen Perry karaktertervezővel, kiderült, hogy Kristen a terveit Regina véleménye alapján készítette el! Regina fontos szerepet játszott abban is, hogy a közösség véleményét továbbítsa az ArenaNet felé, hogy olyan külsőt alakítsanak ki, ami a játékosoknak is kedvére való.

58b91regina_charr_character

Regina gyakran vállalja magára a varázsló szerepét a szerepjátékokban, ezért elementalistot is akart választani elsőre, de örül, hogy kilépett a komfortzónájából és a guardiant választotta. Élvezi a felfedezést és a rejtett helyek felkutatását, mint például az epermezőt Diessa Plateu-n, valamint a minikatakombát a Flame Temple Tombs-ban. Továbbá a Living World alakulása is nagyon érdekli – különösen Marjory Delaqua és Kasmer Meade szála -, a második évad során sokszor fordult Angel McCoy történetmesélőhöz (Narrative Designer) további spoilerekért. Regina ez idő alatt is számos véleményt adott a történetvezető csapatnak a közösség ötletei és véleményük alapján.

Az évadzáró cliffhanger-t követően, Regina tűkön ülve várja, hogy lássa, hogyan folytatódik a történet a Heart of Thornsban, hogy segítsen legyőzni a dzsungelsárkányt, Mordremoth-ot. Szeret harcolni a WvW-ben is, hogy végre az új sivatagi Borderlands-en ütközzön meg ellenfeleivel. A kedvenc elfoglaltsága a várak javítása és védelme, tehát a különböző pontok védelme pontosan az, amire ő is régóta vágyott.

Ha követed a Guild Wars 2-t a közösségi médiában, Reginát az „RB” rövidítésről ismerhetitek meg. Ha pedig az ő várát támadjátok valamelyik Borderlandsen, nos… reménykedjetek, hogy nem szúr ki titeket.

Reklámok
  1. 2015. április 6. - 17:44

    Gyors fordítás volt, a hibákért elnézést :) Ha kiszúrtok valami magyartalan dolgot, szóljatok.

  2. Mc Wolfy
    2015. április 7. - 18:55

    szóval ő az, aki miatt sosem tudunk semmit

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: