Reklámok
Kezdőlap > Kasztok > Revenant: A Mists mestere

Revenant: A Mists mestere

Revenant_02_concept_art

A fordítást Pingman készítette!

Hello Tyria-iak! Roy Cronacher vagyok, s a csapatommal együtt én dolgoztam azon, hogy életre keltsük a revenantot, a Guild Wars 2: Heart of Thorns™-al érkező új kasztot. Tudjuk, hogy izgatottan vágytok arra, hogy információkat szerezzetek a revenantról, s az én privilégiumom, hogy végre megoszthassak Veletek néhány szaftos részletet.

Revenant

Szóval, minden elkezdődik

A Revenant a kilencedik, a Guild Wars 2-be kerülő kasztok közül és egy olyan, amilyennel még nem találkozhattatok más játékokban. A revenantok a Mists nehézpácélzatú mesterei, olyan képességekkel, melyek lehetővé teszik számukra, hogy megzabolázzák és manipulálják az energiát annak érdekében, hogy különleges támadásokat hajtsanak végre. Erőiket a múlt legendáiból merítik, hogy domináljanak ellenségük felett, és eleresszék a káoszt a csatatéren. Akiknek ismerős az eredeti Guild Wars történelme sok ismerős arcot láthatnak újra legendaként, melyeket megidézhetnek ezen a kaszton keresztül.

Íme, néhány jellegzetesség a teljesség igénye nélkül:

  • Egyedi kasztmechanizmus
  • Egyedi erőforrásrendszer
  • Nehézpáncélzat
  • Közepes életerő
  • Színséma: vörös, fekete és köd-fehér

Mostantól egészen a kiegészítő indulásáig sokat tudhattok meg a revenant képzettségeiről és képességeiről. Ma a következőkről fogunk beszélni:

  • Hammer
  • Mace
  • Axe
  • Legendary Demon Stance: Mallyx the Unyielding
  • Legendary Dwarf Stance: Jalis Ironhammer

Kapcsolat a Mists-el

Mint említettem, ezen kaszt sajátossága az állandó kötődése a Mists-hez, de hogyan befolyásolja ez a játékmenetet?

Revenant UI 2

Kezdjük az alapokkal. A revenant a legendák – epikus karakterek a múltból, akikből erőt meríthetsz – halmazából válogathat, és egyszerre két különböző legendát tehetnek a használhatóak közé. Eme, a Mists-tel való állandó kapcsolaton keresztül mindig lesz egy aktív és egy inaktív legendád. Az éppen aktív legenda fogja meghatározni a skill barod jobb felén lévő képességeket. Hasonló a fegyverváltáshoz, de ez a fegyver képességek helyett a gyógyító, utility és elit képességeidre lesz hatással. Az általad választott legenda nem csak a képességeidet határozza meg, de lesz egy, az aktuálisan megidézett legendádhoz tartozó energiacsík is.

Ez az energiacsík egy új erőforrás, amire a revenant támaszkodhat képességeinek használatához. Némelyik képességnek alacsony energiaköltsége lesz, lehetővé téve, hogy gyakrabban használjuk őket, míg másikaknak magas költsége lesz, de ezért cserébe a hatása is sokkal jelentősebb lesz. Amikor egy új legendát idézel meg 50%-nyi energiával kezdesz, ami idővel töltődik. Ez egy “húzd meg-ereszd meg” érzést eredményez, ahogy játszol az energiaszinttel, ahogy használod a képességeidet.

A revenantoknak vannak fenntartható képességei is, amihez hasonlóra emlékezhettek az eredeti Guild Warsból. Némelyik legendának vannak olyan képességei, melyeknek hatására elvesztheted az energiaregeneráció képességét, vagy akár folyamatosan szívhatják is az energiádat, amíg aktívak. Ezek a képességek addig fognak tartani, amíg ki nem fogytok az energiából, vagy ki nem kapcsoljátok őket. Ahogy a screenshoton is láthatjátok, vannak kis nyilacskák, melyek az energiaregenerációtok aktuális állását jelképezik. Ennek eredményeképpen új képességtípust hozhattunk létre Guild Wars 2-ben, egyedi funkcionalitással, ezzel megerősítve a revenant energiamenedzsmenttől való függését.

Új csavar

A revenant fegyverei nem kötődnek a legendaválasztásukhoz, helyette arra törekedtünk, hogy a Mists-tel való kapcsolat és annak használata érződjön a képességekből. Ez lényegi része a kasztnak, mely fokozza a revenanttal való játék kinézetét és feelingjét nem lesz guardian utánérzetetek a lángok vagy warrior utánérzetetek a fizikális támadások miatt. Érzékeltetni akarjuk azt, ahogy a támadásokba beleszövődik a Mists energiája, hogy pusztítson a csatamezőkön. Ahogy az elementalist vagy az engineer, ez a kaszt sem tud harc közben fegyvert váltani, de a legendák bőven kárpótolnak mindezekért, ezekről lejjebb olvashattok.

Tudom, mostanra már biztosan az jár a fejetekbe, “Gyerünk már, beszélj pár képességről!” Párral kényeztetlek benneteket. A kiegészítőben természetesen létrehoztunk pár új képességet, és fantasztikus lehetőségeket kaptunk programozóinktól a technikák terén. Nos, lássuk…

Hammer

Érdekes. új lehetőségeket adtunk a jelenlegi fegyverekhez. Az egyik ilyen, a pöröly, amelyre úgy gondolhattok, mint egy lassú, fizikai fegyverre. De a revenant nem eként használja! A revenant arra használja erejét, hogy pörölyét távolsági fegyverré bűvölje. Pontosan, mágikus kalapácsokat fogtok hajigálni az ellenre.

Coalescence of Ruin

“Sújts a földre pörölyöddel, az energia egy terjedő kitörését hozva létre.”

  • Ez a képesség egy új technikát használ, amit az új specializációknál is láthatsz majd. Egy terjedő támadást hoz létre, ami a karakterednél kezdődik, és folyamatosan tovahalad az idő múlásával. Ezen képesség sebzése nő a távolsággal. Ez lehetőséget adott nekünk arra, hogy olyan hatásos támadásokat hozzunk létre, amely sokkal nagyobb játékteret ad mind neked, mind az ellenfeleknek, akik ellen használod

Coalescence of Ruin

Field of the Mists

“Hozz létre egy Mists-mezőt magad előtt, mely blokkolja a bejövő lövedékeket előtted.”

  • Ismételten, ez egy vadi új csili-vili technológia. Ez a képzettség egy egyenes falat hoz létre előtted, mely blokkolja a bejövő lövedékeket. Ami még jobb, követi a karakteredet! Amíg aktív, a fal folyamatosan a karaktered előtt lesz, veled mozogva véd azoktól a bosszantó rangerektől (hacsak nem hátulról támadnak)

Field of the Mists

Mace

Habár nem dobálunk buzogányt ellenfeleinkre, ez a fegyver egy egyedülálló játékstílust ajánl, mely a fejszével együtt összhangban működik. Mind a buzogány, mind a fejsze olyan stíluselemeket használ, melynél figyelned kell az ellenfeleidhez viszonyított pozíciódra, mivel a támadások mind irányultak.

Manifest Toxin

“Vigyél be egy súlyos csapást, mely toxikus energiát láncol tovább minden ellenségre az összes célpont mögött”

  • Ez a képesség a harmadik eleme az autotámadás-láncnak. Az automata támadásokat még érdekesebbé tesszük, nagyobb játékteret engedve használatával. Ebben az esetben ez a támadás egy közelharci csapás, amely eltalálja az eredeti célpontot, de utána további ellenfelekre gyűrűzik át mögötte. Arra fogsz törekedni, hogy az ellenfelek felsorakozzanak előtted, hogy maximalizáld a hatékonyságodat.

Axe

Mint feljebb említettük a fejsze nagyon irányhoz kötött. Mindemellett ez egy hibrid fegyver, amely inkább a hasznosságról szól, mint a sebzésről. Akartál valaha a levegőbe hasítani, létrehozva egy epikus hasadást a világban? A fejsze lehetővé teszi ezt!

Temporal Rift

“Hasíts a Mists-be, létrehozva ez által egy instabil szakadást. Rövid idő elteltével ez a hasadás magába omlik, magához vonva az ellenfeleket.”

  • Érdekesen hangzik, ugye? Ez a képzettség az egyik személyes kedvencem, mivel rengetek lehetőség és ellenreakció lehetőségét hordozza magában. Ismétlem, ez egy egyenes irányú támadás. Mindig közvetlenül előtted hozza létre a hasadékot, szóval figyelj arra, merre is nézel. Mindemellett egy rövid várakozási ideje is van, jellegzetes vizuális effektusokkal, melyeket észlelve az ellenfeleknek van esélye menekülni. Az Temporal Rift nagyon jól kiegészíti a többi képességedet a skill bar-odon.

Temporal Rift

Ó mily legendás

Azt hiszem itt az ideje, hogy egy kicsit jobban elmélyedjünk magukban a legendákban, Ismétlem, a legendák a revenantok központi elemei, mivel meghatározzák a skill bar-otok jobb oldalán található képességeket. Még ennél is fontosabb, minden legenda magában foglal egy képességcsomagot, amelyek az adott legendához kötődnek, s mind külön játékstílust kíván. Ebben az értelemben minden legenda nagyon különbözőnek fog érződni. Egy sor célt szem előtt tartva fogjátok ez által kiválasztani őket. Minden legenda képességeit nagyon vizuálisra terveztük. Egy pillantást vetve a képességre bárki megmondhatja, melyik legenda van megidézve. Mindegyik legendának saját színe, stílusa, témája van.

Legendary Demon Stance

“Idézd meg a legendás démon, Mallyx the Unyielding erejét.”

A Démon alapállás az ártó hatásokra koncentrál, egy kis csavarral. Nevezzük ártás-manipulációnak. Ahelyett hogy az ártó hatásokkal a hagyományos módon bánnának el – javarészt eltávolítva őket – revenantként arra fogsz törekedni, hogy minél többet begyűjts belőlük, ezáltal erősítve támadásaidat. Minél több ártás van rajtad annál erősebbek és hatásosabbak lesznek a démon legendájához tartozó képességeid. Lássunk egy példát.

Embrace the darkness

Embrace the Darkness

“Idézd meg a legendás démon erejét, hogy egy erőteljes avatárrá alakulj. Növeld ez által az összes attribute-od, és másold a közeli ellenfelekre a condition-öket, minden néhány másodpercben.”

  • Íme egy példa a fenntartható képességekre. Bármikor aktiválhatod (és deaktiválhatod) ezt a módot, mindaddig, míg van elég energiád a fenntartási költségére. A legendás démon alapállás minden képessége egy condition-t hoz létre a revenanton, hasonlóan a necromancer rontó utility képzettségeihez. Jelen esetben torment-et teszel magadra, s terjeszted tovább a körülötted álló ellenfelekre, amíg eme képesség aktív.

Legendary Dwarf Stance

“Idézd meg a legendás törpe király, Jalis Ironhammer erejét.”

Nem ismerlek titeket, srácok, de amikor a törpékre gondolok, akkor egy tankos, birkózós játékstílus jut eszembe. Pontosan ezt fogjátok kapni, ha ezt a legendát választjátok. Amikor a Legendary Dwarf Stance-t használjátok, akkor minden arról szól, hogy tartjátok magatokat, míg olyan rémisztőek nem vagytok a csatatéren, amit nem hamar fognak elfelejteni ellenfeleitek. Lássunk egy újabb példát a fenntartott képességekre, érdekfeszítő új technikákkal.

Vengeful Hammers

“Idézz keringő pörölyöket magad köré, melyek sebzik ellenfeleid.”

  • Rémítő jelenlétről beszéltem, s mi is fejezi ezt ki jobban, mint a karaktered körül keringő pörölyök? Ez is egy fenntartott képesség. Amíg aktív, törpe pörölyök keringenek karaktered körül, követve minden lépésedet. Tökéletesek, amikor arra a bizonyos extra nyomásra van szükséged ellenfeleiddel szemben.

Új és csillogó!

Új boon-okat, condition-öket és státuszeffekteket kapott a revenant, úgy, mint jó néhány új specializált kaszt. Menő módjai ezek annak, hogy a játékosok új képességtípusokkal merülhessenek el a csatarendszerben.

Resistance (Boon)

“A rajtad lévő ártások nem hatnak rád. Időtartamban halmozódik.”

  • Jelenleg is vannak hasonló effektet nyújtó képességek, mint például a warrior Berzerker Stance-e (ártásra való immunítás, hátulütők nélkül). Amikor egy karakter megkapja ezt az boon-t időlegesen mentesül a rajta lévő ártások összes negatív hatása alól. Például ha egy karakter fejvesztetten menekül a Fear ártás hatása alatt azonnal megáll, amint rákerül az ellenállás-boon. Amikor az ellenállás ideje lejár ismét fejvesztve fog rohanni. Ilyen effektet alkalmazva egy boon-on lehetővé teszi azt, hogy a boon egy ellenfél által való levétele még több játéktechnikai mozgásteret adjon.
Slow (Condition)

“A képességek és egyéb cselekedetek lassabbak.”

  • Ezen ártás ellentettje már most is a játékban van, a gyorsaság (Quickness) az, mely megnöveli a képességek és cselekedetek végrehajtási sebességét. Ez az ártás lelassítja az animációkat, megnöveli a végrehajtási időket, több időt adva egy kitérésre, vagy egy masszív támadás megszakítására. Mindemellett hatékonyabbá tettük mind a gyorsaságáldást, mind a lassúság átkot. Ezzel a fejlesztéssel a képesség végrehajtási csík zökkenőmentesen frissül, ha gyorsaságot vagy lassítást kapsz, még akkor is, ha ez egy képesség használata közben történik.
Taunt (státusz hatás)

“Önkéntelen támadás.”

  • Egy csomó különböző státusz effekt van a Guild Wars 2-ben különböző célok végrehajtására, mint például a knockback, knockdown vagy a daze. A kiegészítőben lehetőséget szeretnénk biztosítani a taunt játékmódosítási hatásainak. A taunt használható mind az ellenfél újrapozícionálására, mind arra, hogy célpontot váltson. Például, ha egy ellenséges játékoson használják, a taunt-olt játékos kötelezve lesz arra, hogy a célpontjukra rohanjanak úgy, hogy közben nem férnek hozzá a skillbar-jukhoz (kivéve a stun breakerekhez), és csak az autoattack képességükkel támadhassanak. Ez által több féle képpen is használhatjuk a taunt-ot. Ez által nem csak játékosok által használható képességként lehet hasznos, de egy eszköz arra is, hogy érdekfeszítő eseményeket hozzunk létre, amely kihasználja a taunt-ot a játékosok ellen.

Csak a kezdet…

Ez csupán a jéghegy csúcsa volt. Egy sor fegyver és legenda érkezik majd a revenanttal, de várnotok kell még, hogy több is kiderüljön. Nem annyira szórakoztató egyszerre mindent elspoilerezni.

Just the Beginning

Találkozunk a csatatéren

Roy Cronacher

@RoyCronacher

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
Kategóriák:Kasztok
  1. Gandarel
    2015. február 18. - 22:13

    Asszem megvan az új mainem :P

    • Mc Wolfy
      2015. február 18. - 23:00

      NNe fogadj ra. Lesz minden eddigi profnak is egy valtozata :)
      Bar latszik, hogy itt figyeltek, hogy wvwn, pveben es pvpben is legyen helye

      • 2015. február 19. - 00:28

        Na valld be, hogy titokban azért te is a Revenantra vársz! :) Az első dolgunk az lesz, hogy felpumpálunk egyet 80-ra, és azonnal kipróbáljuk. Revenant Wars lesz. Játszottál már WvW-t full Revenant csapatokkal? Életedben először és utoljára a HoT megjelenésekor kipróbálhatod. Mekkora buli lesz! :D

      • Gandarel
        2015. február 19. - 22:35

        Őszintén megmondva nem érdekel mit tud és azt mennyire jól, szimplán elég badass ahhoz hogy ezzel toljam :D Új infó szerint ha pl Mallyxot channeleled akkor random beszél hozzád. Epic.

        Meg a Mallyx féle Contagion spike is tetszik.

  2. Shantey
    2015. február 18. - 22:33

    Ami sokaknak új infó lehet az, hogy a revenant ugyanúgy lvl1-ről kezd a fajának a kezdő zónájában, ahogy mindenki más is.

    “Professions do not have their own starting zones. A character’s starting zone is determined by the race that was selected.”

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/hot/Revenant-s-starting-zone/first#post4805138

    “Just like on the current professions, you will start at level 1 when you create a new Revenant character. We want it to be easily accessible for anyone with Heart of Thorns which means not putting it behind unnecessary content gates.”

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/hot/Oh-no-more-wild-Revenant-speculation/first#post4805110

    • erasmus
      2015. február 19. - 09:53

      Igazából az a kérdés hogy hat e rá majd a tome of knowledge. Mindenki a revenantjára gyűjtögeti aztán majd jön a troll anet és letiltja arra a kasztra :D

      • 2015. február 19. - 14:47

        Igazából biztos 2014-re tervezték a kiegészítő megjelenését, csak közben úgy döntöttek, hogy valahogy meg kellene oldani, hogy a Revenant sem Tome-ot sem pedig szülinapi lvl20 scrollt ne tudjon használni. Már csak ezt kell valahogy megoldani, és minden kész. ;)

  3. Bikuci
    2015. február 19. - 08:25

    Valaki azt hitte, hogy rögtön 80 lesz? :)

    • Shantey
      2015. február 19. - 14:50

      Őszintén? Igen, ha már ennyire sztori alapú játékként reklámozzák magukat, de újfent meghágják inkább.

      • Sárki
        2015. február 19. - 18:34

        Miért, a gw2 storyja nem a personal storyval kezdődik? Nem értem miért lenne ez a játékmenet meghágása.

      • Shantey
        2015. február 19. - 20:09

        Az első revenant Rytlock, aki a Season 2 lezárta után válik azzá … évekkel a PS után. Ez már nem meghágás, hanem BDSM.

      • Sárki
        2015. február 19. - 21:35

        Ez bizony egy gyenge pont, de csak kimagyarázzák már :D

      • Shantey
        2015. február 19. - 22:01

        Vagy vállat vonnak és “deal with it”.

      • gwfan21
        2015. február 19. - 22:15

        Ha jól tudom sehol nem volt az, hogy personal story is ugyanaz lesz neki (nyugodtan kijavíthattok ha tévedek). Csak annyi, hogy lvl1-en kezded és a faj kezdőzónájában. Ez pedig sehol nem bukta hiszen ki kell tanulnod a szakmát és otthon kezded ezt el. Az első 10-20 story meg maradhat a régi ami személyes és faji történet. Az azutánit meg kicserélhetik HoT storyra.

    • 2015. február 19. - 15:45

      Hamár Rytlock Warrior volt előtte, én simán el tudtam volna képzelni,
      hogy egy Level 80-as Warriort áttrénelhetsz.

  4. 2015. február 19. - 09:06

    Hammer mint távolsági? Terjed a mesmer hülyeség. :D amúgy a mozgatható reflection fal nagyon hasznosnak tűnik.
    Ez a stancel válható jobb skillbaar, meg a mana szerű management is nagyon érdekes lesz :)

    Van ez az új tech ami bekerül majd több professionhoz is. Lépcsőzetesen növekszik a táv és a sebzése az adott skillnek. Szóval ezt így nyomva kell tartani? :)

    • Healer
      2015. február 19. - 15:48

      A mana szerű management-et láthattad a GW1-ben, Energy néven, ha belegondolsz majdnem ugyanez a Thief initiative-je.

  5. 2015. február 19. - 09:12

    Vengeful Hammers –> Diablo 2 Hammerdin. :D

    • Shantey
      2015. február 19. - 14:51

      Reflect wall meg Reinhardt az Overwatch-ból. :)

  6. szilassim
    2015. február 20. - 18:04

    szerintem nem értettem meg teljesen akkor most tud majd váltani skilleket csak minden legendben mást csinálnak vagy nemtud, és minden legend külön ad neki skilleket

    • Vekerur
      2015. február 20. - 18:23

      Tud váltani skilleket, de minden legend mást ad neki. Én úgy képzelem el, mint a glypheket elénél.

    • 2015. február 20. - 18:32

      F1 Legend skill 2 slot. Abba belepakolhatsz két tetszőleges Legend-et. Amelyik aktív, az határozza meg, hogy mit csinálnak a heal és utility skillek. Weapon skill nem változik váltásnál, ha jól értettem. A két screenshot két különböző aktív Legend-et mutat épp. Ma este egyébként bemutatják a Revenant-ot Twitch-en.

    • Sárki
      2015. február 20. - 21:11

      én úgy képzelem, hogy az engi weapon setjeiből utility setek lesznek (condis set, tankos set) és felkerülnek f1-f2-be. A fegyverskilleket nem bántják és ugye lesz betéve heal, 3 utility meg az elite. Viszont ha benyomod a legendet, akkor azzal egy, általuk meghatározott set utility skillre váltasz, ami a weapon skilleken kívül minden skillt megváltoztat. Az viszont még érdekes kérdés, hogy hány féle legend lesz, gyanítom, hogy 2+1 specből, de az se kizárt, hogy a legendeket beteszik az utility skillek egyik típusaként. Amúgy az még egy érdekes kérdés lesz, hogy ha legendről visszaváltasz, akkor milyen lesz a cdje az alapskilleknek, mert azért elég húzós lenne, ha adott esetben egymás után 2 heal skillt és 2 elitet ellőhetne a kaszt.

  7. Shantey
    2015. február 20. - 18:41
    • 2015. február 20. - 19:02

      Hát igen, mert ha nem tudják megoldani, hogy a skill bar jobb oldalán lévő skillek elég változatosak legyenek, jól is működjenek, meg megfelelő változatosságot biztosítsanak build-ek terén, akkor marad nekik az az lehetőség, hogy minden Legend-re külön utility-k lesznek. Igazából nem hiszem, hogy az első verziónál adott Legend-en belül ne menne kukába a skillek egy nagy része, ami korlátozná a hasznos build-ek számát. A második megoldás viszont alapvető technikai módosításokat igényelhet.

      • Shantey
        2015. február 20. - 19:40

        Itt tényleg a változatosságban látom a problémát, hiszen a main fegyverekből amúgy sincs sok, sőt megkockáztatom, hogy pl a sword nem is az alap kasztnál lesz elérhető. És utility és combo lehetőségek ide vagy oda, hamar ki lesz találva mi a “goto build” a többi meg megy a levesbe.
        Az viszont tuti, hogy pvp-ben pofátlanul pörgős egy kaszt lesz, de kíváncsi vagyok, hogy a dupla heal létező opció lesz avagy sem.

  8. 2015. február 20. - 22:19

    Még ugyan megy az adás, de hála a Twitch-nek, itt már vissza lehet nézni a Revenant bemutatóját, ami 15 perc késéssel és egy abban a pillanatban felesleges fan art beszámolóval kezdődött:
    http://www.twitch.tv/guildwars2/b/627401366
    (ANet ezt is törli majd, de olyankor fel is rakja YT-ra.)

    Engem a félkész Revenanttal is megvettek. Az utolsó 15 perc különösen jó volt. Szándékosan megmutattak pár dolgot, amit nem lett volna szabad PAX előtt. Á, csak véletlen volt… :)

    • Sárki
      2015. február 20. - 22:24

      Annyira átlátszó volt amit csináltak :D Amúgy jónak tűnik a kaszt, viszont nagyon remélem, hogy a többi kaszt alapskilljeit is felnövesztik hozzá és nem az lesz a meta, hogy specialities vs revenant meta. Amúgy jól vettem ki, hogy a kasztnak nem lesznek alapskilljei, csak a legend skillek?

      • Vekerur
        2015. február 20. - 23:16

        Ja, de én eddig is így képzeltem el, hogy egy mindig aktív.

    • eszem
      2015. február 20. - 23:12

      Kifejezetten tetszett ez a POI most, leszámítva az elejét. Jon P. rendes volt, hogy megmutatott mindent, még, ha előre eltervezett is volt. Várhatja a nerfet következő patchben :D

    • 2015. február 21. - 09:00

      Az elején keveselltem, hogy csak egy fegyvere lesz, mivel beszorul csak közel/távolsági harcra, de végülis sztem nem gáz, van már ilyenünk. Úgy láttam, a fegyver skilleken nagyon kicsi CD-k vannak és kevésbé eszik az energiát, van sok shadowstep szerű cucc, meg minden ami kell. A kasztnak a sikere az utility használaton fog múlni, ha elég változatosak és tényleg használhatók lesznek, akkor semmi gond. 4-5 Legendary stance-el megfejelve tökéletes. :D

      • Sárki
        2015. február 21. - 09:21

        Azért a 6 sec mobil reflect wall 12 sec cdvel röhejesen imba, remélem lenerfelik mire kijön a game.

      • 2015. február 21. - 09:48

        Főleg, ahogy láttam simán harcolni is tud mellette. Aszittem’ így tartani kell…
        Hát igen, van egy két ilyen dolog. A dodge-os stability trait is csúnyának tűnik elsőre. :D

      • Sárki
        2015. február 21. - 09:57

        Én azon elsőre kiakadtam, de a stability reworkkel már nem annyira gáz. Viszont pl. a dwarf elite is nagyon erős, axe autoattack is húzós a torment-poison pressurerel… A POI után eléggé megvan bennem a félelem, hogy csináltak egy imba kasztot amihez a specialitykkel lehet csak egy szintre felhúzni a többi kasztot. iszonyat hasznos skilljei vannak revenantnak, pveben kb. kidobhatjuk az összes kasztot mesmeren kívül wvwre pár jól irányzott reflect wall az egész zerget be fogja védeni, pvpben meg azért 1v1 helyzetekben nagyon combos látszik ez a kaszt. Nagyon remélem, hogy a többi kaszt alapskilljeit is felhúzzák különben a pvp-wvw-pve meta kb. ki is fog merülni a revenantban.

      • Kozzy
        2015. február 21. - 10:13

        “pveben kb. kidobhatjuk az összes kasztot”?
        Nekem úgy tűnt hogy pve-ben az eddig bemutatottak alapján nem lesz top dps. Egyik legend túlélést segíti inkább a másik meg a condik mestere..egyik se az igazi pve-re.. .
        Bár még nem láttuk az összes legend-et se a power-es traitline-ját..szóval azért még nem írom le..
        Meg mondjuk a ranged hammer minden skill-je 5 target-es..szóval az már eleve elég jó dungeon trash group-okra..
        Lehet hogy elég jó lesz pve-ben is..de azért túlzás hogy kidobhatjuk az összes kasztot..
        Az spvp és wvw metát viszont tuti teljesen felborítja..

      • Sárki
        2015. február 21. - 10:23

        Kozzy gyorselemzését olvashatták :D
        Amúgy annyit fűznék még hozzá, hogy iszonyat hasznos skilljei is lesznek és mondom ezt úgy, hogy a fele legendet és a specialityjét se láttuk. Amúgy nem éreztem én olyan eget rengetően gyengének a dpsét, meg ugye a statjait se láttuk. Full zerkerben a rev is komoly sebzést tud majd produkálni sztem.

      • eszem
        2015. február 21. - 10:49

        Sárki, elnézve a statokat full celestialban volt: http://i.imgur.com/MR1mtll.jpg

  9. 2015. február 21. - 09:07

    Amúgy ehhez mit szóltok?
    Stability changes

    It will no longer stack in duration and prevent all CC. It will now have stacks with each CC taking off 1 stack.

    • Sárki
      2015. február 21. - 09:22

      wvw metát borítja, annyi biztos.

    • Gandarel
      2015. február 21. - 14:22

      5 turret engi comps confirmed.

  10. 2015. február 22. - 07:15

    Még mindíg nem sikerült felfognom, hogy ennek a klassznak mi a létalapja…
    O.o

    • Shantey
      2015. február 22. - 10:22

      Valahogy be kellett rakni a dervisht és a ritut a GW1 veteránok miatt.

      • Sárki
        2015. február 22. - 10:59

        a dervish még OK, nade ritu? semmi ritus nincs ebben a kasztban, max. feelingben. Játékstílusra viszont engi=ritu.

      • Gandarel
        2015. február 22. - 22:04

        IMO semmi köze a dervishez. Rengetegen mondják hogy “yeeeeaaah dervish is back!” – azért mert tudsz Mallyx avatar lenni? Semmi másban nem hasonlít. Történelmi spiritek használata meg mist spellek meg eléggé ritualisthoz illőek, a dervish earth/wind magicet használt az istenekhez kötődő spellek mellett, aminek köze nincs a Revenanthoz.

        Szerintem a kövekező prof majd dervish szerű lesz. Most új megközelítést adtak a condiknak -> a cél a condik megtartása, nem leszedése. Dervish meg szerintem majd boont fog szedni magáról és azzal buffolja az attack skilljeit (mint ahogy gw1-ben saját magáról szedte az enchákat).

      • 2015. február 24. - 11:59

        Eddig értem, viszont azt hogy ez miért nem Guardian specializációnak ment… na itt a problémám.

    • 2015. február 22. - 12:51

      Nem tetszik? Mit fogsz szólni a specializációkhoz? :D

      • Raitesz
        2015. február 22. - 16:04

        Titokban reménykedem egy warrior –> paragon specben :)

      • Shantey
        2015. február 22. - 17:07

        A guardian már most sok hasonlóságot mutat a paragonnal. Kétlem, hogy a warriornak valaha bármi köze lesz hozzá.

      • Sárki
        2015. február 22. - 18:05

        a warrior staffot fog kapni

      • 2015. február 22. - 21:41

        Én meg titokban abban reménykedek, hogy kapunk új fegyvereket is és nem csak a meglévőket osztogatják szét-szana’. :/

      • Khorak
        2015. február 22. - 22:28

        2h axe vagy lance

      • 2015. február 22. - 23:27

        Egyelőre nem lesznek új fegyverek, ezt külön tisztázták a fórumon is a fejlesztők kb. egy-két hete, nehogy beleéljék magukat az emberek. Minden spec olyan plusz fegyvert kap, ami már most is a játékban van.

      • 2015. február 24. - 12:01

        Warrior->Paragon féleségben én is reménykedem.
        Egy dárdát is kaphatnának, vagy legalább kétkezes fejszét.
        Jönnek a “commander skillek” ? :D

      • Shantey
        2015. február 24. - 14:46

        Redditen dobta fel valaki a commando ötletét és mivel warriornak még úgysincs igazi pet alapú buildje …

  11. Raitesz
    2015. február 24. - 19:32

    Na és mi lesz a revenant spec? :)

    • Gandarel
      2015. február 24. - 22:00

      Gondolom valami random 5. legend :P Lehet hogy az GW2-ből lesz. Talán Drooburt?

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: