Advertisements
Kezdőlap > PvP > Stronghold: The Battle of Champion’s Dusk

Stronghold: The Battle of Champion’s Dusk

variance-spvpheader

A Guild Wars 2: Heart of Thorns bevezet egy új rendszert, amit izgatottan osztunk meg az sPvP közösségünkkel, ez egy teljesen új játék mód: a Stronghold. A csapat most örömmel mutatja be nektek a Stronghold-dal kapcsolatos elképzeléseket, valamint a módhoz tartozó térképet a Battle of Champion’s Dusk-ot.

Áttekintés

Stronghold-ban te és szövetségeseid próbáltok behatolni az ellenséges vonalak mögé, megpróbáljátok betörni a kapuikat és megölni a lord-ot. Ha sikeresen megölitek a lord-ot, a játék véget ér. Champion’s Dusk-on tudtok supply-ért cserében NPC-ket felbérelni, akik segítenek lerombolni az ellenség kapuit és megsemmisíteni védelmüket. Harcolhattok az erős hősök feletti irányításért, akik bizonyos időközönként mist essence használatával válnak elérhetővé. Ezek a hősök támogatják a játékosokat az ellenséges bázison való előrenyomulásban – és ha túlélik a lord terméhez vezető csatát – akkor megsemmisítő csapást visznek be.

Bár Stronghold-on vannak NPC-k, elszántak voltunk abban, hogy a fókuszt a játékos-játékos elleni harcon tartsuk. A felbérelt NPC-knek adott céljaik vannak, korlátozottan vesznek részt a harcban és képességeik közel sem olyan erősek, mint a játékosok képességei. A hősök sokkal erősebb NPC-k, de képességeik alapján inkább arra használhatók, hogy segítsenek előrevinni a csapatot, mintsem, hogy pótoljanak egy játékost. A Stronghold NPC-i új stratégiai és taktikai lehetőségeket nyújtanak, valamint a játékosok számára is új szerepeket és nagyobb build változatosságot biztosítanak. A fókusz továbbra is a játékosok tudásán és a csapatmunkán van, ezek kellenek ahhoz, hogy sikeres legyen valaki Stronghold-on.

A Stronghold-nál az egyik célunk az volt, hogy több játékot vigyünk a térképre. Egy Stronghold meccs során mindig lehet valami izgalmasat csinálni. Akár supply-ért harcolsz, előretörsz vagy védesz egy folyosót, a frontvonalra juttatod a kaputörőidet vagy apró darabokra robbantod az ellenségeidet egy hajítógéppel, nem lesz olyan, hogy ne lennél éppen aktívan részese valaminek.

A csapatnak célja volt az is, hogy a Stronghold-ot nézni is szórakoztató legyen. Azzal, hogy célpontok vannak a térképen, a megfigyelők szempontjából könnyebb megérteni, hogy hogyan halad előre a játék és mikor történnek a nagy pillanatok. Kedvenc Guild Wars 2 PvP-s pillanataink azok, amikor a teljes csata megváltozik, köszönhetően a csapatok vagy egy játékos stratégiai döntésének. A Stronghold tele van ilyen lehetőségekkel: a supply vivőt levihetik a földre és ellophatják tőle a supply-t; az NPC-ket felügyelő játékost lebombázhatják egy hajítógéppel; a hős spawn-olásáért elkeseredetten küzdhetnek a csapatok; egy fontos hajítógépet lerombolhatnak; bekövetkezhet egy elszánt roham a lord terme ellen; a lord-ot pedig földre vihetik és végezhetnek vele. Ez csak néhány a sok nagy pillanat közül, amire a játékosok és a nézők számíthatnak.

Lord-ok

Minden Stronghold térképen a fő cél az ellenséges lord legyőzése. Le kell rohanni az ellenséges bázist, áttörni a védelmükön és megölni a lord-ot a játék megnyeréséhez.

A lord-oknak az átlagosnál több életerejük van és erős képesség-szettel rendelkeznek. Az ellenséges lord-ot elit őrök védik. Ha egy elit őrt legyőztök, az nem fog visszatérni, tehát ha a csapatod első ostroma nem is járna sikerrel, az egyes őrök legyőzése könnyebbé teszi, hogy a következő támadásnál győzelmet arassatok.

Blue-Knight-Lord

Kapuk

Bár minden Stronghol térképen az a fő cél, hogy legyőzzük az ellenséges lord-ot, hozzá eljutni nem lesz könnyű. Át kell törni a külső kapukon, át kell verekednünk magunkat a bázison, hogy betörjük a belső szentély ajtajait, így bejutva a lord termébe.

Azért, hogy a játékosok a taktikus harcra és a stratégiai döntésekre koncentráljanak a kapuk bedöntése helyett, Stronghold-ban a kapuk ellenállnak a játékosok támadásainak; játékosként nem tudod sebezni az ellenség kapuit. Szerencsére, a rendelkezésedre állnak katonák, akik elvégzik neked ezt a piszkos munkát, míg te sokkal fontosabb célokat teljesítesz, például működteted a hajítógépet, vagy dicső harcba bocsátkozol.

Supply

Hogy áttörjön az ellenség kapuin, a támadó csapat supply-t tud gyűjteni egy központi supply lerakatból, amit két fajta NPC-re költhet: kaputörőkre és íjászokra.

A supply begyűjtése egy 2 másodperces channel-el jár, amit csak úgy lehet megszakítani, ha downed-be küldjük a játékost vagy valamilyen crowd-control hatást alkalmazunk rajta, mint a fear, knockback, stun és pull. Egy játékos maximum két supply-t vihet magával. Ha egy ellenség legyőzi őt, miközben supply van nála, akkor egy supply-t a földre ejt, amit bárki felvehet.

Amint a supply-t begyűjtötte, a játékos visszatérhet a barakkjához és kiválaszthatja a kaputörőt vagy az íjászt, hogy segítsen neki a támadásban. A támadó erő megidézése szintén egy rövid channel során zajlik, amit a supply gyűjtéshez hasonlóan lehet megszakítani.

Channeling-Supply

Támadó erők: Kaputörők és íjászok

A két alap egység, melyek segítenek neked és csapatodnak az ellenség erődjének megostromlásakor, a kaputörők és az íjászok.

A kaputörők magasan képzett skritt bombahordozók. Valójában olyan képzettek, hogy minden harcot figyelmen kívül hagynak és kizárólag a kapuk elpusztítására koncentrálnak. Nagyon nagyot sebeznek a kapukba, így a védekező játékosoknak mindig nagyon kell ügyelniük a soraik között átcsusszanó kaputörőkre. A támadóknak meg kell védeniük a kaputörőket; a kaputörők nem védik magukat.

Az íjászok megállnak út közben, hogy ellenségeiket megtámadják. Kis sebzést visznek be a kapukba és kis sebzést az ellenséges játékosokba, de nagyot sebeznek a védekező NPC-kbe. Bár kevésbé hatékonyak a kapuk lerombolásában, jól jönnek akkor amikor az ellenséges védekező NPC-ken és az elit őrökön kell átverekedni.

Chanelling-Barracks

Védelem: Őrök és hajítógépek

Hogy segítsenek visszaverni az ellenséges csapat támadását, Champion’s Dusk-on minden erőd rendelkezik egy kis létszámú őrséggel és egy erős hajítógéppel.

A védekező őrök megállítják a kaputörőket. Azonnal megölnek minden kaputörőt, amit megtámadnak. Így kaputörő hullámot küldeni az ellenfél erődjéhez, míg annak őrei élnek, teljesen felesleges. Ha támadsz, először végezz az őrökkel vagy vond el a figyelmüket, hogy legyen esélye a kaputörőidnek sebzést bevinni az ellenséges kapukba. Ha védekezel, védd az őreidet és gyógyítsd őket. Ahogyan a lord termében található elit őrök, a sima őrök is végleg meghalnak, nem élednek újra.

Az őrök mellett Champion’s Dusk-on minden csapat rendelkezik egy erős hajítógéppel, ami segít az erőd védelmében. A hajítógépet jobbra és balra lehet forgatni és képes keresztül lőni a térképen. Használd az ellenséges támadás visszaszorítására, a supply lerakat területének irányítására, vagy a harcoló csapataid megsegítésére. Ha egy hajítógép elpusztul, supply-al azonnal újra lehet építeni. Ha a másik csapat elzárta előletek a supply lerakatot, pár perc után akkor is újra felépül a hajítógép.

Útvonalak

Champion’s Dusk-on minden erődnek van egy barakkja, a barakkal átellenben pedig az ellenséges csapat külső kapuja található. A barakknál supply-al megidézett erők a barakktól az ellenség külső kapujához mennek. Ez két útvonalat eredményez Champion’s Dusk-on. Az egyik, ahol a csapatod támad, a másik, ahol védekezik. Hogy támadásból átmenj segíteni a védekezésbe, csak a másik útra kell átmenned. Amint a fenyegetés elmúlt, visszamehetsz a támadó vonalra, hogy besegíts a támadó csapattársaidnak.

Escorting-Archer-and-Doorbr

Hősök

A hősök a Stronghol szuperfegyverei. Ők a kulcs ahhoz, hogy áttörjetek egy kemény védelmen, megadva ezzel a támadó csapatnak azt az előnyt, amivel legyőzhetik az ellenséges lord-ot.

Bizonyos időközönként, mist essence kezd formálódni Champion’s Dusk-on, egy vagy két helyen. A mist essence-nek 30 másodpercbe telik, hogy alakot öltsön és amint aktív, a játékosok használni tudják, hogy megidézzék csapatuk hősét. Az idézés 10 másodperc channel-t vesz igénybe és megszakítani ugyanúgy lehet, mint a supply felvételt.

A hősök kizárólag a következő célpontodra koncentrálnak. Egészen addig elkerülik a harcot, amíg el nem érnek a legtávolabbi pontig, amíg a csapatod eljutott, legyen az akár a külső kapu, a belső kapu vagy az ellenséges lord. Bár a hősök elkerülik a harcot, míg az útvonalon a lehető legmesszebb nem jutottak, folyamatosan erős bónuszokat adnak a közelben álló játékosoknak. Így megéri csatlakozni a támadó vonalon haladó hőshöz, aki megadhatja azt a pluszt, amire a további előrehaladáshoz szükség van.

Amint a következő célhoz ér, a hős megkezdi a támadást, használva a képességeit a környéken lévő ellenségeken vagy kapukon. A hősök különösen veszélyesek a lord termében. Ha a védekező csapat hagyja, hogy a hős bejusson a lord termébe, akkor a hős használni fogja a végső támadását. Ez a képesség a lord és a teremben lévő minden védő maximális életerejének bizonyos százalékát leveszi és knock down-t is kioszt. A hős végső támadásának hosszú a cast ideje, ezzel esélyt adva a védőknek, hogy megöljék vagy megszakítsák a hőst.

A hősök erejét nem szabad figyelmen kívül hagyni. Bár nem helyettesítenek egy játékost, hatékonyan képesek támogatni őket és képesek megfordítani a csata kimenetelét, ha a védekező csapat nem számol le velük hatékonyan. Juttasd be őket az ellenség lord termébe az utolsó rohamnál. Ha védekezel, ne hagyd, hogy a hős a lord-od közelébe jusson vagy ha mégis, állj készen a gyors megölésére.

Red-Canon-Final

Játékos szerepek

A Stronghold-on és Champion’s Dusk-on megtalálható mechanizmusok számos különböző játékstílust támogatnak. Így a játékosoknak lehetőségük van arra, hogy build-jüket egy bizonyos szerepre specializálják vagy egy általánosabb build-et építsenek, amivel aztán váltogathatnak a szerepek között. Íme néhány példa azokra a szerepekre, amiket tesztelés közben fejlesztettünk ki.

Assaulter—Ez a játékos megtisztítja az utat az ellenséges játékosoktól, NPC őröktől és hajítógépektől, így biztosítva tiszta utat a kaputörőknek. Magas sebzésű buildre van szükség ehhez, amivel gyorsan végezni lehet a védekező játékosok által gyógyított NPC-kkel és egy az egy elleni harcban is meg kell állnia a helyét.

Smuggler—A csempészek supply-t gyűjtenek és elköltik azt a barakknál. Figyelnek arra, hogy milyen egységre van éppen szükség, majd azt leküldik a támadó útvonalon. Swiftness, stability és evasion, amire szükség lesz a supply gyűjtésénél és cipelésénél, de készülj harcra is a lerakatnál, néha a gyorsaság és a lopakodás sem elég. A csempészek szintén jól jöhetnek akkor, amikor az ellenséges csapat előtt kell felhasználni a mist essence-et, így előhívva a hőst, megfordítva a csata kimenetelét.

Shepherd—A pásztor találkozik a csempész által megidézett egységekkel és ő kíséri őket az úton, amit az assaulter megtisztít. Ez a szerep tökéletes azoknak, akik szeretnek támogatót játszani. Mozgásban, buff-olva és ami a legfontosabb, életben tartja a kaputörőket az ellenséges védőkkel szemben.

Defender—A védelmező feladata, hogy megállítsa az ellenfelet és annak kaputörőit a kapuk lerombolásában és a továbbhaladásban. Itt választhatsz, hogy magas sebzéssel leszeded, az ellenséges támadókat és pásztorokat, közben elkapva a kaputörőket, vagy választhatsz egy védekezőbb megközelítést, amivel az őröket tartod életben, akik megállítják a kaputörőket.

Trebuchet Master—A hajítógép mester működteti a csapat hajítógépét, hogy tüzes halált zúdítson a támadókra, pásztorokra, katonákra és bárki másra, aki az erőd közelébe merészkedik. Kiterjesztik irányításukat a térkép távolabbi részeire is, mint például a stratégiailag fontos supply lerakatra. Egy hatékony hajítógép mesternek készen kell állnia a párharcokra is, hogy irányítson egyes területeket és megakadályozza az ellenséges játékosokat a hősök leidézésében.

Roamer—A vándor mindenhez ért. Ez a szerep azoknak való, akik nem kívánnak konkrét dologra specializálódni és több szituációban is otthon érzik magukat, ugrálnak az útvonalak, a supply lerakat között, ha kell hősöket kísérnek vagy szembeszállnak velük.

Slayer—Ez a játékos próbálja lebontani a többi játékos szerepét. Levadásszák a csempész, pásztor, védelmező vagy hajítógépező játékosokat, miközben nem igazán törődnek az NPC-kkel.

Ezek persze csak példák azokra a szerepekre, amiket a Stronghold tesztelése során láttunk, de várjuk, hogy milyen új módjait találják meg a játékosok a játéknak, amikor a kezükbe veszik.

Új fogás a PvP-n

A Champion’s Dusk, az első Stronghol térképünk, egy új fogás a Guild Wars 2 PvP-jén. Több lehetőséget nyújtunk az embereknek a játékra, több okot adunk az új build-ek kipróbálására, miközben a fókusz továbbra is a PvP-n van.

Eredeti: GuildWars2.com

Advertisements
Kategóriák:PvP
  1. trabi
    2015. február 13. - 15:55

    GvG?

    remélem majd euróért lehet játszani minden meccset

  2. fairplay
    2015. február 13. - 18:09

    aréna ticketért amit csak gemböl vehetel majd :D

  3. 2015. február 13. - 21:03

    Ezt nem értem, mert 21:00 UTC egy óra múlva lesz csak, és ahogy nézem, most kezdődik a Ready Up.
    http://www.twitch.tv/guildwars2

    • gwfan21
      2015. február 13. - 21:27

      Ja én is most vettem észre, hogy a jó édes k……

    • gwfan21
      2015. február 13. - 21:27

      Volt valami érdemleges eddig?

      • 2015. február 13. - 21:32

        Volt. Majd nézd vissza, amint vége!

  4. Sárki
    2015. február 13. - 21:49

    Leszögezem nem néztem meg (majd), de fórumon olvasom, hogy stronghold-conquest queue egyben lesz. Ez most komoly? Esetleg wvw queuet nem akarják még összevonni, majd hozzácsapni a pvp quehez? Csak mert így csak 99%-ban lesz qrva idegesítő (hát még ha sz@r is a map), aztán valahonnan össze kéne szedni a maradék 1%-ot is :D Mintha GW1-ben RA és HA ugyanonnan ment volna… :D na mind1, majd csiszolódik a rendszer, de ez így meglehetősen nagy ostobaságnak tűnik.

  5. 2015. február 13. - 21:57

    http://www.twitch.tv/guildwars2/b/624272382

    Hugh bement egyedül, végigmutogatta az alap mechanizmusokat, a map szerkezetét, végül is szépen elmagyarázták a lényeget, miközben bohóckodott a map-en.
    – 5v5 lesz a kompetitív része (custom arena 10v10-ig lehetővé teszi)
    – minden játékos 2 supply-t vehet fel és hordozhat, amit az ellenfél buff ikonként lát rajta, és el is veheti
    – kapukat játékos nem sebezheti, supply-ból kell kiváltani hozzá npc-ket
    – a hero-k elég erősnek tűnnek
    – lord hp nem resetel a meccs alatt, lord downed állapotban kivégezhető
    – lord kill azonnal nyer, de lesz pont is mellette alternatívaként
    – egy queue-ban lesz a mostani játékmóddal (ha valaki nem szavaz erre, agyonvágják a többiek :)
    Valami lényegeset még biztos kihagytam, de nézzétek meg a felvételt.

    • 2015. február 13. - 23:47

      Az a helyzet, hogy valószínűleg a PvP kap egy guild laddert, mert egy queue-ban lesz minden. Talán Guild Hall cucc is lenne mellé, ha nagyon megerőltetnék magukat.

      Viszont nem ártana sürgősen összerakni egy spectator proxy szervert, ami kapja az összes meccset, és szerverenként késleltetve vagy valós időben továbbtolja a játékosoknak, különben nem lesz néző, és nem lesz egykönnyen versenyképes játékos-utánpótlás sem.

      • gwfan21
        2015. február 13. - 23:50

        Pont ezen agyaltam, hogy mondták a guildos dolgot, viszont ha ez ugyanúgy elérhető lesz, mint a többi akkor 2 lehetőség van. Vagy csak full guild teameknek dobja be ezt is. Vagy szimplán lesz egy guild ladder a strongholdtól függetlenül mindegyik PVP mapre.

      • gwfan21
        2015. február 14. - 00:01

        Közben akárhogy gondolkodok rajta mindkettő egy s*ar megoldás. Bepakolod magadnak strongholdos buildeket és másik mapet kapod vége. Másik mapre készülsz és strongholdot kapod megint csak vége.

      • Sárki
        2015. február 14. - 08:46

        Heroes can give players a proximity buff – Hero’s Buff – 50% damage reduction and 50% reduction to condition duration.

        ez alapján eleve nem nagyon jönnek majd condis buildekkel, ráadásul rest is érdemes betenni, mert a lordra a reselős skillek is hatni fognak (szinte látom is a 4 war 1 mes zerker metát magam előtt xD), tehát amulet is más kell majd hozzá, azt pedig a mapon már nem módosíthatod tudtommal.

        amúgy ahogy így olvasom a kommenteket elég nagy a felháborodás a közös queues baromság miatt, remélem tényleg szétszedik.

      • Kozzy
        2015. február 14. - 10:54

        Szerintem közös sor lesz..most is közös a TDM-nek és Conquest-nek..
        Én azt tudom elképzelni hogy a matchmaking fog úgy működni hogy ha full guild-es csapattal(5fő) jelentkeztek akkor addig vártok a sorban amíg egy másik full guild-es csapatot nem talál nektek és utána van lehetőségetek bármelyik map-ra szavazni..
        Ezeknek a meccseknek a végeredményeikből pedig vezetnek majd egy külön Guild-es Ladder-t.
        Szerintem ilyen lesz a GvG.
        A build-ed meg amíg el nem kezdődött a meccs meg tudod változtatni..

      • Sárki
        2015. február 14. - 11:33

        De jó lesz a 20 perces queue, aztán az úgynevezett “[GvG]” egyik trollja rányom skyhammerre és persze azt kapja a banda, majd jöhet a ragequit és az újabb 20 perces queue. Igazán zseniális. Az meg a másik, hogy 3 mapra lehet szavazni, korántsem biztos, hogy a 3 map közül akár egy is stronghold lesz. A builded meg nem variálhatod. módosíthatod a skilleket és a traiteket, de sigil, rune, amulet módosítási lehetőség tudtommal nincs, vagy csak én vagyok iszonyat béna :D Amúgy az aztán tényleg megérne egy misét, hogy közös queue van, de azért a klánoknak mégis félig külön? Vagy lesz hotjoin, unranked, ranked, gvg queue? vagy nem lesz külön klán queue és akkor az egész gvg egy már meglévő “feature” (eddig is lehetett full guild partyd) hypeolása?
        Egyébként nem véletlen, hogy redditten minden második post erről az ordenáré baromságról szól és a fórumon is megy a QQ miatta. persze 2 mapra (emiatt egyébként szintén illő lenne fanyalogni, 2 pvp map az #esportra?) elég gázos lenne azt a pörgetős sz@rt megcsinálni ezt nem tagadom :D De talán mégis jobb lenne kivételesen hallgatni a játékosokra és nem elb@szni azt a kieget, mely másfél évvel ezelőtt is megkésett lett volna már.

      • Shantey
        2015. február 14. - 12:46

        “emiatt egyébként szintén illő lenne fanyalogni, 2 pvp map az #esportra?”

        CS, LoL és Dota szeretne valamit mondani neked. :) Nem értem mi a bánatos francért pattog ezen mindenki. Egy map bőven elég. Az emberek csak unják magát a conquest formátumot azon meg 50 map se segítene.
        Ez is olyan lesz, mint jelenleg a Courtyard. Ésszel kell játszani, ha már nem váltasz buildet. ;)

      • Sárki
        2015. február 14. - 13:18

        Nem érdekel sem a CS, sem a lol, sem a Dota, mivel ez gw2. egyetlen jogos összevetésünk az elődjével szemben lehet. GW1-et nem nevezték esportnak, mégis volt vagy 6 féle pvp játékmódja mire kijött az nf (az alapjáték megjelenése után 1,5 évvel, nem 2,5-3 évvel, mint gw2 esetében), ami hozott még egy új játékmódot, 4 új mappal és RA-TA is kapott pár új mapot. Amikor gw2be belekezdtek arra hivatkoztak, hogy gw1et nehéz programozni és ezért új tartalmat hozzáadni, míg gw2-t jobbra programozzák ilyen szempontból. mégis, 2,5 évvel a játék megjelenése után van egy azaz 1 tisztán pvp játékmódunk 7 mappal (egyet kiszedtek, nyugodtan visszatehetnék) és majd a kieggel kapunk egy új játékmódot 2 mappal, mindezt a könnyebb programozhatóság és az #esport nevében? Azért ennél egy picivel többet is elvárhat az a pvp-s közösség, mely az elmúlt másfél évben szinte semmilyen komoly frissítést nem kapott és mely az első fizetős kieggel már megint csak a torta egy kis szeletét kapja.
        És akkor az az új játékmód bele lesz téve abba az abberált rendszerbe, melynél 3 random map közül szavazhatunk. 7 conquer map van, kapunk hozzá 2 strongholdot.
        Az esély arra, hogy egyáltalán stronghold mapot is besorsoljon a 3 választható map közé, 18%. Ez azért így édeskevés (pláne, hogy a trollok szintén rontják az esélyeket). kevés amit kapnak a pvp-sek (a specializációk ellenére is) és kevés a hozzáférhetőség lehetősége is, ráadásul nagyon zavaros az az elképzelés is, hogy közös queueben konkrétan milyen módon lesz befolyásoló tényező a full guildes team és ha lesz rá külön queue, akkor miért ne lehetne magára strongholdra is egy. És az sem tiszta, hogy ez a guild leaderboard most akkor csak strongholdra vonatkozik e, vagy tdm és conquer is benne lesz e, egyáltalán meg lesznek e különböztetve valamilyen módon a különböző játékmódokban elért sikerek.
        Mind1, jelenleg nagyon sok az aggály és a kérdés. ha végre lesz béta vagy aminek nevezik, többet fogunk tudni. mindenesetre az ördög a részletekben rejlik és úgy tűnik, anetnél ezt a játékfejlesztői alapigazságot ezúttal elfelejtették, de legalábbis ki nem fejtették, hogy miért is ne aggódjunk.

      • Shantey
        2015. február 14. - 13:41

        Pedig érdekelhetne, mivel azok több milliós játékossal bíró e-sport játékok, míg a GW2 vagy elődje köszönő viszonyban sincs vele. Tessék elfogadni, hogy GW2 kapcsán ez csak egy marketingduma. Vicces, aki képes ezt 3 év után is komolyan venni … :)
        /thread

      • Kozzy
        2015. február 14. - 13:49

        Amúgy mindent módosíthatsz a build-ben mielőtt ténylegesen elkezdődik a játék…még az amulet, rune, sigil is módosítható, sőt a fegyver is..

      • erasmus
        2015. február 14. - 13:53

        Ja csak a francnak sincs kedve állandóan mindent átállítani minden meccs előtt…..

      • Sárki
        2015. február 14. - 14:02

        ha bekerülsz a mapra, amikor másfél percig vered a .od, mert vki nem ready, ott hol tudsz amuletet meg runet változtatni? :Oo
        Shantey: tisztában vagyok vele, vagdalkozni viszont jó :D amúgy meg attól függetlenül, hogy gw2 nem esport, még lehetne jó pvpje, de erre láthatóan nincs fejlesztői igény sajnos.

      • Kozzy
        2015. február 14. - 14:18

        Ugyan még nem említették de továbbra se lehetetlen hogy lesz bent build template és akkor csak pár kattintás..de az is lehet hogy csak kamu videó volt..majd kiderül.

      • Sárki
        2015. február 14. - 14:28

        Persze, igazából a felmerülő kérdések jó részét kis befektetéssel is meg lehet oldani. Amúgy a specializációk miatt is meg amúgy is időszerű lenne a build templatek bevezetése.

      • Rertez
        2015. február 14. - 17:39

        Sárki, nem csak akkor lehet build-et variálni, amikor látszik a build UI. Ha rejtve van, de lehet variálni, csak felviszed a pointert a képernyő tetejére, és megjelenik a build editor link. Ha úgy van beállítva a szerver, akkor bármikor lehet build-et váltani.

        Egyébként meg lesznek szabad CA Stronghold szerverek, amiken lehet kizárólag ezzel a móddal játszani, progression is van, viszont nincs mmr. Egy coppert sem kell fizetni értük, ha nem akarsz sajátot.

        A közös queue valóban nem jó, de nincs még akkora közösség, akiket szét lehet választani akár ligákra, vagy külön queue-ra. 15-30 perces queue meg senkinek sem lenne jó. Ha meglesz az érdeklődés, akkor lehet vele kezdeni valamit. Tyúk vagy a tojás kérdése, persze…

      • Sárki
        2015. február 14. - 19:21

        Nem koptatom a kezem. menj fel az official fórumra és ezt magyarázd meg a kétkedőknek. De nehezen tudom elképzelni, hogy egy dota-szerű, gvg-t már a játék megjelenése óta hőn áhító, új tartalomra vágyó pvp community ne kezdene el azonnal strongholdozni, amikor az elérhetővé válik.

      • 2015. február 14. - 20:13

        Nem kell koptatni, elhiszem. Mindenki elkezd stronghold-ot játszani. Nem a pvp community, hanem mindenki. Ha maradnak is, akkor lehet külön queue, meg egyebek. Szándékosan nem foglalkoznak még ezzel a problémával, mert előre semmit sem lehet tudni. Ha meg olyan nagy az egyetértés a játékosok közt, és tényleg jó az új mód, akkor mindenki nyom egy vote-ot, és akkor 100% a map esélye. Ha sokaknak ez tetszik, akkor lehet változtatni később. Esetleg unranked queue helyére rakhatnának átmenetileg unranked strongholdot. Az valószínűleg egyszerű, olcsó és használható megoldás lenne, és lehetne a tapasztalatok alapján hangolni az új játékmódot.

      • Sárki
        2015. február 14. - 21:14

        hogy a f@szomban lehetne már 100% a map esélye, amikor 3 map közül választhatsz, miközben 9 map van? Legjobb esetben is csak 18%, aztán pedig ha mindenki arra szavaz, akkor 100%. de ha csak egy másra szavaz, már akkor csökken 10%-kal az a 18% esély is (tehát 1,8%-kal), hiszen a legtöbb szavazat még semmit sem jelent. És azért azt remélem te sem gondolod komolyan, hogy mindenki csakis az új játékmóddal akar játszani és senki sem a régivel. Vagy hogy nem lesz vmi troll aki azt hiszi, hogy vicces. és mi van a full guildes teamekkel, akik bevallottan strongholdozni akarnak? 5 meccsenként egy talán becsusszan?
        Nem, szvsz ez a rendszer a lehető legjobban megosztja a játékosokat, az új érdeklődőket taszítani fogja és azért az a toxikus légkör sem fog jót tenni a communitynek, amikor mindenki mindenkit elküld a pokolba, mert pistike conquert szereti petike meg strongholdot.
        Mintha gw1ben HA, gvg, fa meg jq egy queuen lett volna (mind a 4 totál különböző stílust igényel).
        egyébként meg látván az #esport részleg eddigi, igen csak visszafogott tempóját, ugye te sem gondolod komolyan, hogy 3-4 hét tesztüzem után a megfelelő irányba változtatnak? HoT egyértelműen pves kieg lesz, arra koncentrálnak, jó ha fél évvel a megjelenés után változtatnak a queues butaságon, már ha egyáltalán változtatnak.

      • 2015. február 14. - 22:29

        A map rotationt valóban meg kell változtatni, ha tényleg rendesen akarják tesztelni Strongholdot. Amikor egy új map bekerül, az nagyon sokáig unranked. Egyetlen új map sem volt eddig, ami azonnal ranked lett. Valószínűleg tudják már a tervezett kiadási dátumot, és addig a queue-n nem tudnak változtatni határidőre, tehát egyelőre marad a ranked és unranked a beállított map rotával. Szerintem a 7+1 map közül át fogják variálni a rotát unranked queue-ban. Ha van eszük, csak ezt a map-et rakják a pool-ba, de max. hármat, hogy ez mindig legyen ott.

        Senkinek sem jó, ha a mostani queue-ba kerül az új mód. Nekem sem tetszik, de ezen most nem tudnak változtatni. Megjelenésig biztosan nem.

        Valószínűleg custom Stronghold szervereken fogom én is ezt játszani, amíg nem lesz jobb megoldás. Ha meg egy guild felhúz saját CA-t, mert nekik az a jobb, akkor még le is korlátozhatják, hogy milyen guild-ek tagjai játszhatnak ott, viszont a 20 játékos limit elég gáz, mert emiatt állandóan egyeztetni kell, hogy kik szabadítsanak fel slotokat.

      • Sárki
        2015. február 14. - 22:37

        7+2 map, elvileg lesz egy kalózos is :P

      • 2015. február 15. - 06:55

        Nagyon jó dolgokat irogattok szvsz, viszont hol van itt tényleges skillről szó amikor kb megint kő-papír-olló buildek vannak?
        Persze nem kő keményen, de kb.
        Ekkor az eSport számomra nem is létezik, csak “luck”.

      • 2015. február 16. - 07:43

        Celestial… celestial mindenütt!

      • Shantey
        2015. február 16. - 15:04

        Hja, vagy zerker medi guard, mert arra senki sem számít. Nyehehe.

  6. 2015. február 15. - 07:41

    Az egész kiegészítőben a strongholdot várom legjobban és nem csak én vagyok így ezzel.
    Nem értem miért fájt volna az nekik, ha beraknak egy unranked, meg egy ranked Stronghold que-t, akár egy “Béta” jelzővel ellátva, ahogy annak idején az LFG-vel tették.
    Nyilván nem tuják megoldani… :D Nyilván nem játszanák elegen… :DD
    Vagy a fostos conquestjüket féltik, hogy kiürüllik’ vagy nemtudom?
    Na mindegy marad a custom, aztán majd meglátjuk.

    Amúgy ezek a herok elég brutálisak. Egy protectionnal megfejelve 83% damage reduction, szinte már sebezhetetlenség. :D Érdemes lesz lefókuszálni őket mielőtt jön a baj! :P

    • Sárki
      2015. február 15. - 08:56

      ezek a QQ-k most éppen azért mennek mindenki részéről, mert kellemesen messze van a megjelenés és a fejlesztők a módosítanak, ha a visszajelzések úgy kívánják.
      pl. offi fórumon itt a szavazás a témakörben (játékos csinálta de akkor is jó), 1000+ szavazat már lényegében reprezentatív :P remélhwetőleg a fejlesztők tényleg megértik az érveket és módosítanak ezen a rendszeren.
      http://strawpoll.me/3632530/

      • Shantey
        2015. február 15. - 10:06

        Az ilyen szavazásokkal az a baj, hogy a sok troll akkor is beleugat, ha semmi köze nincs hozzá, mint ahogy a raid-ek kapcsán is történt. Azért mert a Vér Pisti sosem játszott dungeon-ben, nem is érdekli és nem is fogja tolni ezt a tartalmat és egyáltalán nem is érinti sehogy, semmi joga nincs beleszólni. Szerintem.

      • Sárki
        2015. február 15. - 12:03

        jah, ezerből belepofázik mondjuk 20, vagy még annyi se, mert hogy a pvp-s fórum egyik topicjának sokadik postjáról van szó, és abban a topicban nem ment a trollkodás. De amúgy teljesen reális ez a 90-10%, fórumokon, redditten is nagyjából ilyen a hszek aránya.

      • 2015. február 15. - 19:47

        Az hogy messze (?) van a megjelenés, az annyit jelent, hogy egy ilyen szavazással legfeljebb két dolgot lehet elérni:
        1. Mégis elárulja Grouch, hogy eredetileg is ez a terv, de megjelenésig ez van, és a queue legkorábban pár hónappal indulás után változhat, amennyiben minden a tervek szerint történik és sikeres lesz az új mód.
        2. Nem mondanak semmit az elkövetkezendő egy év terveiből. Nyilván az egész évet előre megtervezték, és szigorúan ragaszkodnak hozzá.

        Annyit lehet csak megtudni vele, hogy mi a terv, de változtatni nem lehet. Ha 6-8 hónapon belül indulni akarnak, az egyáltalán nincs messze, ha fejlesztésről és egy ekkora cégről van szó. Mindent gondosan megterveztek, de csak mindig a következő lépésről beszélnek. Az is csoda, hogy egyáltalán bemutattak valamit.

        Strongholdról már legalább 1-1,5 éve keringnek pletykák, hogy tesztelnek egy új játékmódot, amit erőteljesen a MOBA játékok ihlettek. Több mint egy éve hallottam arról, hogy szinte teljesen kész van ez a játékmód, és azóta egy év telt el, mire bejelentették.

        Az ilyen, játékosok által kezdeményezett akciókat szerintem felesleges hétvégére tenni, mert ilyenkor nem dolgoznak azok, akikhez ez szólna, és ha csak pár hozzászóló is tönkreteheti a thread-et hétfő délutánig azzal, hogy elfajulnak az indulatok, még a hétfői kezdés előtt kivághatja a kukába az egészet egy szemfüles moderátor, akinek ugye köze sincs a játékhoz, és akkor nulla az elért eredmény, mert nem jut el senkihez az ügy.

        Ha hétfőn indult volna, akkor akár a fejlesztők is kaphattak volna engedélyt, hogy válaszolhassanak valamit érdemben.

      • Sárki
        2015. február 16. - 06:48

        nem arra kell figyelni amit mondanak, hanem amit tesznek :D

      • 2015. február 16. - 07:47

        Keleti bölcsesség ftw! Kungfupandamiaszösz! :D

      • Sárki
        2015. február 16. - 18:25

        nem, ez Orbán Viktor volt xD

  7. Bikuci
    2015. február 15. - 15:05

    Nekem is van (meg lesz) arénám, úgyhogy igény szerint majd nálam is lehet beállítást kérni.

  1. 2015. május 29. - 20:50

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: