Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet > Utazz Heart of Maguuma-ba a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban!

Utazz Heart of Maguuma-ba a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban!

hot_header

Miközben a Heart of Thorns új szintre emeli a Guild Wars 2-t, a nyílt világ is vele együtt lép új szintre. A Heart of Maguuma-ban, ahol a kiegészítő nyílt világi tartalma és története helyet kap, a Guild Wars 2 alapelveire építünk: a dinamikus eseményrendszerünk erejére, a hitre, hogy másokkal játszani sokkal jobb élmény, a környezet történetekre gyakorolt hatására és a felfedezés örömére. Ezeket az alapelveket a következő szintre emeljük a Heart of Maguuma-ban.

Céllal rendelkező térképek

Az Élő Világ  több módon is megalkotta az alapokat a Guild Wars 2: Heart of Thorns számára. A történet, ami az első és második szezonban lejátszódott felvezette Mordremoth ébredését és a kiegészítő történetét. Azok a térképek, amiket a szezonok alatt beraktunk és a történetek, amiket azokon elmeséltünk szintén elvezettek minket oda, ahol most a Heart of Maguuma-nál tartunk és ahhoz az élményhez, amit a dzsungel mélye fog nyújtani.

Az ősi karka lávával borított maradványai valóban megmutatják, hogy milyen skálán is mozog a Guild Wars 2. A Lost Shores esemény egy epikus szelete volt a Guild Wars 2 történelmének, egy hatalmas invázió, ahol a játékosok és a fejlesztők együtt alkottak meg egy új játékteret. Kicsit azért bánjuk, hogy nem tudjuk újra megostromolni azokat a partokat.

Dry Top-on örökké a levegőben lóg a homokvihar fenyegetése, mely jól jelképezi a Guild Wars 2 dinamikus, változó természetét – nem csupán a pusztítás, de az előrehaladás terén is. A homokvihar alatt az egész térkép egy másodlagos fázisba lép. Ez a fázis olyan hatással van a térképre, mely kiemeli azt a többi térkép közül.

Maguuma mély dzsungeleiben sokkal nagyobb méretben fogtok hasonló történetekkel találkozni, amik másodlagos fázisokban következnek be. Például, az első térkép amire a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban beléptek, néhány, a Pact flotta katasztrofális expedícióját túlélt személy történetét meséli el. Minden nappal folyamán az ostromlott Pact tagjai próbálnak véd-műveket felépíteni és a pozíciójukat megerősíteni, hogy így legyen esélyük túlélni az éjszakát – ami ennek a térképnek a halálos, másodlagos fázisa, amikor a Mordrem hatalmas számokban bújik elő.

A Heart of Maguuma-ban még nagyobb fenyegetések és még epikusabb harcok várnak rád. Olyan térképeket találsz itt, melyeknek nagyobb az újrajátszhatósági értékük és mélyebb tartalommal rendelkeznek, mint bármi amit eddig a Guild Wars 2-be raktunk, ezek a térképek egyedi élményt és több rétegnyi játék lehetőséget nyújtanak. Ahelyett, hogy követnénk a tradicionális gyors terület bővítést a kiegészítővel, amit aztán korlátozott tartalommal töltenénk meg, a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban arra összpontosítunk, hogy a kiegészítő kevesebb területbővítést hozzon és helyette a játéktér tartalmának elmélyítése legyen központban. Minden térképen gazdag tartalom és 3D játéktér lesz található, valamint hatalmas lesz az újrajátszhatósági értékük is, így biztosítva a játékosaink számára több játék értéket anélkül, hogy kiüresedett térképeket hagynánk magunk mögött, melyek tartalmát már ritkán játsszák.

Előőrsök  (outposts)

Az újrajátszási érték erősítésének egyik módja az új előőrs rendszerünk, ami változtat a világban zajló események struktúráján. A Guild Wars 2-ben majdnem minden esemény legalább egy kis részben valami helyi karakterhez vagy történethez kapcsolódik. Ahogy teljesítesz egy dinamikus eseményt, szembe találod magad egy másikkal, amely folytatja a helyszín történetét. Látod, ahogy visszaverik az ellenfelet, a legyőzöttek erősebb bajnokokat idéznek meg, hogy kihívás elé állítsanak, valamint a megmentett szövetségesek támadásba lendülnek. Rengeteg az interakciós lehetőség a különböző skálákon. Ugyanakkor, ha nem tudod mit keress, akkor könnyedén kimaradhatsz ezekből a történetekből az egyes térképeken.

Amikor először lépsz be a dzsungelbe, akkor látni fogod, hogy az események egy adott helyen történő dologhoz kapcsolódnak. Ezek a helyek a mi új tartalom előőrseink, amiket arra használunk, hogy az egyes eseményeket egy nagyobb, átfogó élménnyé gyúrjuk.

Az előőrsök tartalom struktúrák, melyek elmagyarázzák és kontextusba helyezik a helyhez kötött dinamikus események csoportjait. Ha már jártál Silverwastes-en, akkor láthattad ennek a koncepciónak az előfutárát az egyes tornyoknál. Silverwastes-en minden torony segít a Pact-nek a támadásra való felkészülésben, a tornyoknál elért sikerek és bukások pedig befolyásolják, hogy milyen események zajlanak le körülötted. A Heart of Maguuma-ban hasonló élményekben lehet majd részed az előőrsöknél, melyek mindig rendkívül fontosak lesznek az egyes térképek másodlagos fázisaira való felkészüléshez. Sőt, egyeseknek fontos szerep juthat a másodlagos fázis ideje alatt is.

Biome---Roots

Ha rátalálsz egy ilyen előőrsre, akkor egy történetet fogsz ott találni, mely az ottani NPC-kkel és a környező eseményekkel kapcsolatos. Ahogy teljesíted az előőrs eseményeit, az NPC-k védelmet tudnak építeni, új szolgáltatásokat tudnak nyújtani, segíthetnek a kalandjaidban, tehát csatlakozhatnak a Mordremoth elleni harchoz.

Az egyik első csoport, akikkel a Guild Wars 2: Heart of Thorns-ban találkozni fogsz, a Pact flotta túlélői lesznek. Lesújtva Mordremoth elsöprő erejétől és félve a sylvariktól, akik válaszoltak hívására, kevés az esély arra, hogy egyedül túl tudnak élni a kíméletlen dzsungelben. A káosz közepette, egy Laranthir nevű Pact tiszt gyűjti össze a Pale Reavers – elit sylvari katonák – maradékát és küzd azért, hogy állást tudjon fenntartani a dzsungelben és legyűrje a többi túlélő vele és más sylvarikkal szembeni gyanakvását.

Az első lépések során elengedő helyet kell megtisztítani, hogy a Pact erők lélegzethez jussanak és megszervezzék a túlélőket. Ezután gyorsan kell munkálkodni, hogy területet foglalj el és védelmet alakíts ki, ősi romokba behatolva, visszaszorítva az ellenséges hordákat. A magasabban fekvő területek biztosítása kulcsfontosságú, mivel így a Pale Reavers támogatást tud nyújtani a térkép másodlagos fázisában – napnyugtakor. Amikor a nap eltűnik a horizont alatt, megkezdődik Mordremoth ellentámadása és légiói szétterjednek a térképen. Egységei közül a Mordrem wywern-ek a legveszélyesebbek, melyek a levegőt uralják és pusztítják a bukott flotta maradékát. Napközben minden centiméterért meg kell küzdened ennél az előőrsnél, mert minél tovább nyomulsz előre Laranthirral és a Pale Reavers-el, annál nagyobb rá az esély, hogy meg kell küzdened az egyik ilyen borzasztó bestiával.

Ahogy egy előőrs növekszik, úgy változnak és gyarapodnak az események. Az előőrs több erőszintet is elérhet, ezzel új jutalmakat, felfedezési- és játéklehetőségeket feloldva.

Kalandok (adventures)

Természetüknél fogva, a dinamikus események nem mindig elérhetők és időnként várni kell, hogy újra elinduljanak. A Guild Wars 2-ben rengeteg tartalmi lehetőség és kihívás van az eseményeken túl, de legtöbbjük jól el van rejtve. Azok, amik nincsenek jól elrejtve, karakterenként általában csak egyszer érhetők el.

A kalandok képezik a nyílt világban rendelkezésre álló ismételhető tartalmi kihívások következő szintjét. Bár a nyílt világban az események maradnak a központi élményelemek, az előőrsökön való előrehaladás során a játékosok kalandokat is feloldanak.

Biome---Floor

Szinte minden tevékenység, minigame vagy kihívás amit el tudsz képzelni a Guild Wars 2-ben, lehet kaland. A lényegi különbség az, hogy a kalandoknak külön UI-juk lesz, hasonlóan az eseményekhez, és kínálnak bizonyos fokú aktív kihívást. Például, egy jumping puzzle egyszerű teljesítése helyett a kaland megkívánhatja majd tőled, hogy azt a puzzle-t egy adott időn belül teljesítsd. Azonban az eseményektől eltérően, az egyéni teljesítmény itt mérésre és követésre kerül. Ez egy olyan kihívás, amit le kell gyűrnöd. A kalandok során nyújtott teljesítményed pontozásra kerül és láthatod majd a barátaid és guild társaid pontjait is, hogy azokat is megpróbálhasd megdönteni. Mivel a kalandok a nyílt világban zajlanak, más játékosokat is látni fogsz, akik ugyanannak a kihívásnak a teljesítésén dolgoznak, így sok esetben együtt is tudtok dolgozni. A kalandok egyfajta újragondolásai annak az állandó tartalomnak ami már a játék indulásakor is létezett, aminek a segítségével kihívást tudsz magad elé állítani, így élvezve az előrehaladást. Ennek eredményeképp, kalandként találkozni fogsz olyan tevékenységekkel, amikről már a Guild Wars 2 megjelenése előtt is halhattál.

Egy kalandban nem annak kell lennie a kihívásnak, hogy megtaláljuk, hanem, hogy végigjátsszuk, így a kalandok látszódnak a világtérképen. Azt is meg tudod majd állapítani, hogy megszerezted-e már az adott kaland jutalmát. Sok kaland úgy oldódik fel, hogy segítünk egy előőrsnek. Ha olyan kalandot találsz, ami még nem elérhető, akkor kapsz majd magyarázatot arról, hogy hogyan férj hozzá.

Kihívást jelentő tartalom

A Guild Wars 2: Heart of Thorns-szal az az egyik célunk, hogy valóban kihívást jelentő tartalmat adjunk a játékosoknak. A dzsungelben teljesen új fajokkal, lényekkel és boss-okkal fogsz találkozni, melyek sokkal fejlettebbek, mint azok az összecsapások, amiket korábban bemutattunk. Ezeknek a harcoknak a megnyeréséhez nagyobb tudás és taktika szükséges, akár egyedül verekszed át magad a dzsungelen, akár csapatban teszed azt. Ezeket az új kihívásokat nem csak a dzsungelben található előőrsöknél és kalandoknál vezetjük be, de más típusú tartalmakba is beleszőjük őket. Ahogy közelebb kerülünk a kiegészítő megjelenéséhez visszatérünk még arra, hogy milyen új típusú kihívást jelentő csapatos összecsapásokat vezetünk be a Guild Wars 2-be és elmagyarázzuk azt is, hogy ezek az új típusú kihívások hogyan működnek a Guild Wars 2 keretein belül.

A kalandok és az előőrsök jelentik a felfedezés és konfrontáció alapját a Guild Wars 2: Heart of Thorns nyílt világában. Nézz vissza holnap, hogy megtudd, hogyan kötődnek ezek az újragondolt progression rendszerhez, a Mastery-rendszerhez.

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
  1. Mc Wolfy
    2015. február 4. - 20:07

    southsun egy nagyszerű kezdet volt. hooogyne :D

  2. Healer
    2015. február 5. - 08:17

    Egy sikertörténet :D

    Nembaj, a bekkem megvan, kikockáztam :D

  3. eszem
    2015. február 5. - 19:36

    Ez mind szép és jó, hogy az új területek “aktívak” lesznek. De mi lesz a régiekkel? Maradnak ilyenek? Pl vicc, hogy Orr-on elvileg folyamatosan harcolunk Zaithan ellen de nem történik semmi mikor elvileg “háború” van…

    • gwfan21
      2015. február 5. - 20:20

      Zhaitant rég megöltük + állandóan történik valami. Event láncok a harcról szólnak. Inkább az a vicc, hogy Orr nem változik semmit.

    • 2015. február 6. - 07:43

      Régi területek: Farm Farm Farm.
      “No-Grind Philosophy”

  1. 2015. február 7. - 14:39

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: