Advertisements
Kezdőlap > Kasztok > Betekintés a közelgő egyensúlyi változásokba

Betekintés a közelgő egyensúlyi változásokba

leaderboard_header

Január 27-én kapunk egy frissítést, melyben valamelyest módosítanak a jelenlegi egyensúlyi helyzeten, bár átfutva rajta eget rengető változást nem láttam. A fordítás elkészült, alább olvashatjátok.

Általános változások

Might

A Might egy különösen erős boon, jelenleg 875 power-t és condition damage-t ad, ha maximális szinten van. Ezzel a might az egyik legnagyobb sebzés erősítő, mely a játékosok rendelkezésére áll. Ezzel a frissítéssel kicsit visszaveszünk a might által nyújtott összelőnyből, valamint pár olyan tárgyat is górcső alá veszünk, melyek a might-ot erősítik.

  • Might: A boon által nyújtott power-t és condition damage-t 35-ről 30-ra csökkentettük, stack-enként.

Confusion

A might-ot érintő változás mellett a confusion condtion-re is vetünk egy pillantás, PvE-ben. Azok a lények, melyeken confusion van, általában nem ütnek olyan gyakran és amikor találnak is, a condition hatása hagy némi kívánni valót maga után. Éppen ezért, kizárólag PvE-ben, növeljük a confusion sebzését.

  • Confusion: PvE-ben 33%-kal növeltük a confusion condition damage hatását. Ez a változtatás nincs hatással a PvP-re és WvW-re.

Tárgyak

Néhány tárgy hatását csökkentettük, mivel ezekben megvolt a lehetőség, hogy túlságosan is jól betöltsék a nekik szánt szerepet.

  • Superior Sigil of Battle: A tárgy által adott might-ot 3 stack-ről 2-re csökkentettük. Az időtartam maradt 20 másodperc.
  • Major Sigil of Battle: A tárgy által adott might-ot 2 stack-ről 1-re csökkentettük. Az időtartam maradt 20 másodperc.
  • Rune of the Nightmare: A rúna hatodik darabja által biztosított fear időtartamát 2 másodpercről 1-re csökkentettük. A visszatöltési idejét 90 másodpercről 60-ra csökkentettük.

sPvP

A következő tárgyak használhatók lesznek sPvP-ben:

  • Rune of Scavenging:
    • (1) +25 Condition Damage
    • (2) 25% esély, hogy miután eltaláltak, a következő támadásod életet szív el.(Cooldown: 25 másodperc)
    • (3) +50 Condition Damage
    • (4) Gyógyító képesség használata után a következő támadásod életet szív el. (Cooldown: 10 másodperc)
    • (5) +100 Condition Damage
    • (6) A vitality 7%-a condition damage-é alakul
  • Superior Sigil of Torment:
    • Kritikus sebzés esetén 50% az esély arra, hogy AoE torment-et okozz (5 másodpercre, 180-as sugárban. (Cooldown: 5 másodperc)
  • Sentinel Amulet:
    • +650 power, +650 toughness, +932 vitality

Kaszt változások

A might körüli változás miatt a kaszt-specifikus frissítések ezúttal bizonyos képességek általános használhatóságára összpontosulnak valamint, hogy csökkentsük a nem-használt képességek listáját. Lentebb olyan változtatásokat olvashattok, melyek megbízhatóbbá és hatékonyabbá teszik a képességeket és némely esetben segítenek abban, hogy újra használatba kerüljenek PvE-n, WvW-n és PvP-n.

Elementalist

  • Drake’s Breath: A képesség által felrakott burning pulzálásonkénti időtartamát 3 másodpercről 2-re csökkentettük.
    • Fejlesztői megjegyzés: Az ebből a képességből származó burning idő rendkívül hosszú burning-et eredményezett csupán egyetlen képesség használatával. Ez a változtatás továbbra is engedi a hosszú burning időt, de ahhoz most már fent is kell tartani.
  • Lightning Whip: Az a pont, ahol a képesség első és második támadása bekövetkezik tovább lett tolva a casting időben. Az aftercast idejét 2 másodperccel csökkentettük. Mivel a gyakoribb támadás lehetősége megnőtt, a képesség sebzését 10%-kal csökkentettük. Ha a Lightning Whip-et és a Signet of Restoration-t együtt használjuk, gyógyulás csak akkor következik be, ha a képesség második támadása is bekövetkezik.
    • Fejl. megjegyzés: Kicsit ki tudtuk pucolni a Lightning Whip-et, így megakadályozva, hogy exploit-olják, miközben jutalmazzuk az elementalistokat a képesség befejezésével.
  • Comet: A képesség hatósugarát 120-ról 180-ra növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Most már sokkal könnyebb mozgó célpontot eltalálni vele.
  • Shatterstone: A képesség cast idejét 22%-kal csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Az az idő, ami a kő széttöréséhez kell ugyanannyi maradt, de most már kicsit korábban aktiválhatod a képességet.
  • Dust Devil: A képesség lövedékének sebességét 66%-kal növeltük.
    • Fejl megjegyzés: Ez egy egyszerű használhatósági változtatás, hogy a képesség megbízhatóbban találja el a célpontot.

Engineer

  • Shrapnel Grenade: A képesség által felrakott bleed időtartamát 12 másodpercről 10-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez egy kis csökkentés a bleed időtartamon, mivel a jelenleg kicsit magas a képesség által felrakott bleeding időtartama.
  • Throw Mine: A képesség közelségi aktivációjának távolságát 60-ról 120-ra növeltük. Továbbá, a robbanás hatósugarát 180-ról 240-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Kicsit jobban szeretnénk meghatározni az eldobott aknát, hogy biztosítsuk, észrevehetőbb becsapódása van, mint az engineer többi aknájának.
  • Launch Personal Battering Ram: Ez a képesség már 1 másodperc daze-t okoz.
    • Fejl. megjegyzés: A personal battering ram egy kütyü, ami az ellenfél megszakításáról szól. A toolbelt képesség ezen változása segít abban, hogy még jobban betöltse ezt a szerepet.

Guardian

  • Litany of Wrath: 20%-ról 25-re növeltük a visszakerülő életerő százalékának nagyságát. Az aftercast-ot 0.5 másodperccel csökkentettük.
    • Fejl megjegyzés: Amellett, hogy kicsit több gyógyulást lehet nyerni a képességgel, a guardianok most már kicsit korábban használhatnak képességeket, miután ezt cast-olták.
  • Shield of Judgment: A képesség cooldown-ját 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
    • Fejl megjegyzés: Ez a változtatás egy általános használhatósági fejlesztés a pajzson.
  • Shield of Absorption: A képesség cooldown-ját 40 másodpercről 30-ra csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ugyanaz, mint fent.
  • Zealot’s Fire: A megnövelt cooldown összetevőt kivettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a büntetés feleslegesnek érződött és nem volt szórakoztató.

Mesmer

  • Deception: Ennek a downed képességnek a használatához többé nincs szükség célpontra.
    • Fejl. megjegyzés: Ennek a segítségével a mesmerek jobban tudják használni a túlélő képességüket, ha ellenfelük stealth-ben van.
  • Phantasmal Mage: A képesség által idézett illusionary mage most már 4 stack confusion-t rak fel a támadásával, 3 helyett. A confusion időtartamát 3 másodpercről 4-re növeltük. A mage tüzelési sebességét 1 másodperccel csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a változtatás növelni fogja a mage által kifejtett nyomást.
  • Confusing Images: A képességből származó confusion időtartamát 5 másodpercről 7-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a képesség a confusion-ről szól ezért úgy gondoltuk, ha sikerül betalálnod vele, akkor az ellenfeleknek érezniük kell a kínt.
  • Time Warp: A képesség cooldown-ját 210 másodpercről 180-ra csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a egy általános használhatósági fejlesztés, hogy a mesmerek jobban tudják támogatni szövetségeseiket.
  • Illusion of Life: A képesség cooldown-ját 130 másodpercről 120-ra csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: További fejlesztések támogatás terén.
  • Phantasmal Defender: A képesség cooldown-ját 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a csökkentés egy kicsit növelni fogja a túlélőképességet, mivel a defender gyakrabban lehet aktív.

Necromancer

  • Locust Swarm: A képesség cast idejét 1 másodpercről 0.5-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a változtatás egy kicsivel nagyobb mobilitást biztosít a necromancereknek.
  • Corrosive Poison Cloud: A képesség cast idejét 1 másodpercről 0.5-re csökkentettük. A cooldown-t 40 másodpercről 30-ra csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Mivel a képességnek van egy finom effektje, szerettük volna, ha gyorsan el lehet cast-olni. Szerettük volna azt is, hogy gyakrabban lehessen használni, így biztosítva fenntarthatóbb (bár kevesebbet sebző) területi visszatartást a necromancerek számára.
  • Signet of the Locust: A képesség cooldown-ját 60 másodpercről 40-re csökkentettük. Az alap gyógyítást 4%-kal növeltük, ezzel javítva egy hibát, ami miatt a Bloodthirst trait 25% bónusz gyógyítást adott, 20% helyett. A healing power-ből származó bónuszt 108%-kal növeltük alapjáraton, 100%-kal pedig Booldthirst-tel trait-elve.
    • Fejl. megjegyzés: Szerettük volna a képesség aktív részének használatával járó büntetést csökkenteni, valamint növelni a jutalmat azért, ha van healing power.
  • Signet of Undeath: A képesség passzív life-force nyerését 1%-ról 2-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Bár ez továbbra is alacsony érték, keressük a módját annak, hogy több lehetőséget biztosítsunk a támogatásra azoknak a necromancereknek, akik ezt a trait-et használják.

Ranger

  • Throw Torch: A lövedék utazási sebességét 25%-kal növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Egy kis szeretet a fáklyának és általános használhatóság fejlesztés.
  • Bonfire: A képesség alap területi hatását 120-ról 180-ra növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Ahogy a Throw Torch-nál, úgy éreztük, hogy ennek a területi hatásnak kicsit nagyobbnak kellene lennie, hogy legyen hely arrébb gurulni, valamint több legyen a területi hátráltatás.
  • Hunter’s Call: A képesség cast idejét 1.5 másodpercről 1-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Keressük a módját, hogy kicsit több érzékenységet adjunk a ranger warhorn képességeinek.
  • Call of the Wild: A képesség cooldown-ját 35 másodpercről 30-ra csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: A képesség cooldown-jának csökkentésével kicsit gyakrabban támogathatjuk a szövetségeseket.
  • Heal as One: A képesség cast idejét 1.25 másodpercről 1-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez a változtatás kicsit közelebb viszi ezt a képességet a többi, hasonló lehetőségekkel rendelkező gyógyító képességhez.

Thief

  • Blinding Power: Ez a képesség többé nem szakítja meg a saját képességeidet.
    • Fejl. megjegyzés: Úgy érezzük, hogy a képesség megszakító természetének kivételével növelni tudjuk a képesség értékét, így biztosítva jobb lehetőségeket a sebzés és támogatás terén.
  • Dancing Dagger: A lövedék sebességét 33%-kal növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Ennek a képességnek a célja, hogy elkapd az ellenséget, ami elég nehéz, ha lassúak a tőrök..
  • Needle Trap: A képességből származó bleed időtartamot 3 másodpercről 10-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Mivel ez egy condition alapú csapda, úgy éreztük, hogy a sebzés része alul teljesített, így itt javítottunk.
  • Shadow Pursuit: A képesség által adott might időtartamát 5 másodpercről 10-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Ezt a csapdát elég nehéz használni és aktiváláskor meg lehet keveredni. Éppen ezért szerettük volna jobban jutalmazni a thiefeket, akik ezt használják.
  • Invigorating Precision: Kritikus találat esetén a trait által biztosított életerő nyerést a kiosztott sebzés 8%-ról 15-re növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Ennek a trait-nek már nagyon hiányzott, hogy értékelhető életerő mennyiséget adjon, így jelentős mértékben növeltük az életerő nyerés százalékát.

Warrior

  • Kill Shot: A képesség cast idejét 1.75 másodpercről 1.25-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ezzel a képességgel rendkívül nehéz volt eltalálni az ellenfeleket. Ezzel a változtatással az a célunk, hogy könnyebb legyen találatot szerezni, miközben a burst képességet jelző figyelmeztetések is a helyükön maradnak.
  • Brutal Shot: A képesség cast idejét 1 másodpercről 0.5-re csökkentettük.
    • Fejl. megjegyzés: Ez egy általános használhatósági fejlesztés, aminek segítségével gyorsabban lehet cast-olni a képességet, így a warriorok gyorsabban tudják használni a nagyobb értékű képességeket.
  • Arcing Slice: A képesség sebzését 10%-kal növeltük.
    • Fejl. megjegyzés: Most, hogy már játékban volt kicsit ez az új képesség, úgy éreztük, itt az ideje, hogy adjunk még egy kis sebzés potenciált ennek a burst képességnek.
  • Rush: Módosítottunk a képesség animációján és támadási hatósugarán, hogy következetesebben találjon be.
    • Fejl. megjegyzés: A képesség működése most már sokkal jobban hasonlít más ugró képességek működéséhez.

Eredeti: GuildWars2.com

Advertisements
Kategóriák:Kasztok
  1. 2015. január 17. - 20:30

    A Battle rúnámat lécci lécci Neeeeeeee :/

  2. 2015. január 20. - 08:47

    Sentinel amulet nagyon kell PvP-be…

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: