Reklámok
Kezdőlap > pax, Rendezvények: gamescom, stb... > PAX South – Bejelentés várható

PAX South – Bejelentés várható

PAX-South

Az ArenaNet részt vesz a 2015. január 23-25 között megrendezendő PAX South-on, tudtuk meg tegnap az esemény hivatalos oldaláról. Ami számunkra a legfontosabb, hogy szombaton (24-én) másfél órás előadást fog tartani Mike O’Brien (az ArenaNet egyik alapítója) és Colin Swung A Sword Johanson (a fejlesztés vezetője) az esemény főtermében, ottani idő szerint 10:30-as kezdettel. Az előadás címe Guild Wars 2: Beyond the Point of No Return.

A leírásban azt ígérik, hogy az esemény részeként exkluzív betekintést nyerhetünk abba, hogy mi fog történni ezután a Guild Wars 2-ben, valamint hallhatunk arról is, hogy megint valami újat dolgoztak ki arra, hogy hogyan növekedhet egy MMO univerzum. Az előadás idején már tudni fogjuk, hogy hogyan zárul a Living Story második évada, hiszen január 13-án érkezik az utolsó rész (legalábbis korábban 8 részesre ígérték az évadot), így 24-én valószínű megtudhatjuk, hogy mire számíthatunk ezután. A leírásból mindenesetre az tűnik ki, hogy a második évad után valamilyen újfajta módszerrel fogjuk kapni a tartalmat, ami nem kiegészítő lesz, hiszen az nem igazán lenne új módszer a bővítésre. Január 24-én minden kiderül (remélhetőleg).

Ha jók a számításaim, akkor a 7 órás időeltolódás miatt magyar idő szerint 17:30-tól 19:00-ig fog tartani az előadás. Egyelőre nem találtam arra vonatkozóan információt, hogy stream-en lehet e majd követni az előadást, ha érkezne ezzel kapcsolatban hír, mindenképpen frissítem a posztot. Addig is, Boldog Új Évet minden kedves olvasónknak!

Reklámok
  1. 2015. január 1. - 13:09

    No akkor, várom a(z);
    – Új skineket (nem outfit!),
    – Új területeket (Crystal Desert, Elona, Cantha…),
    – Meglévők összeolvasztását és értelmesebb kiépítésüket,
    – Területfoglalós és fenttartós világot,
    – Crafting újragondolást egyedi keverésekért,
    – Home Instance építéseket és fejlesztéseket,
    – Több Customisation & karakter beállítás,
    – Olyan Living Story, ami folyamatos és részben politikai,
    – Mountok egy igazán nagy világhoz,
    – Grafikai tuningot és állíthatóságot,
    – Dx11!

    • MDAdam
      2015. január 1. - 13:41

      Ha lesznek mount-ok akkor waypoint-ok kivétele.

      • 2015. január 1. - 14:26

        Nem kell mindet kivenni, de egy értelmes átrendezésnél nem is akkora “veszteség”. Maponként pár nagyobb védőrség és falu, onnan elérhető sok minden.

        Jah és Player-made questek is jöhetnének.
        Lehetne profitálni abból is esetleg.

    • gwfan21
      2015. január 1. - 16:14

      Hát ezeket várhatod még egy darabig.

    • 2015. január 1. - 19:12

      A mai nap folyamán sokaktól kaptam újévi felköszöntéstAztán feljövök ide, és látom Royalt :( Már el is múlt az újévi hangulatom :( Kösz, Royal

      • 2015. január 1. - 21:04

        És ha idén nem trollkodnál? ;)

    • Mc Wolfy
      2015. január 2. - 09:42

      Csak mount ne legyen, max wvwn valami ostromfegyverkent.
      Ha ma theorycraft: volt meg nagyon regen egy mmo, ahol a jatekosok egy fold alatti fajt alakitottak. Minden uj tartalmat, teruletet a jatekosoknak ki kellett banyaszni. Ahogy anetet ismerem, itt is majd valami ilyen lesz, hogy kuszik fol egy event mutatoja, ha kesz, akkor a jatekosok hozzafernek a terulethez. Szoval ilyen a jatekosok dontik el, hogy mi legyen a kovetkezo. Kb mint a lions archos valasztasnal, ahol a charr es a no kozott kellett valasztani.
      De guild hall a guild warsra akar egy stack ectot is tennek.

      • Sárki
        2015. január 2. - 15:54

        Tavaly ilyenkor a tower of nightmares bizonyos mennyiségű boss kill után omlott össze és utána jött az afthermath. papíron. Aztán mivel sz@r volt a content ezért alig tolták, végül asszem karácsonykor random betették a robbanást. Szal kipróbálták a dolgot, nem jött be.
        Egyébként meg alapjáraton jól hangzik a dolog, csak túl sok irányba mehetnénk. Lényegében a szélrózsa minden irányában van 1-1 érdekes régió és a content jellege tekintetében is nagyon sok a lehetőség. ráadásul a legtöbben pveznek, így a rendszer ismét kib@szna a pvp-s és wvw-s réteggel.
        én logikusabbnak látom, hogy kapunk pár komolyabb mapot és mellé egyéb fizetős tartalmakat, bár szvsz LS vége után már minimum sejteni fogjuk, hogy merre tovább (megöljük e mordemorthot?).

        Mindenesetre remélem nem vmi átb@szás lesz (pl. mmo univerzum növelése= még több kezdő content) és remélem tisztában vannak vele, hogy leszedik a fejüket ha a hype mögött megint nem lesz tartalom.

      • Shantey
        2015. január 2. - 17:47

        PvP és WvW nem is igazán követel hatalmas fejlesztői odafigyelést. Egyszer kell jól összerakni és megy magától. Gondolj mondjuk egy Counter strike vagy Team fortress 2-re. A folyamatos imbalance meg muszáj, hogy fennmaradjon az érdeklődés, de attól még a játék alapjai fixek maradnak (conquest, ajtók ütögetése és zergelés, stb).
        Ad2, ha a pve réteg hozza a hasznot, egyszerűen érdekükben áll előfizetés híján kicsit jobban a kedvükben járni.

      • Sárki
        2015. január 2. - 18:34

        wvwnek semmi loreja nincs, se kihatása a világra, se semmi. fejlődni legfeljebb egyéni szinten lehet szerver szinten nem, a mapok pedig baromi unalmassá váltak mostanra. Az egész játékmódból még EotM a legjobb, mert nincs bebotonozott balance és több lehetőség van a pályában, mint eb-n és borderen összesen.
        Nem véletlen, hogy anet kisérletezik is a dologgal (előző tournament, mostani sneak peek event).
        PvP meg még mindig erősen bétaverziós. a klánoknak egyetlen pvp-s fejlesztésük van, egy játékmód van, a balance egy rossz vicc. Hiányolom a custom tournamentek szervezésének lehetőségét is.
        És az is csupán az anet döntése, hogy melyik réteg hozza a hasznot. wvw-re és pvp-re a finishereken kívül semmilyen gemstore lehetőség sincs.. be lehetne tenni gemstoreba pl. perma blueprinteket, bonfirebe meg a wxp-t választási lehetőségként, esetleg killer boostot (duplázza a szervernek járó pontot 1hig finishnél, 150 gemért).
        Vagy ott van pvp. vissza lehetne hozni a xunlai fogadóirodát, 50 gemért lehetne fogadni a tournament győzteseire, helyezésre, mittomén. reward track boostert lehetne kapni 100 gemért. Esetleg 1000 gemért perma boostert, ami megduplázza a rank up chestek és a reward track kis chestjeinek a lootját.
        ha akarnák, jövedelmezőbbé tehetnék pvp-t és wvw-t is maguknak (pláne mert elég nagy az átfedés), csak azért terméket is kéne gyártani.
        Egyébként én még mindig azt vallom, hogy adjanak ki fizetős kieget, azt úgy is rengetegen megveszik.Vagy tegyenek gemstoreba is olyan tartalmat, amiért érdemes fizetni, mert én swimming boosterre és tsaira nem adok ki valós pénzt és ezzel nagyon sokan így vannak (pl. jól kinéző armorokat). nyilván rengeteg bevétel van gemstoreból, különben nem így nézne ki a rendszer. De meggyőződésem, hogy ennél sokkal több pénzt is ki lehetne szedni a rendszerből.

      • Shantey
        2015. január 2. - 19:14

        Mert egy pvp módnak milyen lore kell? Ne viccelj már. EotM meg elhasalt és farm map lett belőle a rengeteg event miatt. Pont. WvW ott vérzik el, hogy nem éri meg megtartani semmit. Időben odamész, flip, kapod a pontot és lehet tovább menni. Ennyi.
        PvP balance kapcsán tessék a videót nézni, nagyjából itt is ez megy és teljesen jól működik.
        Perma blueprint és killer boost simán pay to win, felejtsd el. WXP meg háááát … Akkor már inkább badgeből lehessen venni, azért legalább megdolgozol.
        A gambling ennyire nyíltan jogilag nem hiszem hogy belefér egy teen rated játékba, az is meglep hogy az gem store rng-n még nem akadtak fenn az elmúlt években.
        Rengetegen megveszik és rengetegen nem. Kizárni a játékosok egy részét és a játék elérhetőségét, akárcsak részben is, fizetős tartalommal korlátozni sosem jó. De az ilyesmit biztos kimatekozták már, hogy mi hogyan éri meg nekik.

      • Shantey
        2015. január 2. - 19:15

        Bocs, a videó meg lemaradt …

      • Sárki
        2015. január 2. - 22:15

        ABnak volt loreja, Hohnak volt loreja, gvgnek volt loreja és a többinek is a zaishen rend által. Igenis érdekelne vmi tőmondatos magyarázat, hogy miért csépelik egymást a kék a piros és a zöld emberek heti váltásban. Egyébként meg én 5 perc agyalás után írtam le az ötleteket és arra akartam célozni vele, hogy ha agyalnának simán tudnának wvw és pvp kompatibilis gemstore cuccokkal előállni. Egyébként meg a Goldot átválthatod gemre, tehát a játék elérhetősége nincs korlátozva. egyébként meg ha fizetős kieg lenne, az még jobban korlátozná a játékosokat, mint pár gemstoreos dungeon, teszem azt.
        A gemstore rng-n meg azért nem akadtak fel jogilag, mert ingame pénzből is vásárolható a bl chestes szutykok összes hasznos része.

      • Shantey
        2015. január 2. - 22:42

        Ez akkor marad személyes vélemény, de teljesen nyolcvanad rangú dolog a sztori. Ha nem a játékélményért játszol, olvass inkább könyvet. Abból van pár millió és valószínűleg rengeteg nívósabbal is találkoznál, mint amit a játék tud nyújtani.
        Valamit tényleg kitalálnának, ha van rá igény, de lehet pont ez a probléma, hogy nincs. Statisztikák miegymás tudod. Na az is megérne egy misét, hogy mennyire félrevezetheti őket.
        Persze, hogy átváltható, de az egyszeri kazul azt sem tudja mi az, hogy 10 gold, nem hogy 100 meg 1000, ami alapvetően nem probléma. Csak hogy ez még nem jelenti azt, hogy egyből zsebbe is nyúl valamiért. Persze én is ismerek olyat, aki havi szinten 400 dollárokat dobált a játékhoz, mert egyszerűen imádta, sőt többet is, de meg is unta a várakozást és inaktív hónapok óta. Evvan.
        Jepp, ezért a dobozos kieget ki is zárhatjuk. Meg ebből a szösszenetből tényleg nem derül ki sok, csak hogy nem dobozról van szó és nem LS. Vagy pont hogy a nagyközönség előtt próbálják reklámozni, hogy mennyire sikeres ez a fajta üzleti model és akkor “kiegészítő szintű tartalmat is csináltunk amit megkaptok INGYEN”, az apróbetűs részt meg kihagyják megjelenésig.
        Mondjuk 2013-ban a PAX során egy Teq revamp lett bejelentve úgyhogy …

      • Sárki
        2015. január 2. - 23:09

        Jah, személyes vélemény :P Azért elég sokan vannak úgy (köztük én is), hogy az élmény része a történet is. De oké, nézzük más szempontból: gw1-ben AB-nak volt egy közepes storyja, amiből következett, hogy a luxon-kurzick határvonal és az AB mapja a fronttól függően változott és ez egyik vagy másik fél számára hátrányokat jelentett.
        Amúgy meg a te gondolatmeneteddel élve (a story nem számít) akkor sem hördülnél fel, ha wvw egy scifi fps lenne?
        a statisztikákkal meg csak óvatosan, bár erősen kétlem, hogy anetnél rendelkeznének friss kimutatásokkal nem létező dolgok piaci hatásairól. Soha nem töltettek ki kérdőíveket a játékosokkal, hogy mit szeretnének, sőt, még az egyértelműen, többször megfogalmazott dolgokra se nagyon reagáltak, reagálnak. már a gw1 vége felé is vmi varázskalapból húzták elő a balanceot, ez gw2ben is így van, nem beszélve a többi tartalomról, így a gemstoreról is. ők csak annyit látnak (láthatnak9, hogy jön x dollár/hó és ez nekik jó. de nem lehet még nekik se rálátásuk arra, hogy mennyit lehetne optimálisan összevarázsolni a gemstoreból. de mivel a 3 fő játékmód rajongói közül igazán csak egy réteg van megszólítva, nem ördögtől való azt feltételezni, hogy jó termékpalettával minimum megkétszerezhetnék a bevételüket.
        A dobozos kieget meg azért zárhatjuk ki, mert anetnél rendelkeznek vmi elcseszett mmo-megújító küldetéstudattal, ami vagy bejön, vagy nem. én úgy tudom a wownak azért még mindig jobbak a gazdasági mutatói, mint az ingyentartalmas gw2nek, szóval elég kétesélyes a dolog. Mindenesetre erősen kételkedem abban, az ingyenkiegen fellelkesült százezrek miatt több bevételt produkálna (+gemstore), mint ha ugyanezt a kieget eladnák 10k forint értékben (+gemstore) ugyanazoknak az embereknek, gw2 mellé. Csak mert egy kieg mindig hoz új játékosokat is. Egyébként meg a meglévő accok ~85%-a inaktív. Ha ezeket felélesztik, nyilván sok zsé fog jönni, de semmi sem garantálja, hogy az ingyenkiegre ráunva nem zuhannak vissza a kómába 1 hónap után. és akkor máris kidobott pénzről beszélünk, mert ezek az arcok jórészt a kieget is megvennék.
        mondjuk sztem a rendszer csak akkor lehet nyereséges, ha az ingyen játszható tartalom mellé fizetős játszható tartalmat is tesznek és/vagy ha p2win jellegű a rendszer. De abban tényleg nem látom a bizniszt, hogy a pénzért eladható cuccot odaadják ingyen, aztán várják, hogy vegyek tőlük valamit, amit ingyen is megszerezhetek (gemstoreos holmik) :D

      • 2015. január 2. - 23:15

        @Shantey 2013-ban PAX Prime alatt egy kis rendezvénytermet béreltek egy szűk kör számára, és a saját Twitch csatornájukon adták az eseményeket, mivel az nem volt a PAX programjában. Úgy rémlik, hogy a saját bulijuk nem is a PAX területén volt, hanem egy szomszédos szállodában, de ebben azért nem vagyok biztos. Lényeg, hogy PAX prime alatt volt a buli, de nem volt hivatalosan PAX program. PAX South ugyan most lesz először, de kibérelni a nagyszínpadot ott sem lehet semmi. Az érdeklődés és a létszám kérdéses, de biztos sokakat érdekel, hogy hogy sikerül az első buli.

        A sztori szerintem sem kell PvP-ben. Aki komolyabban, kizárólagosan akar PvP-zni, az általában úgyis leginkább “lenézi” a lore-t és a PvE-vel járó dolgokat, akinek meg nagyon kell történet, az mehet PvE-zni PvP mellett. Az sPvP térképekben is pont annyi lore van, amennyi PvP-hez kell. Lore miatt még ember nem PvP-zett kitartóan. Szerintem… Így is megy a sírás, amikor PvE win van egy meccsen. :)

      • Shantey
        2015. január 3. - 04:20

        Egy fantasy alapú MMO-ba már miért kerülne sci-fi fps PvP mód … ? Ne keverjük már a szezont a fazonnal. A narratíva és a megjelenés milyensége nem egyenlő a sztorival.
        Nem kell ahhoz kérdőív, hogy lássák az aktivitást bizonyos területeken és hogy ezen játékosok adott esetben mennyire költenek a gem store-ban. De ugyan emiatt is félrevezethető lehet az LS, mert csak saját példámból okulva nem azért játszom én sem végig, mert olyan hú de izgalmas a sztori vagy jó a játékmenet, csak egyszerűen új és van mit csinálni.
        8 kaszt, nem kevés build variáció, direkt nincs balance, meg amúgy is, old meg hogy minden az aktuális metához mérten “balanced” legyen. Sőt most először volt, hogy bunker guard nélkül nyert egy csapat. Na bumm, ezt is megértük.
        Ahogy Rertez is írta, a PvP-s a PvP miatt játszik, nem valószínű hogy a csili-vili gem store felhozatal egy kicsit is izgatja.
        Az hogy a WoW 10 éve lekaparhatatlan a piacról az nagyon más téma és hosszú és na hagyjuk.
        A doboz marketing szempontból lenne jó. Az emberek így látják, hogy a játék él, köszöni jól van és kiegészítővel is bővül. Na meg jobb a ténylegesen kézzel fogható tartalom, mint valami ingyenes digitális kvázi DLC. De ugyanakkor nem mindenki tud vagy hajlandó megint kicsengetni 20, 30 vagy akár 40 dollárt egy kiegre. Többet meg nehogymá’ elkérjenek. De náluk vannak szakemberek, én meg nem értek a lovakhoz. :)

      • Sárki
        2015. január 3. - 09:23

        Én nem azt mondom, hogy vmi epic történetet kéne kerkíteni minden egyes pvp maphoz, csak azt, hogy nyugodtan beleilleaszthetnék Tyria világába. egyébként nekem fractallal is van egy ilyen problémám, ott is meg vannak csinálva a fractalok és a colossus pl. el sem tudom képzelni mit keres a játékban, mert a loreban sehol sem szerepel maga a faj sem.
        wvw-nél meg igenis beleférne annyi, hogy a háború kitörésének legyen oka, vagy valami.
        a pvp-s és wvw-s tábor vásárlási szokásairól meg szükségszerűen fals képet kapnak, mivel nem kínálnak nekik szinte semmit. ha te bemész egy abc-be ahol van kenyér, meg eladásra szánt tízezer autó, jó eséllyel csak a kenyeret fogod megvenni, mert hogy arra van szükséged. Ha nincs megfelelő termékpaletta, nyilván nem lesz kellő értékesítés sem.
        Balanceról meg annyit: gw1-ben volt 20 féle skilltípus, kettős-kastrendszer és kb. 1,5k skill. Ezek azért nincsenek meg gw2ben, hogy jobban tudjanak balanceolni, pedig a gw1es skillrendszer tényleg csodálatos volt. Ehhez képest a gw2es balance még rosszabb, mint gw1es, pláne hogy azért ott nem félévente volt balance patch és nem 2 skill tooltip volt kasztonként a módosítás.
        Amúgy én nem vagyok róla mindig meggyőződve, hogy a szakembereik tudják a dolgukat :)

      • Gandarel
        2015. január 3. - 10:51

        Én is örülnék ha végre lenne lore PvP-ben, és nem utólag kimagyarázott beleerőszakolt lore.

        Amúgy azért vannak ilyen ritkán balance patchek, mert nincs balance team. Karl, Roy, Jon Peters, ők csinálják a balance patcheket. Egyiknek sem ez a fő területe, ez csak egy mellékes valami amit összedobnak 6-9 havonta.

  2. 2015. január 1. - 18:47

    A PAX Main Theatre programok mindig itt szoktak menni élőben: http://www.twitch.tv/pax

    Szerintem ezen a PAX-on is így lesz, és ha van a nagyteremmel párhuzamosan program, az meg itt megy: http://www.twitch.tv/pax2

    BÚÉK ismét!

  3. Kozzy
    2015. január 2. - 12:34

    Azt hiszem hogy a legtöbben kiegészítőt vártak erre az évre és ha nem kapnak ahhoz hasonló tartalmakat akkor szerintem nagy felháborodás lesz a vége :P
    Remélem valami ütőset találtak ki és több lesz mint pár apró “kozmetikázás” és egy LS3…

    • 2015. január 2. - 13:14

      LS biztosan folytatódik, feature pack már kétszer volt, és azok eléggé helyretették az alapokat, új map-ek is voltak már párszor. PAX South nagyszínpadon másfél órán keresztül már valami kész, nagyobb horderejű dologra számítok, ami teljesen más, mint ami eddig kijött. A teaser szöveg is ezt sugallja. Három hét múlva megtudjuk. Remélem, közben lesznek in-game bemutatók is, de minimum concept art-okat elvárhatunk tőlük. Kisebb színpadra mentek volna, ha nem valami nagy durranásra készülnek.

      • balajo78
        2015. január 2. - 18:57

        Úgy legyen :)

  4. Gandarel
    2015. január 3. - 10:36

    “Guild Wars 2: Beyond the Point of No Return.” :DD Ez a cím több mint pontos.

    • 2015. január 4. - 15:37

      Sokaknak már elérkezett ez a pillanat, és vissza se térnek. Vagy már accountjuk sincs…

  5. Gandarel
    2015. január 3. - 10:41

    Szerintem ez lesz a végső lépés a szakadék szélén. A megfogalmazásukból nekem az jött le, hogy GW2 soha sem fog kieget kapni, helyette kitaláltak valami teljesen mást. Akármi ami nem kieg, az bukás lesz. Hatalmas.

    Néha annyira örülnék ha nem Arenanet lenne az MMO világ hipster kiadója, akinek nem jók a jól bevált megoldások és akkor is újat fognak alkotni ha arra nincs igény és senki sem örül neki, de ők megteszik mert “innovatív”.

    • Sárki
      2015. január 3. - 10:48

      saját szempontból csak üdvözölni tudom, ha egy valódi kiegnyi tartalmat ingyen ránk sóznak. De pénzügyileg ez csúnya bukás lesz és emiatt szélsőséges esetben le is húzhatják a rolót. Szóval van miért aggódnunk.

      • 2015. január 3. - 13:04

        Nagyon szélsőséges esetről beszélsz, aminek kialakulása évekig tarthat. (Pl. ha kb. egy évig nem jön ki egy darab patch sem, akkor lehetne komolyabb gond.) Ha csak a go2arena bestseller listájára nézel, a 2000 és 1200 gem card kódok úgy vannak fent a heti legtöbbet eladott termékek között a főoldalon, hogy jelenleg pár napja épp nincs is raktáron, tehát pár nap alatt annyit vesznek náluk, hogy fennmarad a listán mindkét tétel, és elfogy az összes kulcs, amint feltöltik a készletet. Ez így megy minden héten, amióta kijött a játék. De nem csak itt vesznek hatalmas mennyiségben kulcsokat, hanem in-game és egy csomó másik nagy forgalmú viszonteladónál.

        Már az elején megdöbbentek ArenaNet-nél, hogy milyen brutálisan jól megy a gem store, és a vártnál sokkal jobban pörög. Erről írtak is az első évben. A negyedéves eladások meg a kínai royalty bevételek nélkül is többszörösen meghaladják az eredeti GW eladásait, úgy hogy egy darab fizetős tartalom nem jött még ki, csak gem store cuccok, meg maga az alapjáték megy. Most egy gyengébb negyedévben is több pénzt keresnek, mint amikor GW1-ben kijött egy kiegészítő, és pár hónapig ment a hype. Előbb egyébként is hónapokig tartó drasztikus leépítés lenne, és nem munkaerő-felvétel. Azért sem adtak ki semmi fizetős tartalmat, mert piszkosul ráérnek a gem store bevételei mellett plusz bevételt termelni. Így is nyereségesek, pedig már eltelt bőven több mint két év.

        Persze szerintem is lehetnének mohóbbak (mint pl. a Blizzard, csak nem annyira durván), és akkor az mindenkinek jobb lenne. Ha a gem card + alapjáték ilyen jól fogy, akkor gyakorlatilag bármit adhatnának még pénzért, mert rengetegen fizetnének érte. Mostanra meg már eladtak annyi példányt a játékból, hogy elég lenne bármit feldobni pénzért, az biztos nyereséget produkálna.

        Ezért nincs számottevő PvP fejlesztés, mert PvE-ből eddig megszakítások nélkül dagadtra keresték magukat, és láthatóan ennyi nekik elég volt eddig.

      • Sárki
        2015. január 3. - 14:08

        Naja, ez az egészben a tragédia és a vicc is egyben, hogy nem kapzsik, ezért nincs több és jobb content :D

  6. eszem
    2015. január 3. - 11:06

    Toljuk még picit a hype-ot, data mining-ból új páncél set https://www.youtube.com/watch?v=x9LIVqexbgU, mell és hát rész nagyon üres –>Guild embléma? :)

    • gwfan21
      2015. január 3. - 12:05

      Cantha confirmed… :D

  7. Mephike
    2015. január 3. - 17:38

    Hát én mindig a játék pártját fogtam, sosem ültem fel a szkepticizmus kisvasútjára, mint azt itt sokan megtették, de betelt nálam is a pohár. Nem a tartalommal van gondom (van azzal is, csak nem várok csodát), hanem hogy egy hónapja minden este megérkezik a lagfest. Este 6-kor mindig jön a lag, a DC, stb. Több oldalnyi sírás van a hivatalos fórumon sok embernek hasonló problémája van, és még mindig ott tartunk, ahol az elején. Sehol.
    Amint kijön a Heroes of the Storm meg fog oldódni ez a probléma, nálam.

    • Sárki
      2015. január 3. - 19:16

      A Heroes of the Storm szervereit meghackelve átirányítod a gw2es adatforgalmad oda, így kiküszöbölvén a problémát? Rafkós, nagyon rafkós ;)

    • Kozzy
      2015. január 4. - 18:21

      Néztem a HotS bétát…hát..szerintem elég gyatrára sikerült..
      Béna ötletek…a megvalósítás se az igazi…és sokkal casual-abb még a LoL-nál is, a DotA-nál meg pláne..
      Nekem egyáltalán nem tűnik olyannak ami versenyképes lenne a LoL-al vagy a DotA-val..
      Legtöbben csak azért fogják kipróbálni és játszani mert Blizzard cucc..

      • Shantey
        2015. január 4. - 20:49

        “Legtöbben csak azért fogják kipróbálni és játszani mert Blizzard cucc..”
        És ez bőven elég ok pár millió játékosnak.

      • 2015. január 4. - 21:37

        Ja, ahogy a HearthStone-nal is történt, hogy csináltak egy faék egyszerűségű kártyajátékot gyakorlatilag minimális ráfordítással, amire mindenki rákapott, aki egyébként nem játszik CCG/TCG játékokkal. Itt sem általában a LoL és Dota játékos lesz a célközönség. A HS sem olyan játékok konkurenciája, amik túl bonyolultak ahhoz, hogy az ember csak beugorjon és játsszon pár meccset.

        Majd megy szokás szerint sajtóközleményben, hogy mit tudom én, az első negyedéveben játszott vele már öt-tízmillió ember (mert járt érte HS pack vagy WoW mount vagy SC2 avatar, esetleg Diablo 3 ördögös műpénisz legendary :), aztán az majd gerjeszti a többi játékost. Ki van ez találva. A LoL sem egy bonyolult játék, és öt éve még simán lenézték, de mégsem a komplexebb – ha jól emlékszem, akkor még havidíjas – HoN lett a favorit. A Valve meg a fél világnak egyszerre kitolta Steam-en a DOTA2-t, ahogy most a Blizzard fogja a Heroes-t. A battle.net nem Steam persze, de azért hatalmas tömeget ér el, akik már rendesen “be vannak fanatizálódva”. (Tiszta Apple… Blizzard megkülönböztet, elkülönít, fanatizál, elad.) Az biztos, hogy a marketingben lesz itt pénz, nem pedig a StarCraft 2 engine-re történt fejlesztésben. A casual piacban van a pénz, és most mindenki arra hajt.

  1. 2015. január 13. - 11:10

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: