Reklámok
Kezdőlap > PvP > Haladj az árral

Haladj az árral

seraph-header

PvP-ben a meccs folyamát minden befolyásolja, a csapat felépítésétől kezdve, az aréna soron át a játékosok meccsbe való belépéséig. Boldogan jelenthetem be, hogy a folyamat, amely során a játékosok belépnek a PvP arénákba, teljesen újra lett dolgozva, hogy fejlesszük a meccsfolyamot.

Roster-ek

A PvP roster-ek koncepcióját teljesen kivettük. Azoknak a játékosoknak, akik magukban állnak sorba, többé nem kell roster-t készíteniük és elküldeniük azt, hogy játszhassanak és azoknak a napoknak is vége, amikor a csapatok party-kat alakítottak, hogy egy PvP roster-re hívják őket. Ehelyett, a játékosok egyszerűen csak beállnak a sorba a party-jukkal vagy egyedül. Ez a változtatás azt jelenti, hogy bárki bejelentheti a sorba a party-ját ranked vagy unranked arénákra, amit aztán a party többi tagjának vissza kell igazolnia. Mivel a party-k együtt maradnak a meccsfolyamban, könnyedén újra és újra sorba tudnak állni anélkül, hogy újra roster-t kéne csinálniuk minden meccsnél. Hogy beillesszük ezeket a változtatásokat, alaposan átdolgoztuk a PvP UI-t.

Rosters

Meccs jelzések

Tisztán és világosan meghallottuk a közösség felől azokat a jelzéseket, hogy az AFK játékosok tönkreteszik a meccseket. Fogtuk a közösség legnépszerűbb javaslatait és hozzáadtuk őket a meccsfolyamhoz, beleértve ebbe a meccs előtti készenlét-igazolást és meccsindulási figyelmeztetéseket.

Amikor a játék talált egy meccset, egy megkülönböztethető hang figyelmezteti a játékosokat, ha esetleg tálcára tették volna a játékot, vagy nem nézik a képernyőt. Ha a játék tálcán van és a hang is le van véve, a játék akkor is villog a tálcán. Azokat a játékosokat, akik elmentek a gépük mellől vagy egyszerűen csak elfelejtették, hogy sorban állnak és már nem akarnak játszani, a készenlét-ellenőrző megtalálja és keres mást helyettük, még a meccs kezdete előtt.

Match Prompts

Ezek, a meccsfolyamot érintő változások segítik megakadályozni, hogy a játékosok AFK-ba vonuljanak és jobb élményt nyújtanak, hiszen a játékosok kénytelenek lesznek aktívan elfogadni egy meccset. A játékosok többé nem kerülnek automatikusan behúzásra a PvP meccsekre, amikor rájuk kerülne a sor. Hogy biztosítsuk, a játékosok készen állnak arra, hogy elfogadják a meccset, a Heart of the Mists-ben kell tartózkodniuk és készen kell állniuk a játékra, mikor jelentkeznek. Ez azt is jelenti, hogy ha egy játékos PvP-re küld vagy fogad meghívást, akkor őt is a Heart of the Mists felé irányítjuk.

Mivel a játékosok most már közvetlenül a Heart of the Mists-ből fognak jelentkezni, néhány alapszolgáltatást (pl.: bank, trading post, laurel vendor) beraktunk oda, hogy a meccsek között is tudj foglalkozni a karaktereddel és maga a Heart of the Mists egy élvezhetőbb szociális központ legyen a PvP játékosok számára.

Dishonor

A Dishonor rendszer azért létezik, hogy a játékosok kétszer is meggondolják magukat mielőtt kilépnek egy meccsből vagy meccs közben AFK-ra mennek.

Minden egyes alkalom, amikor a játékos ilyen vétket követ el, az egy bizonyos időre kizárást jelent, illetve növeli a játékos dishonor stat-ját. A kizárás ideje alatt a játékos számára elérhetetlenné válnak az unranked és ranked aréna meccsek. A dishonor mostantól egy hosszútávú hatás, mely lassan szűnik meg. A dishonor célja, hogy növelje a kizárás időtartamát. Minél többször viselkedik rosszul a játékos, annál több dishonor-t gyűjt, így egyre hosszabb lesz a kizárás időtartama is. Azok, akik először vétkeznek, még csak rövid ideig kerülnek kizárásra, de a kizárás időtartamának nagysága gyorsan kúszik felfelé.

A meccsek bármikor történő elhagyása vagy egy készen lévő meccs figyelmeztetés visszautasítása kizárást von maga után és növeli az account-on lévő dishonor-t. A dishonor a custom arénákra nem vonatkozik.

Dishonor

Térkép szavazás

Hatalmat adunk a játékosok kezébe az új térkép-választó rendszerrel. Mindig, amikor egy meccs elkezdődik, mind a tíz játékos választhat egy térképet egy véletlenszerű választékból. Amint a játékosok befejezték a szavazást, a végső térkép kiválasztása súlyozottan kerül eldöntésre. Minél többen szavaztak egy adott térképre, annál nagyobb a valószínűsége, hogy azt dobja a rendszer. Például, ha hat játékos a Battle of Kyklo-t választotta, négy pedig a Legacy of the Foefire-t, akkor 60% esély lesz arra, hogy a Kyhlo lesz a térkép és 40%, hogy a Foefire. Ez azt jelenti, hogy a játékosoknak mindig van esélyük arra, hogy a kedvenc térképükön játszanak.

Map Voting

Ezek a rendszerek és fejlesztések egy még jobb PvP élményhez vezetnek.

Várom már, hogy találkozzunk a Mists-ben!

Evan

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
Kategóriák:PvP
  1. Kutyafolt
    2014. november 22. - 13:49

    A Dishonor rendszerrel csak az a baj, hogyha mondjuk technikai okokból kifagysz és nem a te hibát. Például a játék becrashel. Nekem volt már ilyen. Tehát erre is figyelniük kell, hogy szándékosan lép-e ki vagy sem. Volt olyan ismerösöm, hogy az ellenfélnek volt kb 20 pontja nekünk volt 450 pontunk, 5 en voltunk premadeben és az egyik srácnak mennie kellet így kilépett mivel így is úgy is nyertünk. És kapott egy 2 napos kitiltást PvPről. Jó ez a rendszer amúgy mert maguktól nem lépnek ki a játékosok, tehát most is bent van ez a cucc csak eléggé béta státuszban.

    • 2014. november 22. - 16:35

      Mivel szerver oldalon nézik, hogy kilépsz-e, ott nem tudod megállapítani, hogy miért lépett ki az illető (szándékos vagy nem szándékos), csak hogy az ember eltűnt. Nyilván van hátránya is a dishonor rendszernek, de még mindig jobb, mintha nem lennének büntetve a kilépők.

      • Kutyafolt
        2014. november 22. - 16:46

        Biztosan meg lehet oldani, hogy jó legyen a rendszer, csak jobban kell agyalniuk rajta. :)

      • Kutyafolt
        2014. november 22. - 16:46

        Ha például crash történik, azt a kliens eltudja küldeni a játéknak ezáltal nem kapsz büntetést.

      • 2014. november 22. - 17:15

        Vannak azért tuti módszerek, amivel lehet direkt crashelni a játékot :D

      • Kutyafolt
        2014. november 22. - 21:38

        Jó vannak biztosan. Én a nem szándékos módszerről beszélek. Velem is előfordult már kaptam érte 2 óra dishonort pedig nem tehettem róla.. Ráadásul crash után még a játékban se tudtam belépni. De hát 2 óráért még a supportra is felesleges lett volna írni mivel nem válaszoltak volna 5 percen belül. :)

    • 2014. november 23. - 07:57

      Gondolom nagy varázslat lenne a QUIT gombra kattintásra redukálni a dishonort, azért ennek elkerüléséért routert ki-be kapcsolgatni önbüntetés :)

  2. Mc Wolfy
    2014. november 22. - 17:28

    írták offi fórumon is, hogy a crash is dishonor lesz, pont a fentebb említett kihúzom a kábelt és becrasheltetem a játékot dolgok miatt. nekem havonta max 1x szakad be játék. annyit ki lehet bírni

    • 2014. november 22. - 19:49

      Az nem crash. Az disconnect. Crash amikor összeomlik (no shit) a játék, és kidob egy ablakot utána, hogy elküldje a crash reportot anetnek.

      • Mc Wolfy
        2014. november 23. - 11:06

        bocsánat, rosszul írtam. és helyett vagy

  3. Gandarel
    2014. november 22. - 18:02

    Csak nekem nem tetszik az, hogy egy fölényes szavazás sem tudja eldönteni, melyik mapon legyen a meccs? Pl 9 Khylo, 1 Skyhammer, akkor még mindig van 10% esély hogy Skyhammer lesz. És mivel ez AraneNet és imádják azt a mapot, még azt is kinézem belőlük hogy Skycancer kap egy rejtett 30-40% bónusz esélyt.

    • 2014. november 23. - 05:09

      Félsz, mi? :D Szerintem sem kellene roll már olyan 70-80% fölött. Alatta jó ez a megoldás, főleg ha túl sok map kap szavazatot.

      • Mc Wolfy
        2014. november 23. - 11:08

        szerintem nincs azzal baj, ha van egy kis változatosság. mondjuk ha látnák, hogy a játékosok tényleg ennyire szarnak tartanak bizpnyos mapokat, lehet csinálnak majd 1-2 újat

      • Ten15
        2014. november 25. - 09:02

        Szerintem nincs/nem volt tré map, legfeljebb játékosok, akik nem szeretnek/tudnak víz alatt küzdeni, vagy figyelembe venni, hogy magasból nagyot lehet esni, vagy olyanok, akiknek nehéz észbentartani azt, hogy kb. mikor jelenik meg a mindhárom pontot elfoglaló buff… Nyilván minden kifogást alá lehet támasztani szubjektíven logikus érvekkel… ;)

      • betonrepa
        2014. november 28. - 15:32

        Ten15! “vagy figyelembe venni, hogy magasból nagyot lehet esni” látom te is sokat játszol pve-t…. mert hogy nem érted miért sirnak a játékosok a skyhammer miatt az biztos…. ja bocsi ez pvp mindig keverem a kettőt :/

  4. Dupree
    2014. december 14. - 13:29

    Most keztem újra a pvpt és régen voltak pvp-s ruha, fegyver és ékszer árusok azok most hova kerültek? Vagy hogy érem el őket?

    • Cecilia Sunshine
      2014. december 14. - 13:56

      Nincs már ilyen. Wardrobe rendszer van, ami közös a pve-vel.

      • Dupree
        2014. december 14. - 15:23

        Köszönöm! Akkor ahhoz, hogy egy jó pvp-t tudjak játszani akkor egy lvl 80as karakter kell aminek fullos ruházata van??

      • MDAdam
        2014. december 14. - 15:49

        Minden karakternek egyforma lesz a ruhájának a statja, minden lvl80-as exoticnak számiít, akár rare vagy legendary

      • 2014. december 14. - 17:33

        @MDAdam: hát igazából lvl78-as exotic statok vannak pvp-n, de egyébként így igaz, ahogy írtad.

      • Kozzy
        2014. december 14. - 15:49

        Régen se kellett hozzá 80as..most se kell..
        PvP-ben a ruha és a fegyver régen is csak skin-nek voltak stat nélkül. Csak volt külön pvp-re és pve-re megszerzett ruha/fegyver. Most már nincs, egyben van a kettő (wardrobe). Most amilyen ruhával és fegyver-el bemész PvE-ből be a Mist-be azzal a kinézettel mész be a PvP meccsre is.
        A statjaid továbbra is az amulett és a rúna és a trait-jeid adják csak. Ezeket meg ingyen be tudod állítani a PvP build résznél a Mistben.

      • Kozzy
        2014. december 14. - 16:31

        Megpróbálom egyszerűbben: Nem számít milyen szinten, mennyi skill-t megszerezve, milyen statos PvE cuccokkal lépsz be a Mist-be (PvP)…csak az számít amit ott beállítasz. Trait, amulett (PvP-ben ez az amulett adja a statot amit amúgy PvE-ben a ruháid, a fegyvered és az ékszereid adnának), rúna, sigil, heal/utility/elite skill. A fegyvered “ereje” se számít, az is normalizálva van. Amit viszel magaddal PvE-ből az egyedül a skin. Minden mást statot be tudsz magadnak ingyen állítani.
        Ezért van hogy PvP-ben mindenki egyenlő esélyekkel indul, nem lehet “erősebb” és nem szerezhet erősebb cuccokat aki többet játszott…max ügyesebb lehet :)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: