Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014.11.04.

Frissítések 2014.11.04.

echoes_of_the_past_header

ÉLŐ VILÁG

Echoes of the Past

Miközben a Pact a Mordremoth elleni harcra készül, hősök egyesülnek egy rejtélyes földön, hogy tartsák a vonalat az Ősi Sárkány terjeszkedő hadaival szemben. De ahogy egyre több rejtélyről hull le a lepel, reményt találnak vajon a Tyria-iak vagy csak egyszerűen ráeszmélnek, hogy a háborúhoz vezető út megfordíthatatlan eseményekkel van kikövezve?

Achievement-ek

Miután teljesítetted az Echoes of the Past-ot, taktikai jártasságodat megcsillogtathatod a kihívást nyújtó, epizóddal kapcsolatos achievement-ek teljesítésével.

Jutalmak

  • Elérhetők az új Carapace és Luminescent páncélszettek, melyeknek eltérő kinézetük van light, medium és heavy változatban.
    • Az Echoes of the Past-ban a hat vállvért darab érhető el, a többi rész pedig a maradék Élő Világ részekben lesz majd elérhető, így összesen 36 új skin-t lehet majd feloldani.
    • A történet teljesítésével és a nyílt világban való játszással a játékosok Carapace páncélt szerezhetnek.
    • Mutasd meg, hogy a terület mestere vagy azzal, hogy teljesíted a tárgy gyűjteményeket, ezzel pedig a Carapace páncélt Luminescent-re fejlesztheted.
  • Ha Silverwastes-ben eseményeket teljesítesz, azzal bandit crest-eket gyűjthetsz, amiket különböző jutalmakra tudsz beváltani, melyek a következők:
    • Receptek, melyekkel az új, Sinister stat kombót tudod legyártani (condition damage, power, precision).
    • Endless Dust Mite Tonic.
    • Bandit Combat Journal, amivel feloldod a Bandit Weapons Specialist gyűjteményt.
    • Bandit Skeleton Key, melyekkel a területen található Lost Bandit Chest-eket tudod kinyitni.
    • Még sok más!
  • Kutasd át Silverwastes-t Lost Bandit Chest-ek után.
    • Teljesíts eseményeket, hogy Silverwastes Shovel-eket kapj, amelyekkel megtalálhatod és kiáshatod a ládákat.
    • Ha kiástál egy ládát, akkor a térképen lévő minden játékos kinyithatja azt. Ehhez Bandit Skeleton Key-re van szükség.
    • A ládákban Embroidered Coin Purse-ök, Lump of Raw Ambrite-ok találhatók, valamint esély az új Endless Arid Devourer Tonic-ra és az új magas szintű bandit fegyverekre, melyeknek stat-jait te választhatod ki.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Általános

  • Máshova került a Salma District-en (ember home instance) belül az Enchanted Treasure Chest. Most már a térképre való belépéskor balra található első házban van.
  • Straits of Devastation: Javítottuk az erős áramlat figyelmeztetést a Sea of Elon határán.
  • Malchor’s Leap: Arrébb tettük a Doric’s Shrine point of interest térképjelölést, hogy ne takarja el a Doric’s Waypoint ikon.

Kaszt képességek

Elementalist

  • Glyph of Elementals: A bekapcsolható képességek már azonnaliak. A bekapcsolható képességek leírása többé nem jelenik meg.
  • Glyph of Lesser Elementals: A bekapcsolható képességek már azonnaliak. A bekapcsolható képességek leírása többé nem jelenik meg.

Engineer

  • Magnetic Shield: Ezt a képességet már mozgás közben is lehet használni.
  • Slick Shoes: A képesség cooldown-ját 60 másodpercről 45-re csökkentettük.
  • Super Speed: A képesség cooldown-ját 45 másodpercről 30-ra csökkentettük.
  • Toss Elixir H: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség által adott boon-oknak rossz időtartamuk volt, ha Potent Elixirs-el voltak trait-elve. Javítottuk a rossz leírásokat is, amik akkor jelentek meg, ha Potent Elixirs-el volt trait-elve.
  • Toss Elixir C: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség által adott boon-oknak rossz időtartamuk volt, ha Potent Elixirs-el voltak trait-elve.

Guardian

  • “Retreat!”: A képesség cooldown-ját 60 másodpercről 40-re csökkentettük.
  • Bane Signet: A knockdown időtartamát 2 másodpercről 3-ra növeltük.

Mesmer

  • Maim the Disillusioned: Megnöveltük az összezúzott klónonként járó torment felrakást, 1-ről 2-re.

Necromancer

  • Death Shroud: Visszaállítottunk egy változtatást, ami miatt ez az effekt nem megfelelően szakította meg képességeket (például a stomp-ot), amikor a necromancer death shroud-ja lejárt.
  • Necrotic Grasp: A lövedék sebességét 50%-kal növeltük.
  • Life Siphon: A képesség alap gyógyítását 25%-kal növeltük és a healing power-rel való skálázódását is 75%-kal emeltük. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség 25%-kal növekedett 20 helyett, ha Bloodthirst-tel volt trait-elve.

Ranger

  • Point Blank Shot: Hozzáadtunk egy előkészítési fázist a képességhez és megváltoztattuk a lövedéket, hogy megkülönböztessük a többi ranger longbow képességtől.

Thief

  • A venom képességek visszatöltési idejét 45 másodpercről 40-re csökkentettük.

Warrior

  • Crushing Blow: Megnöveltük a felrakott vulnerability számát, 4-ről 10-re.
  • Tremor: 12%-kal megnöveltük a képesség sebességét.

WvW

  • Minden ostromfegyver terület megjeleníti a nevét az építésnél.
  • Csökkentettük az arrow cast és ballista építési területek nagyságát.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • Miniature Belinda Delaqua elérhető a Gem Store Toys kategóriájában, 350 gem-ért.
  • A beszélő Replica Job-o-Tron Backpack elérhető a Style kategóriában, 600 gem-ért.
  • Az új Guild Flag Finisher elérhető az Upgrades kategóriában, 600 gem-ért.
  • Uncommon drop-ként bekerült a Celebration Boost a Black Lion Chest Boost Slot-jába. Ez az egy órás buff 100% boost-ot ad a magic find-nak, WvW rank szerzésnek, ölésekből származó tapasztalatnak és ölésekből származó aranynak.

Fejlesztések

  • Csökkentettük a Silver-Fed-o-Matic használatonkénti árát, 60 copper-re.

Eredeti: GW2 fórum

Reklámok
  1. gwfan21
    2014. november 4. - 18:10

    Csak nálam van az update óta connection error? :D

    • 2014. november 4. - 18:19

      Nem,nálam is de most már rendbe jött

  2. Sárki
    2014. november 4. - 21:31

    Awesome, pláne az uccsó mission :D

    • gwfan21
      2014. november 4. - 22:50

      Rohadt jó lett tényleg, főleg annak aki játszott 1-vel. Könyveket a könyvtárban végigpörgettem. Azok is jók. Viszont most tényleg lett +3 szív (renown heart) valahol vagy csak bugzik?

      • eszem
        2014. november 4. - 23:49

        Azok még a feature packal jöttek, ha jól emlékszem caledon forest-be és plains of ashford-ba.

      • gwfan21
        2014. november 4. - 23:58

        Most tűnt csak fel. Akkor meg kell keresnem őket, mert nem mutat üres szívet.

      • Sárki
        2014. november 5. - 06:44

        Citykhez közel van mind.

  3. Kozzy
    2014. november 4. - 23:43

    Naaagyooon jó lett!
    Hangulatos és jó az új map..picit olyan beütése van mintha wvw lenne npc-k ellen…de jó!
    A story is jó…bár elég sok infó van és nem mindent értettem meg..(hogy ki kicsoda, a könyvtárban a sok infó szintén..)
    A story-s instance-ok meg nagyon jók lettek, a könyvtár is remek és az utána lévők is..
    Ami ugyanolyan mint eddig az az hogy nagyon gyorsan végigjátszható a történet…de hát ezt nem is tudom hogyan lehetne másképp…
    Amúgy ha van kedve valakinek aki otthon van lore-ban legyenszíves mesélje el pontosan ki-kicsoda és miről szól (pontosan) a történet..

    • Sárki
      2014. november 5. - 06:46

      Engem a csillagközi invázióra emlékeztet az új map, pláne a teragrifekkel :D Amúgy szerintem jobban jársz ha gw1es és gw2es wikipédiát nézegeted mert min. egy könyv tartalmú lenne ha leírnánk részletesen hogy ki kicsoda :P

  4. 2014. november 5. - 11:02

    Kontrasztnak; Nekem nem tetszik.
    Iszonyat gyenge story az elvárhatóhoz képest, amatőr ingame videók, háttérben kb semmi csak ott van sok cucc putty… Szép kis map, de unalmas, no meg farmnode, nincs igazi felfedezni való, se titkok, csak pár elszórt kacat “kb új-világrendet Krytába” bukéval.
    Az armor és fegyver ízlés kérdése, nekem nem jön be.

    Viszont jó látni, hogy az általam javasolt területfoglalós és őrzőpontos mechanika irányában indultak, csak ez még vajnyi kevés.
    + Silver-fed inflálódott 60c-re, ennek “örülünk Vincent”!
    Remélem legalább a lelkes-katanához kell a gemstore alapskin is, különben mérges leszek…

    Kérem vissza a Sütőtököm!!
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/I-miss-my-Magic-Pumpkins/first#post4539476

    • Shantey
      2014. november 5. - 15:12

      “Viszont jó látni, hogy az általam javasolt területfoglalós és őrzőpontos mechanika irányában indultak, csak ez még vajnyi kevés.”

      Megjelenés óta pofázzák sokan, hogy Orrhoz hasonló zónák kellenek, ne örülj.

      • Sárki
        2014. november 5. - 18:15

        Nekem már az első 5 perc wvw után eszembe jutott hogy ez mekkora powaa lenne :D A story meg nem gyenge. azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ez a story nagy valószínűséggel legjobb esetben is csak egyetlen konfrontációban fog kiteljesedni mordemorth ellen, de valójában a sárkány ébredését látjuk. A season 2 egyértelműen csak átvezetés, ezért ne is várj tőle epic történetet. a kérdés sokkal inkább az, hogy kieget kapunk e, vagy szimplán csak living story 3mat. Egyébként meg nem rossz a story, szvsz megérne egy misét, hogy a jó durmand priory miért a halott isten szobrát őrizgeti, miért nem kormirét. Egyébként meg a lore mélyebb bugyraiba még csak most vágunk bele, abaddon, glint, kralkattorik, orr, mordemorth, zhaitan -ezek mind összefüggnek. Elég csak abba belegondolni, hogy abaddon rengeteg orri ereklyét megrontott. az ascaloni két királyi kardot például simán lehet, hogy megrontotta. Milyen érdekes, mordemorth irányíthatja az elmét, tehát akár a szellemeket. Azokat a szellemeket, amelyek csak akkor pusztulnak el Ascalonban, ha a királyi vér és a királyi kard visszatér. És hopp, rytlock elviszi a formás kis kardot és eltűnik? Biztos, hogy van köze abaddonnak és mordemorthnak is egymáshoz. Vagy ott van a scepter of orr, szintén fertőzött, tyriára szabadította a titánokat, akik ellen a muursatok küzdöttek. Azok a mursaatok, akik 10000 éve elárulták az 5 népet a sárkányok elleni harcban. és ez a scepter most liviánál van, akiről annyit lehet tudni, hogy 250 évesen jól tartja magát köszöni szépen. Ja és közben a bloodstoneok felé araszolunk a mapon, melyet abaddon hozott létre és azzal együtt mágiát adott az embereknek. Mágiát, mely a sárkányok tápláléka.
        Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy van egy alapstory ami nem túl erős, de ha mögé tekintünk és nem csak nézünk hanem látunk is, azonnal rengeteg izgalmas kérdést találunk. Ez a rész meg egyébként is a priory könyvtáráról és az iszonyat látványos glint’s lairről szólt.

      • 2014. november 5. - 18:50

        @Sárki:
        A Bloodstone-t nem Abaddon hozta létre. Állítólag a Seerek, hogy elrejtsék a mágia egy részét a sárkányok elől, ezzel is megőrizve azt.

      • Sárki
        2014. november 5. - 19:57

        Egy hiba még belefér :d a kapocs akkor is megvan Abaddonnal+a mursaat-seer háborúnak is lehet jelentősége a továbbiakban.

      • Scip
        2014. november 5. - 22:42

        Nem az öt isten alkotta a bloodstoneokat ,hogy korlátozzák a fajoknak adott mágiát?
        http://wiki.guildwars.com/wiki/Magic

        Meg még hozzáadnám ,hogy erős utalások vannak white mantlekre is
        http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/2ldewd/spoilers_new_kryta/

      • 2014. november 6. - 10:05

        @ Shantey: Ez természetes, mert ilyesmi valódi világra vágyunk már fantasy kezdetek óta. Viszont egy komplett ön-kiegyensúlyozós rendszert is terveztem hozzá, amit először Dry Top, most Silverwastes(?) alkalmával tesztelgetnek apró részletenként. Ha csak nem valami óriási ilyen updatere készülnek…

      • gwfan21
        2014. november 6. - 11:31

        Ave Royal, ave……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    • 2014. november 5. - 18:46

      “ez még vajnyi kevés”
      -Royal Predator, 2014

      Hogy te milyen szófordulatokat nem találsz ki.

      • 2014. november 6. - 10:06

        Nem hallottad még ezt a szófordulatot? :o

      • 2014. november 6. - 17:52

        Ilyen hülyén elferdítve még nem. Erre is csak te vagy képes :D

      • erasmus
        2014. november 6. - 11:11

        Csak annyi a probléma, hogy vajmi kevés nem pedig vajnyi :). Miért lenne kevés a vaj :P?

      • 2014. november 7. - 11:19

        Igaz, bocsi-bocsi…. Vajsörön jár az eszem :P

    • Gandarel
      2014. november 6. - 10:36

      Én is gyakran kritizálom Arenanetet és GW2-t, de amit csinálsz az még nekem is sok :P Silverwastes az eddigi legjobb zóna, ~2010 óta ilyennek képzeltem el az eventeket amikor először beszéltek róluk, és végre sikerült megvalósítani. Megjelenés óta utáltam a sztorit és azt, hogy mennyire elfelejtik/újraírják az egész univerzumot, de ez a patch teljesen jó lett történetileg is, még a cinematic team is sokat fejlődött.

      • 2014. november 7. - 11:27

        Hát azért erősen ciklikus farm ez most jelenleg, és nem hinném, hogy egy rendes PvE-nek így kellene kinéznie. Ha utána olvasol, mások is véleménye ugyan ez.
        Persze most új és farmfest hype.

        Cinematic legalább ingame, de még mindíg olyan amatőr hatása van… persze ez egy MMO, nem várunk el tőle SP szintű átvezetést, de ettől független ugyan úgy kivitelezhető.
        Akkor miért ne(m)?

        Egy MMO-ban, főleg ha nincs raid content vagy geargrind, folyamatos eventláncolattal kell(ene) fenttartani az “Élő és Lélegző Világ” látszatát. Többnyire GW2 ezt adja, ezért is lett népszerű, viszont napi 1-3 óránál több mókát nem képes nyújtani, roleplay féle mélyebb beleélést pedig végképp nem.
        Túl sok múlik a játékoson, és ismerjük be, a többség nem erről hírhedt…

    • Healer
      2014. november 7. - 09:11

      Respect de egy barom vagy… Ez a legjobb dolog Pve ben az utolsó egy évben

  5. Gio
    2014. november 6. - 20:39

    A peccs nagyon jó, legalábbis living story mércével nézve. A könyvtár zseniális, Glint’s lair is ötletes, illetve az ezekhez tartozó acsik is inkább a fun kategóriába sorolandóak, mint az irritálóba, legalábbis szerintem.
    Nekem is tetszett ez a wvw-jelleg, de igazából körülbelül 1 óra után (vagy annyi se) már nem tudott újat mutatni, mikor láttam mind a 4 erődöt és körbejártam őket. Ez is csak egy farm, csak nagyobb léptékkel, kicsit lehetne dobni rajta, mert szpemmeled azt 1-est, aztán felkapsz néhány követ és tovább szpemmeled az egyest. Az underground bossok jó ötletnek bizonyultak, az új armor megszerzése is ügyes, kár, hogy egyik darabja sem tetszik; legalábbis annyira nem, hogy komolyan foglalkozzam velük.
    Mindenesetre az irány jó, a lore nagyon izgalmas, így tovább. Remélem, LS3 helyett kapunk egy kieget, nem kellene durván nagy újítás, még csak új kaszt sem kellene, csak egy új terület, új questekkel, esetleg 5-10 új lvl.

  6. gwfan21
    2014. november 7. - 11:52

    Jut eszembe, múltkor beszéltük, hogy nem esik egybe a vége wintersday-vel, mert csak 7 epizód lesz (talán Sárki írta). Viszont most már ugye tuti, hogy 8 epizód lesz. Szerintetek egyberakják a wd kezdetével az utolsót vagy csak jövőre kapjuk meg a végét? Erről lehet valamit tudni?

    • Gandarel
      2014. november 7. - 14:01

      9 része lesz, elvileg utolsó patch egyben wintersday patch is. Úgyse lesz új content wintersdaykor, legalább lesz 1 órányi LS egy negyedéves szünet előtt.

      • Gandarel
        2014. november 7. - 21:37

        Visszavonom, változott a dolog és 8 rész lesz. De elvileg a zárás és wintersday egy napon érkezik.

      • Sárki
        2014. november 8. - 07:55

        Változott a dolog :D Mintha valaha is a 9 rész lett volna a terv xD csak korábbra hozták a karácsonyt ugye? :D

      • Gandarel
        2014. november 8. - 13:14

        Redditen kb 1 hónapon keresztül mindenki 9 részről beszélt.

      • Sárki
        2014. november 8. - 19:10

        Elég sz@rul tudnak naptárat olvasni akkor a redditen :D

  7. ehnor
    2014. november 9. - 19:55

    Egy valamit nem értek: Taimi, a kis asura miért megy mindíg bicegve, és hangosan jajjgat közben? Vagy csak nekem van így, vagy kimaradt valami a sztoriból? :D

    • Shantey
      2014. november 9. - 20:41

      Igen, csak neked.

    • Solefald
      2014. november 9. - 20:57

      Valamilyen mozgásszervi betegsége van, mondták a sztori során, nem tudom pontosan mi a neve.

  8. Healer
    2014. november 10. - 11:00

    http://wiki.guildwars2.com/wiki/Taimi

    Mert nem is írták, csak annyit, hogy degeneratív betegsége van, ami meggátolja a nagyobb távolságok megtételében:

    “owing to a degenerative disease that prevents her from walking long distances and may spread to other parts of her body as she gets older”

    • ehnor
      2014. november 10. - 17:10

      szóval idősebb korára gólemruhában fog csázkálni állandóan :D szegény pöttöm :(

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: