Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014.09.09.

Frissítések 2014.09.09.

is-it-fun_header

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM

Új Trading Post UI

  • A Trading Post mostantól egy fülként jelenik meg a Black Lion Trading Company ablakban.
    • A trend oldal helyét átvette egy új főoldal, ami megjeleníti a legutóbbi megtekintéseket és vásárlásokat.
    • A főbb tp elemek az ablak tetején jelennek meg.
    • A tp szekciók közti váltás többi nem indítja újra a megtekintést.
    • A Pick Up fül helyét átvette a Delivery Box, ami a többi tp oldal elhagyása nélkül is látható és használható.
  • Fejlesztettük az üzeneteket és az UI.
  • Hozzáadtunk új és fejlesztett kategóriákat, keresési funkciókat és szűrési lehetőségeket, beleértve a kasztonkénti keresést, ahol ez releváns.
  • Minden lehetséges költség megjelenik az eladás előtt.
  • A minimum vásárlási és eladási ár most már a kereskedői ár + 15%.

Wardrobe fejlesztések

  • Hozzáadtunk a név alapján való keresés lehetőségét a felszerelés és skin oldalakhoz.
  • Az outfit-ek saját oldalt kaptak a wardrobe-ban.
    • A feloldott és nem-feloldott outfit-ek is láthatók és előnézetben megtekinthetők.
    • Az outfit-ek közti váltáshoz többé nincs szükség elfogadási lépésre vagy költségre.
    • Az outfit váltás többé nem állítja vissza a festést.
  • A PvP Finisher-ek külön wardrobe oldalt kaptak.
    • A Finisher-eket mostantól meg lehet tekinteni előnézetben.
    • A nem-feloldott finisher-eken van egy jelölés, hogyha újak vagy le vannak árazva a Gem Store-ban.
  • A miniket mostantól a wardrobe-hoz lehet adni.
    • Minden minit meg lehet tekinteni előnézetben.
    • Egy mini feloldása elpusztítja a tárgyat, de minden karaktered számára elérhetővé teszi azt, akár egyszerre is.
    • A feloldott minket karakterenként fel lehet venni és automatikusan megidéződnek a térképre való belépéskor.
    • A nem-feloldott minik kaptak egy jelölést, ha újak vagy le vannak árazva a Gem Store-ban.
    • Mivel most már a wardrobe-ban vannak, a miniket többé nem lehet betenni a bank gyűjtemény részébe. Ha kiveszel egy minit a bank gyűjtemény részéből, akkor annak eltűnik a helye.
    • A minik mostantól halmozódnak az inventory-dban.
    • A minik megjelenését lehet szabályozni a Graphichs Options-ön belül az Advanced Settings résznél a Character Model Limit beállítással.

Tárgy jutalmak

  • A Crafting fülre új receptek kerültek be, melyekkel a Crafter’s Backpack-eket lehet elkészíteni. A Tyria-ban található crafting kereskedők árulják az ezekhez szükséges összetevőket.
  • Új, felfedezhető fegyver és páncél receptek kerültek be, hogy segítsék az alacsony szintű kalandorokat és szövetségeseket. Némelyik fegyver Tyria-ban is megtalálható különböző helyeken.

Tárgy gyűjtemények

  • A játékba bekerült az új Item Collections achievement szett.
  • A gyűjteményeket három módon lehet megtalálni:
    • Automatikusan: egyes gyűjteményeket már láthatod is az Achievement panel Collections fülén.
    • Felfedezve: egyes gyűjtemények akkor jelennek meg, ha azokban előrehaladást érsz el.
    • Feloldva: egyes gyűjteményeket akkor oldasz fel, ha megtalálsz egy tárgyat Rednax Youngblood segítségével, aki Lions’s Arch-ban található.
  • A gyűjteményeket három módon lehet teljesíteni:
    • Skin feloldással: a skin-eket a wardrobe-ba történő feloldással gyűjtöd.
    • Tárgy kötéssel: azok a tárgyak, melyek megszerzéskor már hozzád kötődnek, rögtön a gyűjteménybe kerülnek, azokat a tárgyakat, melyekkel kereskedni lehet, magadhoz kell kötnöd, hogy a gyűjteménybe kerüljenek.
    • Tárgy használattal: azok a tárgyak, amiket használni lehet, például a tárolók vagy ételek, használatkor kerülnek a gyűjteménybe.
    • Egy adott gyűjteményben akár mindhárom típus szerepelhet.
  • Frissítettük a jutalmakat.
    • Minden gyűjtemény achievement pontokat és tárgyjutalmakat ad.
    • Több új titulust is meg lehet szerezni gyűjtemény-jutalomként.
  • Az achievement-eket átszerveztük, hogy könnyebb legyen navigálni a panelen.
    • A PvP, WvW és Activities a Competitive kategóriában található.
    • A Region és Dungeon achievement-ek a General kategóriában találhatók.
  • Frissítettük az achievement UI-t, hogy tisztábban jelenjenek meg a jutalmak és, hogy helyet csináljunk a gyűjtemény tárgy ikonoknak.
  • Új Mini Set Collections achievement-ek kerültek be az 1-es, 2-es és 3-as szettekhez.

Új rúnák és sigil-ek PvE-n és WvW-n

  • Superior Sigil of Cleansing:
    • Levesz rólad egy condition-t, ha erre a fegyverre váltasz harc közben.
  • Superior Sigil of Cruelty:
    • Plusz 10 ferocity-t kapsz mindig, amikor megölsz egy ellenfelet – ötszörösen kapod meg, ha ellenséges játékost ölsz meg.
  • Superior Rune of Evasion:
    • +25 Ferocity
    • Dodge-oláskor 3 másodperc swiftness-t kapsz.
    • +50 Ferocity
    • Dodge-oláskor 3 másodperc fury-t kapsz.
    • +100 Ferocity
    • Dodge-oláskor crippling-et viszel be a közeli ellenfelekbe.
  • Superior Rune of the Trapper:
    • +25 Condition Damage
    • Az általad felrakott condition-ök időtartam 10%-kal növekszik.
    • +50 Condition Damage
    • Csapda képesség használatakor 3 másodperc szuper sebességet kapsz.
    • +100 Condition Damage
    • Csapda képesség használatakor 3 másodperc stealth-et kapsz.
  • Superior Rune of Radiance:
    • +25 Vitality
    • Ha aurát kapsz, akkor 5 másodperc swiftness kerül rád.
    • +50 Vitality
    • Ha gyógyító képességet használsz, akkor 4 másodperc light aurát kapsz.
    • +100 Vitality
    • Az általad felrakott aurák időtartama 33%-kal növekszik.
  • Ezeknek az új fejlesztéseknek a receptjei a játék különböző részein találhatók meg.
    • A Superior Rune of the Trapper és a Superior Sigil of Cleansing receptek a WvW-s champion loot bag-ekből eshetnek.
    • A Superior Sigil of Cleansing receptek Southsun Cove-on is megtalálhatók.
    • A Superior Sigil of Cruelty receptek az Orr-i templomok esemény ládáiban találhatók meg.
    • A Superior Rune of Evasion receptek a jumping puzzle ládákban találhatók meg.
    • A Superior Rune of Radiance receptek a minidungeon ládákban találhatók meg.

Új combat log

  • A combat log csatorna szűrő mostantól különböző alszűrőket irányít, amik a Chat panel Tab Options menüjében érhetők el a Combat Options alatt:
    • Incoming Buff Damage (bejövő buff sebzés)
    • Incoming Heals (bejövő gyógyítás)
    • Incoming Interrupts (bejövő megszakítás)
    • Incoming Damage Mitigation (bejövő sebzés csökkentés)
    • Incoming Hits (bejövő találatok)
    • Outgoing Buff Damage (kimenő buff sebzés)
    • Outgoing Heals (kimenő gyógyítás)
    • Outgoing Interrupts (kimenő megszakítás)
    • Outgoing Mitigated Damage (kimenő csökkentett sebzés)
    • Outgoing Strikes (kimenő csapások)
  • Hozzáadtunk képesség linkeket a játékos képességeihez.
  • Hozzáadtunk szín-kódolt számokat.
  • Különböző színeket adtunk a bejövő és kimenő soroknak.
  • Sorokat adtunk a minion harc eseményeknek.

sPvP

  • Új Reward Track: Glorious Reward Track
    • A reward track minden egyes teljesítésével a játékosok a következőket szerezhetik meg: 1 PvP exkluzív Glorious páncél szett darabot, tome of knowledge-et, transmutation charge-okat, dragonite ore-t, empyreal fragment-eket, champion ládákat, crafting anyagokat és még sok mást.

WvW

  • Új WvW képesség vonal: Siege Golem Mastery
    • Támadó és védekező gólem stat-okat, ideiglenes sebesség növekedést, gyógyító pajzsot és egy katapultot szerezhetsz.
  • Új Traps and Tricks Consumable: Siege Disabler
    • A Siege Disabler egy eldobható trükk, ami ideiglenesen minden ostromfegyver kikapcsol a hatósugarán belül.
    • Megvásárolható minden Traps and Tricks kereskedőnél WvW-n.
  • Account-alapú commander feloldás
    • A commander rangokat mostantól account alapon oldhatod fel.
    • Minden commander számára elérhető a sárga, vörös és lila commander ikon.
    • A Commander’s Compendium árát 300 aranyra és 250 badges of honor-ra növeltük.
  • Őszi WvW bajnokság
    • A bajnokság 4 hétig fog tartani (szeptember 12-től október 10-ig).
    • A korábbi bajnokságokban megismert liga felépíts megmarad.
    • A szerverek a párosítások során elért eredményük után pontokat kapnak. 5 pont jár az első, 3 a második és 2 a harmadik helyért.
    • A játékosok hetente kapnak WvW bajnokság jegy jutalmakat, az előző játék eredménye alapján. 200 pont jár az első, 150 a második és 100 a harmadik helyért.

Szintezési útmutató

  • Új oktató és jutalom rendszer került a játékba.
  • Egyes kasztoknál a képesség feloldási követelmények mások lettek, mint például az elementalistnál (attunement-ek) és a necromancernél (death shroud). Az elementalistoknál, ha olyan attunement-en vagy, aminek más a követelménye, akkor az megmarad, amíg nem változtatsz rajta. Ezt az attunement-et akkor szerzed meg újra, ha eléred az új szintkövetelményt.

Új játékos élmény

  • Tartalom mutató rendszer
    • Beraktunk egy rendszert az UI jobb felső sarkába, ami a közelben lévő szintednek megfelelő tartalmat mutatja.
  • Alacsony szintű tapasztalati görbe
    • Csökkentettük a 15-ös szint eléréséhez szükséges időt.
  • Az alacsony szintű összetettség csökkentése
    • Hogy csökkentjük a játék elején található összetettséget, kivettük az alacsony szintű területekről azokat az ellenfeleket, amik condition-t okoztak vagy dodge-olni kellett hozzájuk. A bundle tárgyakat is kivettük ezekről a területekről.
  • Dodge-olási útmutató
    • Hozzáadtunk egy dodge-olást tanító eseményt a faji kezdőterületekhez.
  • Fejlesztett szint folyékonyság
    • Fejlesztettük a szintek folyékonyságát a kezdőtérképeken.
  • Alacsony szintű nehézség
    • Csökkentettük egyes alacsony szintű veteran-ok és chapmion-ok nehézségét.
  • Történet fejezetek
    • A személyes történeti lépéseket fejezetekbe csoportosítottuk, amik minden 10. szinten oldódnak fel, így minden fejezetet azonnal végig lehet játszani, ahogy azok feloldódnak. Azok a játékosok, akik félúton voltak már egy fejezetben lehet, hogy alacsony szintűek lettek  az egyes történeti fejezetekhez vagy túl nagy szintűek az egyes fejezetek 7-es vagy 8-as lépéseihez, amik máshova kerültek.
  • Fejezet fókuszok
    • A 7. fejezet központi eleme, hogy segítsünk Trahearnenek megtisztítani Orr-t.
    • A 8. fejezet központi eleme Zhaitan legyőzése.

Hardver

  • Tartalom-specifikus támogatás került be az AlienFX hardverhez.

Guild egységesítés (kizárólag Észak-Amerikában és Európában)

Ahelyett, hogy egy adott guild-nek minden szerveren lenne egy külön változata – a guild bank, merit, influence és fejlesztések – most már globálisan és megosztva léteznek a szerverek között.

  • Az új guild alapításának költségét 1 aranyra emeltük.
  • Az influence és a merit, amit a guild-ed az egyes szervereken szerzett, most már egy globális guild-ben van összegíűjtve. Hogy biztosan ne veszítsél merit-et, az összegyűjtött merit mennyiség a 250-es normális limit fölé is mehet. Ugyanakkor a guild-ed nem tud több merit-et szerezni, amíg annak mennyisége nem csökken a limit alá.
  • Minden fejlesztés, ami valamelyik szerveren feloldottál, elérhető lesz a globális guild-ben. Ha ugyanazt a fejlesztést több szerveren is végrehajtottad, akkor visszakapod az influence és merit költséget.
  • Minden guild consumable, amit feloldottál valamelyik szerveren, elérhető lesz a globális guild-ben. Éppen ezért, a raktáron lévő consumable-k száma meghaladhatja a szokásos limitet, de ebben az esetben nem készíthetsz belőlük újat, amíg ez alá a limit alá nem csökken a számuk.
  • Az aktivált guild boost-ok visszakerülnek a guild inventory-ba és újra aktiválnod kell őket a globális guild-ben.
  • Guild bankká az a bank válik, amelyikben a legtöbb hely van. Ha több szerveren is ugyanakkor guild bank van, akkor az lesz a globális guild bank, amelyikben a legtöbb tárgy van. Ugyanakkor a többi szerveren lévő guild bankban található tárgyak sem vesznek el – ezek plusz helyeken lesznek elérhetők a globális guild bankban, amik eltűnnek, ha kiveszed onnan a tárgyat.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Finomítások a világon

  • Gendarran Fields
    • A Harathi kentaurok és szövetségeseik elit és champion erősítést hívtak, hogy segítsenek nekik elfoglalni Nebo Terrace-t a Seraph-tól.
      • A “Prevent the centaurs from capturing Nebo Terrace” esemény mostantól csoportos esemény.
      • A “Prevent the centaurs from capturing Nebo Terrace” esemény mostantól napi jutalmat ad, ha sikerül teljesíteni.
  • Kessex Hills
    • Guard Barnaby most már megfelelő szintű favágó fejszét árul karmáért.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy megjelenjen Lieutenant Gregoire, ami megakasztotta a Fort Salma eseményláncolatot.
  • Sparkfly Fen
    • Javítottunk egy hibát, ami megakadályozta, hogy a Tequatl’s Finger-ek méregfelhőket hagyjanak a földön.
  • Queensdale
    • Marcus (Retrainer) többé nem jelenik meg a Shaemoor fogadóban.
  • Fields of Ruin
    • Hozzáadtunk egy hiányzó védő ikont az Iron Legion katonához, aki fát gyűjt a “Protect the soldiers as they gather wood to rebuild Skoll’s Bivouc” esemény során.

Crafting UI

  • Beraktunk számos felületi és olvashatósági fejlesztést.
  • A receptekhez szükséges anyagok receptjeit mostantól anélkül lehet megtekinteni, hogy a korábbi recept eltűnne.
    • A receptek vizuálisan halmozódnak és csak rájuk kell kattintani, hogy visszatérjünk hozzájuk.

Általános

  • Frissítettük a Lifetime Survivor achievement szövegét, hogy jobban leírjuk hogyan szerezhető meg.
  • A játékosokat mostantól megfelelő helyre tesszük a térképre való belépésükkor, hogy megakadályozzuk az olyan építményekbe való beragadásukat, amik akkor jelentek meg, mikor ők nem játszottak.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a játékosok néha harcban ragadtak, miután meghaltak.
  • Kivettük a commander buff-ot.
  • Javítottunk a world boss célzáson:
    • Növeltük a tab kiválasztási prioritását a world boss-oknak.
    • Fejlesztettük a kattintásos kiválasztását a world boss-oknak.
    • A world boss-okat most már úgy is meg lehet célozni, hogy az esemény panelon az életcsíkjukra kattintunk.
    • Fejlesztettük az automatikus célpontlevételi távolságot a world boss-oknál.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a world boss-oknál a sebzés számok rossz helyen jelentek meg.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a sugár effektek rossz irányba haladtak, ha world boss-ra céloztunk velük.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a guild futamok végén a tűzijáték az egész térképen hallható volt.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a pipa dobozok és a szöveg sárga maradt, miután rájuk vittük az egeret.
  • Módosítottunk a Frostgorge Sound-on található Coiled Watch eseményláncolat bemelegedési idején.

Megaserver

  • Ha egy aktív küldetéssel rendelkező guild-et reprezentálva csatlakozol egy térképre, az beindít egy speciális algoritmust, ami drámaian megnöveli annak a valószínűségét, hogy ugyanarra a térképmásolatra kerülsz, mint a guild társaid. Ez úgy működik, hogy a rendszer fenntart bizonyos számú helyet abban az instance-ban a guild társak számára. A fenntartás ideje és száma korlátozott és ez a rendszer a kis- és közepes-méretű guild-ek esetében működik a legjobban.
  • Ha egy bizonyos térkép népessége csökken és csökkenteni kell annak a térképnek a másolatainak a számát, akkor a játékosok kapnak egy értesítést, hogy be fog zárulni az a térképmásolat és egy meghívót is kapnak egy másik másolatra. Ha vállalkozol az átmenetelre, akkor megkapod a Volunteer’s Blessing-et, egy boon-t, ami 15%-kal növeli a mozgási sebességet (csap PvE-ben), 5%- kal a karma szerzést és 10%-kal az ölésekből származó tapasztalati pontot, mindezt 10 percre.

Dungeonök

  • A dungeon instance-ok mostantól nem záródnak be, ha azok készítője kilép a csapatból.

Fractals of the Mists

  • Cliffside
    • Javítottunk egy hibát, ami megakadályozta, hogy a Cultist Hammer újra megjelenjen, ha a játékosok a kolosszus mellkasánál vagy kezeinél leestek.

Tárgyak

  • Azok a tárgyak, amikre a wardrobe-ból tettünk skin-t, mostantól a skin nevét használják.
    • A mystic forge egy figyelmeztetést fog megjeleníteni a tooltip-ben, ha az adott tárgy transmute-olt tárgyként fog működni.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt néhány tárgy effekt nem került fel megfelelően downed és defeated állapotban (például: rúnák, sigil-ek, agony resist).
  • Ha kiválasztasz egy salvage kit-et, akkor minden törhető tárgy az inventory-dban kiemelkedik a többi közül.
  • Ha duplán kattintasz egy halmozható tárgyra, hogy betedd vagy kivedd a bankból, akkor a rendszer először megpróbálja a meglévőkkel egy halomba rakni, a maradékot pedig az első üres helyre rakja.
  • A kétkezes Giver’s fegyverek +20% condition időtartamot adnak.
  • A következő ascended back tárgyak már megjelennek a wardrobe-ban:
    • Book of Secrets
    • Tome of the Rubicon
    • Symon’s History of Ascalon
  • Javítottuk több tray of compote recept tárgy neveit.
  • Készítettünk egy új mystic forge receptet, ami elfogadja a Mini Risen Priest of Balthazar-okat.
  • Megnöveltük a Monkey King loot drop esélyt a Dry Top-on található boss-okból.
  • A Steel és Seasoned Wood fegyverek most már megfelelően vannak elnevezve és új szett skin-jeik vannak.
  • A minik már halmozódnak az inventory-dban.
  • Több mini most már elrakva hordja a fegyverét, hogy kijavítsunk számos beakadási problémát a tétlen animációk során.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt egyes rare és exotic miniket ki lehetett törölni név megerősítés nélkül.

Kaszt képességek
Általános

  • Új Aura: Light Aura
    • 2 másodperc retaliation-t kapsz csapás esetén (1 másodperc cooldown).
    • 8 másodperc vulnerability-t ad csapás esetén.
  • Light Field:
    • Egy light field-en való átugrás 5 másodperc light aurát ad.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem megfelelően működtek az élesztéssebesség bónuszok az NPC szövetségeseken.
  • Rune of Perplexity:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a rúna confusion-t rakott fel a játékosra, ha basilisk’s gaze-el lett megszakítva.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok olykor nem tudtak mozogni és/vagy képességet végrehajtani miután végrehajtottak egy képességet vagy teleportáltak.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a kliens és a szerver közötti szinkronizáció megszűnt, emiatt pedig a képességek animációi tovább játszódtak, pedig az meg lett szakítva, de az is megeshetett, hogy az animáció nem játszódott le, pedig a képesség még folyamatban volt.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok megkapták a visszatekerési sebesség büntetést, ha aktiváltak egy képességet, miközben közvetlenül az ellenfél elől futottak.
  • A találati villanás effektek most már csak akkor játszódnak le, ha az ütés ellenfelet talál. Ez megoldja azt a problémát, hogy a lény fehéren világít a nagyobb harcok során, ahol sokan támadnak egy ellenfelet.
  • A turret-ek most már megfelelően támadják a world boss-okat és más turret-eket.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a tárgy bundle jelölések véletlenszerűen jelentek meg a lényeken és objektumokon.
  • Ha a blokk listára teszünk egy játékost, akkor az már a /me emote-okat is elrejti.
  • Az experience csík többé nem jelenik meg azoknak, akik csak nézik a PvP meccseket.
  • Adept Line 3 (Toughness) Trait 2:
    • Ez a trait most már nem a “The Battle for Claw Island” történeti lépcsőben szerezhető meg, hanem Blazedridge Steppes-en a Tail of the Star God-on idéző rituálét végrehajtó sámánok legyőzésével.
  • Adept Line 4 (Vitality) Trait 1:
    • Ez a trait most már nem az “A Light in the Darkness” történeti lépcsőben szerezhető meg, hanem azzal, hogy segítünk Legionnaire Boneflayernek legyőzni a renegátokat Thunderbreak Hills-en, Fields of Ruin-on.
  • Adept Line 5 (Kaszt) Trait 3:
    • Ez a trait most már nem a “Retribution” történeti lépcsőben szerezhető meg, hanem a Sparkfly Fen-i Shattered Keep-ben található splendid chest kinyitásával.

Elementalist

  • Blinding Ashes:
    • Ez a trait most már rendesen megvakít minden célpontot, ha olyan képességekkel használják, amik egy területen burning-et okoznak.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok megvakíthatták saját magukat, ha magukra is burning-et raktak.
  • Lightning Rod:
    • A Lightning Rod most már minden disable módon működik, nem csak az interrupt-on.
  • Elemental Contingency:
    • Ennek a trait-nek most már külön cooldown-ja van a különböző attunement-ekre vonatkozóan.
  • Whirlpool:
    • Ez az átalakulás többé nem növeli exponenciálisan az erőszinteket. Az átalakulás sebzését ennek megfelelően módosítottuk.
  • Tornado:
    • Ez az átalakulás többé nem növeli exponenciálisan az erőszinteket. Az átalakulás sebzését ennek megfelelően módosítottuk.
    • A Tornado mostantól lightning field-ként működik.
  • Vapor Form:
    • Frissítettük a megjelenését, hogy jelezzük, ennek a képességnek más tulajdonságai vannak, mint a Mist Form-nak (ez a képesség nem akadályozza meg a crowd-control hatásokat).
  • Fiery Rush:
    • A Fiery Rush többé nem csinál fire field-eket, ha a karakter helyzete jelentősen nem változik (például ha falnak fut).
    • 50%-kal csökkentettük a képesség által létrehozott fire field-ek számát.
    • A fire field-ek sebzését 70%-kal csökkentettük.
    • Ez a képesség mostantól nem veszi figyelembe a chilled és crippled condition-ökből származó mozgási hátrányokat.
    • A leap támadás sebzését 140%-kal növeltük.
  • Burning Speed:
    • A Burning Speed többé nem készít fire field-eket, ha a karakter helyzete jelentősen nem változik (például ha falnak gurul).
  • Burning Retreat:
    • A Burning Retreat többé nem készít fire field-eket, ha a karakter helyzete jelentősen nem változik (például ha falnak gurul).
  • Glyph of Lesser Elementals:
    • Aktiváláskor ez a glyph a játékos elemental-jának parancsképességévé válik.
  • Glyph of Elementals:
    • Aktiváláskor ez a glyph a játékos elemental-jának parancsképességévé válik.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megengedte, hogy a játékosnak aktív elemental-ja legyen ebből a képességből, miközben egy másik elit képességet használt.
    • Ezen elemental-ok által használt egyes képességeket átneveztük.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a Fire Elemental Flame Barrage képessége burning-et okozzon.
  • Glyph of Storms:
    • A Fire mostantól 1 másodperc bunring-et okoz találatkor.
    • A Lightning strike mostantól 2 stack vulnerability-t rak fel 8 másodpercre.
  • Signet of Air:
    • A visszatöltést 25 másodpercre csökkentettük.
  • Signet of Earth:
    • A cast időt 1.5 másodpercre, a visszatöltést 25 másodpercre csökkentettük.
    • Mostantól 5 stack bleeding-et okoz 7 másodpercig amellett, hogy immobilize-t okoz.
  • Signet of Fire:
    • A cast időt 0.5 másodpercre csökkentettük.
    • A kezdeti találati sebzést 100%-al növeltük.
  • Signet of Water:
    • A cast időt 0.5 másodpercre csökkentettük.
    • A visszatöltési időt 25 másodpercre csökkentettük.
  • Tornado:
    • Electrified Tornado:
      • Hozzáadtunk egy leírást a cast-ok és a pattanások számáról.
    • Dust Tornado:
      • Hozzáadtunk egy leírást a cast-ok számáról.
    • Debris Tornado:
      • Hozzáadtunk egy leírást a cast-ok számáról.
    • Electrified Tornado:
      • Hozzáadtunk egy 900-as távolság leírást.
    • Dust Tornado:
      • Hozzáadtunk egy 900-as távolság leírást.
    • Debris Tornado:
      • Hozzáadtunk egy 900-as távolság leírást.
  • Conjure Earth Shield:
    • Áthelyeztük a következő képességek ikonjait:
      • Shield Smash
      • Stone Sheath
      • Magnetic Shield
  • Arcane Wave:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem aktiválta az Arcane Energy trait-et.
  • Arcane Brilliance:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség nem aktiválta az Arcane Energy trait-et.
  • Fireball:
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 3.
  • Lava Font:
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség rosszul működött együtt a Persisting Flames-el.
  • Water Blast:
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
  • Water Blast:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a gyógyító effekt középontja nem középen volt.
  • Healing Rain:
    • Javítottunk egy trait-et, ami miatt ez a képesség levette a condition-öket az elementalist körül, ha Cleansing Water-rel volt trait-elve.
  • Gust:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képességnek néha korán véget ért az effektje.
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
  • Whirlpool:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség stability-t adjon a játékosnak.
  • Conjure Flame Axe:
    • Burning Retreat:
      • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség csak 5 másodpercig tartott és nem 6-ig, ha a Persisting Flames trait be volt rakva. Frissítettük a leírásokat, hogy a trait-elt verzió időtartamát jelezzük.
    • Ring of Fire:
      • Javítottuk a leírásokat, hogy jelezzük a fire field-ek megfelelő időtartamát. Olyan funkcionalitást adtunk a Persisting Flames-nek, ami a képesség időtartamát 7 másodpercre növelheti.
  • Hurl:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem hűlt le, ha a Rock Barrier legvégén lett cast-olva.
  • Lightning Whip:
    • Frissítettük a sebzés leírásokat, hogy jelezzük, a képesség kétszer üt.
  • Final Shielding:
    • Ez a trait most már működik az Arcane Mastery-vel és az Arcane Energy-vel.
  • Arcane Retribution:
    • Ez a trait most már működik az Arcane Mastery-vel és az Arcane Energy-vel.
  • Ring of Earth:
    • Hozzáadtunk egy leírást a lövedékek kivédéséről.
  • Deep Freeze:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a képesség sebezzen egy olyan ellenfélbe, akit már megfagyasztott egy másik játékos Deep Freeze-e.
  • Magnetic Aura:
    • Hozzáadtunk egy egyedi képességleírást a képességhez.
  • Fire Aura:
    • Hozzáadtunk egy egyedi képességleírást a képességhez.
  • Frost Aura:
    • Hozzáadtunk egy egyedi képességleírást a képességhez.
  • Phoenix:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a képesség vigor-t adjon és levegyen egy condition néhány helyzetben.
  • Zephyr’s Focus:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Cone of Cold endurance regenerációt adott, miután a képesség véget ért. Ez a trait többé nem jelenik meg a buff csíkon.
  • Shard of Ice
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a trait által felrakott vulenrability megjelenjen a signet-ek leírásaiban.
  • Soothing Disruption:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Cleansing Fire leírásai rosszul lettek listázva, ha ez a trait be volt rakva.
  • Drake’s Breath:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a Drake’s Breath-ből származó sebzés többtalálatú támadásnak minősüljön.
  • Ring of Fire:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség effektje nem megfelelő időtartamig tartott, ha Persisting Flames-el volt trait-elve.

Engineer

  • Power Wrench:
    • Ez a trait mostantól 10%-kal növeli a Tool Kit képességek sebzését ahelyett, hogy crippled condition-t adna a wrench támadásoknak. A kit wrench támadásaihoz most már alapból jár a crippled condition.
  • Always Prepared:
    • Ez a trait mostantól 4 másodpercre olaj foltokat rak az engineer közelébe amellett, hogy gyógyító csomagokat is dob.
  • Elite Supplies:
    • Az Elite Supplies többé nem ad extra időtartamot az Elixir X-nek. Ehelyett 50%-kal növelt mozgási sebességet ad átalakult állapotban.
  • Accelerant-Packed Turrets:
    • A trait knock-back távolságát 300-ról 150-re csökkentettük.
  • Rocket Turret:
    • Explosive Rockets:
      • A lövedék gyorsaságát 50%-kal növeltük. A lövedék mostantól követi a célpontot.
  • Flamethrower:
    • Flame Jet:
      • A sebzést 33%-kal növeltük.
    • Detonate Flame Blast:
      • Ez a képesség mostantól blast finisher.
    • Air Blast:
      • Ez a képesség mostantól jobban látható használat közben. A képesség támadást 0.25 másodperccel késleltettük.
    • Napalm:
      • Ez a képesség mostantól minden pulzálásnál sebzést visz be.
  • Elixir R:
    • A képesség cast idejét 0.25 másodperccel csökkentettük. A képesség mostantól leveszi az immobilize-t.
  • Toss Elixir C:
    • Ez a képesség mostantól a szövetségeseken lévő 2 condition-t boon-ná alakítja. A hatósugarat 180-ról 240-re növeltük. A vízalatti verzió sugara 240 maradt.
  • Tool Kit Wrench Combo (Smack, Whack, Thwack):
    • Ezeknek a képességeknek többé nincs szükségegük a Power Wrench-re, hogy cripple-t okozzanak.
  • Throw Wrench:
    • Ez a képesség mostantól alapból cripple-t okoz, nem kell hozzá a Power Wrench trait.
  • Launch Personal Battering Ram:
    • A sebzést 20%-kal növeltük.
  • Utility Goggles:
    • Analyze:
      • A vulnerability mellett ez a képesség most már 6 másopderc revealed-et is felrak a célpontra.
  • Med Kit
    • Antidote:
      • Ez a képesség mostantól elfogy, ha az engineer eldobja a fiolát, miközben immolized állapotban van.
  • Glue Shot:
    • A lövedék sebességét 50%-kal növeltük.
  • A.E.D.:
    • A gyógyítás mellett ez a képesség most már levesz minden sebző condition-t, ha az engineer halálos sebzést kapna.
  • Explosive Elixirs:
    • Kivettünk egy zavaró bleeding trait leírást, ami akkor jelent meg, ha a Shrapnel trait be volt rakva.
  • Jump Shot:
    • Frissítettük a leírásokat, hogy a megfelelő sebzés jelenjen meg, ha a Rifled Barrels és Rifled Mod trait-ek be vannak rakva.
  • Mortar:
    • Launch Mortar Shot:
      • Frissítettük a képességet, hogy hassanak rá az olyan trait-ek, amik a robbanóanyagokat fejlesztik.
    • Launch Ice Mortar:
      • Frissítettük a képességet, hogy hassanak rá az olyan trait-ek, amik a robbanóanyagokat fejlesztik.
    • Launch Ice Mortar:
      • Frissítettük a sebzés leírást, hogy pontosabb legyen.
    • Launch Concussion Barrage:
      • Frissítettük a képességet, hogy hassanak rá az olyan trait-ek, amik a robbanóanyagokat fejlesztik.
    • Launch Concussion Barrage:
      • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség által kilőtt lövedékek mindegyike kétszer robbant.
    • Launch Concussion Barrage:
      • Frissítettük a sebzés leírást, hogy pontosabb legyen.
  • Mortar képességek:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a mortar képességek globális cooldown-ja változhatott.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a mortar néha beragadhatott.
  • Torpedo Shot:
    • Frissítettük a sebzés leírást, hogy megfelelően skálázódjon a Rifle Mod trait-tel.
  • Grenade Barrage:
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról a vízalatti és a trait-elt verzióhoz. A vízalatti trait-elt verzió hatósugarát javítottuk (120).
  • Blowtorch:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem-trait-elt verziója kétszer ütött.

Guardian

  • Elite Focus:
    • Ez a trait mostantól stability-t ad a tome elit képességeknek. Minden tome arra az időre kapja meg a stability-t, ameddig a hozzátartozó boon-t (retaliation vagy protection) is.
  • Glacial Heart:
    • 15 másodpercre csökkentettük a cooldown-t. A chill időtartamot 4 másodpercről 3-ra csökkentettük.
  • Eternal Spirit:
    • Ezt a trait-et Expeditious Spirit-re neveztük át és mostantól csökkenti a spirit fegyverek parancsképességeinek visszatöltési idejét.
  • Hammer of Wisdom:
    • Ez a spirit fegyver többé nem pusztul el, ha használjuk a parancs képességét.
    • A parancsképesség mostantól blast kombó finisher-ként is működik.
  • Sword of Justice:
    • Ez a spirit fegyver többé nem pusztul el, ha használjuk a parancs képességét.
    • A parancsképesség mostantól 5 stack vulnerability-t rak az ellenfelekre, ha célba talál.
    • Kivettük a pulzáló kamerarázkódást, amit ez a képesség okozott.
  • Shield of the Avenger:
    • Ez a spirit fegyver többé nem pusztul el, ha használjuk a parancs képességét.
    • Amellett, hogy pattog az ellenfelek között, a szövetségesekre is rápattan a parancs képesség használatakor, aegis-t adva nekik.
  • Bow of Truth:
    • Hozzáadtunk gyógyítás, hatósugár, időtartam, célpontszám és találati szám leírásokat. Ez a spirit fegyver többé nem pusztul el, ha használjuk a parancs képességét.
    • Ha használjuk a parancs képességet, akkor ezt a képességet 1200-as távolságra is lehet használni.
  • Merciful Intervention:
    • Ez a képesség mostantól földrecélzós és a guardiant egy szövetségeshez shadowstep-eli a kijelölt célterületen, gyógyítva a guardian körüli szövetségeseket.
  • Renewed Focus:
    • Ez a képesség mostantól Meditation és működik a Meditation Mastery-vel, Focused Mind-dal és Monk’s Focus-szal.
  • Conflagrate (Tome of Wrath):
    • 10%-kal növeltük a sebzést.
  • Judgment (Tome of Wrath):
    • 1.5 másodperccel csökkentettük a cast időt.
  • Purifying Ribbon (Tome of Courage):
    • A szövetségesekről levett condition-ök számát 1-ről 2-re növeltük pattanásonként.
  • Shield of Absorption:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség lövedék elnyelése azután is megmaradt, miután a képességet megszakították.
  • Spirit Weapons:
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a spirit fegyverek igen nagy visszatöltési időt kaptak, ha aktívak voltak a vízbe való bement során.
  • Resolute Healer:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait kivédte a kivédhetetlen lövedékeket.
  • Symbol of Protection:
    • Frissítettük a sebzés leírásokat, hogy külön jelenjen meg a hammer és a symbol sebzés. Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
  • Light of Judgement:
    • Hozzáadtunk egy leírást a pattanások számáról: 4.
  • Weight of Justice:
    • Hozzáadtunk egy leírást a sebzés és pulzálás számáról: 2.
  • Pillar of Light:
    • Frissítettük a sebzést leírást, hogy megfelelően skálázódjon.
  • Purging Flames:
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
  • Symbol of Protection:
    • Frissítettük a célpontok számáról szóló leírást, hogy megfelelően jelezze a maximális célpontszámot.
  • Wrathful Spirits:
    • Frissítettük a spirit fegyver leírást, hogy jelezzük, növekszik a sebzés, ha ez a trait be van rakva.
  • Scepter Power:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem tudta frissíteni a kapcsolódó leírásokat.
  • Revenge of the Fallen:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem tudta frissíteni a kapcsolódó leírásokat.

Mesmer

  • Triumphant Distortion:
    • Ez a trait mostantól a már meglévő ölés esetén járó distortion mellé 1 másodperc distortion-t ad a megidézett phantasm-oknak a létrehozásukkor.
  • Debilitating Dissipation:
    • A trait bleeding-jét 3 stack 5 másodpercről 2 stack 4 másodpercre csökkentettük.
  • Prismatic Understanding:
    • Ez a trait mostantól 3 másodpercre swiftness-t és 5 másodpercre might-ot ad, a korábbi boon-ok mellett.
  • Illusionary Elasticity:
    • Ez a trait most már a Winds of Chaos-t használó klónokkal is működik.
  • Maim the Disillusioned:
    • A torment időtartamot 4 másodpercről 6-ra növeltük.
  • Illusionary Leap:
    • Ez a képesség mostantól a mesmer célpontjának közelében hozza létre a klónt, nem pedig a mesmer mellett. A képesség kezdeti cast-olása többé nem működik Leap finisher-ként, de a Swap-pal visszakapja ezt a működést. Hozzáadtunk egy közlést, ha a cast a céltávolságon kívül történne.
  • Illusionary Warden:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a phantasm egy célpontot követett, míg egy másikat próbált támadni.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a lövedék elnyelés tovább tartott, mint maga az animáció.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a phantasm visszaverte a védhetetlen lövedékeket.
  • Mind Stab:
    • A támadás hatósugarát 240-re növeltük. A támadás sebzését 17%-kal növeltük.
  • Mantra of Pain:
    • Power Spike:
      • Ez a képesség most már 5 ellenségre is hathat a célpont körül 240-es sugárban.
  • Mantra of Distraction
    • Power Lock:
      • Ez a képesség most már 5 ellenségre is hathat, a célpont körül 180-as sugárban.
  • Illusion of Life:
    • Ezt a képességet már víz alatt is lehet használni, a mesmer helyzete körül.
  • Ether Bolt:
    • Ez a képesség találatkor 2 másodperc torment-et rak fel. Ez a változtatás a mesmer scepter klónjaira is vonatkozik, akik Ether Bolt-ot használnak.
  • Ether Blast:
    • Ez a képesség találatkor 3 másodperc torment-et rak fel.
  • Mimic:
    • A képesség a célpont ellenfélen lévő összes boon-t átmásolja a használóra.
  • A mesmer klónok most már a megfelelő fegyverrel jelennek meg, még ha a cast-oló játékos fegyvert is vált.
  • Confusing Combatants:
    • Ennek a trait-nek a hatásait mostantól lehet blokkolni, dodge-olni és blind-olni.
  • Crippling Dissipation:
    • Ennek a trait-nek a hatásait mostantól lehet blokkolni, dodge-olni és blind-olni.
  • Debilitating Dissipation:
    • Ennek a trait-nek a hatásait mostantól lehet blokkolni, dodge-olni és blind-olni.
  • Illusionary Whaler:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ezt a képességet célpont nélkül is el lehetett tolni.
  • Illusionary Mariner:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ezt a képességet célpont nélkül is el lehetett tolni.
  • The Prestige:
    • Kivettünk egy nem használatos távolság leírást.
  • Illusionary Duelist:
    • Javítottunk egy nem megfelelő sebzés leírást.
  • Dazzling:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem jelenítette meg a Counter Blade, Diversion, Magic Bullet vagy Power Lock által felrakott vulnerability-t.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a trait működjön, ha a Technobabble és Shriek (Become the Raven) faji képességekkel használtuk.
  • Warden’s Feedback:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt az Illusionary Warden által visszavert lövedékek néha célt tévesztettek.
  • Mantras:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megengedte, hogy a játékosoknak mantra charge-uk legyen akkor is, ha nem volt nekik mantra berakva.
  • Blink:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megengedte, hogy ezt a képességet víz alatt is felvegyük, ha be volt rakva a Far-Reaching Manipulations trait.
  • Winds of Chaos:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ha klónok használták ezt a képességet, az csak 5 másodperc bleeding-et okozott, nem pedig 7-et.
  • Illusionary Counter:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy bizonyos helyzetekben ez a képesség megkapja a csökkentett visszatöltési időt, ha Malicious Sorcery-vel volt trait-elve.
  • Decoy:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség akkor is stealth-be rakta a játékost, ha revealed volt rajta.
  • Desperate Decoy:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait akkor is stealth-be rakta a játékost, ha revealed volt rajta.
  • Confusing Cry:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a trait együttműködjön az Illusionary Persona-val.
  • Shattered Conditions:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a trait együttműködjön az Illusionary Personal-val.
  • Shattered Strength:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a trait együttműködjön az Illusionary Persona-val.
  • Maim the Disillusioned:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a torment leírást rossz sebzés számokat jelenített meg.
  • Slipstream:
    • Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Harmonious Mantras:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a mesmer extra mantra tölteteket kapott vissza, ha kivette ezt a trait-et.

Necromancer

  • Last Gasp:
    • A trait-nek a cooldown-ját 60 másodpercről 50-re csökkentettük. Ez a trait mostantól spectral képességnek számít.
  • Unholy Sanctuary:
    • Amellett, hogy death shroud-ban gyógyít, ez a trait aktiválja a necromancer death shroud-ját, ha halálos ütést kapna, de a life force-nak a megadott szint fölött kell lennie. Ennek a másodlagos hatásnak 30 másodperc cooldown-ja van.
  • Death Shroud:
    • A necromancerek most már ebben a formában is kapcsolatba tudnak lépni az NPC-kkel és a játékosokkal.
  • Spectral Walk:
    • Ez a képesség most már megszakad, ha a necromancer waypoint-hoz teleportál.
  • Corrupt Boon:
    • A casting időt 0.25 másodpercről 0.5 másodpercre növeltük.
  • Well of Blood:
    • Ennek a well-nek az aktív idejét 10 másodpercről 5-re csökkentettük. A pulzálásonkénti alap gyógyítást 50%-kal növeltük. Frissítettük a képességet, hogy a megfelelő értékekkel rendelkezzen, ha a Vampiric Rituals be van rakva.
  • Signet of Vampirism:
    • Az aktív hatás időtartamát 5 másodpercről 6-ra növeltük.
    • A képesség cooldown-ját 60 másodpercről 50-re csökkentettük.
  • Rending Claws:
    • A képesség aftercast-ját 0.2 másodperccel csökkentettük.
  • Ghastly Claws:
    • A képesség sebzését 10%-kal növeltük.
  • Necrotic Slash (Dagger):
    • Ez a képesség most már két célpontot találhat el.
  • Necrotic Stab (Dagger):
    • Ez a képesség most már két célpontot találhat el. A life-force kinyerés azonban csak egyszer történik meg.
  • Necrotic Bite (Dagger):
    • Ez a képesség most már két célpontot találhat el. A life-force kinyerés azonban csak egyszer történik meg.
  • Locust Swarm:
    • Az alap swiftness időtartamot 10 másodpercről 15-re növeltük.
  • Lich Form:
    • Ennek az átalakulásnak az időtartamát 30 másodpercről 20-ra csökkentettük.
    • Ez az átalakulás többé nem növeli exponenciálisan az erőszinteket. A képesség sebzését ennek megfelelően módosítottuk.
  • Charge (Summon Flesh Golem):
    • A rohamsebességet nagyjából 25%-kal csökkentettük.
    • Módosítottunk a roham közbeni találatok számán.
    • Ez a képesség többé nem okoz sebzést, ha a gólem pozíciója nagy mértékben nem változik (például, ha falnak fut).
    • Ez a képesség mostantól nem veszi figyelembe a chilled és crippled condition-ök hatásait.
    • Frissítettük a leírást, hogy pontosabb legyen a sebzés.
  • Locust Swarm:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt képességnek nem megfelelő leírása és időtartama volt, ha Banshee’s Wail-el volt trait-elve.
    • Hozzáadtunk egy távolság jelzőt a képességhez.
  • Flesh of the Master:
    • Ennek a trait-nek a berakása és kivétele most már elpusztít minden korábban megidézett minion-t, ezzel megakadályozva, hogy a nem megfelelő életerővel rendelkező korábbi minion-ok megmaradjanak.
  • Plague Form:
    • Ez az átalakulás többé nem növeli exponenciálisan az erőszinteket. A sebzést ennek megfelelően módosítottuk.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a sebzés leírás nem volt megfelelő.

Ranger

  • Read the Wind:
    • Ez a trait mostantól 10%-kal növeli a támadási sebességet, ha longbow-ot viselünk.
  • Signet of the Beastmaster:
    • Ennek a trait-nek a helyét átvette a Predator’s Onslaught. A korábbi trait minden hatása most már alapból a signet képességekhez tartoznak.
  • Predator’s Onslaught:
    • A rangerek 10% bónusz sebzést okoznak a cripple, chill és immobilize-tól szenvedő ellenfeleknek. A pet-ek is 5%-al többet sebeznek beléjük.
  • Strider’s Defense:
    • A közelharci támadások során 15%-ról 20%-ra növeltük a lövedékek kivédésének esélyét.
  • Rending Attacks:
    • Ez a trait most már minden pet-re hat.
  • Intimidation Training:
    • Ez a trait most már minden olyan pet képességre hat, amelyek közvetlen sebzést okoznak. Ez a hatás képességenként csak egyszer következhet be.
  • Stability Training:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait sosem aktiválódott. Ez a trait mostantól minden pet-re hat.
  • Sic ’Em:
    • A revealed időtartamát 4 másodpercről 6-ra növeltük.
  • Long Range Shot:
    • 0-500-as távolságon belül a sebzést 17%-kal növeltük. 500-1000-es távolságon belül a sebzést 7%-kal növeltük.
  • Rapid Fire:
    • A casting időt 5 másodpercről 2.5 másodpercre csökkentettük.
  • Barrage:
    • A cast időt 0.6 másodperccel csökkentettük.
  • Power Stab:
    • A képesség sebzését 10%-kal növeltük.
  • Maul:
    • A képesség hatótávolságát 150-ről 200-ra növeltük. A célpontok számát 3-ról 5-re növeltük.
  • Swoop:
    • A ranger mostantól evade-el a képesség támadási részében.
  • Counterattack:
    • A képesség rúgás részének aftercast-ját 0.7 másodperccel csökkentettük.
  • Hilt Bash:
    • A stun és daze időtartamot 1.5 másodpercre növeltük.
  • Entangle:
    • A képesség visszatöltési idejét 150 másodpercről 60-ra csökkentettük. A gyökerek aktív időtartamát 20 másodpercről 5-re csökkentettük.
  • Ricochet:
    • Ez a képesség találatkor 3 másodperc might-ot ad.
  • Path of Scars:
    • A lövedék sebességét 25%-kal növeltük.
  • Polar Bear:
    • Icy Roar:
      • Ez a képesség most már fizikai támadás is amellett, hogy chill-t rak az ellenfelekre. A chill most már egy támadáson keresztül rakódik fel ahelyett, hogy a condition felkerülne block-on és evasion-ön keresztül.
  • Black Bear:
    • Enfeebling Roar:
      • Ez a képesség most már fizikai támadás is amellett, hogy weakness-t rak az ellenfelekre. A weakness most már egy támadáson keresztül rakódik fel ahelyett, hogy a condition felkerülne block-on és evasion-ön keresztül.
  • Whirling Defense:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a lövedék-visszaverés tovább tartott, mint maga az animáció.
  • Bonfire:
    • Frissítettük a csapások számát, hogy 9 jelenjen meg.

Thief

  • Panic Strike:
    • 4 másodpercről 2.5 másodpercre csökkentettük az immobilized időtartamot. A trait cooldown-ját 30 másodpercről 20-ra csökkentettük.
  • Invigorating Precision:
    • Az életlopást 5%-ról 8%-ra növeltük.
  • Ricochet:
    • Ez a trait most már 150-el növeli a pisztoly képességek hatótávolságát, valamint esélyt ad arra, hogy a golyók átpattanjanak egy másik célpontra.
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a negyedik pattanás sokkal rövidebb távot tett csak meg, mint kellett volna. Ezek most már a teljes távolságot megteszik.
  • Assassin’s Equilibrium:
    • A stability időtartamát 1 másodpercről 1.5 másodpercre növeltük.
  • Venomous Aura:
    • Ez a trait most már condition tulajdonnal rendelkezik, ha a mérgeket megosztod, így a thief condition damage-ét és condition duration-jét használja ahelyett, hogy azét használná, akivel megosztotta a mérget.
    • A thief aktiválhat másodlagos hatásokat ezekből a condition felrakásokból, például weakness-t rakhat Lotus Poison-nak, ha egy szövetséges megmérgez egy ellenfelet a megosztott Spider Venom-mal.
    • A gyógyító hatások, mint a Skelk Venom-ból vagy Leaching Venom-ból származók, a thief healing power-ét és power attribute-jait fogják használni, de továbbra is felismerik a támadó játékost, mint gyógyítási forrást és célpontot.
    • A Basilisk Venom továbbra is forrásként tekint a támadó játékosra. Ez azért van így, hogy más kasztok is fenn tudják tartani az irányítási és megszakítási hatásokat, mint a Halting Strike.
  • Instinctual Response:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait fury-t és vigor-t adott, ha cooldown-on aktiválódott.
  • Whirling Axe:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség dodge-olés közben is folytatódott.
  • Double Strike, Wild Strike, Lotus Strike:
    • Ez a támadási lánc most már két ellenfelet talál el.
  • Black Powder:
    • A pulzálások közötti intervallumot 2 másodpercre növeltük. A blind időtartamát 2 másodpercre csökkentettük.
  • Unload:
    • A képesség sebességét 20%-kal növeltük.
  • Signet of Malice:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a leírásban alacsonyabb passzív gyógyítási mennyiség jelent meg, mint az valójában.
  • Choking Gas:
    • Ez a képesség most már egy kicsit sebez a kezdeti becsapódáskor.
  • Flanking Strike:
    • Ennek a képességnek most már sikeresen találnia kell, mielőtt hozzáférést adna a Larcenous Strike-hoz. Az Initiative költséget 4-re növeltük.
  • Larcenous Strike:
    • A képesség Initiative költségét 1-re csökkentettük.
  • The Ripper:
    • Ez a képesség mostantól áthatol az ellenfeleken. A képesség sebzését 40%-kal növeltük. A képesség sebességét 50%-kal növeltük.
  • Deadly Strike:
    • Ez a képesség most már három célpontot is eltalálhat. A képesség sebességét 33%-kal növeltük.
  • Needle Trap:
    • A csapda sebzését 10%-kal növeltük. Hozzáadtunk 3 stack bleeding-et 3 másodpercre.
  • Ambush:
    • 20%-kal megnöveltük a távolsági thief unload képességének sebességét.
  • Thieves Guild:
    • 20%-kal megnöveltük a távolsági thief unload képességének sebességét.
  • Hidden Thief: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a trait-ből származó stealth még a Mug-ból származó támadás előtt felkerült, így ez a trait kombináció mindig felfedte a thief-et.

Warrior

  • Adrenaline:
    • 100%-ka növeltük az adrenalin csökkenésének sebességét harcon kívül.
    • Az adrenalin most már abban a pillanatban elkezd csökkenni, amint kilépünk a harcból.
    • Az adrenalin most már számértékként jelenik meg (X a harminc csapásból), a korábbi százalék helyett.
  • Adrenaline Burst képességek:
    • Ezen képességek használatakor most már akkor is fogy az adrenalin, ha a képesség nem talál.
  • Rousing Resilience:
    • 8 másodpercre növeltük az időtartamot.
  • Burst Mastery:
    • Frissítettük a leírást és működést, hogy burst képesség használata esetén visszatöltse az adrenalint ahelyett, hogy csökkentse a burst képességek adrenalin költségét.
  • Brawler’s Recovery:
    • Fegyverváltáskor leveszi bármely condition-t.
  • Arcing Slice:
    • 8%-kal csökkentettük az alapsebzést.
    • Frissítettük a képesség animációját.
    • 5-re növeltük a képesség maximális célpontjainak számát.
    • A képesség mostantól 50%-kal többet sebez az 50% alatti életerővel rendelkező ellenfelekbe.
  • Hundred Blades:
    • A kezdeti csapások sebzését egyenként 5%-kal csökkentettük. Az utolsó csapás sebzése változatlan maradt.
  • Whirlwind Attack:
    • Minden csapás sebzését 5%-kal csökkentettük.
  • Signet of Rage:
    • 100%-kal megnöveltük a passzív adrenalin szerzést.
    • A might, fury és swiftness időtartamát 30 másodpercről 25-re csökkentettük.
  • Bleeding Shot:
    • A képességet Fierce Shot-ra neveztük át.
    • A képesség többé nem okoz bleeding-et.
    • 22%-kal növeltük a sebzést.
    • Ez a képesség mostantól plusz egy csapásnyi adrenalint ad vulnerable ellenfelekkel szemben.
  • Whirling Axe:
    • A visszatöltést 15 másodpercre csökkentettük. A sebzést 17%-kal növeltük.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem szakadt meg dodge-olás közben.
  • Pulverize:
    • A cast időt 25%-kal csökkentettük.
  • Counterblow:
    • Frissítettük a képességet, hogy teljesüléskor 6 adrenalint adjon, megszakítás esetén viszont 0-t.
  • Adrenaline Rush:
    • Ez a képesség most már biztos ad 3 adrenalint.
  • Riposte:
    • Frissítettük a képességet, hogy teljesüléskor 6 adrenalint adjon, megszakítás esetén viszont 0-t.
  • Parry:
    • Frissítettük a képességet, hogy teljesüléskor 6 adrenalint adjon, megszakítás esetén viszont 0-t.
  • Impale:
    • A torment időtartamát 12 másodpercről 8 másodpercre csökkentettük.
  • Signet of Might:
    • A signet aktiválásakor 6 másodpercre minden támadás védhetetlenné válik.
  • Berserker’s Stance:
    • A pulzálásonkénti adrenalin nyerést 40%-kal csökkentettük. Leírásokat adtunk hozzá, hogy mutassa a pulzálások számát és a pulzálásonkénti adrenalin nyerést.
  • Sprint:
    • Ez a képesség többé nem támad, de mostantól nem veszi figyelembe a chilled és crippled condition-öket.
  • Rampage:
    • Ez az átalakulás nem növeli exponenciálisan az erőszinteket. Az átalakulás sebzését módosítottuk, hogy kompenzáljuk az előző módosítást.
    • Ez az átalakulás 25%-os sebződés csökkenést ad.
    • Ez az átalakulás 33%-kal csökkenti az immobilized, crippled és chilled időtartamát.
  • Throw Boulder:
    • 33%-kal növeltük a lövedék sebességét.
  • Arcing Arrow:
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a kombó interakció rosszul jelent meg a képesség kezdetekor.
  • Combustive Shot:
    • Javítottunk egy bug-ot , ami miatt a terület a képesség maximális távolságánál jött létre, nem pedig ott, ahol a lövedék landolt.
  • Reckless Dodge:
    • Frissítettük a leírást, hogy pontosan leírjuk a hatását.
  • Counterblow:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a a képességnek rövidebb cooldown-ja volt, ha kevesebb, mint fél másodperccel a blokkolás előtt kapcsoltuk be.
  • Cleansing Ire:
    • Frissítettük a leírást, hogy tisztázzuk, a condition-öket csak akkor szedi le, ha a burst képesség talál.
  • Building Momentum:
    • Frissítettük a leírást, hogy tisztázzuk, csak akkor töltődik vissza endurance, ha a burst képesség talál.
  • Healing Surge:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség többet gyógyított a megjelenítettnél, ha az adrenalin 0 volt.
  • Empower Allies:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a trait buff-ja a Tactics II ikont jelenítette meg, a Tactics VIII helyett.

Faji képességek
Asura

  • Power Suit:
    • Ez az átalakulás nem növeli exponenciálisan az erő szinteket. Ennek megfelelően módosítottunk a képességek sebzésén.

Human

  • Avatar of Melandru:
    • Ez az átalakulás nem növeli exponenciálisan az erő szinteket. Ennek megfelelően módosítottunk a képességek sebzésén.

Norn

  • Norn Transforms:
    • Ezek az átalakulások nem növelik exponenciálisan az erő szinteket. Ennek megfelelően módosítottunk a képességek sebzésén.
  • Charge (Bear Form):
    • A dash sebességét 40%-kal csökkentettük.
    • Ez a képesség többé nem sebez, ha a karakter pozíciója nem változik jelentősen (például, ha falnak fut).
    • 80%-kal csökkentettük a közeli ellenfelekbe történő sebzést, roham közben.
    • A végső csapás sebzését 100%-kal növeltük.
    • Ez a képesség mostantól figyelmen kívül hagyja a chilled és crippled condition-ök mozgási korlátozásait.
  • Dash (Snow Leopard Form):
    • A dash sebességét 40%-kal csökkentettük.
    • Ez a képesség többé nem sebez, ha a karakter pozíciója nem változik jelentősen (például, ha falnak fut).
    • 80%-kal csökkentettük a közeli ellenfelekbe történő sebzést, roham közben.
    • A végső csapás sebzését 100%-kal növeltük.
    • Ez a képesség mostantól figyelmen kívül hagyja a chilled és crippled condition-ök mozgási korlátozásait.

sPvP

  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a repair kit-et és spirit orb-ok néha nem voltak láthatók a térképen.

Berakott PvP sigil-ek:

  • Bursting: A condition sebzés 6%-kal növekszik.
  • Impact: 10% bónusz sebzés a stun-olt vagy knock-down-olt ellenfelekbe.

Berakott PvP rúnák:

  • Rune of Resistance (PvP):
    • +25 Toughness
    • -5% Incoming Condition Duration
    • +50 Toughness
    • -10% Incoming Condition Duration
    • +100 Toughness
    • Ha aktiválsz egy signet képességet, 8 másodpercre aegis-t kapsz (30 másodperc cooldown).
  • Rune of Altruism (PvP):
    • +25 Healing
    • Ha gyógyító képességet használsz, 8 másodpercre 3 stack might-ot adsz a közeli szövetségeseknek. (10 másodperc cooldown).
    • +50 Healing
    • +10% Boon Duration
    • +100 Healing
    • Ha gyógyító képességet használsz, 5 másodpercre fury-t adsz a közeli szövetségeseknek (10 másodperc cooldown).

Berakott PvP Amulet:

  • Assassin:
    • +650 Power
    • +932 Precision
    • +650 Ferocity

WvW

  • A halott játékosok többé nem tudnak örökké a földön maradni, 5 perc után mindenképpen újraélednek egy portállal rendelkező várnál.
  • A játékosok most már a 10000 rank után is tudnak world experience rank jutalmakat elérni. Ugyanakkor, több WvW képességpontot már nem kapnak.
  • A területre ható élesztőképességek nem élesztik fel a halott NPC-ket.
  • A játékosok többé nem ragadnak be pár másodpercre az ostromgépekbe, miután megépítették azokat.
  • Javítottunk egy hibát, ami megakadályozta, hogy új építések után megjelenjen a fejlesztési esemény.
  • Siege golem-be való beszálláskor minden boon lekerül.
  • WvW dailógus finomítások:
    • Javítottuk az utazási gombokon az elnyújtott textúrát.
    • Az utazási gombok most már pontosan jelzik a helyzetet.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • A Miniature Chieftain Utahein és Miniature Svanir 2-es csomag korlátozott ideig hozzá lett adva a Gem Store Toys kategóriájához, 700 gem-ért.
  • Az 1-es, 2-es és 3-as szettek Random Mini 3-as csomajai korlátozott ideig már elérhetők a Gem Store Toys kategóriájában, 300 gem-ért.

Fejlesztések

Black Lion Chest változások:

  • A következő tárgyakat kivettük a Black Lion Chest-ből:
    • Scroll of Knowledge (+1 skill pont)
    • Essence of Luck (50)
    • Essence of Luck (100)
  • A Basic Dye Pack esés rátáját felével csökkentettük.
  • A következőket uncommon drop-ként a Black Lion Chest-hez adtuk:
    • Flame Dye Kit
    • Frost Dye Kit
    • Deathly Dye Kit
    • Toxic Dye Kit
    • Metallurgic Dye Kit
    • Lion’s Arch Survivor Dye Kit
    • Lion’s Arch Commemorative Dye Kit
    • Heavy Crafting Bag
    • Large Crafting Bag
    • Medium Crafting Bag
    • Utility Primer
  • A Weapon Ticket-ek és Weapon Ticket Scrap-ek drop rátáját megnöveltük.

Eredeti: GW2 fórum

  • All minis, backpacks, endless tonics, and permanent contracts have slightly increased drop rates.
Reklámok
  1. Kutyafolt
    2014. szeptember 9. - 21:41

    A TP keresési rendszere szarabb lett, mint volt.

    • Healer
      2014. szeptember 11. - 12:43

      Szerintem meg a TP lett a legjobb az egészből :D

      • Kutyafolt
        2014. szeptember 11. - 13:22

        Hát nemtom, régen rákeresetem valamire pl Iron-t beírtam egyből kidobta.. most meg olyan dolgokat dob ki ami alapból nem is kéne..és akkor a szűkítésekkel kell szórakozni meg minden… és nem lehet lapozni.. csak bizonyos mennyiséget jelenít meg…utána ha nem találod a dolgot akkor nincs lapozási lehetőség hanem neked kell még szűkítened… régi jobb volt.. a régit kellet volna optimalizálni és jó lett volna. A Crafting a legjobb ebbe a patchbe az összes többi felesleg. Ezek a collector achis dolgok is vicc. Black lion fegyver achi? szerezd meg az összes fegyvert és kapsz 7 kis ticketet, lol.. Na meg az új AP skinek.. 33 ezer AP-nál lehet meg a fullos set.. oké..Lets do PvE Shits..

  2. Kozzy
    2014. szeptember 9. - 23:27

    A warrior adrenaline változások nagyon nem tetszenek…értem én hogy próbálják sűrűbben elnyomandóvá tenni az F1 skill-eket…de fejlődésnél mire értelmes szintre felküzdöd az adrenaline szintet a mob (PvE) meghal…mire odaérsz a következőhöz már 0-n vagy…mikor nyomod akkor el? Dungeon-ban erős ellenfelek ellen mondjuk más..

  3. 2014. szeptember 10. - 00:14


    Skritt rekt.

    • Kutyafolt
      2014. szeptember 10. - 01:35

      PvP be kíváncsi leszek erre:D

      • 2014. szeptember 10. - 10:10

        PvP-ben kb egy dodge és a sebzés nagy részét elkerülted.

      • Nhienyl
        2014. szeptember 10. - 12:03

        Rögtön patch után minden enemy teamben min. 2 ranger volt…azért tud ám fájni, de nem garantálta nekik a győzelmet XP

      • Gandarel
        2014. szeptember 11. - 16:38

        Troll traitekkel mesmerbe 15k dmg-t toltam Rapidfire-el + a Fire és Air Proc. persze lehet dodgeolni meg tournament builddel a ~8k a max.

        Sokkal jobban jársz ha direkt ranger counterre építed a builded :D Soloqueben enemynél volt 3 ranger -> vittem DPS guardot wall of reflectionnel, teamfightban a rangerek kb megölték magukat.

      • Shantey
        2014. szeptember 11. - 20:27

    • Sárki
      2014. szeptember 10. - 06:42

      Jó látni hogy mennyire értenek a játékukhoz :DD

    • Mc Wolfy
      2014. szeptember 10. - 12:36

      warrior nagyobbat 1 lövéssel

      • 2014. szeptember 11. - 14:12

        Könnyebb is blockolni, evadelni :P

  4. Mc Wolfy
    2014. szeptember 10. - 12:33

    Jonnek itt meg polirozasok
    Adrenalinhoz szerintem meg piszkalni fognak tobbek kozott

  5. 2014. szeptember 10. - 12:53

    Örülök Ranger javításoknak, bár a Read of the Wind még mindíg gyenge önmagában, Eagle Eye-al kellene ötvözni vagy valami. Alap 1200 range smafu.

    Nekem tetszik az új TP, de csak úgy böngészni sokkal nehezebb, meg az eladás is lassú.
    Craft viszont sokat gyorsult így, nagyon frankó. Még a backpeckek se rosszak, csak nagyobb tiernél órmótlanul nagyok…

    Egyébként DR-ben Shooting Range Minigame talán már működik, nem emlékszem az ordibáló NPC-re aki odaigazít (Dwayna szobra alatt a kioskoknál, kereszteződésen).

    • Mephike
      2014. szeptember 10. - 18:48

      Nekem a TP gyorsabbnak tűnik, hamarabb eladok-veszek, nem ragad be nagy mennyiségű eladáskor, mint régen. Az új felület meg még nagyon szokatlan, de szerintem ez csak pár óra játék kérdése.

      • 2014. szeptember 11. - 07:51

        Maga a rendszer gyorsabb, de a kezelhetősége ami szvsz lassabb. Sajnos ha feltankolsz cuccokkal, nem látod át az összes itemet, legalábbis sokkal többet láttál régen mint most.
        No meg még mindíg a max ordert mutatja, és nem a legalacsonyabb offert, apró dolog, de zavar.

        U.i.: Shooting mégse müxik =( Csak az NPC trollkodott.

  6. Rhilsadar
    2014. szeptember 10. - 18:49

    Üdv itt az felszólalóknak ezek szerint zökkenő mentes volt az átállás erre az új patchre? Tegnap óta fel se tudok menni, mert a coherent ui error miatt nem megy :( küldtem arenanetnek vagy 15 hibajegyet. Próbáltam azokat amiket a fórumon is írtak, de semmi. Van még rajtam kívül magyar akinek gondja van ezzel a szarral?

    • Sárki
      2014. szeptember 10. - 19:55

      Nekem a hibajegy szóval van csak bajom :D

  7. Tróger
    2014. október 22. - 18:02

    Hali, mikor lesz befejezve a teljes fordítás? mert már nagyon várom.

    • nathriel01
      2014. október 23. - 02:42

      Amint kevesebb lesz a meló és lesz rá energiám. :) Talán jövő héten, de nem ígérem.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: