Reklámok
Kezdőlap > Guild Wars 2 játékmenet > Új kezdet: új játékos élmény a Guild Wars 2-ben

Új kezdet: új játékos élmény a Guild Wars 2-ben

asura-intro-header

Ahogy folytatjuk a Guild Wars 2 növelését és megtervezzük a következő lépéseket a játék jövőjét illetően, fontos, hogy legyen egy biztos alapunk a tervezett jövőbeni új játékosok fogadására, valamint a hosszú szünetek után visszatérő emberek köszöntésére. A közelgő feature csomag olyan fejlesztéseket hoz, amiket azért terveztünk, hogy biztosítsuk a fejlődési és tanulási élmény szilárdságát, tisztaságát, követhetőségét és jutalmát.   Mindezek részei voltak a játéknak a kínai megjelenésben és most Észak-Amerikában és Európában is megjelennek.

Level-Up

Tiszta útmutatás

Az egyik első változás a tartalom mutató rendszer. Ez a rendszer leegyszerűsíti a  játék jobb felső sarkában található UI-t, csak egy ajánlott irányt mutatva (és egy nyilat, ami az általános irányt mutatja) az izgalmas tartalomhoz. Ez a rendszer a szintnek megfelelő területekre is segít eljutni, akár még a következő térképre is, így mindig tudni fogod, merre menj fejlődni. Azok a játékosok, akiknek nincs szükségesük ilyen rendszerre, bármerre mehetnek és olyan tartalmat játszhatnak, amilyet szeretnének, pont úgy, ahogy most is.

Az Options menüben találhatók olyan beállítások, melyek segítségével a tapasztaltabb játékosok megváltoztathatják a tartalom mutató rendszer működését. Akár ki is kapcsolhatod, ha a jelenlegi verzió jobban tetszik vagy átállíthatod “world complete” módra, ami olyan területekre fog mutatni, amik kellenek a világ teljes felfedezéséhez.

Továbbra is számtalan bónusz hely marad rejtve a világban, mint a jumping puzzle-ök, minidungeonök, medve piknikek, quaggan orgonák, legendary lámák, ezekhez a tartalom mutató rendszer nem fog elvezetni; ez a rendszer azért van, hogy egy kicsit segítse a játékosokat a kalandjuk felépítésében.

Szintezés, mint jutalom

A következő az új szintlépés értesítő, ami egy csillogó kitűző abban a sarokban, ahol most az ugráló ládák is megjelennek. Ez a kitűző minden szintlépéskor megjelenik. Erre az értesítésre kattintva megnyílik egy teljesen új jutalom ablak. Ennek a szintlépési képernyőnek három fő célja van: a szintlépés jutalmazónak érződjön, megmutassa, hogy mit kapsz a következő szinten és megtanítsa a fontos játékrendszereket.

Hogy megkönnyítsük az új játékosok dolgát, leegyszerűsítettük a játékosok által látható rendszerek számát az alacsonyabb szinteken és ezeket beleszőttük a szintlépési útmutatóba. Amikor elérsz egy bizonyos szintet, az ahhoz tartozó rendszer jutalomként jelenik meg. A játék azt is felajánlja, hogy megtanítja használni a rendszert, valamint megmutatja mit kapsz a következő szintlépésnél.

A tapasztalt játékosok számára a legtöbb rendszer ugyanúgy elérhető, mint most; csupán annyi történik, hogy az új játékosoknak fokozatosan mutatjuk be ezeket a rendszereket, hogy kellemesebb ütemben tanulhassák meg a játékot. Például a WvW és PvP a szintlépési értesítőben kerül a játékosok elé 18-as és 22-es szinten, a bal felső sarokban található gomb addig rejtve marad, de a tapasztalt játékosok használhatják a Lion’s Arch-i portált, illetve a gyorsbillentyűket, hogy azonnal elérjék ezeket a játékmódokat. Ha egy karaktereden már feloldottad ezeket a gombokat az account-odan, akkor minden további karaktered számára már láthatóak lesznek.

Downed-State-Post-Review

Egyes rendszereket a szintezés későbbi fázisaiba ültettünk be és akkor válnak teljesen elérhetővé, ha ezeket a szinteket eléred, így a játékosoknak több idejük lesz megtanulni a fő játékrendszereket. Például a downed állapotból való felkelés bonyolult lehet egy teljesen új GW 2 játékos számára. A downed állapot 5-ös szinten oldódik fel, így a játékosoknak lesz idejük a harc alapjait megtanulni, mielőtt találkoznának ezzel a rendszerrel. Kezdetben downed állapotban az életerőd is több lesz, hogy könnyebb legyen a tanulás. Ahogy a szintekre beszőttük a rendszereket és az új jutalmakat, az olyan feature-ök, mint a fegyverváltás és skill slot feloldások is elmozdultak kicsit, hogy jobban illeszkedjenek a mechanikákban való előrehaladásba.

Néhány olyan rendszeren is módosítottunk, amik szükségtelenül komplikáltak vagy buták voltak, így a szintezés során megszerzed a képességek nagy részét. A legutóbbi feature csomag óta a trait-eket nem kereskedőnél kell megvennünk; a trait szinteket ingyen oldod fel, ha eléred a megfelelő szintet. A fegyvereknél a képességhelyeket fejlődés közben oldod fel, minden fegyvernél egyszerre. Ez azt jelenti, hogy ha egy új fegyvert először veszel fel miután már feloldottál több fegyver képességhelyet, akkor ehhez a fegyverhez is automatikusan megtanulod azokat ahelyett, hogy minden fegyverképességet külön kellene megtanulnod.

Stat szerzés

stat-gains

Hogy jobban érzékeltessük és beosszuk a fejlődést a játékban, kis darabokra osztottuk a stat fejlődést a játékban. Amikor szintet lépsz, akkor tudod, hogy olyan szintre fejlődsz, ami azonnal előnyös a karaktered számára. Amikor elérsz egy mérföldkövet, akkor azonnal érezni fogod az erőbeli különbséget ahelyett, hogy minden szintet alig észrevehetően fejlődnél. Minden stat, képességpont és trait pont ugyanannyi marad 80-as szinten; csak azok elosztási sebességén módosítottunk.

Jutalmak

A szintezési útmutató részeként újraértékeltük a szintlépésért járó tárgy jutalmakat, izgalmasabbá és hasznosabbá tettük azokat. Ezeket a jutalmakat nem tudjuk visszamenőlegesen megadni a 80-as játékosoknak, de minden 80-as szint alatti karakter a hátralévő szintjeire már ezeket a jutalmakat fogja kapni. Minden új karakter, ami ezután a rendszer után életre hívsz, első szinttől hozzáfér ezekhez a változásokhoz.

Személyes történet

További adalékként, frissítjük a személyes történeti lépéseket, felhasználva az új Story Journal-t, így kisebb csomagokban kapod meg őket, amelyek fejezetenként egyszerre oldódnak fel. Amikor egy történeti fejezet szintlépési jutalomként feloldódik, akkor az egész fejezetet azonnal végigjátszhatod, így nem kell meg-meg állnod a történetben. Ilyen módon a történeti fejezetek is olyan nagy pillanatokká válnak, amiknek a feloldását várjuk a karakter szintlépésekor.

story-chapter

Ezt az alkalmat kihasználva újragondoltuk az egyes nagy történeti fejezetekért járó jutalmakat. Végrehajtottunk pár elég nagy átdolgozást, hogy a fejezetek teljesítéséért járó jutalmak sokkal csábítóbbak legyenek, mint a múltban voltak. A személyes történeti fejezeteket teljes mértékben megéri majd teljesíteni, miközben fejleszted a karaktered. Hasonlóan a szintlépési jutalmakhoz, a 80-as karaktereknek itt sem tudjuk visszamenőlegesen megadni ezeket a jutalmakat, de minden karakter, amit ezután csinálsz, illetve ami ekkor fejlődik 80-ra, már részesül ebből a rendszerből.

Zárásképp

A fentiek lefednek mindent, ami a szeptemberi feature csomagban az oktatással és fejlődési élménnyel kapcsolatos. Amint a feature csomag élesedik, megéri beugrani azoknak, akik még sosem próbálták a Guild Wars 2-t. Azok, akik már régóta nem játszottak, itt a remek alkalom a visszatérésre, nézzétek meg, hogy az új rendszerek segítenek-e jobbé tenni az élményt és Tyria újra-felfedezését. A feature csomaggal kapcsolatos cikkeink a jövő héten folytatódnak, tartástok a szemeteket akkor is a honlapon!

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
  1. Sárki
    2014. augusztus 28. - 19:25

    én magam is így vélekedek. Ezután a mai születésnap után… itt már ragelni sincs értelme csakn lehajtott fejjel szomorúan elmenni, tudván mi lehetett volna ebből a játékból…

  2. 2014. augusztus 28. - 19:34

    Amilyen jól sínre tették a LS patch-eket, ezt olyan bénán tálalják. Ez egy összedobált katyvasz és még időhúzásra is alkalmatlan. Semmi tematika, semmi egység, csak pici dolgok egy nagy kupacban. Legalább szerényebben adnák elő, hogy patch-elnek. Az áprilisi csomagot nem hype-olták ennyire, mint ezt, pedig annak még értelme is volt. Ezek jöhetnének maguktól, minden LS patch-ben. Semmi értelme külön csomagként “eladni”. Majmok… :S

    • Gandarel
      2014. augusztus 28. - 19:52

      Week 3: Tooltip week!

      Minden nap 1 új kaszt tooltip fixeit lesz alkalmunk megcsodálni, és hogy infóval teli induljon a hét, hétfőn nem egy.. hanem KETTŐ!! kasztra is kitérnek.

      • 2014. augusztus 28. - 21:55

        Te, Sárki, meg a többiek! Holnap este 9-kor ready up lesz. Amondó vagyok, hogy menjünk be, és chat-en adás alatt kizárólag semmi mást ne írjunk, csak azt hogy “Happy Birthday GW2, Happy Birthday ArenaNet.” Diszkréten kell spamelni, és mindig más írja. Hátha átveszi a többi néző is. Rubi szerintem nem fog kivágni minket ezért. Ha elég sokan átveszik, jelenteni fogja a márklárnak, hogy gáz volt. Úgyis most ment el a főnöke. Letiltja a chat-et, mert “ünneplünk”? Kit érdekel? :)

      • 2014. augusztus 29. - 20:00

        Á mindegy, úgysem ér az egész annyit. :( Úgy néz ki, mégsem megyek ma este ready up chat-re, inkább az asszonnyal töltöm az estém. Duzzogva. :)

    • Sárki
      2014. augusztus 28. - 20:10

      nekem sokkal jobban fáj az, hogy még egy happy bday post sincsen. ennyit érdemel a közösség 2 év után? :(

      • Gandarel
        2014. augusztus 29. - 10:05

        Minden nap van gemstore leárazás! Bár pont emiatt annyira emelkedtek a gem árak hogy kb drágább megvenni most a leárazott dolgot mint 2 hét múlva a teljes árút. Ez nem elég szülinapi ajándék..?

  3. Mc Wolfy
    2014. augusztus 28. - 21:19

    kíváncsian várom, hogy mikor lesz új betűtípus karakterenként bemutatva, mindegyikhez külön twitch műsor és szakértői gárda

  4. Fluffy
    2014. augusztus 28. - 22:45

    Csak nekem van olyan érzésem, hogy ugrott a BL kulcs farm?

  5. Sárki
    2014. augusztus 29. - 16:45

    picit hiányolom így a wvw-pvp feature pack bejelentések vége felé ezt:
    https://forum-en.guildwars2.com/forum/wuv/wuv/25000-WvW-Kills-for-10-Achievement-points/first#post2700160

    • 2014. augusztus 30. - 19:31

      Hagyjál már, hát milyen jó is az, amikor 13k supplyt elköltöttem már javításra, és már járt érte 16 AP :D “Lóf—t a védőknek, nem AP-t”. Viszont nézzük a jó oldalát, már csak 987k és kapok egy jó kis title-t!

    • 2014. szeptember 1. - 10:00

      Day#-2 óta gondolkodom, hogy minek terveztek ilyen achikat 50 évre.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: