Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > További fejlesztések a Megaserver rendszeren

További fejlesztések a Megaserver rendszeren

dungeon_header

Mióta a 2014 április feature csomagban bevezettük a megaserver rendszert, rendszeresen fejlesztettük azt. Sok változás a rendszeres frissítésekkel érkezett és a céljuk az volt, hogy fejlesszék azt, ami mi “integritás” mértéknek nevezünk. Ez azt méri, hogy a rendszer milyen hatékonysággal rak téged ugyanarra a térkép instance-ra, mint a party tagjaidat, guild tagjaidat, home szervered és nyelved alapján. Mivel a fejlődés folyamatos és sima volt, nem biztos, hogy sok változást észrevettél, de az értékek sokkal jobbak lettek, mivel okosabbá tettük a rendszert. Itt azonban nem állunk meg: a második feature csomaggal pár új rendszert is kihozunk, hogy a központi rendszer még hatékonyabban működjön.

Globális guild-ek

guild-upgrades

Amikor megjelent a megaserver rendszer, akkor azt mondtuk, hogy a guild-ekre a jövőben fogunk koncentrálni, így most készen állunk rá, hogy bevezessük a globális guild rendszert Észak-Amerikában és Európában. Ez a rendszer már működik Kínában és nagyon örülünk, hogy a többi régióba is elhozhatjuk. Ahelyett, hogy a guild-ednek minden szerveren külön verziója lenne, minden ami a guild-edben van – bank, merit, influence, fejlesztések – most már globális és megosztott a szerverek között. Mindezt úgy készítettük el, hogy senki se veszítsen el semmit:

  • A guild-ed különböző szervereken szerzett influence és merit pontjai kombinálásra kerülnek a globális guild-ben. Hogy biztosan ne veszítsetek itt semmit, a kombinált merit mennyiség a 250-es normál limiten túl is mehet. Ugyanakkor a guild-ed nem tud több merit-et szerezni, amíg a számláló ez alá a szint alá nem süllyed.
  • Bármilyen fejlesztés, amit valamelyik szerveren feloldottál, elérhető lesz a globális guild-ben. Ha ugyanazt a fejlesztést több szerveren is feloldottad, akkor visszakapod az influence és merit pontokat. A merit-re ugyanaz a szabály vonatkozik, mint fentebb.
  • Minden guild consumable, amit valamelyik szerveren feloldottál, elérhető lesz a globális guild-ben. Ezért, a raktáron lévő consumable-k száma a szokásos limiten is túl mehet, de ugyanabból a típusból nem tudsz újat készíteni, amíg a szint alá nem süllyed a számuk.
  • Az engedélyezett guild boost-ok visszatérnek a guild inventory-ba, a globális guild-ben pedig újra aktiválnod kell őket.
  • Az a guild bank válik a globális guild bankjává, amelyikben a legtöbb hely van. Ha a guild-ednek több szerveren is ugyanakkora bankja van, akkor a legtöbb tárggyal rendelkező lesz a globális guild bankja. Ugyanakkor, a többi szerver bankjaiban található tárgyak nem vesznek el, hanem plusz helyekre kerülnek a globális guild bankjában, ahonnan csak kivenni lehet őket és ezután a hely eltűnik.

Guild küldetés fejlesztések

guild-mission-site-Post-Review-1

A megaserver rendszer indulása óta fejlesztettük már a guild küldetéseket, hogy minden küldetést teljesíthessen egyszerre több guild is. Ebben a feature csomagban biztosítjuk, hogy a guild-ed könnyebben jöjjön össze, ezt pedig a nyílt világban lévő guild küldetések működésének jelentős fejlesztésével érjük el. A megaserver rendszert egy foglalási rendszerrel bővítjük ki, ami automatikusan bekapcsol, ha egy guild tag azért lép a térképre, hogy guild küldetést csináljon. Ez a rendszer előnyben részesíti annak a guild-nek más tagjait azon a térképen. Ez a rendszer azonban csak korlátozott számú helyet tud foglalni a térkép instance-on, így a legjobban a kis és közepes guild-ek esetében fog működni.

További fejlesztéseken dolgozunk, amik a nagyobb guild-eknek fognak majd segíteni.

Szövetségesek keresése a különböző térkép másolatok között

Ahogy a populáció változik egy térképen, a megaserver rendszernek úgy kell bezárnia néha bizonyos másolatait a térképnek. Ezt úgy teszi, hogy többé nem ad ahhoz a térképhez több játékost (hacsak nem akarva csatlakoznak oda a party-val) és vár addig, amíg teljesen ki nem ürül, így bezárva azt. Ez néha olyan helyzetet eredményezett, hogy a játékosok egyre kevesebb és kevesebb társukat látták a térképen.

A szeptemberi feature csomaggal bevezetünk egy új mechanizmust, ami megoldja ezt a problémát. Amikor egy térkép bizonyos másolatainak be kell zárniuk, a rajtuk lévő játékosok értesítést kapnak és választhatnak, hogy azonnal másik másolatra mennek. Így mindig lesznek melletted szövetségesek és nekünk is hatékonyabban fog működni a térképek működtetése – ami így mindenkinek jobb élményt biztosít. Ha úgy döntesz, hogy átmész egy másik térképre, akkor még egy új effekt formájában jutalmat is kapsz. A Volunteer’s Blessing 15%-kal növeli a mozgási sebességet, 5%-kal a karma szerzést és 10%-kal a tapasztalati pont szerzést, mindezt 10 percig. A hatás akkor is megmarad, ha másik térképre mész, de a mozgási sebesség bónusz csak PvE-ben hat.

Nyelvek Európában

Az egyik élmény, amin április óta dolgozunk, az az európai nyelv sokféleség. Több rendszer frissítést is végeztünk, hogy jobban szűrjük a játékosokat a nyelv alapján, különösen ha a térképen magas a populáció.

Megaserver-Svanir-Dome

Ez egy fontos kérdés számunkra és továbbra is keményen dolgozunk, hogy növeljük a játékélményt az európai játékosok számára.

Jelenleg úgy döntöttünk, hogy nem választjuk el teljesen a nyelvi közösségeket külön térképmásolatokra. Bár megértjük, hogy egyesek számára nehéz lehet a nyelvek közti kommunikáció, továbbra is úgy gondoljuk, hogy fontos, hogy a térképek tele legyenek szerte Tyria-n, függetlenül attól, hogy mikor játszol. A megaserver rendszer olyan lehetőséget ad nekünk, hogy úgy bővítsük a játékvilágot, hogy attól kellene tartanunk, Tyria régebbi részei kiüresednek azok számára, akik még mindig élveznék azokat; az európai közösség nyelvalapú felbontása visszavetné valamennyire ezt a lehetőséget. Reméljük, hogy elkerülhetjük ezt azzal, hogy a szisztematikus fejlesztésekre és a rendkívül barátságos játékosainkra támaszkodunk.

Mindig hallgatunk a visszajelzéseitekre, mivel azok nagyon fontosak számunkra, hogy a lehető legjobb játékot készítsük nektek. A játékosok visszajelzéseinek köszönhetően kapcsoltuk ki az alapból meglévő chat szűrő beállítást. Ezt a rendszert a zaklatások ellen vezettük be, ugyanakkor a rendes kommunikációt is zavarta. Ahogy mindig, ha úgy érzed zaklatnak, használd a játékban található jelentő eszközt. Szeretnénk, ha a Guild Wars 2 biztonságos és befogadó lenne, a Customer Support csapatunk pedig nagyon komolyan veszi a jelentéseket.

Továbbra is napi szinten követjük az értékeket, gyűjtjük a visszajelzéseiteket és elemezzük az adatainkat, hogy tovább fejlesszük a Guild Wars 2 élményt minden játékos számára.

Jövőbeni fejlesztések

Munkánk a megaserver rendszeren folytatódni a featrue csomag megjelenése után. Napi szinten figyelemmel kísérjük az értékeket és gyakran igazítunk majd a rendszeren, hogy erősítsük a Guild Wars 2 szociális környezetét. További fejlesztéseken dolgozunk a guild küldetésekkel, nyelvi beállításokkal, a populációs egyensúllyal és még mással kapcsolatban. Ahogy áprilisban mondtuk, ez csupán a kezdet – és mindig azon dolgozunk, hogy jobb legyen.

Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
  1. Mc Wolfy
    2014. augusztus 26. - 08:28

    Koszonjuk Emese!

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: