Reklámok
Kezdőlap > WvW > WvW fejlesztések a 2014 szeptemberi feature csomagban

WvW fejlesztések a 2014 szeptemberi feature csomagban

gw2_banner_blogheader-600x217

A szeptemberi feature csomagban bevezetünk pár izgalmas WvW frissítést. Ma olyan dolgokról fogunk beszélni, melyek segítségével bővítjük az ostrom stratégiai súlyát, mind támadó, mind védekező oldalon: jön az új Siege Golem Mastery képességvonal és az új Siege Disabler trick.

Új WvW képességvonal: Siege Golem Mastery

WvW-Golem-Mastery

A Siege Golem Mastery csatlakozik a WvW képességvonalak listájához. A képességvonalak segítségével testre szabhatod a WvW élményedet minden karaktereden azzal, hogy egy WvW rank megszerzése után pontokat költesz el. Ennek az új vonalnak a segítségével egy megállíthatatlan rombológép lehetsz. Egy fal vagy kapu elpusztítása után szupersebességet kapsz, növelheted a gólemed támadó és védekező stat-jait, a Shield Bubble képességnek új, területi gyógyító hatást adhatsz, de ami talán a legjobb, egy katapultot is beszerelhetsz. Amikor a gólemed halálos sebzést kap, akkor felrobban sebezve és fellökve a közeli ellenfeleket, téged pedig biztonságos távolságra hajítva, miközben pár másodpercre stealth-et kapsz és sebezhetetlen leszel.

Új Trick: Siege Disabler

golem-mastery-UI

A Traps and Tricks árushoz bekerül az első trick, a Siege Disabler. Ez a tárgy használatkor emészt fel supply-t, pont mint a már meglévő WvW csapdák, de azoktól eltérően a Siege Disabler-t gránáthoz hasonlóan kell eldobni. Földetéréskor aktiválódik és ideiglenesen minden ostromgépet semlegesít 450-es hatókörben, 45 másodpercre. A semlegesített fegyvereket nem lehet használni a hatás ideje alatt és azok, akik addig irányították őket, ki lesznek belőlük kényszerítve. Ez a trick az irányított siege golem-eket is semlegesíti, habár csak 20 másodpercre. Izgatottan várjuk, hogy hogyan erősíti ez meg a védőket WvW-n. Mindemellett, a trap-ek és trick-ek mostantól badge-be és coin-ba kerülnek, badge és karma helyett.

Ennyi lenne mára – nézzetek vissza holnap és csütörtökön további izgalmas WvW hírekért!

 Eredeti: GuildWars2.com

Reklámok
Kategóriák:WvW
  1. Sárki
    2014. augusztus 19. - 19:20

    mennyi váratlan új információ! remélem a command log is kap 1 külön napot, aztán 3 bugfix 3 nap meg mondjuk 2 tooltip change és a végére egy blix nerf csak hogy végképp teljesen ellenséges legyen a légkör xD

    • Healer
      2014. augusztus 21. - 12:11

      Ott (Blix) azért te is érzed remélem, hogy a fail után 1 perccel újrafarmolható champek nem voltak teljesen normálisak, igaz?

      100+gold / órákat emlegettek a fórumokon, az elég nyilvánvaló volt, hogy ezt nerfelni fogják.
      (IMHO teljesen jogosan)

  2. 2014. augusztus 19. - 19:29

    A többesszám használata barokkos túlzás, mert ha jól olvastam, két új dolog lesz itt, ami az ostromgépeket érinti. Már nem is kell leverni őket, elég bedobni egy szent kézigránátot, és 45 másodpercre nem lehet használni, kivéve a golemeket, amiket 20 másodpercre hatástalanít az új cucc. Hurrá, nem kell foglalkozni az ostromgépekkel, mindenki mehet lootbag-eket gyűjteni. Na meg ugye kidobott supply, ha építesz egy trebouche-t vagy mondjuk leraksz 7 superior ram-et, hogy gyorsan beverd a kaput, de áll a falon egy szamárfület mutogató francia, aki leejt egy siege disablert a kapu előtt. Verheted szakócával 45 másodpercig, aztán megint hatástalanítja? TS-t meg lehalkítani, mert sűrű anyázás lesz, mert nincs az a supply-mennyiség, amivel be lehet gyorsan verni egy kaput. Ezt már az első héten nerfelni fogják, az biztos.

    • Sárki
      2014. augusztus 19. - 19:34

      Én azt a bugot fogom imádni amikor az egyszeri n00b aki azt hiszi, hogy őmajd jól leACz mindenkit, az új trickkel kap az összes skilljére 45 sec cd-t :d mert hogy ilyen bug biztos hogy lesz Dx Azért a mai naphoz még hozzátartozik, hogy közben az egyik gm azt mondta az ominózus SAB interjúra, hogy hangsúlyozottan NEM HIVATALOS. Kár hogy a benne foglaltakat ettől függetlenül sem tagadják :D Remélem az interjú második fele is ilyen illúzióromboló lesz, már ha ezek után ki merik adni :D

      • 2014. augusztus 19. - 20:09

        Nem kell komolyan venni, mert az az interjú csak reklám az új vásárlóknak. Egy éve már csak arról beszélhetnek, ami kész van, vagy pár héten belül jelenik meg. A kiegészítőt is csak akkor fogják bejelenteni, ha már nagyjából kész vannak vele. Ez van… Minden amit eddig kiadtak, kb. maximum egy hónappal megjelenés előtt derült ki. Gamescom-on végig arról beszéltek, hogy mi jelent meg eddig. Nem tudtak belőlük kihúzni semmi újat, pedig biztosan sokan próbálkoztak.

        Ennek a mondatnak az első fele belőle a lényeg, a többi pedig szócséplés, hogy legyen miről írni:
        Matt Wuerffel: “We can’t really comment about what our long term plans are for the game, and so, you know, it is a similar answer if you ask me what was gonna happen in the upcoming episodes of season 2.”

      • 2014. augusztus 19. - 20:37

        Egyébként nem 45 sec cd-t kap, hanem kidobja a jóembert, és addig nem szállhat vissza senki, amíg disabled. Szóval rombolható dekoráció lesz a siege a becsapódás 450-es körzetében. Azt hogy mennyi supply kell a használójának, azt még nem tudjuk, de remélem, hogy 20. Ha 15 vagy kevesebb, akkor akárki használhatja, és az nagyobb baj. Az árát sem lehet még tudni. Remélem, 100g-be fog kerülni egy használat. :D

      • Sárki
        2014. augusztus 19. - 20:40

        Alulinformált vagy :D 5 silver, 15 badge és 10 supply lesz az ára :D Szal egy komolyabb wvw-s arc egyből kettőt is eldobhat.

    • Punisher
      2014. augusztus 19. - 20:48

      Projectile lesz, amit lehet blockolni. focus ele, shield guardian back to meta.

      • Sárki
        2014. augusztus 19. - 22:44

        perma blockot nem lehet fenntartani; nem lesz különösebben nagy effektje, tehát a zerg közepéből ki nem fogja senki se szúrni; ha trap lesz, még simán benne lehet az is a pakliban, hogy triggerelni kell, szal ostrom előtt is belőheti a kulcshelyekre az ellen.

      • 2014. augusztus 19. - 22:46

        Arról nem is beszélve, hogy a Golemnek a bubija ilyen skill, meg a Catapultnak is…

    • 2014. augusztus 20. - 08:34

      Mert hülyék vagytok és nem építetek FaLovat…

    • Gandarel
      2014. augusztus 20. - 12:26

      Azért azt tegyük hozzá, hogy ennek is van egy adott range-e, ami gondolom max (nagyon max) 1.5k. De inkább 1.2 szerintem. Flame ramokra rádobhatod még a falról, de másra nem igazán – vagy ki kell futnod hozzá, de akkor meg sanszos hogy megölnek. Legalább fognak használni katapultokat is sima ostromhoz és a védőknek lesz értelme kitörni az erődből ha csak pár másodpercre is.

      Meg tényleg ott a guardian wall of reflectionje, ami miatt melee rangebe kell menned ha rá akarod dobni, át az egész enemy zergen.

      • Sárki
        2014. augusztus 20. - 13:07

        1,2k range lesz jah.

      • 2014. augusztus 20. - 14:25

        A nagy range rendben van, mert minél távolabbról dobja, annál könnyebb védeni. A 45s szerintem sok lesz, de nyilatkozták is, hogy hangolják majd folyamatosan, ahogy látszik a hatása a játékon. A költségét így megjelenés előtt, feltételezések alapján keveslem, mert ennyiért még spam-elni is megéri sok emberrel, ha hajlandóak a játékosok használni. Sokkal erősebb és hasznosabb ez a cucc, mint az eddigi csapdák. Az dicséretes, hogy próbálnak hatással lenni a WvW metára. Blobban Thief, Mesmer és távolságtól függően Ele is simán be tudja vinni melee range-be – nyilván ott csökken a védekezési lehetőségek száma -, és megéri belehalni. Engem legalábbis nem zavarna, ha összecsuknak, miután ledobtam. Gondolom, a weapon skilleket váltja, amikor használja valaki. Cast time mennyi lesz, azt lehet tudni?

  3. Stan
    2014. augusztus 19. - 22:54

    ettől független, egy vicc kategória a “WvW fejlesztések a szeptemberi feature csomagban”…. (SAJNOS)
    Eléggé gáz, hogy ennyire tojnak a játék ezen részére (is). Azt hiszik, ha folyamatosan pakolnak 1 -1 masteryt 1 – 1 nagyobb updatekor az fejlesztés a WvW re nézve? Van aki igy van vele?

    • Sárki
      2014. augusztus 20. - 08:29

      Én nem tudom mit terveznek, van még 2 hét a FP-ból. De amit eddig idelöktek, az kevesebb, mint amennyit tavaly a 2 hetente jövő LS-k MELLÉ kaptunk. Persze már az előző feature pack is nagyon kevés volt ahhoz képest, amennyit a kéthetes rendszerben fél év alatt összeségében adtak volna és ugye maga a living story 2. szezonja is már a felénél tart, legalábbis mid-season breakről beszéltek P2 után. Szóval vagy teljesen magára hagyják a játékot, vagy készül a kieg, nem tudok más lehetőséget elképzelni.

      Amúgy az a baj, hogy a 3 játékmódból egy sincs, amelyiket némi kozmetikázással olyanná lehetne tenni, amilyennek a játékosok akarják látni. Ide plasztikai műtét kell, új pályákkal, új featureökkel, új skinekkel, skillekkel, talán fajjal és kaszttal. Jó ez a 2 hetente living story és nyilván a feature packoknak se mondanék nemet, de akkor is nagyon lassan jön a tartalom, ideje hogy kiadjanak egy kieget. Már csak azért is, mert akkor biztos, hogy a gemstoreból is szívesebben fognak vásárolni valós pénzért.

    • 2014. augusztus 20. - 08:35

      WvW nem az ultimate endgame véletlenül? ;)

      • Stan
        2014. augusztus 20. - 16:51

        vicces, de ha már fejlesztésről beszélnek WvW n belül akkor az legyen fejlesztés, nem pedig egy nagy ,,,,, ;)

  4. Mc Wolfy
    2014. augusztus 19. - 23:49

    ha 2 hetente jönne ennyi, mint living story, akkor jó lenne. de fél év után…

  5. 2014. augusztus 20. - 11:40

    Shantey linkelte már chat-en, de pont új oldal kezdődött, és ez nagyon lényeges infó, ami idevág, azaz a pvp része egy hangyányit beszédesebb a szokásos “nem modhatunk semmit, de rajta vagyunk” típusú válasznál. Szerintem rövidesen jön az új játékmód spvp-ben, ami nme pontfoglalós lesz. Talán a moba-jellegű mód lesz a következő, amit a pletykák szerint vagy ezer éve “fejlesztenek”, és még mindig semmi nincs belőle. Ha TDM lenne, azt szerintem megmondták volna.

    http://www.guildmag.com/guild-wars-2-interview-part-2-competitive-balance/

    • Sárki
      2014. augusztus 20. - 12:10

      Hiszem, ha látom hogy nem tdm. Az már bent van bétában, miért ne azt fejeznék be? wvwről meg megy a rizsa a hosszútávú tervekről. Persze az egész játékban ez megy 2 éve, hosszútávú tervek… megvalósítás nélkül. Ideje lenne csacsogás helyett komoly tartalommal feltölteni a játékot, meg kiadni végre egy rohadt kieget.

      • Gandarel
        2014. augusztus 20. - 12:21

        A TDM egy szánalmas zergfestté válik gw2ben, remélem nem arra összpontosítanak.

        Vagy vegyék ki a respawnot és akkor lesz egy normális klasszikus Pvp aréna, vagy legyen 10x ekkora a map.

      • Shantey
        2014. augusztus 20. - 14:51

        Az meg nem deathmatch, hanem annihilation, amire te gondolsz. Kéne tolni pár UT meccset, rám tört a nosztalgia … :/

    • Shantey
      2014. augusztus 20. - 14:37

      CTF lesz, ha tényleg az a map kerül be, amit hónapokkal ezelőtt találtak a fájlok közt.

      • Gandarel
        2014. augusztus 20. - 15:19

        Oké hogy a playerek 99%-a nem gondol bele abba, hogy jó műkdödne-e a gamemode amit javasolt, de a deveknek kéne. És ha CTF lesz, akkor GG anet……….

        CTF elképesztően imba lenne. Nincs healer, a kasztok nagyrészét instant leölnék ha fölvenné a flaget.

        Tele lenne dual shortbow dupla energy sigiles acro/trickery soldier statos thieffel az egész, akik annyi evadet raknak bele a buildbe hogy meg se tudod ütni őket úgy cappelik a flaget.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: