Reklámok
Kezdőlap > Kasztok > Közelgő egyensúlyi változások – Engineer és Ranger

Közelgő egyensúlyi változások – Engineer és Ranger

golden_rule_header

A pénteki Ready Up-ban többek között szó esett az engineer és ranger kasztokat érintő közelgő változásokról, a következő adásban pedig további kasztokról is szó lesz. Hogy pontosan mikor érkeznek ezek a változások, azt nem tudni, mindenesetre eddig egész biztatónak tűnnek.

Engineer

  • Power Wrench (trait): korábban az autoattack-nak és a Throw Wrench képességhez crippling-et adott. Most ezt a képességet hozzáadtuk a toolkit-hez, így nem kell betenned ezt a trait-et, hogy fenntartsd a crippling hatást. A crippling hatás helyett a Power Wrench most 10%-kal növeli a sebzést, ha használod a toolkit-et. A kombó, a Pry Bar és a Throw Wrench képességeid sebzése is 10%-kal növekszik.
  • Always Prepared (trait): korábban csak kötszert dobott, amit a szövetségesek felvehettek. Most olajfoltot is hozzáadtunk, így amikor downed-be kerülsz, akkor egy védelmező olajfolt gyűrű is megjelenik körülötted, amin elcsúsznak az ellenfelek.
  • Elite Supplies (trait): ez a trait többé nem ad megnövelt időtartamot, ha Elixir S-t használsz. Mostantól 50% plusz mozgási sebességet kapsz. A Tornado lightning field lett és mostantól whirling bolt-okat is tudsz kilőni, mivel már whirlwind kombó is.
  • Accelerate-Packed Turrets (trait): ennek a trait-nek a knockback távolságát 50%-kal csökkentettük. Így 300-as knockback távolság helyett, most már csak 150-es van. Ennek a trait-nek a célja, hogy megszakítsd az ellenfeleidet, nem pedig az, hogy hatalmas knockback-ekkel urald a területet.
  • Rocket Turret: Explosive rockets: a lövedék sebességét megnöveltük és a rakéták most már követik a célpontodat.
  • Flamethrower: a Flame Jet sebzését 33%-kal növeltük. A Flame Blast robbanása blast finisher lett. A Flame Blast mostantól minden pulzálásnál sebez. Az Air Blast cast idejét 1/4 másodperccel növeltük, így a késleltetés miatt jobban látszik az effekt.
  • Elixir R: a cast időt 1/4 másodperccel csökkentettük. Amellett, hogy újratölti az endrurance-odat, az immobilize-t is leveszi.
  • Elixir C: a képesség most már nem csak 1, hanem 2 condition-re hat, minden szövetségesnél, akikre hat a képesség.
  • Launch Personal Battering Ram: a sebzést 20%-kal növeltük.
  • Medkit: a Drop Antidote mostantól leveszi az immobilize-t, ha használatkor van rajtad.
  • Utility Goggles – Analyze: ez a képesség mostantól 6 másodperc revealed-et okoz, a vulnerability mellett.
  • Glue Shot: a lövedék sebességét 50%-kal növeltük.
  • AED: a képesség lejártakor leveszi a sebző condition-öket.

Ranger

  • Signet of the Beastmaster (trait): ez a signet gátolta a rangereket a specializációban. Ez a signet többé nem létezik és ez a képessége alapból megvan minden signet-nek (rád és a pet-re is hatnak).  A Signet of the Beastermaster  helyére a Predator’s Onslaught kerül – Te és a pet-ed bónusz sebzést visztek be azoknak az ellenfeleknek, akik valamilyen mozgást korlátozó condition-től szenvednek (cripple, chill, immobilize). Te 10%-kal többet, míg a pet-ed 5%-kal többet sebez.
  • Read the Wind (trait): amellett, hogy növeli a longbow/harpoon lövedékek sebességét, a támadási sebességet is növeli.
  • Strider’s Defense(trait) a block esélyét 15%-ról 20%-ra növeltük.
  • Beastmastery trait vonal: kivettük azt a megkötést, hogy egyes trait-ekhez adott pet-eket kellett használni. Például, a Rending Attacks most már minden pet esetében bleed-et ad az alaptámadáshoz, ha az critical hit. A Stability Training bármely pet-nél aktiválódik, ha azt lecseréljük. Az Intimidation Training most már minden pet-ed F2 képességéhez cripple-t ad, ha az támadó képesség.
  • Longbow – A cast időket lecsökkentettük.
    • Long Range Shot – a rövidtávú sebzést 17%-kal növeltük. A középtávú sebzést 7%-kal növeltük. A hosszútávú sebzést nem módosítottuk.
    • Rapid Fire – a cast időt 50%-kal csökkentettük.
    • Barrage – a cast időt 0.5 másodperccel csökkentettük.
  • Greatsword
    • Az autoattack láncolat harmadik képességének (Power Stab) sebzését 10%-kal növeltük.
    • Maul – A maximális célpontok számát 3-ról 5-re növeltük, a hatósugarat 150-ről 220-ra emeltük.
    • A Swoop mostantól evade-el a képesség támadási részében. Továbbra is beragadhatsz, ha az ellenfeledhez utazol.
    • Counterattack – Csökkentettük az aftercast-ot, így gyorsabban tudsz reagálni, miután knockback-et okoztál.
    • Hilt Bash – A stun és daze időtartamot 1 másodpercről 1.5-re növeltük.
  • Sic’ Em: ez a képesség mostantól 6 másodperc revealed-et rak az ellenfélre.
  • Entangled: a képesség visszatöltési idejét 150 másodpercről 60-ra csökkentettük. A gyökerek időtartamát 20 másodpercről 5-re csökkentettük.
  • Axe
    • Ricochet – Találat esetén might-ot ad. 3 másodperc alap might időtartam. A maximális might stack-ért több célpontra menj.
    • Path of Scars – A lövedék sebességét 25%-kal növeltük.
  • Pet-ek
    • A Black Bear Enfeebling Roar-ja és a Polar Bear Icy Roar-ja többé nem megy át a block-on és evade-n, mostantól ütésnek számítanak.

Forrás: Dulfy (itt találtok pár képet arról a páncél szettről is, amiket a Gamescom-os bajnokságon lehet majd megnyerni)

Reklámok
Kategóriák:Kasztok
  1. Gandarel
    2014. július 28. - 16:36

    Bearbow meta inc, kár hogy minimum 2 hónap mire jön a patch, szeretnék rangert kezdeni :/

    • Shantey
      2014. július 28. - 20:00

      Mi tart vissza? Mire live lesz ez a patch már rég lvl80 lehetsz.

      • Gandarel
        2014. július 28. - 20:57

        Nem PvE-re kell :P

      • Gandarel
        2014. július 28. - 20:58

        Btw van elég leveling tome-m hogy 2 karit felhúzzak instant 80-ra de nem hiszem hogy valaha hasznukat fogom venni ezeknek az itemeknek.

      • erasmus
        2014. július 28. - 21:07

        Majd ha jön új kaszt 1 perccel a behozataluk után már mindenki 80-as lesz úgy hogy 1 fegyverskillt nem unlockolt még :D

      • Gandarel
        2014. július 28. - 21:17

        Sanszos :D Meg jobb ha epic nehézre csinálják azt a Tengu personal storyt, mert mire kijön mindenki instant 80-as karival fogja tolni az első story steptől :D

    • 2014. július 28. - 22:44

      Miért nem lehet ezt holnap kiadni?!

      • 2014. július 29. - 03:31

        Mert kicsit több mint két hét múlva kezdődik a Gamescom, ami 17-én ér véget. Addig nem nyúlhatnak a balance-hoz a Tournament of Legends miatt sem, mert Kína lerohanja Seattle-t. ;) Mondjuk, eddig sem kapkodtak bele idegbeteg módjára, és valószínűleg több hasonlóan radikális változás is jön a kiállítás után. Eddig úgyis csak két professiont mutattak be.

      • Sárki
        2014. július 29. - 06:52

        GW2 születésnap is itt van mindjárt, nyilván arra gyúrnak. Elvileg még az LS-t is lelölvik DR part 2 után egy időre.

      • 2014. július 29. - 07:49

        Óh… pedig már annyira megörültem neki, hogy holnap, azaz ma már élvezetesebb lesz a Ranger egy fokkal :/

        Mikor is lesz a születésnap? Kéne a régi timer föntre :D
        (Meg akkor már egy patch-ig visszaszámláló is remek lenne)

        DR part 2? Miről maradtam le, mi lesz ott? Tárgyalgatás?

      • 2014. július 29. - 12:23

        A születésnap augusztus 28. (25-én head start volt) Előtte két nappal pont esedékes egy patch. Mondjuk az eddigi patch-ek alapján bizakodó vagyok, és a tavalyi cuccnál sokkal jobbra számítok, amiből nekem annyi maradt meg, hogy jött a tikk-takk vers, aztán peccs, aztán dumált Dzsenna, szétrobbant a levegőben a klónja, előtte megjelent Skarlát a puskával, oszt invázióztak az óraműóriásrobotok, aztán talán rá két hétre vagy mennyire jött a Pavilion. Látványos volt, meg minden, de most egy kéthetes patch simán lenyomja eddig a tavalyi születésnapot. Születésnapra kéne rendes pévépépeccs nagyon, ami rövidtávon egyelőre esélytelen szerintem.

      • eszem
        2014. július 29. - 13:47

        Én azon se lepődnék meg, ha bejelentenének még is egy kieget. Ez a patch meg már tényleg jó lenne a rangeremnek… :D

      • Sárki
        2014. július 29. - 14:58

        én számítok a kieg bejelentésére, max pofára esek :D

  2. Mc Wolfy
    2014. augusztus 6. - 12:38

    gondolom először minden profot analizálnak, utána dobják csak be. az eddigi sebességük alapján ez majd valahogy karácsonyra ér véget…
    egyetlen dolog amit rühellek anetnél, hogy mindent a végtelenségig húznak. van egy ciklusuk: LS, WvW, PvP, PvE, Balance. ha ezen végigmentek, akkor kezdődik a következő, addig pedig visszatartják az adott témában lévő újításokat.

    • Sárki
      2014. augusztus 6. - 17:18

      pontosítok: gemstore, gemstore, ls, gemstore, gemstore, wvw, gemstore, gemstore, pvp, gemstore, gemstore pve, gemstore, gemstore, pvp. Amúgy mi lesz a szülinappal? Azt hittem jön egy feature pack vagy valami, pláne hogy LS a Part 2 után szünetel, de semmi infó.

      • eszem
        2014. augusztus 6. - 17:56

        SzerelmesLoganMini minden karinak! :) Remélem direkt van ekkora csönd mert lesz valami nagyobb bejelentésük.

      • Mc Wolfy
        2014. augusztus 6. - 21:07

        gemstorral semmi bajom. senkinek se kötelező vásárolnia, nem lesz tőle jobb a játék. engem egyedül a fejlesztések visszatartása zavar

      • Sárki
        2014. augusztus 7. - 06:45

        Ne aggódj, nekem sincs vele gondom, de mostanra nagyon izzadtságszagú lett és mégis minden héten próbálnak kiadni vmi pénznyelőt, ahelyett, hogy kieget adnának ki :P :(

      • Shantey
  1. 2014. augusztus 18. - 23:08

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: