Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > UPDATE2: Entanglement – Júl. 15 !

UPDATE2: Entanglement – Júl. 15 !

Következő living story címéről lehullt a lepel és kaptunk is egy kis ízelítőt abból, hogy mi várható. Videóból ítélve az újonnan bekerült Dry Top területén fog újabb rész megnyílni. Jövőhéten kiderül. Naptárat elő, keddre mosolyfejet berajzol !

 UPDATE : Redditen “that_shaman” közzétett egy adatbányászásból származó térképet, ami jó eséllyel az új területből van.  Mivel Spoileres lehet egyes olvasóinknak, ezért a tovább után megtekinthetitek.

UPDATE2:
Befutott két új kép.

Cave system

Advertisements
  1. Sárki
    2014. július 8. - 16:15

    Azt mondták Dry Top kb. akkora lesz, mint Southsun Cove, tehát kb. a terület 3/4-edét még nem láttuk :p Am tűkön ülve várom, nagyon jónak tűnik a cucc :P

    • 2014. július 8. - 16:21

      Ez a 3/4 kicsit túlzás… amúgy gondolj bele, Dry Top Y-ba is elég tágas.

      • gwfan21
        2014. július 8. - 16:28

        Én is inkább felét mondanék csak, de mi az hogy Y-ban? Ha tengelyre gondolsz akkor az Z. Ne tévesszen meg, hogy a füzetedben 2 dimenzióban az Y mutat általában a füzet teteje felé.

      • 2014. július 8. - 17:50

        Y tengely alatt sztem az É-D-t értette, mivel általában a magasságot szokták Z tengellyel jelölni.

      • gwfan21
        2014. július 8. - 20:35

        Szerintem magasságra gondolt, mert lehet felfele ugrabugrálni. Ha nem a magasságra gondolt, akkor értelmetlen. Cove nagyobb É-D-i kiterjedését tekintve. Na mindegy.

      • 2014. július 9. - 12:50

        Jó az Y a magasságra. Játékfejlesztésnél és 3D modellezésnél a Z tengely a mélység. A Z buffer pl. a mélységi koordináta alapján működik, a kamerától mért távolságot vizsgálja, ha jól emlékszem. X szélesség, Y magasság, Z mélység. Alapállapotban az X-Y sík tehát a képernyő síkja, ha ezt a képernyőhöz viszonyítva nézzük.

      • 2014. július 9. - 13:40

        Kb akkora, csak még nem vagyunk mindenhova beengedve, itt megtekinthető:

        http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/29qzru/overview_of_the_current_map_boundaries_on_the_map/

        https://dl.dropboxusercontent.com/u/678063/Guild%20Wars%202/Map%20boundaries.htm

        API-n keresztül lekérdezték a térkép koordinátákat, az alapján készült a map.

    • Shantey
      2014. július 8. - 18:12

      Khmm.

      • Alohaaa
        2014. július 8. - 21:21

        ezmi?

      • Shantey
        2014. július 8. - 21:36

        Ezen látszik, hogy kicsit nagyobb a térkép, mint ami rendelkezésünkre áll jelenleg.

  2. nathriel01
    2014. július 8. - 17:12

    Kösz Tera, hogy kitetted! :)

    Amúgy úgy látom, hogy most a régebbi területeken is lesz tartalom. 0:23-nál például az a hely gyanúsan hasonlít az egyik Queensdale-i kentaur erődre, de még egy Timberline Falls-osra is. Most nem tudok belépni, hogy megnézzem. :)

    • eszem
      2014. július 8. - 17:32

      Az inkább Timberline lesz, ha jobban megnézed havas hegycsúcsok vannak mögötte :) De elnézve lesz itt miden jó, a barlangban a tónál az valami régi asura akármi lehet?

      • 2014. július 8. - 17:49

        Majd ezt is betömöritik egy instancebe…de ne legyen igazam,hajrá anet! :) Csak a metákat sajnálom,nincs miért achiznom most.

      • Shantey
        2014. július 8. - 18:14

        Az a valami az ez, ami egy …

      • Sárki
        2014. július 8. - 18:20

        mindig van egy-egy idióta akinek még a legkirályabb patch se tetszik. mmoszociológia.

      • Alohaaa
        2014. július 8. - 21:22

        Shanti, az mi az? :D valami asura izé az biztos,és h Scarletke szobácskájának falán volt a kép róüla….

    • Shantey
      2014. július 8. - 18:11

      Timberline falls, Concordia. Itt merül fel először a Pact ötlete és beszélgetsz a 3 Order képviselőivel.
      Pro tipp, menjetek a legelső WP közelébe, ami a portálon átlépve Dry top-ban van. Enyhe porhintés és elég ijesztő a sztori szemszögéből nézve.

      • Sárki
        2014. július 8. - 20:47

        Arra a nagy tüskés lila fényű izére gondolsz? :P

      • Shantey
        2014. július 8. - 21:12

        Nöm, ez itt, ami nem bír magával unalmában. Eddig nem volt ott.

      • Alohaaa
        2014. július 8. - 21:24

        asura izék+a tüskés ágak :O egy Scarlet-sárkány :D

      • Sárki
        2014. július 8. - 21:50

        Tudom már mi az az asura építmény: egy bazi nagy wp :O

      • 2014. július 8. - 23:16

        Az update óta piszkálja a wpt.

  3. gwfan21
    2014. július 8. - 20:39

    Kis megerősítés kellene. Az achik amik terület és story függők bent maradnak jövőhét kedd után is ugye? Nem csak a personal story marad bent?

    • Sárki
      2014. július 8. - 20:52

      elvileg minden perma.

  4. Alohaaa
    2014. július 8. - 21:27

    Az előzetesbena sárkány (gondolom) elrabolja Marjory hugicáját :O
    Bonyodalom
    Amúgy az a nagy asura épület izé, meg az a nagy ágyú , amit benőttek anövények (ami hasolnó a teq-s ágyúhoz) mit keresnek ott?

    • Sárki
      2014. július 8. - 21:46

      Az a lebegő izé az szerintem a ley line.

  5. 2014. július 9. - 07:21

    Transformersek csodadoboza vagy mi lesz ez? :D
    Minden esetre nagyon jól esett végre brutalitást látni! Ideje kinőni a gyermekded szeretetet, ami mint valami ócska parfüm árasztotta el a játékot.

    Egyébként már megvan a scarf és a googles, hogy rakom egybe? 2 unlock és ennyi?

    • 2014. július 9. - 07:46

      https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/crafting/Adventurer-s-Mantle-How-to-create
      Tessék fiam, 30 másodperc google keresés. Most pedig edd meg a reggelid.

      • Stan
        2014. július 9. - 13:19

        de ‘csög vagy…

      • 2014. július 9. - 20:47

        Ráérek én ezzel, csak eszembe jutott és leírtem. De ty, most már úgyahogy tudom – Csak szerintem nekem nem két mediumom van, hanem egyik light :o
        Meg fogom lesni majd.

    • Sárki
      2014. július 9. - 15:22

      Bárcsak tudnám mivel játszol mostanában, mert hogy nem a gw2vel az biztos…

      • Shantey
        2014. július 9. - 16:02

      • 2014. július 9. - 20:52

        GW2 Daily, COD:BO, egy játék amin dolgozom ill Lost Alpha.
        Most esténként DMC-zek. Örülsz? :D

  6. Healer
    2014. július 9. - 13:44
  7. Sárki
    2014. július 10. - 06:56


    A vineok által megfertőződött waypointok.

    Ley line pontok thaumanova és crystal cavern között.

    • Alohaaa
      2014. július 10. - 15:18

      hmm,honnan indulhatnak ki…:D amúgy mik is azok a lay line-ok?

      • 2014. július 10. - 16:56

        Szerepjátékokban a ley line-ok mágikus “vezetékek”, amik mágikus erőket áramoltatnak általában a felszín alatt, és rendszerint gonosz erők törekednek a megcsapolásukra, hogy a felszabadított energiákat valami sötét mágia elszabadítására használják. Pl. a World of Warcraft történetébe is beleszőtték ezeket, de igazából ezeket valós eredetű, geológiai és történelmi összekötővonalakként is szokták emlegetni. Így vették át a szerepjátékok is, mert az emberek szeretik az ilyen misztikus dolgokat. :)

      • Sárki
        2014. július 10. - 19:13

        http://wiki.guildwars2.com/wiki/Ley_line
        A mágia adja az életet Tyriában és a ley lineok lényegében az erek, melyek a vért pumpálják a testbe. Az ősi sárkányok is a rendszer részei, ők azok, akik időről időre felélednek (legutóbb 10000 éve), hogy megcsapolják a mágiát, nehogy az élőlények által előidézett varázslatok kontrollálatlan pusztításba csapjanak át.
        Ezt konkrétan most olvastam a wikihez csatolt forrásból és ilyen eröltetett B-kategóriás bóvlit ritkán hallani. azért pusztítanak a sárkányok, hogy ne legyen pusztítás? lol?

      • 2014. július 10. - 19:34

        Sárki, szerintem az úgy működik, hogy nem azért jönnek időnként leszívni az energiákat, mert tudatosan egyensúlyra törekednek, hanem ahogy a természetben a ragadozók egyik szerepe is az, hogy egyensúlyt tartanak fenn a többi faj populációját ritkítva. Ez a szerepük a természetben, de ezt nem emiatt csinálják. A ragadozó is csak azért eszi a többi egyeded, hogy életben maradjon, nem azért, hogy természetes egyensúlyt teremtsen. A sárkányok nem azért csapolják meg az energiákat, hogy aztán a lassú visszáramoltatásával egy folyamatos egyensúly jöhessen létre, hanem mert kell nekik az életben maradáshoz, vagy mit tudom én mihez, vagy csak mágiamilliárdosok akarnak lenni, hogy menőzhessenek a többi sárkány előtt egy hétvégi sárkánybuliban. Vagy szeretnek aludni, és ez az altatójuk. Beszívnak, alszanak. XD

        Ha erre gondoltál:
        “The natural role of the dragons is to keep this magic balanced. From time to time, in the long history of the world, the dragons have awoken and begun to draw the world’s magic into themselves, reducing the level of magic flowing through the ley lines.

        When the dragons have consumed enough and thus reduced the world to a low level of magic, they go back to sleep. From then on, the magic leaks from them, back into the world at a reasonable rate. Eventually, it builds up in the world again, and the dragons awaken again to tip the teeter-totter back in the other direction.”

      • Sárki
        2014. július 10. - 21:19

        Ilyen végtelenül buta és eccerű motivációért írták bele Tyria fain lorejába ezeket a klisészörnyeket? Hát bsszák meg-.-

  8. Sárki
    2014. július 10. - 16:45


    pro új enemy data miningból :P

    • Shantey
      2014. július 10. - 18:16


      Másik kettő a teljesség kedvéért.

    • Alohaaa
      2014. július 10. - 21:58

      Amint látom Motherke hasonlóan ténykedik majdnem, mint Zhaitan barátunk ,csak ő nem zobikat teremt, hanem növényei által irányítja a hullákat, érdekes elképzelés :D

      • Shantey
        2014. július 10. - 22:16

      • Alohaaa
        2014. július 11. - 10:04

        O_o

  9. gwfan21
    2014. július 10. - 18:05

    Lehet nektek már feltűnt, én ma vettem észre:

    • Shantey
      2014. július 10. - 18:17

      Őt már sikerült megtalálni, amikor a térkép falain áttörve bejárta pár játékos az elrejtett részeket, de a mostani teaser kapcsán átrakták láthatóbb helyre.

  10. 2014. július 10. - 19:53

    Ha már a ragadozóknál tartunk… jól bekajálok, én is kidőlök 1-2 órára minimum :D

  11. Khorak
    2014. július 11. - 06:59
    • Sárki
      2014. július 11. - 16:36

      adja a feelinget nagyon :)

  12. 2014. augusztus 17. - 07:20

    It’s awesome in support of me to have a web page, which is
    helpful in support of my knowledge. thanks admin

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: