Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014.07.01.

Frissítések 2014.07.01.

gates_of_maguuma_header

ÉLŐ VILÁG

Gates of Maguuma

Lion’s Arch parázsló tüzei fölött egy üvöltés hallatszik nyugat felől. Brisban Wildlands-be rejtélyes betörések történtek, melyek felhívták Tyria hőseinek figyelmét egy fenyegetésre, mely átnyúl a határokon és Tyria alapjait szaggatja. Rejtély és kaland várja azokat, kik bemerészkednek a rég elfeledett területre.

Achievement-ek

Miután teljesítetted a Gates of Maguuma részt, taktikai jártasságodat megcsillogtathatod a kihívást nyújtó, epizóddal kapcsolatos achievement-ek teljesítésével.

ÚJ RENDSZEREK ÉS TARTALOM

A Történeti Napló bevezetése

  • A Hero panelen található Story Journal segítésével a 80-as szintű játékosok újrajátszhatják az Élő Világ feloldott részeit, a második évadtól kezdve. Ezenkívül, ennek segítségével a játékosok könnyedén válthatnak az Élő Világ részek és a személyes történet között.
  • Az Élő Világ epizódjait véglegesen feloldod, ha az adott epizódnál belépsz a játékba. Ha egy játékos nem tudna belépni akkor, amikor egy adott epizód éppen élőben megy, akkor azt később egy kisebb gem összegért cserébe feloldhatja a Hero panelen a naplóban.
  • Ha teljesítetted egy Élő Világ epizódnak a történeti részét, akkor feloldasz egy csokor achievement-et, amiknek teljesítéséhez tudás kell. Ezekért egyedi jutalom jár, ha újrajátszod az epizódot.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Finomítások a világon

  • Metrica Province
    • Escort Rikkiti as she brings a message to the Lionguard assault force: Javítottunk egy bug-ot ennél az eseménynél, ami miatt a megjelenő lényeknek rosszul skálázódott az életereje.
  • Blazeridge Steppes
    • A Behem Gauntleg puzzle láda mostantól napi egyszeri alkalomra van korlátozva.

Általános

  • A “Kick from Guild” többé nem jelenik meg a guild ablakon kívüli menükben.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt Taidha Covington néha a végtelenségig ismételte a halálát.
  • Javítottunk egy hibát, ami néha megakadályozta, hogy megjelenjenek a kulcs NPC-k a “Protect the asura and their technology while they quell the unstable volcano” eseménynél a Battle for Mount Maelstrom meta-esemény során.
  • Kralkatorrik’s Legacy világ esemény:
    • Javítottunk egy hibát, ami néha megakadályozta, hogy az “Escort the Sentinel squad to the Vigil camp in Lowland Burns” esemény elkezdődjön.
    • Módosítottunk a “Collect siege weapon pieces for Crusader Blackhorn” esemény skálázódásán, hogy több játékos esetén ne teljen több időbe befejezni az eseményt, hanem gyorsabb legyen.
  • Javítottuk Mount Maelstrom-ban a Huge Ruins Spider-t, hogy veteran lénynek megfelelő élete és névtáblája legyen.
  • Az Inquest mérnökök többé nem csinálnak flame turret-et a víz alatt.
  • Frissítettük az Icebrood Norn-ok képességeit és azoknak leírásait.
  • Azok a karakterek, akik a Mad King’s Labyrinth-ben lépnek ki a játékból, visszakerülnek Lion’s Arch-ba.

Dungeonök

Fractals of the Mists

  • Mai Trin és Firs Mate Horrik most már a fractal szintnek megfelelően skálázódik.

Kaszt képességek

Elementalist

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Lightning Flash: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (1).
  • Tornado: Kivettük a hatótáv jelölést.
    • Electrified Tornado: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem jelent meg a képesség visszatöltési ideje. Frissítettük a hatósugár leírást és a távolság jelzést, hogy a megfelelő lövedék távolság (900) jelenjen meg.
    • Dust Tornado: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem jelent meg a képesség visszatöltési ideje. Frissítettük a hatósugár leírást és a távolság jelzést, hogy a megfelelő lövedék távolság (900) jelenjen meg.
    • Debris Tornado: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem jelent meg a képesség visszatöltési ideje. Frissítettük a hatósugár leírást és a távolság jelzést, hogy a megfelelő lövedék távolság (900) jelenjen meg.
  • Comet: Frissítettük a leírást, hogy jobban elmagyarázzuk a működését.
  • Signet of Restoration: Frissítettük a buff ikont, hogy egyezzen a képesség ikonnal.
  • Fresh Air: Hozzáadtunk egy hiányzó trait újratöltési leírást.
  • Obsidian Flesh: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség helytelenül jelenített meg egy trait bónuszt a Zephyr’s Focus-ból.
  • Lava Chains: Hozzáadtunk egy pattanás szám leírást (1).
  • Arcane Brilliance: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a kombó finisher pop-up előbb jelent meg, minthogy a kombó aktiválódott volna.

Engineer

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Enhance Performance: Javítottunk egy hibát, ami miatt az ebből a trait-ből szerzett might nem jelent meg leírásként néhány gyógyító képességnél.
  • Detonate Rifle Turret: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség leírása frissüljön, ha be volt rakva az Explosive Powder trait.
  • Elixir X: Több átalakítás leírását is javítottuk.
  • Throw Wrench: Hozzáadtunk egy cripple leírást, ha Power Wrench-el van trait-elve.
  • Explosive Rockets: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (1). Frissítettük a hatósugár leírást, hogy 360-at jelenítsen meg.
  • Rocket Turret: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).

Guardian

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy a víz alatti képességeknél is megjelenjen a célpontok száma.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a célpontok száma nem jelent meg a képességeknél, ha bizonyos trait-ek be voltak rakva.
  • Shield of the Avenger:
    • Command:
      • Javítottuk a nem megfelelő számú pattanás leírást. Ez a képesség 3-szor pattan, így 4 ellenfelet talál el, majd visszatér a játékoshoz.
      • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség sebezzen a negyedik célpontba.
  • Zealot’s Flame: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Protector’s Strike: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt az utolsó vágás egy rövid időtartamú pörgő befejezés volt, ami véletlenszerű irányba kilőtt egy lövedéket.
  • Virtue of Courage: Frissítettük a passzív aegis buff időtartamát, 10 óráról végtelenre.
  • Whirling Wrath: Hozzáadtunk egy leírást a becsapódások számáról és a hatósugárról. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a az ütések számánál 9 jelent meg, 7 helyett.
  • Strength in Numbers: Hozzáadtunk egy “csak harcban” leírást.

Mesmer

  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a célpontok száma nem jelent meg a képességeknél, ha bizonyos trait-ek be voltak rakva.
  • Spinning Revenge: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség által készített klón a Siren’s Call egy verzióját használta, ami nem adott boon-okat a szövetségeseknek.
  • Mimic: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a víz alatti channel rövidebb volt, mint a felszíni.
  • Masterful Reflection: Minden signet-hez reflection leírást adtunk, ha Blurred Inscription-nel vannak trait-elve.
  • Illusionary Leap: Javítottunk egy hibát, ami miatt a játékost helyet tudott cserélni a klónjával még azután is, hogy az elpusztult.

Necromancer

  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a célpontok száma nem jelent meg a képességeknél, ha bizonyos trait-ek be voltak rakva.
  • Well-ek: Hozzáadtunk egy távolság jelzést ezekhez a képességekhez, ha nincsenek Focused Rituals-al trait-elve.
  • Plague:
    • Withering Plague: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy megjelenjen a visszatöltés. Frissítettük a képesség távolság jelzését.
    • Plague of Darkness: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy megjelenjen a visszatöltés. Frissítettük a képesség távolság jelzését.
    • Plague of Pestilence: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy megjelenjen a visszatöltés. Frissítettük a képesség távolság jelzését.
  • Epidemic: Hozzáadtunk egy hiányzó leírást a célpontok számáról (5).
  • Life Transfer: Frissítettük a leírást, hogy hatósugár jelenjen meg távolság helyett.
  • Flesh Golem:
    • Charge: Javítottuk a knockback leírást knockdown-ra.
  • Death Shroud: Frissítettük a leírást, ha Death Shiver-rel van trait-elve.
  • Signet of Undeath: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (3).
  • Dark Path: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).
  • Greater Marks: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy néhány mark megjelenítse a célpont számokat, ha ez a trait be volt rakva.
  • Toxic Landing: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (3).
  • Foul Current: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).
  • Tainted Shackles: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).
  • Wave of Fear: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).
  • Chillblains:
    • A robbanás hatósugarát 240-re növeltük, hogy egyezzen a többi staff-os mark képességgel.
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a robbanás hatósugarának leírása nem jelent meg, ha Greater Marks-al volt trait-elve.
    • Megnöveltük az effekt méretét, hogy egyezzen a képesség hatósugarával.
  • Reaper’s Mark: Javítottunk egy hibát, ami miatt a robbanás hatósugarának leírása nem jelent meg, ha Greater Marks-al volt trait-elve.
  • Life Blast (víz alatt):
    • A képességet “Plague Blast”-tá neveztük át, hogy tiszta legyen az egyedi működése.
    • Frissítettük az ehhez a képességhez kapcsolódó trait-eket, hogy a Plague Blast-ot és a Life Blast-ot is említsék.
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt a sebzés leírás kisebb számot mutatott, mint az aktuális érték.
  • Unyielding Blast:
    • Frissítettük a vulnerability leírást, hogy mutassa a felrakott stack számot (2).
    • Javítottunk egy hibát, ami miatt ez a trait vulnerability-t rakott a játékosra, valamint a célpontokra is, víz alatt.
  • Doom: Frissítettük a fear leírást, hogy megfelelően skálázódjon a Master of Terror-ral.
  • Spectral Wall: Frissítettük a fear leírást, hogy megfelelően skálázódjon a Master of Terror-ral.
  • Training of the Master: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a minion sebzés leírások frissüljenek, ha ez a trait be volt rakva.

Ranger

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Frissítettük a pet képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Entangle: Frissítettük a leírást, hogy jobban illeszkedjen a működéshez.
  • Signet of Renewal: Hozzáadtunk egy hatósugár leírást.
  • Quicksand:
    • Javítottuk a condition leírások sorrendjét, hogy egyezzen a hasonló képességekével.
    • Frissítettük a képesség víz alatti effektjét, hogy jobban illeszkedjen a területi hatásához.
  • Sun Spirit: Javítottuk a spirit buff leírását, hogy kivegyük a találati esélyes might-ot.
  • Winter’s Bite: Javítottuk a pet buff leírását és ikonját, hogy jobban illeszkedjen a képesség működéséhez.
  • Drake:
    • Bite: Frissítettük az animációt, hogy harapás legyen víz alatt is és ne farokcsapás.
  • Coral Shot: Hozzáadtunk egy “átlyukaszt” leírást.
  • Path of Scars: Hozzáadtunk egy “átlyukaszt” leírást.
  • Signet of the Wild: Hozzáadtunk stability, sebzés növelés, mozgás növelés és időtartam leírásokat.
  • Quick Shot: Javítottunk egy hibát, ami miatt a karakter kicsit hátrébb lépett az ellenfél felé, ha ranger mögötti célpontra tüzelt.

Thief

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Steal: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok néha akkor is tudtak lopni a célponttól, ha azt shadowstepping-gel sem tudták volna elérni.
  • Thieves Guild: Hozzáadtunk egy lény leírást a megidézett thief-ekhez.
  • Ambush: Hozzáadtunk egy lény leírást a megidézett thief-ekhez.
  • Black Powder: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség által kilőtt golyó pattanjon, ha a Ricochet trait be volt rakva.
  • Dancing Dagger: Frissítettük a leírást, hogy pattanás szám szerepeljen (3), maximum célpont helyett.
  • Trick Shot: Frissítettük a leírást, hogy pattanás szám szerepeljen (2), maximum célpont helyett.
  • Dagger Storm: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség a kombó terület lejárta után is gyártotta a lövedékeket.
  • Disabling Shot (Short Bow): Javítottunk egy hibát, ami miatt a karakter kicsit hátrébb lépett az ellenfél felé, ha ranger mögötti célpontra tüzelt.

Warrior

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Adrenaline Rush (Mace): Frissítettük a leírást, hogy elmagyarázzuk, hogy ez a képesség annyi adrenalint ad, ahány másodpercig a játékos védekezik vele.
  • Adrenaline Rush (Sword): Frissítettük a leírást, hogy elmagyarázzuk, hogy ez a képesség annyi adrenalint ad, ahány másodpercig a játékos védekezik vele.
  • Empower Allies: Hozzáadtunk egy “csak harcban” leírást.
  • Counterblow: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség ellentámadását Riposte-nak hívtuk.
  • Inspire: A távolság leírást hatósugárra változtattuk.
  • Plant Standard: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a kombó finisher pop-up előbb jelent meg, minthogy a kombó aktiválódott volna.

Faji képességek

Asura

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.

Charr

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.
  • Charrzooka: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékos azonnal eldobta a Charrzooka-t, ha még azelőtt aktivált egy képességet, hogy a bundle felvételét befejezte volna.

Human

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma.

Norn

  • Frissítettük a képesség leírásokat, hogy több képességhez is bekerüljön a célpontok száma
  • Become the Snow Leopard:
    • Prowl: Javítottunk egy hibát, ami miatt a játékosok stealth-ben is tudtak pontot foglalni. Hozzáadtunk egy leírást, ami leírja ezt a működést.

Rúnák és sigil-ek

  • Sigil of Geomancy: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a combat log-ban Frost Burst-ként jelent meg a sigil hatása. Most már Ring of Earth-ként jelenik meg.
  • Rune of Strength: A 4 darabos bónusz might időtartamát 10 másodpercről 5 másodpercre csökkentettük, a Major és Superior verzióknál is. A 6 darabos bónusz bónuszsebzését 7%-ról 5%-ra csökkentettük might hatása alatt.

Bundle képességek

Brisban Wildlands:

  • Pigment Transmogrifier (amit az “Aethervolt researchers require temporary assistants” szívterületen kapsz):
    • Pellet Shot: Javítottunk egy bug-ot a képesség távolság jelzésénél, ami miatt mindig távolságon kívült jelezett. 60%-al növeltük a képesség sebzését. Hozzáadtunk egy sebzés leírást.
    • Pigment Destabilizer: Hozzáadtunk egy blindness leírást.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

  • Többé nem esik Dragon Coffer a Black Lion Chest-ekből.

Új tárgyak és promóciók

  • A Mini Frostbite bekerült a Toys kategóriába, 400 gem-ért.
  • Az új Shadow Assassin Outfit megvásárolható a Style kategóriában, 700 gem-ért.

Eredeti: GW2 fórum

 

Reklámok
  1. Gandarel
    2014. július 1. - 21:39

    Eddigi legjobb map, eddigi legjobb storytelling.

    Az egyetlen dolog amibe bele tudok kötni, hogy úgy tűnik megint “elfelejtették” mit ígértek Pvp-re és nincs living story reward track.

    • 2014. július 1. - 21:49

      Eddigi legjobban elfelejtett PvP ígéret? Na ugye, még az is… ;) Hosszú kihagyás után egy óra múlva már be tudok logolni, ezt megnézem magamnak én is.

  2. Kaktusz
    2014. július 1. - 21:52

    Nekem is nagyon tetszik az új patch.
    Én is hiányolom még a PVP fejlesztését , DE a PVE content NAGYON rendben van szerintem.
    Jól vezet végig a story (ami nem rövid és nem is egyszerű ) az uj mapon kis platform elemekkel színezve ,ráadásul a jó öreg locked chestek és visszatértek ,lesz mit nyitogatni :)
    A dinamikus eventek hozzák amit kell.Remélem ilyen irányba haladnak majd a season 2 ben.

  3. Daryon
    2014. július 1. - 22:19

    Nekem is tetszik a story, meg vagyok vele elégedve :)

  4. Sárki
    2014. július 1. - 23:02

    Csillagos 5ös kezdésnek, kellett ez már a playereknek. PvP reward track tényleg hiányzik, remélem pótolják vmikor.

  5. balajo
    2014. július 1. - 23:47

    Jó a map és köszi a gyors fordítást :)

  6. Hópihe
    2014. július 2. - 00:25

    El se hiszem! Tud örülni a társaság egy patchnek, és nem csak a rinyálás megy! Van remény!!! Mindenki jól meg van dícsérve.:)

    • Shantey
      2014. július 2. - 00:59

      De neked csak azért is bele kell ugatni.

      • Hópihe
        2014. július 2. - 12:34

        Nem tudom ez hol “ugatás”, de ok. Pont hogy örültem hogy végre pozitív visszajelzéseket látok, és nem a “jajj de szar lett minden” típusút.

      • Gandarel
        2014. július 2. - 15:09

        Lépés a jó irányba -> pozitív visszajelzés
        Lépés egy sokak által rossznak vélt irányba -> negatív visszajelzés -> ami a fanboyoknál kiveri a biztosítékot és rátámadnak a másikra

      • 2014. július 2. - 23:33

        Gandarel… so true :)

  7. 2014. július 2. - 01:15

    Nagyon erős kezdés. Így jó az egész, ahogy van. Nagy szünet volt ez a kb. három hónap az első évad vége óta, de ha ez még ilyen minőségi folytatást is hoz, akkor megérte várni rá. Ez sok szempontból különleges patch, rengeteg kis finom részlet mutatja a törődést és az átgondolt tervezést. Nagyon sokat fejlődtek. Remélem, ez így folytatódik! Talán a PvP is kap rövidesen ebből a minőségi munkából. A történet, a map, az új journal megoldás, végre… a pergő homok meg a homokvihar látványától reflexből elkezdtem hunyorogni, amikor először megláttam. Gyönyörűek lettek a sziklás részletek is.

  8. Shantey
    2014. július 2. - 01:28

    A fentebbiekhez annyit, hogy a sztorit mindenképp érdemes végigtolni. A ház átkutatásánál meg tessék ott maradni, a napló átböngészése kifejezetten libabőrös, úgyhogy grat a srácoknak.
    Egy apró negatívum, kicsit sokallom az elrejtett érmék számát. 30 darabot megtalálni segítség nélkül egy kicsit hűha, de megoldható.
    Oh és tetszik a hylek event új mechanikája, no spoiler, lepődjetek meg ti is. :D

    • 2014. július 2. - 01:32

      Végy 3 guardiant… és nyerj.

      • Shantey
        2014. július 2. - 01:39

        Úgy oda a kihívás, abban meg mi a poén? ;D

    • Alohaaa
      2014. július 3. - 10:56

      hmm, a háznál a hologram naplóra gondolsz, ami borzongató, vagy melyikre? :DDD én sokig ottmaradtam.

  9. Kutyafolt
    2014. július 2. - 01:43

    Összes AP kész. Jöhetsz a következő Living Story.

    • Drakehun
      2014. július 2. - 05:52

      Akkor te nem sokat tököltél… van neked életed? :D

    • Sárki
      2014. július 2. - 06:41

      ezaz, fussunk végig hülyegyerekek módjára a játszótéren és várjuk érte a dicséretet, wohooo :D

    • Kutyafolt
      2014. július 2. - 14:09

      Most mit szórakozzak vele? Nem nehéz..

    • Shantey
      2014. július 2. - 15:15

      Drama llama achira van tipped? Az istenért sem találok egy ládánál többet a térképen, abból meg még nem jött össze semmi. :/

    • Kutyafolt
      2014. július 2. - 15:54

      Én homokviharba nyitottam ki egy ládát, és abból jött ki a skritt.

      • Shantey
        2014. július 2. - 16:12

        Szóval akkor az elásott ládák is jók? Így mindjárt más. Kösz!

    • Kutyafolt
      2014. július 2. - 16:03

      Sok láda van a térképen, az is lehet, hogy más nyitotta ki a Skrittet és lemaradsz róla, mert éppen nem a közelben vagy.

  10. 2014. július 2. - 07:03

    Kicsit belepislogtam, nem rossz.
    Hangulatos kis Mexikó ez :P

    Megint ez a sok item és wtf achievementek… jól el fogok bogarászni, már érzem.

  11. Alohaaa
    2014. július 2. - 07:29

    Nekem is tettszik, főleg a story :) Kicsit olyan érzésem volt, mint egy 45perces sorozatnál….:) odafigyeltem rá, mondjuk megint vannak megválaszolatlan kérdések, pl a föld alatti tó, vagy a Mászter of Písz :D
    Ismét volt egy idegesítő sylvari, de túléltük :P csak ne vessenek rossz fényt a sylvarikra, legyen már egy jófiú/lány/transzi is :D
    A sivataos pálya….egyszerűen kellett, és amin csodálkoztam, pedig féltem tőle: a homokviharban sem laggoltam, pedig azt hittem az lesz a végórám :D
    amúgy homokviharban csak a chestek jönnek elő v van más is? Illetve melyik az a world boss amiről fecsegtek ott? :D

    • Alohaaa
      2014. július 2. - 07:33

      ja és visszajött a kedvem GW2höz, irány acsizni :D

    • 2014. július 3. - 00:48

      Ha valamire nem kapsz választ azonnal, akkor már nem is jó?

      • Alohaaa
        2014. július 3. - 10:47

        De, az pozitívumként írtam.

      • Alohaaa
        2014. július 3. - 10:47

        ott virít a smiley :D

  12. 2014. július 2. - 22:23

    Kár, hogy az ember már mással foglalkozik, és már nincs kedve visszanézni (nem, még úgy sem, hogy nincs havidíj, mert egy nap csak 24 órából áll)…

    • Sárki
      2014. július 2. - 23:34

      Belogolsz majd kilépsz és akk letolod amikor akarod :)

    • nishhawk
      2014. július 2. - 23:36

      Te minek kommenteltél ide? xD Rontod az összképet :)

      • nishhawk
        2014. július 2. - 23:37

        (Strayhand-nak)

  13. Nedvedicious
    2014. július 3. - 00:16

    Szerencse, hogy most raktam össze a fullos mightos buildemet, rune of strength-re alapozva…. Kiégetős…. -.-

    • Shantey
      2014. július 3. - 01:55

      Jó az, no para. +45% migh duration még mindig nagyon jó, az a 2% dmg veszteség meg a kutyát se érdekli.

      • nedvedicious
        2014. július 3. - 17:28

        Megszoktam, ha megcsinálok egy buildet, pár héten belül mindig jön egy patch ami nerfeli -.-

      • Shantey
        2014. július 3. - 19:21

        PvE-ben sem nagy érvágás, ennél jobb meg már csak a Scholar, de a bónuszát annak lényegesen nehezebb fenntartani. PvP-ben meg még inkább.

  14. Sárki
    2014. július 3. - 06:55

    http://jayvux.tumblr.com/image/90603464918
    omg omg, mi lesz még itt? :D

    • Shantey
      2014. július 3. - 10:36

      Aki nem penge GW1 történelemből, az kaphatna magyarázatot? :P

      • Alohaaa
        2014. július 3. - 10:52

        GW:Nightfall kiegészítő :D az Abyss (vagy hogy hívják) térképe, ahova egy vortex átjárón át mentünk. (amolyan gonosz túlvilág feeling hely) a margonitok és persze a sötét istenség, aki meghalt, Abbadon székhelye, pontosabban ahová száműzték. (a kiegészítő alatt megöltük, és a kotyvalékokból létrejött Kormir :D )
        Húha, ezek szerint egyre több sivatagos, már már elonás dolog lesz? *-* imádtam anno a Nightfalllt!!!! Dervish!Paragon!:DD

      • Gandarel
        2014. július 3. - 11:28

        Ez egy kicsit összeszedettebben összefoglalva :P :

        Rá lehet húzni, hogy ez a Realm of Torment térképe, amibe Abaddon-t zárták be annó az istenek (a tudás és víz bukott istenét aki korlátlan mágiahasználatot akart adni a világnak, mellesleg ha nem Kiel nyert volna kaptunk volna egy fractált ami a bukásáról szólna, még a végén tényleg köze lesz a dolgokhoz?). Abaddon meghalt, a hatalma átszállt Kormirra és azóta ő az új isten.

        A Desolation nevű sivatagban van egy Vortex ami ide vezet (egyetlen ismert átjáró), a desolationt amúgy Abaddon konkrét becsapódása okozta miután elbukta a harcot a többi isten ellen, azóta a terület mérgező és élők nem léphetnek a homokjára. Desolation a Crystal Deserttel (Tyria) határos délen, itt kezdődik Elona, a hely jelenleg Palawa Joko és élőholtjai központjaként fut míg a Realm of Torment azóta akár egy jó hellyé is válhatott, mivel megkapta Kormir.

        A hely amúgy egy túlvilági Alcatraz.

      • Sárki
        2014. július 3. - 16:51

        Door of komalie (ring of fireön) szintén egy átjáró volt a realmbe. A titánok (melyeket a charrok istenként tiszteltek a flameseeker prophecies beteljesedéséig) abaddon teremtményei voltak és a Foundry of Failed Creations-ben készültek, oda is nyílt tehát az átjáró (DoAban).

      • Shantey
        2014. július 3. - 17:15

        Közben meglett a reddit topic is, érdekes teóriák merültek fel, remélem valami meglepő dolog kerekedik ki ebből az egészből. Érdeklődők kedvéért.

        http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comments/29p7jw/spoilers_looks_remarkably_like_the_realm_of

      • eszem
        2014. július 3. - 17:37

        “666 the number of the beast” A beast meg majd meglátjuk kicsoda vagy micsoda lesz a végén. Tényleg vannak jó fejtegetések. Nem bánnám, ha Abadon előkerülne valahogy. :)

      • 2014. július 3. - 18:41

        @Shantey Köszi a postot, de ez nekem már túl sok betű. Inkább megvárom a folytatást, úgyis kiderül minden. XD

  15. Alohaaa
    2014. július 3. - 10:53

    Egy gyors kérdés, mivel még nem próbáltam, a LS-acsikat lehet szólózni? :D Vagy szigorúan party orientáltak?

    • Shantey
      2014. július 3. - 11:01

      Szólózható mind.

      • Alohaaa
        2014. július 3. - 14:01

        zsír :D

  16. Daryon
    2014. július 3. - 15:16

    Továbbra is 2 hetente jönnek a frissítések?

    • eszem
      2014. július 3. - 15:29

      yep!

  17. Ishizua
    2014. július 4. - 09:21

    Lenne egy kérdésem a BL weapon skinekkel kapcsolatban. Ha megveszem akkor azonnal nyitja a skint (plusz lesz egy skin amit ingyen feltehetek), vagy kapok egy skint azt unlockolnom kell (akkor acc bound skin lesz plusz bekerül a skinek közé), vagy ezzel az unlockkal teljesen eltűnik és úgy kerül be a skinek közé ( és csak fizetősen tudom feltenni)? Még nem vettem és nem tudom hogy működik jelenleg. Bocsi ha bonyolultan írtam le :/

    • Ishizua
      2014. július 4. - 09:47

      úristen bocsi! nem ide akartam írni :D az illetékes nyugodtan átmozgathatja a chatbe vagy valahova máshova :O

    • Vertigo
      2014. július 4. - 10:32

      Ha veszel ticketből skint, megkapod a skint, amit rátehetsz fegyverre és még megnyitod a wardrobe-ban is, ahol aztán transmutation charge-é felrakhatod bármennyiszer.

      • Ishizua
        2014. július 4. - 10:42

        Köszi! Ez jól hangzik. Remélem jól értettem :D Szóval a “vásárlással” már oldja is a skint a wardrobe-ba( ahol természetesen már chrage-ba kerül a feltétele), aztán tulajdonképpen el is adhatom ezt a skint ami még a bagben van? Bl key farmba kezdtem, és van egy-két skin ami nagyon tetszik, így 2 legyet ütnék egy csapásra :P Lenne skinem meg pénzem is…

      • nathriel01
        2014. július 4. - 11:06

        A vásárlással nem oldod fel a skin-t, csak ha az account-odhoz/karakteredhez kötöd azzal, hogy feloldod a skin-t jobb klikkel vagy ráteszed egy fegyveredre.

        Szép is lenne, ha feloldhatnád, meg még el is adhatnád.

    • 2014. július 4. - 11:41

      Akkor oldasz fel egy skint, ha account- vagy soulbounddá teszed. Salvage után szintén feloldja. Kereskedni nem lehet vele, ha egyszer felhasználod. Ha jobb klikkel oldod fel, akkor is hozzád köti. és már nem adhatod tovább másik játékosnak. Viszont az összes karaktered használhatja, emiatt nem kell aggódnod, hogy melyikkel oldottad fel.

      • Ishizua
        2014. július 4. - 12:05

        Így már értem :D Annyi féle skin unlock móddal találkoztam már nehéz követni :) Kár érte, de akkor ez van. Még egyszer köszi az infókat!

      • Stan
        2014. július 4. - 17:17

        ha belegondolsz ez igy a logikus, gondold el:
        Me: Lecraftolom a legendaryt. bekerül az invemben ergo egyböl unlockolodik.
        Me: eladom a legendaryt mert kell a pénz, a skin meg ugyis megvan.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: