Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Tara Strong: A gonosz mögötti hang

Tara Strong: A gonosz mögötti hang

Tara Strong adta a hangját Scarlet Briarnek az Élő Világ első évadában. Ő egyébként főleg rajzfilmek és videójátékok karaktereinek ad hangot, a wiki oldala szerint eléggé foglalkoztatott. Az alábbi videóban mesél kicsit Scarlet-ről, hogy hogyan játszotta el és, hogy ez milyen volt. Eléggé semmit mondó a szöveg, szóval aki nem érti, az sem marad le semmiről. :)

Forrás: GuildWars2.com

Reklámok
  1. 2014. június 19. - 21:38

    Mért gondolják, hogy ez a sztori annyira nagyvonalú, hogy ilyen kulissza titkokra ekkora szenzáció keretében kíváncsiak a játékosok?… komolyan, ez érdekel valakit? (a videó jelentőségére vonatkozik a kérdésem, természetesen nem a ti posztotokra)

    • Sárki
      2014. június 19. - 22:02

      eghen. Az egész gw2 1% játék, 99% PR shit. Iszonyat gázok tudnak néha lenni…

    • Gandarel
      2014. június 20. - 09:44

      Nem a játékosok megtartása a cél hanem a behozataluk, megveszed a játékot és utána senkit sem érdekelsz (sajna). Ha veszel gem-et az csak bónusz.

      Tényleg csak marketing az egész, ha megnézel régi LS release odlalakat a legksiebb semmiséget is úgy tüntetik fel külsősöknek mintha valami epic nagy dolog lenne, a 2 hetes update rendszer se azért kell hogy neked jó legyen, hanem hogy valami jelentéktelen semmit oda tudjanak dobni neked, de kifelé azt mutathassák hogy itt 2 hetente van update.

      Ez a post is arról szól, hogy ez a játék föl tudja mutatni Tara Strong-ot, aki élvezte a karaktert, nem arról, hogy a 80% utálta és a sztori egy sz@r.

  2. balajo
    2014. június 20. - 09:50

    Csak azt nem értem ez a sok kesergő mit keres még itt? Vissza lehet menni Wowozni és a Blizzard fórumon örömködni…

    • Gandarel
      2014. június 20. - 10:15

      A te mentalitásoddal még a kőkorszakban élnénk. Btw már nem játszok, de fórumokat még nézek hátha egyszer érdemes lesz visszajönni (bár legbelül tudom hogy ez nem fog megtörténni).

      • balajo
        2014. június 20. - 10:47

        A játék korant sem tökéletes, de más ha építő kritikát írnak és más ha trollok fröcsögnek. A hibák ellenére utóbbi években végig próbált MMOk közt a legjobban támogatott, frissitett jàték. Az meg, profitot akarnak had ne legyen már bűn. Főleg, hogy folyamatosan kapunk friss tartalmat, nem mind sikerült a legjobban de máshol még ennyit se kapsz.

      • Gandarel
        2014. június 20. - 11:12

        inkább legyen 2 évente 1 kieg mint 1 hetente egy semmi ami marketing célokat szolgál és az egyetlen amit profin csinál az a lore meggyilkolása.

        Rengeteg pozitív javaslatom volt az elmúlt 2 során, úgy mint több ezer másik játékosnak, és Arenanett semennyire se édekli.

        Skyhammer. 1 éves sírás, több száz post szól ellene és a community több mint 70%-a utálja felmérések szerint. Mégse veszik ki. Ez lett a CDI topicok tökéletes ellenpéldája.

        Ok, persze, kell a pénz és ezért nem hibáztatom őket. De eljutottak oda, hogy semmi más nem érdekli őket csak az hogy addig szívják a pénzt a playerektől amíg lehet, mindig bedobva valamit ami épphogy a játékban tart még 1 kicsit csak azért hogy gemstore-ba öld a pénzed.

        Kiadnak valami szánalmas kaliberű contentet, majd ha kell a reward (armorok és weaponok) akkor gemstoreban megveszed.

        Minden fanboy áradozik hogy “ingyen updatek!!!!” A content olyan minőségű hogy azért nem kérhetnek pénzt, ezért megkapod a contentet ingyen és majd a rewardért fizetsz, de a fanboy ezt nem fogja föl, viszont tényleg jól hangzik az ingyen content..

      • Sárki
        2014. június 20. - 15:34

        A játék korant sem tökéletes, de más ha építő kritikát írnak és más ha trollok fröcsögnek. A hibák ellenére utóbbi években végig próbált MMOk közt a legjobban támogatott, frissitett jàték

        attól, hogy mindenki két kalap szr munkát csinál, ne örüljünk már annak, aki csak egyet tol az arcunkba. Amúgy meg nem volt rossz az LS, első próbálkozásnak oké. De jó lenne ha végre lenne end game a játékban (nem célokat akarok, hanem kihívást és magas játékélményt).

  3. Drakehun
    2014. június 20. - 09:59

    Sajnos neked adok igazat “balajo” , mert ugy ha nem tetszik a játék akkor vagy abba lehet hagyni, vagy le kell nyelni ezt a sok hülyeséget és káromkodhatsz a monitorod előtt hogy …
    Én mint volt WoW -os még ezzel a sok szeméttel is többre tartom az ANetet meg a GW2-t mint a WoW -ot, mert még ennyire se foglalkoznak a játékosokkal.
    Akinenk nem inge, gatyája…
    (Ez csak egy vélemény és észrevétel)

    • 2014. június 20. - 11:42

      De mi van akkor, ha a játék tetszik, csak amerre viszik üzletileg vagy történetileg, az nem? Akkor mi a teendő, guru?

      • Drakehun
        2014. június 20. - 13:43

        Ezzel csak az van amit szoktak mondani: “megszoksz vagy megszöksz” hiába írnak az emberek petíciót vagy maileket az ANETNEK, ha szarba sem néznek. De lehet hogy a programozók és akik rá vannak állva és nézik a weboldalakat és gyűjtik az infókat az ANET-nek szeretnének változtatni, illetve megértik, de ugye nekik is van főnökük akik diligálnak. Nem is akarok jobban belemenni ebbe a dologba és még véletlenűl sem akarok senkivel vitatkozni, mint mondtam ez az én véleményem :D

      • Gandarel
        2014. június 20. - 15:22

        Drake azért szerintem eléggé mélypontra jut egy cég, ha fanboyból (én, kezdetben) valaki eljut oda, hogy a haverjait beszéli le arról hogy bedőljenek az Arenanet marketingnek és megvegyék a terméküket :D És ezzel nem vagyok egyedül.

        A “megszoksz vagy megszöksz” megteszi egy Észak-Koreánál de nem egy cégnél aki megpróbálja eladni a termékeit. Nem valami okos döntés szembemenni azzal amit a vásárlók többsége akar.

    • nemetharnold
      2014. június 20. - 18:15

      4 évet WoW-oztam privát szervereken(vagy tört, nevezd, aminek akarod) és 1, tán másfél évet eredetin. Ismerem, mint a tenyeremet, nagyra értékelem a rengeteg nehéz és kevésbé nehéz kihívása és tartalma miatt, valamint a nagy története miatt is. De meguntam. elegem lett, hogy mindig ugyan az a tészta csak más körítéssel. Ennek ellenére a WoW rendelkezik a valaha volt legjobb supportal a világon. Ha bármi gondom volt kinyalták a s*ggem. Szó szerint minden kárpótlást elém toltak. Kifagytál egy szerver leállás miatt a legjobb loot előtt? Megkapod és még 1 napot ingyen, azért a kemény 2 perces leállásért. Ellenben a gw2… ahogy Gandarel írta. Millió és millió + 1 dolgot lehetne kiépíteni ebből a játékból, de ez nem volt a céljuk soha. Hogy honnan tudom? Nézd meg a játékot részletesen, azokat a szegleteit, amit a bemutató videójukból nem láthattál. Bizonyos “tárgyak” vagy azok a lebegő hajók lekicsinyített másaik vannak lezuhanva…. mini lépcső… wtf? Tudod milyen élményromboló egy reménykedő játékosnak? Sokáig voltam olyan, mint te balajo. De feladtam… egyedül egy dolog tart még ott napi max. fél órára a játéknál… az, hogy epikus… Ebben győztek… a combat, a karakter mozgása, a WorldBoss-ok… de ennyi. Hülyeség volt azt gondolniuk, hogy emelkedő szintű gearek nélkül fent tarthatnak egy jó látszatot az ennek egy helyben toporgó játéknak. A játékosok nem azért játszanak egy játékot, hogy mindent megszerezzenek. Kell nekik egy cél. Egy olyan cél, amit nem veszel meg picsafing 800 gemért, vagy a jobb életűek esetében pár ezer forintért… a cél az amiért küzdesz…. egy játék esetében pedig játszol. Én mégis fel- és fel lépegetek, mert remélek. Hátha egyszer megjön az eszük, de már “mélyen legbelül” én is tudom, hogy ez egy szar. Bocsánat de a nyálas hülyeségeimet obszcénul kellett zárnom. :)

      • nemetharnold
        2014. június 20. - 18:22

        EDIT: …az is igaz, hogy a mostani újítások az ANet eszének megjövésére következtet. Legalábbis játékdinamikai szempontból. A contentelés még mindig ótvar.

      • Sárki
        2014. június 22. - 20:39

        GW1 esetében működött és gw2 esetében is működik. Csak több hc időtöltés kellene. GW1-ben asszem vmi 7,5k h-t játszottam és sosem a pénz hajtott. A karit 2 óra volt kimaxolni, a legjobb cuccokat max. 2-3 hónap grindelés volt összszedni. Utána már csak a játékélmény maradt és az évekig gw1ben tartott. GW2ben is ott a játékélmény. Alapvetően a legtöbb dungeonben nagyon jó ötletek vannak, a world bossok is funok, wvw, pvp is jó. De a legtöbbnél borzasztó a skálázódás és a zerkern00bok térhódítása eleve sokat elvesz a játékélményből.
        GW2 az apróságokon majdnem elvérzik és mivel nincs meg a kedv a fejlesztők részéről az érdemi munkára, ezért marad a reménykedés meg a sírás, melyekre folyamatosan rájátszanak. A kissebb QQ-kat, jelentéktelen dolgokról megcsinálják, canthát meg több, mint 2 éve lebegtetik a szemünk előtt, holott tudják, hogy nem lesz kieg. Ha akarnának kieget, már bejelentették volna…
        Ezektől függetlenül én nagyon szeretem gw2-t, de ennél a játéknál már másfél év után tartok ott érdeklődés szempontjából, ahol gw1nél 4 év után jártam…

  4. Eveliin
    2014. június 20. - 11:26

    Nagygygygon érdekes szöveg :_D
    Amúgy a sztoryval nincs bajom :D Csak ne a madárember legyen az új faj :D (hanem a Largos!!!:D)

    • Shantey
      2014. június 20. - 12:11

    • Alohaaa
      2014. június 20. - 18:15

      A latogosk engem is jobban érdekelnek a Tenguktól, meg kell hagyni, de ha választani kellene, akkor legyen az új faj a margonite! :D (és ezzel lenne egy ellenséges, másik frakció is…áááh túl sokat képzelődök )

  5. Kharsus
    2014. június 20. - 12:09

    Ó én is nagyon tudtam haragudni Anetre amikor telebaxták értelmetlen dolgokkal a játékot. De azóta észrevettek ezt-azt és szerintem elindultak PVE szempontjából egy jobb irányba. PL world bossoknak adtak értelmet, megaserver, achivementek/inventory átszervezése LS kezdeti silány minősége elkezdett javulgatni, magic find újragondolása, traitek megszerzése (hasonlóan a gw1 féle skillcap), Ascended itemek + craft,. Szóval azért az nem mondható el, hogy a szart adták csak kéthetente, bár az megint más kérdés hogy a játéknak valahogy a jelenlegi állapotában kellett volna megjelennie :)

    PVP része és a balance na ezzel nem állnak túl jól és nem is látom merre van egyelőre az előre. GW1 pvp rendben volt, egyszerűen nem értem miért nem hozták át azokat a játékmódokat, amelyekért rajongtak a népek.

  6. 2014. június 20. - 14:14

    Scarlet-tel az a nagy probléma, hogy nem főgonosz kaliberű karakter, és nem is sikerült belőle kihozni annál többet, aki ő valójában. Valami Joker-szerű karaktert akartak kihozni belőle, de senki sem vette igazán komolyan. Mellékszereplőnek nagyon jó lett volna egy igazi badass mesterkedő mellett, de önmagában kevés volt. Az első évadot egyértelműen elnyújtották, és sokkal tovább tartott, mint amennyire érdemes lett volna, bár a végén egész jó lett. A második évadtól több akciót, több fordulatot, és minimum egy, igazán badass gonoszt várok, akitől nem azért lehet tartani, mert kiszámíthatatlan és nincs ésszerű magyarázat a tetteire, oszt úgy keveri a ganajt, hanem mert önmagában badass, félelmetes, óriási ereje és hatalma van, szétlapít, megesz, kiköp, újra megesz. Nem feltétlenül a méreteire gondolok itt, humanoid is lehetne, de egy igazán tökös ellenség kell, és nem csak a történet végén.

    • Shantey
      2014. június 20. - 14:41

      A végén meg majd jön E és megold mindent helyettünk, aztán azért lesz a hiszti. De ne legyen igazam.

    • Alohaaa
      2014. június 20. - 18:14

      Azt kihagytad hogy nem sárkány! :D
      Mondjuk velük sem lenne bajom, de megelégednék valami új destroyeres ággal is, esetleg Oliviáról is megtudhatnánk végre valamit….:) (gw:eOtN vége)
      Ja am Primodust ki tudja merre van éppen? Nem ő ébred fel az EotN végén? :D
      Amúgy amikor megláttam a story alatt Abbadon templomát, nosztalgiaroham kapott el :D ő is visszatérhetne, vagy valami hitbuzgó követője/szektája :D
      Scarlet picit erőltetett gonosz volt :C meg önparódia, viszont a záróvideó(amiben meghal) hatalmas :D

      • Shantey
        2014. június 20. - 18:34

        Primo mivel a föld alatt van elég nehéz belőni pontosan hol tanyázik. Mount maelstorm és a tenguk környéke nyüzsög a sok destroyer-től, gyanítom arrafelé van. Csak tudnám mi a bánatért mászott el odáig.

      • Gandarel
        2014. június 20. - 18:53

        *Livia

        Abaddon halott, nem fog visszanézni, Primordust meg lekötik a stone dwarfok, de egy Tengu kieggel bekerülhetnek.

      • Sárki
        2014. június 22. - 20:25

        amit már kismillószor leírtam: tenguknak lenne egy mapjuk (dominion), míg largosoknak és dredgeknek min. 4-5 mapra valót össze lehetne szedni. Am meg nem új faj kell. Sekélyes story, gagyi skillek, buta kinézetek… Olyan dolgok kellenek, melyek kibővítik a játékélményt. Tengukkal ugyanazt az ezerszer lejátszott dolgot játszanád újra. UW, fow, más elite missionök, új fractalok, guild missionök, hc world bossok új wvw featureök, új pvp játékmódok kellenek.
        Vagy mondjuk egy kieg, abba még bele is férne egy új faj :P

  7. Mc Wolfy
    2014. június 20. - 16:33

    sokat foglalkoztatott, mi? :D

  8. Healer
    2014. június 22. - 19:03

    Újra és újra lenyűgöz hogy egy elvileg GW2 fansite látogatóinak 2/3-a csak azért jár fel hogy fikázzon vagy elnyomni a ” már nem játszom de azért hátha még van remény olvasom a hireket” című könnyfakasztó előadást, én attól még a hibái ellenére is élvezem ;P

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: