Advertisements
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014.06.03.

Frissítések 2014.06.03.

Siege-header-variance

Új tartalom nem érkezett, de több dolgot javítottak, illetve módosítottak. Az egyik legfontosabb: amíg nem sikerül kiosztani a hiányzó WvW bajnoksági ládákat, addig nem teszik be a jutalmakat.

ÉLŐ VILÁG

Achievement-ek

  • Kivettünk néhány ‘lifetime’ PvP achievement-et a Nearly Completed listáról, hogy más achievement-ek is meg tudjanak jelenni a rotációban.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Queen’s Pavilion finomítás

  • Liadrinak mostantól regenerálódik az életereje a harc első fázisában.
  • Boom-Boom Baines gyógyító turret-e mostantól nem jelenik meg, ha a Boss Blitz már bronz szinten van.
  • A Boss Blitz bajnokai megunták a játékosok elleni hosszúra nyúlt harcokat. Amint a Boss Blitz belép a bronz szintbe, a boss-ok többet sebződnek és kevesebbet sebeznek.
  • Megnöveltük a Chaos of Lyssa drop rate-jét.

Labyrinthine Cliffs egyensúly

  • A Sanctum Sprint-ért járó festival token jutalmakat megnöveltük.

Finomítások a világon

  • Harathi Hinterlands
    • Javítottunk egy bug-ot, amely időnként megakadályozta a “Defend the skritt thieves while they steal harpy eggs” esemény előrehaladását, ha a Harpy Matriarch le volt győzve.
  • Brisban Wildlands
    • A Bandit Loot Chest-ek a “Hinder Scotta’s bandits” szív területén mostantól hozzájárulnak a szív telítődéséhez a kinyitásukkor és mostantól csak akkor lehet őket használni, ha a szív még nincs kész.
  • Rata Sum
    • Az asura kapu térkép jelölések mostantól a megfelelő kapucélt mutatják.

Dungeon-ök

The Ruined City of Arah (Explorable)

  • Path 1 (Jotun): Javítottunk egy bug-ot, ami miatt néhány waypoint nem jelent meg a megfelelő esemény után.

Tárgyak

  • A Favor of the Festival leírása most már elmagyarázza, hogy úgy lehet legyártani, ha a Favor of the Bazaar-t és a Favor of the Pavilion-t kombináljuk.

Kaszt képességek

Általános

  • Finisher: Hozzáadtunk egy ellenőrzőt, amely a finisher animáció megkezdése előtt megvizsgálja, hogy hatótávolságon belül van-e a játékos célpontja.

Elementalist

  • Fireball: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontszámról (3).
  • Lightning Touch: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontszámról (3).
  • Arc Lightning: Frissítettük a leírást, hogy mutassa az állapotonkénti találati számot.
  • Arcane Shield: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, ez a képesség mindig critical hit-et visz be.
  • Heat Wave: Frissítettük a burning leírást, hogy a megfelelő időtartam jelenjen meg (9 másodperc). Frissítettük a might és vigor leírásokat, hogy jelezzük, a boon-ok többször kerülnek fel.
  • Signet of Restoration: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a signet passzív hatása Aura of Restoration-ként jelent meg.
  • Lava Font: Frissítettük a leírást, hogy mutassa a találatok számát.
  • Phoenix: Frissítettük a leírást és hozzáadtuk, hogy ez a képesség csak 1 condition-t szed le.
  • Earthquake: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség combo értesítése aktiváláskor jelent meg és nem akkor, amikor a képesség talált.
  • Magnetic Leap: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség a Signet of Restoration passzív hatását kétszer aktiválta.
  • Rock Spray: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség részecskéi a kézből jöttek elő és nem a mellkasból.
  • Healing Rain: Hozzáadtunk egy leírást a pulzálások számáról (3). Hozzáadtunk egy leírást a pulzálásonkénti condition leszedésről (1).
  • Tornado: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Fiery Greatsword:
    • Fiery Rush: Hozzáadtunk egy leírást a fire wall sebzésről és a fire wall időtartamról.
    • Fiery Whirl: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról és a becsapódások számáról.
  • Fresh Air: Hozzáadtunk egy hiányzó leírást a trait újratöltéséről.
  • Obsidian Flesh: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség megjelenített egy leírást a Zephyr’s Focus trait bónuszából.

Engineer

  • Packaged Stimulants: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a Med Kit leírása kéken jelenjen meg, ha ez a trait be volt rakva.
  • Cleansing Burst: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség a combat log-ban “Rifle Turret”-ként jelent meg.
  • Supply Crate: Hozzáadtunk egy időtartam leírást a képesség vízalatti verziójához.
  • Elixir X: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség időtartama bizonyos helyzetekben rosszul jelent meg. Frissítettük a leírást, hogy megfelelően tükrözzék az Elite Supplies trait által nyújtott módosításokat.
  • Throw Wrench: Hozzáadtunk egy cripple leírást, ha a Power Wrench trait be van rakva.
  • Explosive Rockets: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (1). Frissítettük a hatósugár leírást, hogy 360 legyen.
  • Rocket Turret: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról (5).

Guardian

  • Radiant Fire: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a megfelelő burning időtartam jelenjen meg, ha ez a trait fel volt véve.
  • Symbol of Judgment:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képességnek két hatókör leírása volt, ha Writ of Exaltation-nel volt trait-elve.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a gyógyítási leírást (az élő célpontokra) rossz volt.
    • Módosítottunk az élesztési százalék leírásán, hogy az pulzálásonként jelenjen meg.
  • Zealot’s Flame: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Protector’s Strike: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a végső suhogtatás egy rövid ideig tartó forgó mozdulatnak tűnt, ami kilőtt egy lövedéket véletlenszerű irányba.

Mesmer

  • The Prestige: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képességnek hiányzott a távolság jelzője.
  • Polymorph Moa: Frissítettük a moa támadások leírásait.
    • Claw: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (3).
    • Kick: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (3).
    • Peck: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (3). Frissítettük a támadások számáról szóló leírást (4).
    • Screech: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (4).
  • Arcane Thievery: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Far-Reaching Manipulations trait csökkentette a képesség cooldown-ját.
  • Mimic: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a vízalatti channel rövidebb volt, mint a szárazföldi.

Necromancer

  • Mark of Horror: Hozzáadtunk leírásokat a minion sebzésről és a felrakott bleeding-ről.
  • Wicked Spiral: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, a képesség 6-szor talál és nem 1-szer.
  • Grim Specter:
    • Frissítettük a leírást, hogy jelezzük a levett boon-ok (9) és condition-ök (12) számát, valamint a maximális célpontszámot (5).
    • Frissítettük a leírást, hogy jobban tükrözze a képesség működését.
    • Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség condition-t szedjen le a szövetségesekről a robbanás hatósugarában.
  • Summon Bone Fiend: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, a crippling támadás 2 stack cripple-t rak fel.
  • Rigor Mortis: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, az immobilizing támadás 2 stack immobilize-t rak fel.
  • Focused Rituals: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a well képesség újratöltöttek, ha ezt a trait-et beraktuk, majd kivettük.

Ranger

  • Viper’s Nest: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (3).
  • Lashtail Devourer:
    • Rending Barbs: Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, a képesség 6-szor talál és nem 7-szer. Frissítettük a leírást, hogy jelezzük, a képesség 6 stack bleeding-et rak fel és nem 1-et.
  • Signet of the Wild: Frissítettük a leírást, hogy jelezze az Enlarged buff időtartamát, amikor aktiválásra kerül.
    • Enlarged: Frissítettük a leírást.
  • Entangle: Frissítettük a leírást, hogy hatósugár jelenjen meg és ne távolság.range.

Thief

  • Cluster Bomb: Hozzáadtunk egy leírást a maximális célpontok számáról (5).
  • Detonate Cluster: Hozzáadtunk egy leírást a becsapódásonkénti maximális találatról (3).
  • Steal:
    • Exploding Venom Sack: Hozzáadtunk egy leírást az effekt hatósugaráról.
    • Use Trident: Frissítettük a leírást, hogy egyezzen a képesség működésével.
    • Healing Seed: Frissítettük a leírást, hogy egyezzen a képesség működésével.
  • Dagger Storm: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a lövedék visszaverés hatása tovább tartott, mint az animáció.

Warrior

  • Whirlwind Banner: Frissítettük a leírást, hogy hatósugár jelenjen meg és ne távolság.
  • Split Shot: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képesség a jelzett távolságon belül találjon.
  • Riposte: Hozzáadtunk egy távolság leírást.
  • Whirling Axe: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem jól működött a képesség távolság jelzője.

Faji képességek

Asura

  • Summon Power Suit: Frissítettük a Self-Repair képesség leírását.

Sylvari

  • Grasping Vines: Hozzáadtunk leírások a pulzálásokról és az immobilization-ről.

WvW
Általános

  • Amíg a WvW csapat vizsgálja a bajnoksági jutalom ládák kiosztásának problémáját, addig ideiglenesen eltoljuk a jutalmakhoz való hozzáférést, amely eredetileg június 3-án történt volna meg a Battle Historian-nál. Reméljük, hogy ez segít megakadályozni a probléma további súlyosbodását és elkerülni a zavarodottságot, míg mi dolgozunk a probléma megoldásán. Köszönjük a türelmeteket. A kemény pénzügyi verseny hatására egy páncél és egy fegyver kereskedő csődöt jelentett és elköltözött minden kereskedelmi területről. Termékeiket átvették a megmaradt kereskedők.
  • A kitörés eseményekhez szükséges játékos limitet 10-ről 5-re csökkentettük.

Edge of the Mists

  • A Grawl High Shaman champion többé nem éleszti fel az elpusztított Bound Earth Elemental-okat. Megnöveltük a sámán átalakító képességének maximális célpontszámát.
  • Az elite Bound Earth Elemental-ok többé nem válnak majdnem sebezhetetlenné, ha közel vannak egymáshoz. Az alap életerejüket és sebzésüket megnöveltük.
  • A Kodan Chieftain champion mostantól több lezuhanó jeget csinál.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a lerakodó területen a supply halmok rossz csapat számára frissültek.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt az ellenséges csapatok néha használni tudták az elfoglalt keep waypoint-jait.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE

Új tárgyak és promóciók

  • Az Additional Craftin License már elérhető a Gem Store-ban. Ennek az engedélynek a segítségével a játékos account-jén minden karakternek három aktív crafting szakmája lehet. Az engedélyt 800 gem-ért lehet megvásárolni az Upgrades kategóriában.
  • A Mystical Dragon Finisher már elérhető a Gem Store Upgrades kategóriájában, 800 gem-ért.
  • A következő két hétben minden Black Lion Chest tartalmazni fog egy plusz jutalmat: Boost Enchantment Powder.
    • Egy armor, strength, speed vagy rejuvenation booster-t át lehet alakítani Enchanted Combat Booster-ré. Ennek a booster-nek a segítségével a játékos választhat az armor, strength, speed vagy rejuvenation buff-ok közül.
    • Egy experience, gathering, crafting vagy magic find booster-t (vagy két karma booster-t) át lehet alakítani Enchanted Reward Booster-ré. Ennek a booster-nek a segítségével a játékos választhat az experience, gathering, crafting, magic find vagy karma buff-ok közül.

Fejlesztések

  • Újraegyensúlyoztuk a Black Lion Chest-eket, új ikont kaptak és teljesen új UI-t, hogy tisztázzuk a kinyitást és a jutalmakat.
    • Két héten keresztül minden ládában lesz egy plusz, garantált Boost Enchantment Powder.
    • A ládákba most már lehet:
      • Boost Enchatment Powder (x4) – Uncommon
      • Custom Arena Time Token (x5) – Rare
      • Royal Terrace Pass (2 hét) – Uncommon (a Festival of the Four Winds ideje alatt)
    • A Scroll of Knowledge és Tome of Knowledge drop-ot valamivel megnöveltük.
    • A Mystery Tonic drop-ot nagyban csökkentettük.
    • A Mini 3-pack (Set 2) drop-okat kicseréltük Mini 3-pack (Set 3) drop-okra.

Bug javítások

  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok nem hallották más guardian-ok shout-jait.
  • A guild promoter-ek által árult infulence boost-okat mostantól manuálisan kell elfogyasztani, ezzel elejét véve azon ritka alkalmaknak, amikor az influence-t nem kapta meg a guild.

Trading Post

  • A listing fee-t többé nem lehet elkerülni azzal, hogy a legmagasabb buy order-nél alacsonyabb áron teszünk be tárgyat. Ha a legmagasabb buy order-nél alacsonyabb áron teszünk be egy tárgyat, akkor az a tárgy ezen az alacsonyabb áron eladásra kerül. Az a játékos kapja meg a tárgyat, akié a legmagasabb buy order volt és visszakapja a különbözetet is.

Eredeti: GW2 fórum

 

Advertisements
  1. Shantey
    2014. június 3. - 18:19

    “The Additional Crafting License is now available in the Gem Store. This license allows players to have up to three active crafting professions on all characters on their account for the low price of 800 gems in the Upgrades category.”

    Egész kellemes újítás, de mostanra szerintem elég sokunknak megvannak már a kraftos karik. :/

    “Fixed a bug that prevented players from hearing other guardians’ shouts.”

    YES! Köszönöm!

  2. 2014. június 3. - 19:11

    Nem lenne rossz, ha a accountboundá tennék akkor a craftingokat is mellé, nem?

    • 2014. június 3. - 20:05

      Elég sokan szinteznek vagy szinteztek karaktert craftinggal. Ha account bound lenne, akkor ez a lehetőség eltűnne. Az alacsonyabb szintű alapanyagok ára pedig azonnal zuhanna.

    • 2014. június 5. - 06:35

      Jah ez igaz, nem gondoltam rá :)

  3. Shantey
    2014. június 3. - 20:20

    Nem feltüntetett változás, hogy AC spider queen most már melee range-en belül is köpködi a poison-t. Nessze nektek “no moar stacking”, most egy hétig ettől fog zengeni a fórum.

  4. nedvedicious
    2014. június 3. - 20:51

    azt a rohadt, mi ez a fordítási sebesség?!?!? nice, köszi!

  5. Sárki
    2014. június 3. - 21:30

    https://forum-en.guildwars2.com/forum/support/bugs/Trading-post-bug-new-patch/first
    The listing fee can no longer be avoided by listing an item at a lower price than the highest buy order. Items priced lower than an existing highest buy order will now be sold at the lower price. The player with the highest buy order will receive the item and be refunded any difference in price.
    wtf? Ha véletlen mellékattintok akkor eladom az exomat 10cért? Jó nagy gciség ez, egyre jobban tönkreteszik a játékot…

  6. Punisher
  7. gwfan21
    2014. június 4. - 10:40

    Volt 1-2 érdekes dolog patch után, viszont ami nekem legjobban szembetűnt (lehet eddig is volt csak elkerült engem): 15 percet ügyködök egy mapen, megcsinálom eventeket, felszedem dropot, bevásárlok stb stb és egyszer csak kidob karakterekhez, amikor visszajelentkezem akkor pedig nincsenek meg a bevásárolt és felszedett dolgok, a szintlépés meg ilyesmi… Mi ez a s*ar már?

    • 2014. június 5. - 06:37

      Sok sok DC van, ami a lag time-outjából ered. Már alig merem feltenni a COM jelzést…
      Valami gáz lehet a szerverek kapcsolatával, gondolom itt a hiba neked is.

      • 2014. június 5. - 07:01

        Vagy egyszerűen ArenaNet szervezett támadást indított ellened, azonban pár százezer másik játékost is, nehogy túl feltűnő legyen. (Hint: a mi parancsunkra tették)

      • 2014. június 5. - 11:32

        Ma reggel beugrottam EOTM-ba és 2 COM-ot is DC-zett.
        Com-ok szoktak DC-zni, vagy csak őket vesszük észre, vagy annak a fele ragequit? :D

        Az összeesküvés elméletekben az a szép, hogy sokszor igaz.
        De legalább logikus is. A tiéd csak gúny ;)

  8. Silwer77
    • 2014. június 5. - 11:34

      Ty! Reméljük a textúrák is normálisak lesznek…
      Mondjuk sajnálom, hogy nem képesek lehetőséget adni, hogy szimetrikus vagy féloldalas változatot akarjuk épp… Majd meg is említem fórumon :/

  9. Eveliin
    2014. június 6. - 23:26

    Én abban reménykedek hogy vége lesz már jövőre ennek az acsivadászós-fashiongyűjtős ösztönzésnek, és betesznek egy 10-20fős raidet/raideket, ahol olyan cuccokat lehet szedni, ami jobb mint az ascended(és nem kell legyártani….-_-)
    Na GW2-ben megnéznék egy többszemélyes komolyabb raidet,mert így itt van a sok értelmetlen dungeon, amire csak azok mennek el akik éppen azt a kinézetű settet akarják összeszedni….utána marad a semmi….-.- kicsit nagyobb ösztönzés lenne szerintem egy ilyesmi féle újítás…….az egész-fashion-vadászós insta fogalmát újra kellene gondolniuk a divatb*zi fejlesztőknek, mert így elvesztik az összes érdeklődőt…..
    (félreértés ne essék, szeretem a gw2-őt, de kicsit fura volt h már két hét alatt full cuccokban ültem, az ascended craft meg nem igazán érdekel különösebben, sem a legendary farm…..)(bocsi ide is beírtam)

    • Stan
      2014. június 6. - 23:57

      akkor ajánlom figyelmedbe a wildstart mert amit szeretnél ill amire vársz, az a GW2 ben sosem lesz. és ez igy van jól

    • Eveliin
      2014. június 7. - 02:10

      és ez miért jó? :D nem gáz ha nincs raid de lenne más értelme is instákba járni :P mert kb minden játékos csak ascaloniannál akad meg :D ott a nagy térkép kihasználatlanul…..mindenki a kezdő helyen napizással tolja be a maxx levelt. Így is minden a játékosok segge alá van tolva, de mindegy, nem elégedetlenkedek, legalább a casualok jól járnak:P

      • Shantey
        2014. június 7. - 02:33

        Go back to WoW.

      • Eveliin
        2014. június 7. - 03:45

        hehe,pedig írtam h szeretem a gw2-t is,de mivel már 5karim full cuccos, meg minddel végig vittem a storyt is, mindíg csak a living story folytatása miatt lépek fel (mivel acsiból is meglettek a radiant skinek, már a többi reward nem hoz lázba)
        csak sajnálom h nem sok high-end-content maradt, ennyi……

    • Sárki
      2014. június 7. - 07:55

      Túl nagy kocka vagy :D Amúgy ha mindent elértél amit akartál, sajnos csak a játékélmény marad. A gond csak az, hogy pveben ez a faktor a béka sgge alatt van a legtöbb esetben és ezen tényleg változtatni kell. De amiket eddig írtak és mondtak ls2vel kapcsolatban, én bizakodó vagyok, de jó lenne ha közben egy kieg is becsusszanna végre.

      • Eveliin
        2014. június 7. - 11:40

        hahó…..a wildstar szép és jó, de tera-szerű, és fizetős…..:_D
        A másik h oké Teqatl meg wurm meg Karka……de jön a kérdés….MIÉRT öljük le? :DDD ez nem az a játék h dob bármi értelmeset, úgyis mindent eladnék, maxx szétfarmolom majd egyszer az agyam h full ascendedben szaladgáljak a zerg eventeken :D A Living story2-t én is várom kíváncsian, mondjuk azt h a küldetéseknél elnaplózza, eddig is hiányoltam…:S
        Amúgy különösebb bajom nincsen h két hét alatt a főkarimmal full narancs cuccban rohangáltam,mert ennek ugye örülnöm kellene, csak furcsa volt az előző mmo-k után :D
        pl nagy területekre csak a personal miatt tettem be a lábam, amúgy nem ott fejlődtem, mert a kis helynken észre sem vettem és a napizásokból megléptem a maxxot (+ac xd)

      • Rahar
        2014. június 7. - 16:20

        “Amúgy különösebb bajom nincsen h két hét alatt a főkarimmal full narancs cuccban rohangáltam,mert ennek ugye örülnöm kellene, csak furcsa volt az előző mmo-k után :D”
        Már te is jelezted, hogy az exotic cuccok nem a legjobb felszerelés részét képezik, akkor miért furcsa, hogy olyan hamar meglett? Például a wowban is alacsonyabb szintű gearje nagyon hamar szintén meglesz bárkinek, míg a pillanatnyilag legjobb cuccot ott raidekben kell kifarmolni. Az ascended ruhák és fegyverek szerencse helyett itt szakmákból elkészíthetőek. Ha az a baj, hogy 36 nap kell hozzá, ha nem akarsz vásárolni, akkor vedd úgy, hogy az endgame tartalom része. De nekem ez egy ellentmondás, túl hamar össze lehet gyűjteni az exoticot, nem jó, túl sok idő az ascended páncél legyártása, nem jó.
        Nekem például kifejezetten tetszik, hogy le kell gyártani a legjobb ruhákat, fegyvereket, legendaryt és nem szerencse dolga vagy egy általam csak fél-single palyernek nevezett raidben kell kifarmolni.
        Valamint azt ígérték a készítők, hogy ascended-nél nem lesz jobb felszerelés, ez miatt szerintem érdemes elkészíteni legalább a fő karakternek. Ez elvileg egy maradandó dolog. Nem mint más mmorpg-ben, ahol néhány hónaponként új set jelenik meg amit lehet és kell is gyűjteni, hogy ne maradj el a többiektől és a sebzésed is szinten legyen.

      • Eveliin
        2014. június 7. - 20:22

        Hááát a Gw2 tudtom szerint elég régóta kijött, az asc cuccok meg mostanában……:_D és ugye akkor a narancs cuccok voltak a legjobbak, + a fractal hátas.
        Amúgy az ellentmondásos részhez: nem az a lényeg h sok idő elkészíteni, hanem hogy MIÉRT készítsem el???? :D Instákba nem járok, mint ahogy a többi player sem, csak a könynebbekbe klánnal goldfarmra…..és az megy ezekben a cuccokban is, akinek meg megvan a klánban nem érzi erősebbnek tőle magát, csak “megvan” neki. (gw1-ben a páncélok teljesen másképp voltak.)
        A legendaryhoz meg szerencse vagy pénz kell(precursor…azóta is gyűjtök bitfrost precjére…)
        A crafttal végülis nincs bajom, de sajnos több ismerősöm (mivel együtt szoktunk játszani) kifejezetten nem “szereti”, és nem is fognak vele szenvedni, és sajnos hamar megunták és elmentek.
        De visszatérve, ezeken kívül persze idő kérdése és én is elkészítem a főkarimnak az ascended cuccokat, csak a kérdés hogy utána mi lesz…

      • Rahar
        2014. június 10. - 12:28

        “Hááát a Gw2 tudtom szerint elég régóta kijött, az asc cuccok meg mostanában……:_D és ugye akkor a narancs cuccok voltak a legjobbak, + a fractal hátas.”
        A mostanában az tavaly volt, megközelítőleg fél éve lehet már készíteni ascended ruhákat az ascended fegyvereket meg már a ruhák előtt több hónappal már lehetett..
        “Amúgy az ellentmondásos részhez: nem az a lényeg h sok idő elkészíteni, hanem hogy MIÉRT készítsem el???? :D Instákba nem járok, mint ahogy a többi player sem, csak a könynebbekbe klánnal goldfarmra…..és az megy ezekben a cuccokban is, akinek meg megvan a klánban nem érzi erősebbnek tőle magát, csak “megvan” neki. (gw1-ben a páncélok teljesen másképp voltak.)”
        Azt elfogadom, hogy klánodban akiknek van teljes ascended felszerelése nem érzik erősebbnek magukat, de az egy érzés. A tény az, hogy kicsivel több mint 5%-kal nagyobb statokat ad mint egy azonos kategóriába tartozó exotic felszerelés. A dulfy honlapján megtekintheted a pontos kimutatásokat.
        “A legendaryhoz meg szerencse vagy pénz kell(precursor…azóta is gyűjtök bitfrost precjére…)”
        Valóban ez vagy az szükséges. De meg lehet csinálni, sőt ha megvan az első és ügyesen tudod értékesíteni, akkor az árából másik kettőt tudsz készíteni. Én eddig már ötöt csináltam, a hatodik folyamatban pedig egy precursort sem találtam vagy készítettem. Egyébként van egy olyan ígérvény, hogy lehet majd csinálni precursort.
        “A crafttal végülis nincs bajom, de sajnos több ismerősöm (mivel együtt szoktunk játszani) kifejezetten nem “szereti”, és nem is fognak vele szenvedni, és sajnos hamar megunták és elmentek.”
        Ha nem akar készíteni valaki felszerelést mert hosszadalmas azt megértem, de lehet venni alapanyagokat, tehát ha van pénzed, akkor egy napon belül meglehet a teljes ascended felszerelés. Én a gw2 előtt wowoztam, ott is kellett szakmázni, ha nem is a ruhák miatt, de az egyéb felszereléshez kellett vagy legalább gyűjtőgető szakmák, hogy az alapanyagok eladásából meg tud venni, amit nem készítesz el, például potionok, felvarrók, tekercsek. Tehát maga a crafting az szerintem megvan minden valamirevaló mmorpgben, ha valakinek ez nem tetszik, akkor más típusú játékokkal kellene próbálkozni, például Battlefield 4, ott nincsenek ilyen problémák.
        “csak a kérdés hogy utána mi lesz…”
        Lehet több karaktered, sőt alapvetően az az igazi, ha a játékos alaposan kipróbálja az összes karaktert, hogy korrekt módon tudjon dönteni, hogy számára melyik a legszimpatikusabb. Sőt az egyik guildtársam még így sem tudott dönteni, neki két fő karaktere van.
        Ha legendaryt akarsz, akkor el kell menni aranyat gyűjteni, dungeonok és/vagy Edge of the Mists, esetleg TP-n üzletelsz.
        Valamint a legendaryhoz kell a gift of exploration, tehát egy karakterrel meg kell csinálni a térképet 100%-ra, melybe a BG-k és Ethernal is beletartozik. Megvan?
        De ha ezek nem érdekelnek akkor egyszerűen ott a wvw, lehet zúzni, ha az sem akkor a pvp, de ha az sem, akkor ne játssz.
        Ennyi van ebben az mmorpgben, bár emlékeim szerint a wowban sincs több, illetve ott vannak a fél-singlepalyer raidek, amik meg engem nem érdekelnek. Mert ez számomra olyan mintha a Battlefield 4-ben a játékosok közösen csak gép által vezérelt npc-ket támadhatnának. Persze elfogadom, hogy ez sok embert leköt, sőt boldoggá tesz.

    • Stan
      2014. június 7. - 09:31

      ajánlom figyelmedbe Karka Queen-t guilddal, vagy az új Wurm bosst, vagy Teqatl-t guildal, és akkor utána beszélgethetünk. Nekem pont az tetszik gw ben, hogy nem instázza be a játékot mint sok mmo. Ha csak raidelni meg instázni akar az ember, akkor felesleges online világot teremteni, elég egy lobby. Másrészt ha lenne is egy raid vagy “endgame dungeon” akkor meg nem AC nál állnak meg az emberek, hanem a raid bejárata elött, az mitől is jobb?

      Elhiszem, hogy szereted gw2-t de amit szeretnél az sosem fog megvalosulni, igy is jött ki a játék és igy is marad, viszont a piacon gw2 kb az egyetlen ilyen, ez jó hír neked, hisz van sok sok sok játék amiből választhatsz és élvezheted a raideket és a gear grindet. Mint mondtam a most kijött wildstar pl pont ez amit keresel.

  10. 2014. június 7. - 15:38

    Abban igaza van Eveliin-nek, hogy nincs itt rendes napi elfoglaltság, és a worldbossozás/champtrainelés kivételével lvl80 karaktereknek nincs értelme a nagyvilágban mászkálni. Van rá megoldás. ArenaNet még távol áll ettől, szerintem…

    • Eveliin
      2014. június 7. - 20:25

      Végül is ha azt nézzük, GW1-ben (pvp-t nem szeressem) miután kifarmoltam a legjobb cuccokat,+acsiztam gw2es hall of monumentsért, ott sem maradt semmi,(illetve amíg nem volt bejelentve a hall of monuments eoe story után semmi) így méltó utód.

      • 2014. június 7. - 20:47

        Kivéve hogy GW1-et azzal az indokkal hanyagolták, hogy GW2-re készülnek. ;)

      • Eveliin
        2014. június 7. - 23:20

        Akkor lesz GW3 jeeeee :) vagy most a kiegre foghatják.(már ha lesz) Ha a story jó lesz LS2.ben akkor ezt is betudom egy új “fejezetnek” mint anno a gw1es kiegeket :D Bőven elég lenne, csak ne térjen vissza Scarlet :S

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: