Reklámok
Kezdőlap > Aktuális információk > Frissítések 2014.05.20.

Frissítések 2014.05.20.

bazaar-header

A fordításban ATH4M segített, köszönöm!

ÉLŐ VILÁG

Festival of the Four Winds

Scarlet Briar támadása elpusztította Lion’s Arch-ot, de Tyra legjobbjai gyűltek össze, hogy támogassák a megsebzett várost. A Zephyrite-ok és Jennah királynő egyaránt a legkiválóbb fesztiváli szórakozást nyújtják, hogy fokozzák a hangulatot és támogatásukról biztosítsák a várost. Látogasd meg Labyrinthine Cliffs-et és tapasztald meg az Aspect mozgási képességeket, vegyél részt a Sanctum Sprintben vagy élvezd az új eseményeket; aztán utazz hőlégballonnal Divinity’s Reach-be és élvezd az újranyitott Crown Pavilion-t, beleértve a felújított Queen’s Gauntletet és a Boss Blitz-t.

Csatlakozz Braham, Rox, Marjory, Kasmeer, Taimi és Scruffy társaságához és szórakozzatok együtt az ünnepségen és vegyétek igénybe a Lion’s Arch-ba visszatérő szolgáltatásokat!

Történet

A Zephyrite-ok visszatértek hatalmas vitorlájú repülő hajóikon Labyrinthine Cliffs-be, hogy a szükség idején támogassák Lion’s Arch-ot. Habár Lion’s Arch pusztító csapást szenvedett Scarlet gyalázatos tervei következtében, a Captain’s Council tagja, Ellen Kiel kapitány hálával fogadja a Zephyrite-ok nagylelkű felajánlását. Hogy segítsék felélénkíteni a kereskedelmet és némi örömöt hozzanak a város lakóinak életébe, a Zephyrite Master of Peace és Jennah, Kryta királynője fesztivált rendeznek Lion’s Arch tiszteletére. Csatlakozz Kielhez és a kalandozó csapathoz a Claw Island Portage waypoint-nál, hogy találkozzatok a Zephyrite vezetővel és elkezdődhessen a fesztivál.

Labyrinthine Cliffs

A játékosok elutazhatnak Labyrinthine Cliffs-be Lion’s Arch-ból ha beszélnek a szállítóhajó vezetőjével vagy utazhatnak hőlégballonnal Divinity’s Reach-ből. Amint megérkeztek, megtapasztalhatják az üdítő Aspect mozgási képességeket, melyeket a Zephyrite-ok tökéletesítettek és lehetővé teszik, hogy átlendüljenek, szökkenjenek és ugorjanak a térkép minden szegletébe.

  • A Zephyrite-ok és a bazár furcsa lakói nem tétlenkedtek mióta a Zephyr Sanctum utoljára kikötött. A játékosok részt vehetnek az új sky crystal gyűjtögetésben új, nehezebben hozzáférhető helyszínekkel.
  • Két helyi, Ixcic a csapos és Owens a kereskedő kitalált két teljesen új eseményt, hogy az egész bazár örömét lelhesse bennük.
  • A játékosok részt vehetnek a Sanctum Sprintben, amely egy legfeljebb 12 fős verseny és ahol a Wind, Sun és Lightning mozgási képességeket kell használniuk, hogy teljesítsék az útvonalat.
  • Azok, akiket a Zephyrite harci képességek érdekelnek, részt vehetnek az Aspect Arena PvP tevékenységben.

A Crown Pavilion

Divinity’s Reach városában újra megnyitotta kapuit a Crown Pavilion. Csatlakozz Heal-o-Tronhoz, a gólemhez Lion’s Arch megsegítésében. Adományozz elegendő pénzt és elkezdődik a Boss Blitz a Pavilion árkaiban. A bajnokok visszatértek és egészen új képességekre tettek szert. Minél gyorsabban győzik le a hatalmas bajnokokat, annál nagyobb a jutalom. De vigyázat! A bajnokok megosztják egymással a kiképzésük titkait, ha egyikük elbukik, a többiek erősebbek lesznek.

A Queen’s Gauntlet

Lépj be a Queen’s Gauntlet-be és nézz szembe az emberiség leggonoszabb ellenfeleinek képviselőivel.

  • Nézz szembe az egyre nehezedő kihívásokkal, egy az egy elleni harcban változatos és egyedi ellenfelekkel.
  • Kockáztass egyedi gambit állapotokkal a tekintélyesebb jutalomért.
  • Minden belépés és gambit 1 db Queen’s Gauntlet Entrance Ticket-be kerül.
  • Szerezz egy új titulust Liadri legyőzéséért: „The Blazing Light”.

Lion’s Arch

A Captain’s Council néhány tagja továbbra is felügyeli a menekülttáborokat Vigil Keep-nél, Durmand Priory-nál és Stormbuff Isle-n, míg a többiek visszatértek Lion’s Arch-ba. Ennek eredményeképp, a legtöbb szolgáltatás, ami előzőleg Vigil Keep-be költözött, visszatért Lion’s Arch-ba és a krytai léghajók, melyek összeköttetést biztosítottak a menekülttáborok között, távoztak. Több hozzáférési szolgáltatást szintén áthelyeztek.

  • Coriolis Plaza, Eastern Ward-ban ad otthont a főbb városokat összekötő asura kapuknak.
  • A Mistbe vezető asura kapukat helyreállították Fort Marriner-ben.
  • A Consortium műveletei átköltöztek Postern Ward-ba, beleértve a Fractals of the Mists-be és Southsun Cove-ra vezető kapukat.
  • Egy új kötélhíd köti össze Eastern Ward-ot és Postern Wardot, valamint a nemrégiben létrehozott átjárót Lornar’s Pass-ra.
  • A kereskedők szintén visszatértek Lion’s Arch-ba, új helyszíneket létrehozva, ahol eladhatják portékájukat.
  • A Bank és a Trading Post helyreállították szolgáltatásaikat Canal Ward-nál, a Gendarran Field-re vezető átjáró mellett.
    • Ezek a kereskedelmi szolgáltatások további kihelyezett egységet állítottak fel Fort Marriner-ben, valamint Eastern és Western Ward-ban.
  • Craft állomások a Mystic Forge-al együtt a Western Ward-ban kaptak helyet.
    • Fort Marriner-ben és Postern Ward-ban szintén állítottak fel craft állomásokat.
  • A Guild szolgáltatások Trader’s Forum-ban találhatóak.
  • A tevékenységek Grand Piazza-nál érhetők el.

A visszatérő polgárok és látogatók ügyeljenek magukra a Breachmaker roncsai között, melynek maradványai szétszóródtak a városban és a Sanctum Harbor vizeiben.

Jutalmak

  • A fesztiváli tartalmakban való részvételért a játékosok festival tokent kapnak, melyeket az erre kijelölt árusnál lehet beváltani Labyrinthine Cliffs-ben. Korábbi Living World tartalmak visszatérő jutalmaira lehet beváltani a tokeneket, úgy mint a Hot Air Balloon Souvenir a Queen’s Jubilee-ból, a Gift of Candy Corn a Blood and Madness-ből és a Fervid Censer a Secret of Southsun-ból.
  • Minden activity és esemény Labyrinthine Cliffs-en és Crown Pavilion-ban ritka eséllyel adhat Favor of the Bazaar-t illetve Favor of the Pavilion-t. Kombinálva a kettőt, egy Favor of the Festival-t eredményez, amely felhasználható két új jutalom vásárlására – egy Mini Panda vagy egy Endless Dolyak Calf Tonic –a megfelelő árustól. Lehetőség van a Favor of the Festival-t felhasználni a visszatérő Sovereign fegyver skinek megvásárlására is, a Crown Pavilionban lévő árustól.
  • A Zephyr Sanctum Supply Box kereskedők visszatértek, újra lehetőséget adva a játékosoknak, hogy quartz-ot vagy Celestial páncél recepteket szerezzenek. Ezek a dobozok most esélyt adnak, hogy néhány ritka visszatérő jutalmat adjanak, úgy mint Air-Filtration Device a Nightmares Within-ből vagy a Wind Catcher skin az eredeti Bazaar of the Four Winds-ből.
  • Labyrinthine Cliffs-en, a kikötő közelében, a supply box kereskedők mellett áll egy asura kereskedő, aki feleslegessé vált Blade Shard-ért cserébe Equipment Bag-et árul, melyekben egy darab, masterwork vagy jobb minőségű felszerelés található.
  • A fesztiváli tartalmakban való részvételért Queen’s Gauntlet Entrance Ticket is szerezhető, melyeket meg is lehet vásárolni Crown Pavilion-ban. A Gauntlet-ben való győzelmekért a játékosok Gauntlet Chance-t kapnak, melyekből ritka eséllyel eshet további ritka visszatérő jutalom, úgy mint a monokli a Sky Pirates of Tyria-ból, továbbá a nagyon ritka eséllyel az új Chaos of Lyssa ascended back tárgy receptje is megszerezhető.

Achievement-ek

  • A Festival of the Four Winds meta-achievement teljesítéséért egy nagy adag festival token valamint egy garantált Favor of the Festival jár.
  • Azok a játékosok, akik az eredeti Queen’s Jubilee alatt nem teljesítették a Gauntlet achievement-jeit, most kapnak erre egy újabb lehetőséget.
    • Azok a bajnokok, akik az epikus végső harcban is győzedelmeskedni tudnak, egy új titulussal lesznek gazdagabbak: „The Blazing Light”
  • Az Aspect Regular achievement visszatér a korábban elmentett állapottal és 5 új achievement ponttal.
  • Két további achievement-tel bővült a daily achievement kategória.

EGYENSÚLY, BUG JAVÍTÁS, FINOMÍTÁS

Általános

  • A játékbeli óra szerverideje mostantól UTC időben jelenik meg és sokkal pontosabban igazodik a szerver valódi idejéhez. A napi reset-ek éjfélkor következnek be, ha az óra a szerver idejéhez van igazítva.
  • A guild-ben a “Last Online” idők többé nem jelenítenek meg 100 éveket, ha a rendszer órája a szerver mögött van.
  • Flame Legion Blademaster:
    • Shield Bash: Javítottunk egy animációs bug-ot, ami miatt az ezt a képességet használó NPC-k furcsán csúsztak.
  • Blast Finisher:
    • Area Healing: Megnöveltük ennek a kombó hatásnak a culling prioritását. A hullám effektjének méretét 25%-kal csökkentettük.
  • A vízesések audió átdolgozáson estek át.
  • Beraktunk egy üzenetet arról, hogy a PvP reward track korlátolva van.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Mail UI-n a törlés gomb “Delet”-ként jelent meg.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a csapattagok kék pontja megmaradt, miután kiléptek.
  • Precision Adept Trait 5: Ezt a trait-et többé nem Bloodtide Coast térkép teljesítésével, hanem Sharky the Destroyer legyőzésével lehet megszerezi, aki Harathi Hinterlands-en van Arca Lake-ben.
  • Precision Adept Trait 6: Ezt a trait-et többé nem Fireheart Rise térkép teljesítésével, hanem Captain Jayne legyőzésével lehet megszerezni, aki Gendarran Fieldsen van Brigantine Isles-en.
  • Toughness Adept Trait 6: Ezt a trait-et többé nem Iron Marches térkép teljesítésével, hanem a giant blood ooze legyőzésével lehet megszerezni, ami Bloodtide Coast-on van Challadar Gorges-ban.
  • Vitality Adept Trait 5: Ezt a trait-et többé nem Timberline Falls térkép teljesítésével, hanem Gargantula legyőzésével lehet megszerezni, aki Harathi Hinterlands-en van Wynchona Woods-ban.
  • Vitality Adept Trait 6: Ezt a trait-et többé nem Mount Maelstrom térkép teljesítésével, hanem a Nonmoa Lake-ben található krait witch legyőzésével lehet megszerezni, Timberline Falls-on.
  • Kaszt Adept Trait 5: Ezt a trait-et többé nem Sparkfly Fen térkép teljesítésével, hanem a Champion Ice Wurm legyőzésével lehet teljesíteni, ami Lornar’s Pass-on van Vanison Pass-nál.
  • Kaszt Adept Trait 6: Ezt a trait-et többé nem Frostgorge Sound térkép teljesítésével, hanem Lord Ignius the Eternal legyőzésével lehet megszerezni Lornar’s Pass-on.
  • Kaszt Adept Trait 13: Ezt a trait-et már akkor is megkapod, ha megakadályozod, hogy a Risen-ek visszafoglalják Lyssa szobrát, illetve akkor is, ha legyőzöd Lyssa főpapnőjét.
  • A képesség leírás sebzés jelzők mostantól sokkal pontosabbak az olyan sebzéseknél, ahol minion-okat is figyelembe kell venni.
  • A kütyüket többé nem lehet stealth-el célba venni.
  • Stability: Frissítettük a leírást, hogy tartalmazza a “pull”-t, mint aminek szintén ellenáll.
  • A Caledon Forest-ben található Great Jungle Wurm többé nem sebez magába teljes sebzést a visszavert lövedékekkel. A lövedékek bizonyos részét nem lehet visszaverni.
  • Javítottunk egy hibát, ami miatt nem jelentek meg új ellenségek a “Kill the ghostly spider and shadow fiends attacking loggers” szívnél Iron Marches-ban.
  • Javítottunk több hibát a Bria nevű necromancerrel kapcsolatos eseményláncban, Iron Marches-ban.

Guild tartalom
Guild Challenge siker és jutalom megosztás

  • A Guild Challenge siker és jutalmak működését egy szintbe hoztuk a többi küldetés típussal.
    • A küldetésért járó jutalom többé nincs az indító guild-re korlátozva. Minden résztvevő, akiknek aktív a küldetés, megkapja a commendation jutalmat siker esetén.
    • Siker esetén, a nem-indító guild-eknál, akiknél aktív a küldetés, megjelenik egy választási lehetőség, hogy elfogadják a küldetés sikerét. Ez a lehetőség jelenleg a “Mission Control” engedéllyel rendelkező guild tagokra van korlátozva.
  • Javítottunk egy exploit-ot, aminek segítségével a játékosok Angvar’s Trove kincstermében is be tudtak jelentkezni.

Események
Champion esemény átalakítások a kezdő térképeken

Sok kezdő térképes champion eseményt átalakítottunk veteran-ná. Ezt a változtatást azért hajtottuk végre, hogy biztosítsuk, az új játékosok a fő játékélmény megtanulására koncentráljanak. A következő események érintettek.

  • Plains of Ashford
    • Defeat the Flame Legion Shaman.
    • Defeat the Ascalonian soldier, Ivor Trueshot.
    • Defeat the Ascalonian soldier, Armsman Pitney.
    • Defeat the Ascalonian soldier, Farrah Cappo.
    • Defeat the Ascalonian soldier, Horace.
    • Defeat the disturbed shade of Grazden the Protector.
  • Caledon Forest
    • Locate and kill the transformed krait witch.
    • Defeat the Risen monstrosity.
    • Defeat the krait neoss that’s strengthening Slaver’s Deeps.
    • Defeat the jungle troll champion.
  • Metrica Province
    • Defeat the giant ooze at Doctor Bleent’s camp.
    • Defeat the Imbued Mark I Golem.
    • Defeat the enlarged Inquest agent.
    • Defeat the champion spider queen near the Muridian Uplands.
    • Defeat the champion troll near the Luminates Plant.
  • Queensdale
    • Destroy the wasp queen.
    • Eliminate the bandit lieutenant.
    • Slay the enraged champion cave troll.
    • Hunt and slay the giant boar.
    • Liberate Shaemoor Garrison. (Kivettünk egy champion Tamini főnököt, aki bizonyos skálázódási szinten jelent meg.)
    • (A Queen Forest-ben található elite forest spider-t veteran-ná alakítottuk.)
  • Wayfarer Foothills
    • Kill the dredge commissar overseeing the mine.
    • Kill the Son of Svanir and his corrupted wolf pack.

Dungeonök
Fractals of the Mists
Underground Facility Fractal

A nemrég lezajlott Collaborative Development Initiative (CDI) alapján újra elővettük a dredge factory fractal-t, hogy növeljük annak élményét. Magasabb szinteken a túl sok dredge a fractal hosszúságának és nehézségének rovására ment. Ezt a két dolgot figyelembe véve, átdolgoztunk pár alap ütközetet az instance-ban, hogy könnyítsünk a nehézségen.

  • Pressure Plates
    • Kivettük a szintek szerinti spawn-okat. A szinttől függetlenül mostantól egy bizonyos számú dredge jelenik meg minden kulcsfontosságú helyen.
  • Bomb Path
    • Kivettük a szintek szerinti spawn-okat.
    • Bevezettük a stealth mechanikát: Minden játékos, kaszttól függetlenül, képes stealth-et szerezni, hogy teljesítse ezt a puzzle-t. Óvakodjatok a dredge biztonsági intézkedésektől!
  • Turret Path
    • Kivettük a szintek szerinti spawn-okat.
    • A turret-ek mostantól meghatározott mintákban tüzelnek, hogy elvegyük a játékosok kedvét attól, hogy előrébb menjenek a gyárban.
  • Rabsovich Encounter
    • Kivettük az esemény teljesítéséhez szükséges további spawn-okat.
    • Rabsovich életerejét 15%-kal csökkentettük.
    • Rabsovich most már megfelelően jelzi a shock wave támadását.

Dungeon általános

  • Módosítottunk az ascended fegyver és páncél ládák esési gyakoriságán a magasabb szintű fractal-okban; az esési gyakoriság most már jobban skálázódik a fractal szinttel.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok a platform alól is sebezni tudták a Thaumanova Anomaly-t.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok egy olyan helyről is tudták támadni Bloomhunger-t, amit az nem látott.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok úgy tudták támadni Rabsovich-ot, hogy nem sérültek.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt egyes krait-ek megakadályozták a játékosok továbbhaladását azzal, hogy a térképen kívülre kerültek, így elérhetetlenné válva.
  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a játékosok elkerülhették a harcot, ha egy bizonyos területre álltak az Ascalon fractal-ban.

Tárgyak

  • A Light of Dwayna ascended hátast mostantól lehet infuse-olni a Mystic Forge-ban.
  • A Shadow of Grenth ascended hátast mostantól lehet infuse-olni a Mystic Forge-ban.
  • Lunaria, Circle of the Moon (Infused): A stat-okat 2-vel növeltük, hogy egyezzenek a nem-infuse-olt verzióval.
  • Solaria, Circle of the Sun (Infused): A stat-okat 2-vel növeltük, hogy egyezzenek a nem-infuse-olt verzióval.
  • Sigil of Fire: Megnöveltük a culling prioritást a sigil effektjén. A láng effekt méretét 20%-kal csökkentettük. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a láng gyorsan skálázódott a szörny méretével.
  • Sigil of Water: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a sigil superior és major verzióinak a kelleténél hosszabb cooldown-juk volt. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a sigil effektje a játékos körül jelent meg, nem megfelelő hatósugárban ahelyett, hogy a célpontnál jelent volna meg.
  • Rune of Balthazar: Javítottunk egy bug-ot a 6 darabos bónusznál, ami miatt a burning hatás átment a block-okon és evade-eken.
  • Major Rune of Scavenging: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a 3 darabos bónusz 50 condition damage-et adott, 30 helyett.
  • Major Rune of the Afflicted: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a 3 darabos bónusz 50 condition damage-et adott, 30 helyett.
  • Major Rune of the Privateer: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a 3 darabos bónusz 39 power-t adott, 30 helyett.
  • Major Rune of the Mad King: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a 3 darabos bónusz 35 power-t adott, 30 helyett.
  • Az ékszerek többé nem mutatják a stat ragokat.
  • Sigil-ek: Az időtartam növelő sigil-ek mostantól a teljes előnyüket nyújtják a PvP meccs kezdetekor ahelyett, hogy fegyverváltásra lenne szükség a bónusz eléréséhez.
  • Az exotic dungeon-jutalom fegyverek és páncélok mostantól account bound-ok megszerzéskor és soulbound-ok használatkor. Ez nincs hatással azokra a fegyverekre és páncélokra, amik már a játékosok birtokában vannak, csak az újonnan készített tárgyakra.
  • Az Eternity legendary greatsword:
    • Hozzáadtunk egy új lövedék helyettesítő effektet.
    • Hozzáadtunk egy új fegyver elővételi effektet.
    • Erősítettünk a lábnyom effekteken.
    • Erősítettünk a húzás effekten, hogy jobban megkülönböztessük a Sunrise és Twilight legendary greatsword-októl.

Kaszt képességek
Human

  • Avatar of Melandru – Oakheart Swipe: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról.

Elementalist

  • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról azokhoz a képességekhez, melyek több mint egy célpontra hatnak (a vízalatti képességek nincsenek benne ebben a frissítésben).
  • Phoenix: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség néha egy célpontot többször is eltalált, ha ellenfelek nagy csoportja volt egymás hegyén-hátán.
  • Evasive Arcana: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem működött víz alatt.
  • Vigorous Scepter: Hozzáadtunk egy “csak harcban” leírást.
  • Evasive Arcana: Hozzáadtunk egy “csak harcban” leírást.
  • Arcane Abatement:
    • Healing Wave: Ennek a trait-nek a water képességét átneveztük Cleansing Wave-re.
    • Cleansing Wave: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség vizuális effektje nem jelent meg.
  • Rock Barrier: Frissítettük a képesség és buff leírásokat, hogy tisztázzuk, ez a képesség többé nem használ rock charge-okat.
  • Rock Barrier—Hurl: Ez a képesség többé nem rakja teljes visszatöltésre a Rock Barrier-t, ha az utolsó rock-ot is ellövöd. Ehelyett, a képesség akkor kezdi meg a visszatöltést, amikor a képesség elindul.
  • Magnetic Aura: Hozzáadtunk egy protection képesség leírást, ha Elemental Shielding-gel van trait-elve. Hozzáadtunk fury és swiftness képesség leírásokat, ha Zephyr’s Boon-nal van trait-elve.
  • Frost Armor: Hozzáadtunk egy protection képesség leírást, ha Elemental Shielding-gel van trait-elve. Hozzáadtunk fury és swiftness képesség leírásokat, ha Zephyr’s Boon-nal van trait-elve.
  • Fiery Greatsword:
    • Fiery Rush: Frissítettük a sebzés képesség leírást, hogy egy pontosabb sebzés becslést jelenítsünk meg.
  • Arcane Wave: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
  • Arcane Shield:
    • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5.
    • Megváltoztattuk a hatósugár leírást egy robbanó hatósugár leírásra.
    • A képesség robbanó részére mostantól Arcane Shield-ként utalunk, Arcane Wave helyett.
  • Meteor Shower: Hozzáadtunk egy toughness növekedés leírást, ha Obsidian Focus-szal van trait-elve.
  • Cone of Cold: Hozzáadtunk egy toughness növekedés leírást, ha Obsidian Focus-szal van trait-elve.
  • Stone Shards: Hozzáadtunk egy toughness növekedés leírást, ha Obsidian Focus-szal van trait-elve Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Zephyr’s Focus nem működött ezzel a trait-tel.
  • Cleansing Fire: Hozzáadtunk leírásokat a levett condition-ökről (3) és a célpontok számáról (5).
  • Glyph of Renewal: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség földre célzóssá vált a víz alatt. Ez a képesség mostantól feléleszti a szövetségeseket a játékos körül a víz alatt (a pontos hatás a használt attunement-től függ).
  • Conjure Earth Shield: Javítottunk egy hibát, ami miatt a megidézett pajzs nem jelent meg a célzott területen, hanem egy véletlenszerű helyen.
  • Tempest Defense: Frissítettül a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Fire Shield: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a képesség a vártnál kisebb területen adott fire aura-t, ha Powerful Aura-val volt trait-elve.
  • Soothing Mist: Megváltoztattuk a leírást, hogy tisztázzuk, ez a szövetségesekre is hat.
  • Powerful Aura: Frissítettük a trait leírását, hogy tisztázzuk, hogy az aurák csak akkor kerülnek megosztásra, ha a forrás egy fegyver képesség.
  • Magma Orb: Hozzáadtunk egy robbanás sebzés leírást.
  • Tidal Wave: Kivettünk egy nem oda illő hullám sebzés leírást.
  • Sunspot: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a trait sebzés leírása pontatlan volt.
  • Electric Discharge: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a trait sebzés leírása pontatlan volt.

Engineer

  • Turrets: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a turret rossz sebzésszámokat jelenített meg.
  • Inertial Converter: Hozzáadtunk egy visszatöltés leírást.
  • Poison Grenade: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Grenade Barrage: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem-trait-elt veriziója rossz robbanás hatósugarat jelenített meg.
  • Toss Elixir U: Hozzáadtunk egy időtartam leírást. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a toolbelt képesség megakadályozta a Static Discharge aktiválódását.
  • Elixir Gun—Fumigate:
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt víz alatt ez a képesség 8-szor talált és nem 5-ször.
    • Ez a képesség most már rendesen együttműködik a Deadly Mixture-rel.
    • Javítottunk egy leírást, így most már pontos, ha Deadly Mixture-rel van trait-elve (korábban a valós sebzés tízszeresét mutatta).
  • Bunker Down: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a sebzés számok rosszul skálázódtak, ha be volt rakva az Explosive Powder trait.
  • Shrapnel Grenade: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a leírás furcsán viselkedett, ha a Grenadier és a Shrapnel trait-ek fel voltak véve.
  • Rifled Turret Barrels: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt több turret elveszítette az extra lőtávolságot, ha overcharge után újra az alaptámadást használta.
  • Flame Turret: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a turret lőtávolságának leírása hibás volt, ha a Deployable Turret trait ki volt rakva.
  • Net Turret: Javítottunk egy bug-, ami miatt a turret lőtávolságának leírása hibás volt, ha a Deployable Turret  és a Rifled Turret trait-ek ki voltak rakva.
  • Elixir X: Frissítettük a leírásokat.
    • Plague (víz alatt): Javítottuk a nem megfelelő időtartam értéket.
    • Minden átalakulás: Ezek a leírások most már megfelelően frissülnek, ha Potent Elixirs-el vannak trait-elve.
  • Autodefense Bomb Dispenser: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Blowtorch: Ez a képesség most már jelöli a maximális célpontok számár.
  • Booby Trap: Ez a képesség most már együttműködik a Steel-Packed Powder és a Shrapnel trait-ekkel.
  • Floating Mine: Ez a képesség most már együttműködik a Steel-Packed Powder és a Shrapnel trait-ekkel.
  • Detonate Rifle Turret: Javítottuk a képesség sebzés jelölését, ha az Explosive Powder trait be volt rakva.
  • Box of Nails: A képesség vizuális effektjei most már csak 4 másodpercig tartanak, hogy megegyezzenek a sebzés hatásainak időtartamával.
  • Shrapnel Grenade: Megnöveltük a robbanás effekt culling prioritását. A robbanás effektjét 20%-kal csökkentettük.
  • Flash Grenade: Megnöveltük a robbanás effekt culling prioritását.
  • Freeze Grenade: Megnöveltük a robbanás effekt culling prioritását.
  • Scatter Mines: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képességre hasson a Shrapnel trait. Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy a képességre hassanak a Steel-Packed Powder és a Forceful Explosive trait-ek.
  • Static Discharge: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a trait sebzés értéke rosszul jelent meg.

Guardian

  • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról azokhoz a képességekhez, melyek több mint egy célpontra hatnak.
  • Tome of Wrath—Smiter’s Boon: Újraskáláztuk a célzóikont, hogy egyezzen a terület nagyságával, amire a képesség hat. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség szélesebb sugárban adott boon-okat, mint kellett volna.
  • Tome of Courage—Protective Spirit: Újraskáláztuk a célzóikont, hogy egyezzen a terület nagyságával, amire a képesség hat. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség szélesebb sugárban adott boon-okat, mint kellett volna.
  • Battle Presence: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait csak az esetek 50%-ában működött a szövetséges guardian-okon.
  • Signet of Mercy: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség földre célzóssá vált a víz alatt. Ez a képesség mostantól feléleszti a szövetségeseket a játékos körül a víz alatt (240-es körben).
  • Retaliatory Subconscious: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Signet of Resolve: Frissítettük a leírást, hogy világosabb legyen. A leírás mostantól frissül, ha a Perfect Inscriptions trait be van rakva.
  • Healing Breeze: Hozzáadtunk egy leírást a szövetségesekbe történő pulzálásonkénti gyógyításról.
  • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról azokhoz az AoE képességekhez, ahol ez hiányzott.
  • Mighty Blow: Megnöveltük a culling prioritást a becsapódási effekten. A becsapódási effektet 10%-kal csökkentettük.
  • Zealot’s Defense: Frissítettük a képesség leírását, hogy tisztázzuk, a lövedékeket nem kivédi, hanem elpusztítja őket.

Mesmer

  • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról azokhoz a képességekhez, melyek több mint egy célpontra hatnak.
  • Time Warp: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 5. Hozzáadtunk egy leírást a pulzálásokról: 11.
  • Mass Invisibility: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról: 10.
  • Mantra of Recovery: Hozzáadtunk egy leírást a képesség által adott Power Return buff-ról.
  • Phantasmal Mage: Javítottuk a rossz számot tartalmazó pattanási leírást. Ez a képesség kétszer pattan (3 célpontot talál el).
  • Phantasmal Disenchanter:
    • Javítottuk a rossz pattanás számot tartalmazó leírást. Ez a képesség négyszer pattan (5 célpontot talál el).
    • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képesség nem találta el az ötödik célpontot.
    • Frissítettük a leírást, hogy megfelelő sebzés jelenjen meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól)
  • Magic Bullet: Frissítettük a leírást.
    • Hozzáadtunk egy leírást a pattanások számáról: 2.
    • Frissítettük a leírást, hogy mutassa a pattanások megnövekedett számát, ha Illusionary Elasticity-vel van trait-elve.
    • Hozzáadtunk egy leírást, hogy mutassa a negyedik célponton a confusion időtartamot, ha trait-elve van.
  • Mirror of Anguish: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál. Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem működött víz alatt.
  • Phantasmal Swordsman: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Illusionary Mariner: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Illusionary Whaler: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Phantasmal Duelist: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Phantasmal Rogue: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Phantasmal Defender: Frissítettük a leírást, hogy a megfelelő sebzésmutatók jelenjenek meg (ez elkülönül a minion sebzésre vonatkozó javítástól).
  • Illusionary Riposte: Megváltoztattuk a block leírását és a blokkoláskor kapott buff leírását, hogy a helyes időtartam jelenjen meg.
  • Chaos Armor: Megnöveltük az effekten lévő culling prioritást.
  • Far-Reaching Manipulations: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait 5 másodperccel csökkentette az Arcane Thievery cooldown-ját.

Necromancer

  • Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról azokhoz a képességekhez, melyek több mint egy célpontra hatnak.
  • Spectral Wall: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Reaper’s Protection: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Signet of Undeath: Javítottunk egy hibát, ami miatt a képesség földre célzóssá vált a víz alatt. Ez a képesség mostantól feléleszti a szövetségeseket a játékos körül (240-es körben) a víz alatt.
  • Reaper’s Touch: Javítottunk a leírást, hogy 4 pattanást (5 találatot) írjon.
  • Wicked Spiral: Frissítettük a leírást, hogy véghezvitel esetén 6 találatot mutasson.
  • Life Leech: Frissítettük a leírást, hogy véghezvitel esetén 20 találatot mutasson.
  • Well of Blood: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt egy szokatlan kék effekt jelent meg a necromanceren a képesség használata után.
  • Summon Blood Fiend:  Javítottunk egy bug-ot, ami miatt egy szokatlan kék effekt jelent meg a necromanceren a képesség használata után.
  • Death Perception: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait nem frissítette Hero panelen a critical chance-t.
  • Reaper’s Mark: Frissítettük a fear időtartamának leírását, hogy tükrözze a Master of Terror-ból származó növekedést.
  • Summon Flesh Golem: Frissítettük a sebzés leírásokat, hogy skálázódjanak a Training of the Master-rel.
  • Charge: Frissítettük a sebzés leírásokat, hogy skálázódjanak a Training of the Master-rel.
  • Life Blast (víz alatt): Engedélyeztük a Dhuumfire-t ezzel a képességgel. Hozzáadtunk egy gyógyítás leírást, ha Renewing Blast-tal van trait-elve.
  • Reaper’s Touch: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a képességnek nagyobb pattanás hatótávolsága volt, ment kellett volna, ha a necromancernek nem volt bent a Spiteful Talisman trait.
  • Well of Suffering: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt az ebből a képességből származó ölések a Sword Master achievement-be számolódtak bele.

Ranger

  • Signet of the Hunt: Az Attack of Opportunity buff időtartamát 30 másodpercre csökkentettük, hogy egyezzen a képesség visszatöltési idejével.
  • Shared Anguish: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Hide in Plain Sight: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Malicious Training: A Pet condition képességeket mostantól kékkel jelöljük, ha ez a trait fel van véve. A pet-nek továbbra is harcban kell lennie, hogy megkapja a bónusz condition időtartamot.
  • Signet of Renewal: A képesség aktív buff-jának mostantól megfelelő ikonja és leírása van.
  • Entangle: Javítottunk egy bug-ot, ami megakadályozta, hogy ez a képesség együttműködjön a Survival of the Fittest-tel.
  • Spirit of Nature: Az intervallum leírást 3-ról 1-re módosítottuk.
  • Companion’s Defense: Hozzáadtunk egy “csak harcban” leírást.

Ranger Pet-ek

  • A ranger pet F2-es képességek mostantól jobban reagálnak.
  • Blue Jellyfish—Chilling Whirl: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt nem jól jelent meg a sebzés és chill leírás. Hozzáadtunk egy célpontszám leírást.
  • Rainbow Jellyfish—Chilling Whirl: Javítottunk egy bug-, ami miatt nem jól jelent meg a sebzés és chill leírás. Hozzáadtunk egy célpontszám leírást.

Thief

  • Resilience of Shadows: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait megjelenítette a Venomous Aura trait leírását.
  • Shadow Shot: Frissítettük a leírást, hogy tisztázzuk, csak a támadás első fele védhetetlen.
  • Hard to Catch: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Concealed Defeat: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Smoke Screen: Hozzáadtunk egy védhetetlen leírást.
  • Nine-Tailed Strike: 38%-kal csökkentettük a kezdeti több találatos sebzést, hogy egyezzen a leírás számaival. A végső csapás sebzését 100%-kal növeltük.

Warrior

  • Signet of Stamina: Hozzáadtunk egy passzív endurance regenerációs leírást és egy levett condition leírást.
  • Signet of Rage: Hozzáadtunk egy passzív adrenaline leírást.
  • Dolyak Signet: Hozzáadtunk egy passzív toughness leírást.
  • Deep Strike: Javítottunk egy bug-ot, ami miatt ez a trait megadta a játékosoknak a Signet of Might bónuszát, ha felvették a Healing Signet-et.
  • Flurry: Frissítettük a leírást a 3-as szintű adrenaline képességen, hogy a megfelelő számú találat jelenjen meg.
  • Last Stand: Frissítettük a trait leírását, hogy jelöljük a “pull”-t a kiváltó okoknál.
  • Mariner’s Frenzy: Frissítettük a leírást, hogy világosabb legyen, a sebzés a képesség végén következik be.
  • Tremor: Hozzáadtunk egy leírást a célpontok számáról.
  • Heightened Focus: A trait által nyújtott bónusz critical chance most már rendesen megjelenik a Hero panelen.

WvW

  • Javítottunk egy bug-ot, ami miatt a Ballista Mastery V nem működött, ha superior ballista-t használtunk.
  • Frissítettük a WvW-vel kapcsolatos daily achievement-ek szövegeit.

BLACK LION TRADING COMPANY GEM STORE
Új tárgyak és promóciók

  • Új Phoenix fegyver skin-ek érhetők el a Black Lion Weapons Specialist-nél bevezető, 1 Black Lion Weapon Ticket-ért a következő négy hétben. Black Lion Weapon Ticket-et a Black Lion Chest-ekben találhattok.
  • Három új arcot kapott minden faj és minden nem, amik kizárólag a Total Makeover Kit-en keresztül érhetők el, amit 350 gem-ért lehet megvásárolni a Gem Store Services kategóriájában.
  • Korlátozott időre visszatért a Bazaar Quaggan Mini Pack. Poowulpi the Persnicketous-t, Peggellegg the “Pirate”-t és Kookoochoo the Incredulous-t 500 gem-ért lehet megvásárolni a Toys kategóriában.
  • Csak ezen a héten egy aranyos Mini Piglet is megvásárolható a Toys kategóriában, 400 gem-ért.

Fejlesztések

  • Átdolgoztuk a Kill streak boost-okat (és az ikonjukat is). A boost mostantól egy órán át hat és külön ad kill streak bónuszokat. A kill streak-ek 60 másodpercig tartanak a legutóbbi ölés után és 10% bónusz tapasztalatot stack-elnek (maximum 100% bónusz tapasztalatig). Az órán belül olyan gyakran kezdheted újra a kill streak-et, amilyen gyakran szeretnéd.
  • A játékos inventory-jában lévő Transmutation Crystal-okra mostantól 25-ös és 5-ös csoportokban is lehet kattintani, hogy gyorsabban a wallet-be lehessen rakni.
  • Spider Tonic-ok – Costume Brawl: A Web képesség leírást javítottuk, hogy cripple legyen feltüntetve knockdown helyett. A célkör méretét csökkentettük, mivel a képességnek nincsen területi hatása.
  • A Havoc’s Heir léghajón és a Royal Terrace-on található trait NPC-k mostantól árulnak trait könyveket.

Eredeti: GW2 fórum

Reklámok
  1. nedvedicious
    2014. május 20. - 22:41

    Hogy került ide ez a frissítés? :D Nagyon lemaradtam valamiről :D

    • nathriel01
      2014. május 20. - 22:46

      Délután írtam, nem kell komolyan venni. :P

  2. 2014. május 20. - 23:01

    Figyu, a felettébb érdekes hajók, az ázsiai beütésű tárgyak és maga az egész hely + a kínai megnyitó…. nem lehet, hogy ez Cantha előszele? vagy még túl korai lenne az?

    • gwfan21
      2014. május 20. - 23:11

      Meg is válaszoltad magadnak a kérdésed. Kínai megnyitó és első közös update. Ennyi, nem kell továbbgondolni.

    • nathriel01
      2014. május 20. - 23:12

      Épp ma volt egy nagyon rövid Massively interjú, amiben rákérdeztek, hogy ez a sok keleti díszítés csak a kínai megjelenésnek köszönhető e és ott azt válaszolták, hogy igen, valamint azt is jelképezi, hogy a Bazaar sok helyen jár és onnan átvesz dolgokat.

      Szerintem még legalább egy évig nem jön Cantha. Most majd ugye jön LS2, ami legalább az év végéig el fog tartani szerintem. Tyria-ban rengeteg hely van még a térképen, ha csak a Crystal Desert-et vesszük, az is legalább egy 4-5 térkép-re elegendő hely, bár lehet hogy
      azt majd Elona-val kötik össze. Szóval nehéz megmondani, sok függ attól is, hogy milyen sikere lesz a játéknak Kínában, de szerintem még legalább egy év, míg Cantha jöhet.

      • 2014. május 21. - 00:01

        Én néha úgy érzem, hogy egyáltalán nem akarnak Canthát a játékba.

        Pl. egy csomó guild emblemet áthoztak GW-ból, de a Canthás/ázsia stílusúakból egyet se.

      • gwfan21
        2014. május 21. - 11:33

        Jelentheti azt is, hogy Cantha-ra tartogatják őket. Viszont ha lesz is akkor se mostanában.

      • 2014. május 21. - 13:57

        Ha Canthába valami nagy betörés kell, lehet hogy Elona segítségével tervezik…

      • Gandarel
        2014. május 21. - 14:52

        Elvileg az út Canthához teljesen nyitott most hogy Zhaitan halott, szintúgy Elonára (most már hajóval ki lehet kerülni a Crystal desertet, bár nem valószin hogy ez lesz, sanszos hogy Crytal Desertet Elonával kapunk)

      • Crys
        2014. május 24. - 09:24

        hajóval mi? főleg h van 1 Deep Sea Dragonunk ami elzárja a hajókkal történő közlekedést Canthától :)

      • Gandarel
        2014. május 24. - 11:08

        Nekem úgy tűnik az NPCk azt se tudják, hogy létezik DSD :P A fő ok amiért nem mehettünk Canthára az Zhaitan és a flottája volt. *Deep* sea dragon, lehet hogy a felszínnel nem is érintkezik. Az óceán meg nagy, kb 50x akkora területet kéne lefednie mint a többi sárkánynak. Ha meg partközelben mennek szerintem 0 az esély arra hogy gond legyen.

        Esetleg 30-ból 1 hajó nem érkezik meg, megesik.

  3. blabal
    2014. május 21. - 01:19

    hol lehet a legjobban farmolni a festival tokent ?

  4. Sárki
    2014. május 21. - 06:59

    Ezt a boss blitzet komolyan gondolják?-.-

    • Naixx
      2014. május 21. - 11:05

      Simán megcsinálhatók a bossok, ha arra a 7 perces időlimitre gondolsz, hogy mindd a 6 ot meg kell ölni a gold rewardért. Annyi az egész, hogy nem egy nagy grouppba kell mozogni, mert akkor sokkal erősebb lesz. 6 emberrel gyorsabban leöltünk egy boss-t mint 50 en a commanderrel.

      • Sárki
        2014. május 21. - 16:48

        Mi is érte a reward?…

    • Gandarel
      2014. május 21. - 17:22

      30 percet voltam ott 2 champ bagért. Megérte..

      • Sárki
        2014. május 21. - 17:32

        Pláne a tavalyi farmfesthez képest…
        Tetszik a kezdeményezés, válasszuk szét a zerget, kedvezzünk a hcknek. Na de a content dögunalmas, nincs reward és az nem hc hogy a n00bokat nevelgeted. Adjanak rendes contentet ha már tényleg meg akarják reformálni a berögződéseket…

      • Shantey
        2014. május 21. - 20:23

        “And you know other things, like Crystal (Crystal Reid) who works on our legendary boss encounters, you know, she led the building of Tequatl. Playing that, I don’t know how well known this is, but we didn’t kill Tequatl before Tequatl went live internally. That’s not how we do our reviews or our balance testing. We don’t need to kill it to know how well balanced it is, which is interesting and maybe one day we can do a podcast about that and I can explain how that works. I think the first time I killed that with my guild, big shout out to [AARM] on TC, that was an amazing experience as well. And then following on from that, watching them use different mechanics, sorry, different strategies that we hadn’t thought of internally to take him down faster, that was great.”

        tl;dr: Teljesen official, hogy nem tesztelnek rendesen.
        http://www.relicsoforr.com/?p=3256

      • 2014. május 22. - 06:54

        A testerek pár profinak mondott pvp-sből és egy sereg dulfynak/egyéb oldalnak az emberkéi. Több az insider-trading, mint a tesztelés.

        Egyébként ha nem akarják a zergfestet és stackos “mókákat”, ne milliónyi HP-s és 1hitkiller bossokat rakjanak be…

      • Sárki
        2014. május 22. - 06:54

        nem tesztelnek és nem ismerik a saját játékaikat. mert nem játszák. Ha játszanák, tudnák hogy nem olyan jók a contentjeik, hogy az ergya rewardjaikért játszunk velük…

      • Shantey
        2014. május 22. - 12:26

        Szintén ebben az interjúban van, hogy Chris mennyire szereti a tank shout heal warriorját PvE-ben, mert az milyen hasznos a csapattársainak. Ahham. Oké. Szerencsére EU oldalon nem játszanak, de mennének tiltólistára a többi “iplayhowiwant” mellé. :D

  5. buritto
    2014. május 21. - 09:04

    ez a játék sose fogja megérdemelni hogy az elődje második része legyen,

    • lordchalamade
      2014. május 21. - 11:18

      sicc!

    • nedvedicious
      2014. május 21. - 12:49

      Akkor told az elsőt.

  6. 2014. május 21. - 13:50

    Nem azért, de már láthatjátok bizonyítékul, hogy az én terveimet figyelembe véve építik újra Lion’s Arch-ot. ;)
    Nem arcoskodásból mondom, örüljünk, hogy a jó ötletek azért eljutnak a tervezőasztalaikra!

    Tetszik a frissített Lab Cliffs, már tényleg jó úton járnak, csak lenne “élete” az NPC-knek.
    Még megéljük :D

    Addig meg ugyanazokat az achikat újrafarmolhatjuk, dejó O.o
    Új skin? Csakis eLottózásból. Véletlenül se LS#2 reward. Legalább a régi kiesett skineket össze lehet grindelni, ami azért egy jó húzás, valljuk be.
    De hogy AN se tudja megfelelő helyre rakni az achikat… meglepett.

    • 2014. május 21. - 14:29

      Ó nagy Ragadozó! Terved sikeressége még hozzám, mostanában inaktív játékoshoz is eljutott! Köszönetet szeretnék mondani minden társam nevében, akik várják, hogy szebb holnapra kelhessenek fel Tyria földjén.

      Petíciód eljuttattam a Baz megyei Gagyapáti Főpolgármesternek, hogy minden erejével támogassa a már-már keresztes hadjáratnak nevezhető küldetésed, de sajnos egyetlen katonát sem küldött. :C

      Kérem ne keseredjen el, mert nemes ügyért harcol!

      Jó egészséget és bréjnsztormingot a fejlesztők felé!

    • Hungabunga
      2014. május 21. - 17:30

      Fú komám te aztán tudsz valamit! Nem is értem, hogy ilyen tehetséggel miért nem az aNetnél dolgozol.. :S Neked már tuti Gw2 ikon volt a jeled oviba és azt is tőled lopták.. :D

      • 2014. május 22. - 06:49

        Alma volt, pedig sose szerettem igazán az ízét :D
        Már mondtam; Nem ott lakom, távmunka nincs. Jóformán ezért.

      • gwfan21
        2014. május 22. - 10:17

        Itthon van jobban fizető munkád, hogy nem fogod magad és mész ki a biztos munkáért?

      • 2014. május 22. - 12:03

        Nemhiszem hogy jobban fizet, de itt dolgom van, amerikát meg ki nem állhatom.

      • gwfan21
        2014. május 22. - 12:30

        Ja értem…

      • Naixx
        2014. május 22. - 13:45

        Magyarországon kívül bármilyen munkalehetőség jobban fizet. Mosogatóként többet keresnek Németországban, mint amennyit te keresel itthon RP.

      • gwfan21
        2014. május 22. - 16:28

        De dolga van itthon…

      • 2014. május 22. - 20:24

        Ne menyjünk bele abba az offtopic és politikai témába, hogy a belpolitika itt milyen, és máshol persze jobban lehet keresni…
        Ott a GlassDoor egyébként. Leírták benne, hogy igazán nagy ötleteket helyben kaszálnak ell, és csak csepegtetésre mennek.

        Mi azért nem vagyunk hangyák, hogy egy harmatcseppet boldogan hazavigyünk és nyalogassunk hetekig.

  7. 2014. május 21. - 14:25

    Catcher Skin-eket honnan lehet szedni? Mert Sanctum Sprint, csak tokent ad… Fortune Scrap nincsen. Boxból meg nyitottam már vagy 500 at, és csak recept meg token, quartz, ilyesmi.

    • nathriel01
      2014. május 21. - 14:33

      The Zephyr Sanctum Supply Box traders have returned, once again giving players the opportunity to obtain quartz and recipes for Celestial armor in Labyrinthine Cliffs. The boxes now also have a chance to contain a set of rare returning rewards from season one, such as an Air-Filtration Device from the Nightmares Within or a Wind Catcher Skin from the original Bazaar of the Four Winds.

      Azt még hozzátenném, hogy én tegnap 110 ilyet nyitottam ki, és csak kvarc, recept és token esett, na meg egy Air-Filtration Device, de elvileg catcher is ebből esik, csak gondolom ritka.

      • Gandarel
        2014. május 21. - 14:56

        Sanctum Sprintből gondolom már nem eshet :/ Annó 10 silver, 1-2 masterwork vagy annál jobb és pár quartz esett és volt esély catcher-re.

        Jelenleg esik token és kész. Btw Pvp reward track se érkezett. \o/ …

  8. Kozzy
    2014. május 21. - 14:41

    Hm…megszüntették a kezdő területek champion farmjait :)

  9. JFK
    2014. május 21. - 20:09

    A festival tokeneket csak annál az egy npc-nél lehet beváltani, ott a bazaar legelején?

  10. Solefald
    2014. május 21. - 21:01

    Milyen jól szénné nerfelték a sprintet is…szánalom :D Így mi értelme?

  11. 2014. május 22. - 06:50

    Ennek a hihetetlen precíz fizikának köszönhetően 9/10 Master Crystal, mert a 10.-nél aktiváláskor elkezdem átesni a bambuszon, és ennyi… bebugolt. Lecsekkolom, hátha valamit frissített, de ebből support lesz…

    • 2014. május 22. - 10:42

      Akkor sztem kihagytál egyet. Én egy csomót úgy szereztem meg, hogy csak spameltem az F-et, miközben repültem felé, és ha le is estem mellőle, megadta.

    • 2014. május 22. - 12:03

      A diving googles-nél lévőt frissítette, pedig azt 2x is megnéztem tegnap. Most már 10/10

  12. Gondir
    2014. május 23. - 16:14

    Off: Hello, leírnám ide a problémámat, hátha valaki tud segíteni. Szóval: Szeretnék belépni, beírok mindent aztán vár a megerősítésre szüntelen, ahogy én meg a megerősítő e-mailre. Merthogy bizony nem jön, hiába várom és nem tudok belépni, már többször is próbáltam.
    Megköszönném, ha valaki segítene :)

    • Naixx
      2014. május 23. - 17:48

      Milyen email címed van? freemail? gmail?

      • Gondir
        2014. május 23. - 18:01

        citromail, de eddig működött a dolog… csak most lett rossz valamiért. Egyébként e-mail címet lehet változtatni? Gondolom lehet, de ahhoz is előbb be kéne tudni lépni…

      • 2014. május 23. - 18:54

        Citromail-re sokan panaszkodtak, hogy nem mindig kaptak oda auth mailt.
        Ezt a linket javasolják, ha nem érkezik meg:
        (Problems Receiving Authentication E-mails?)
        https://account.guildwars2.com/recovery

      • nemetharnold
        2014. május 26. - 18:13

        Öhm, nekem ez akkor volt, mikor belopták az accom. A GW2 Hungary-ra már írtam választ az ilyen esetekben, mi a javasolt. Support ticketet így is tudsz nekik írni, beloggolás nélkül. Valószínű neked is hasonló problémád lesz…

  13. Gondir
    2014. május 23. - 20:58

    Nagyon szépen köszönöm :)

    • 2014. május 24. - 01:16

      Szerintem csinálj egy gmail-es fiókot a játéknak. Lehet jobb is, ha külön van neki, biztonságosabb. Lehet tenni sms-es belépést is oda, és akkor nem tudják úgy ellopni az accountod, hogy előbb az emailt viszik.

      • Gondir
        2014. május 24. - 08:10

        igen, de csak akkor lehet megváltoztatni az e-mail címet, ha előbb be tudok lépni, nem? Nekem meg pont az nem megy…

  14. Gondir
    2014. május 24. - 08:22

    Nem tudom számít -e, de azóta nem jön meg az e-mail, mióta…szóval már rég nem léptem fel és ugye ilyenkor törlődik vagy mi, de ha belépek akkor felajánlja, hogy újra jó lesz, csak frissíteni kell (újra megadom a nevem, a nemem, mit hol kivel stb…) Nah én ezt megejtettem és azóta nem jön levél. Ez talán lehet problem forrás?

  15. 2014. május 24. - 15:20

    Másnak is feltűnt, hogy 1-3k-val kevesebb HP-nk van, és AN egy kukkot se szólt erről??

    • Bubi
      2014. május 24. - 15:49

      http://wiki.guildwars2.com/wiki/Power_of_the_Mists
      Robust: (max 10%) increased maximum health

    • 2014. május 24. - 16:27

      Feltűnt volna majdnem 2 év alatt :)
      Nem hiszem hogy ez lenne.
      És más is írta.

    • Bubi
      2014. május 24. - 16:33

      Akkor nem figyeltél oda eléggé :P
      20k hp esetén átlagos 7%-al számolva 1k hp-val kevesebb, warrior 30k hp-jánál értelemszerűen akár 3k is lehet 10% esetén.
      És természetesen resetkor változik, ami tegnap volt.
      [Ha nem tűnt fel eddig, az fura, mivel nekem szépen látszott, hogy reset előtt és után mást ír ki hatalmas betűkkel a képernyő alján ^^]

      • 2014. május 24. - 19:23

        Előző hét pénteken még 19,565 HP-val kezdtem a resetet,
        most 18,000-rel, és eddig 195-öt vagy mennyit dobott már.
        Tehát ezt a boostot nerfelték? Mert erről se olvastam.

    • 2014. május 24. - 17:46

      Ez most komoly? Csak ennyi?! Fél oldalas panaszlevelet akarok látni 1 órán belül a fórumon, amiért nem közölték velünk!

    • Stan
      2014. május 24. - 19:02

      látjátok, csak jó játék ez a gw2, mindenki cryol, hogy nincs mit csinálni ingame meg milyen unalmas a dolog meg minden de mégis tud újat mutatni a játékosoknak (ami kezdettől ugy van). Ha pedig megválaszolod/válaszolják, akkor az biztos, hogy nem úgy van, hanem az kamu. Ninja nerf

      • Shantey
        2014. május 24. - 20:02

      • 2014. május 25. - 08:03

        Ninja nerfek és buffok történnek, minek letagadni.
        Pont ezért szokott a wiki is saját note-ot kirakni ezekről…

        Azért olyan alapvető dolgokkal, mint hogy www reset, felesleges jönni, mert nem vagyok új játékos, és természetesen gondoltam rá már az elején.

        Hogy ingame nincs mit csinálni… mindíg van, csak mennyire szórakoztató ugyan azt végigvinni ezredjére?
        WWW kb az egyetlen mentsvár, de az is rusholt és szinte már kaotikusan primitív, köszönhető mindkét oldalnak.

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: