Reklámok

Egy kicsit a kínai kiadásról

queen_jubilee_header

Mostanra talán már mindenkiben tudatosult, hogy további új tartalmak érkezéséhez túl kell lennünk a játék kínai kiadásán. A minap Regina is utalt erre a fórumon, miszerint a fejlesztőknek rengeteg elfoglaltságot ad a kínai megjelenés és a jövőbeli tartalmakon valamint a következő évadon való munka. Emiatt döntöttem úgy, hogy kicsit utánanézek, hogyan is állnak a dolgok ott keleten.

A játékot április 2 és 30 között lehetett előrendelni Kínában. Azok, akik előrendelték a játékot, a május 15-i nyílt béta kezdete előtt két héttel már beléphettek a játékba, tehát míg nekünk 3 nap headstart járt, addig Kínában ez 14 nap. Azok, akik május 1-je után veszik meg a játékot, 15-étől léphetnek majd be először. Ezen információk és az NCsoft által kiadott közlemény alapján, a nyílt béta Kínában gyakorlatilag a megjelenést jelenti majd.

Hatalmas marketing gépezet dolgozik a játék mögött keleten, sokkal nagyobb, mint amit mi tapasztalhattunk a megjelenés előtt. A vásárlók négy különböző csomag közül választhatnak, ha megkívánják venni a játékot:

  • Digital Edition: ugyanúgy, mint nálunk, ezzel csak egy kulcsot veszel, amit e-mailben kapsz meg. Ez a legolcsóbb kiadás, átszámítva körülbelül 3100 HUF az ára.
  • Physical Edition: a játék dobozos verziója, mely mellé jár egy GW2-es bögre és egy ingame mini chocobo pet. A csomag ára átszámítva körülbelül 5600 HUF.

gw2-phys

  • Subversion Edition: ez majdnem ugyanaz, mint nálunk a Digital Deluxe. A CD kulcs mellé jár a Mistfire Wolf elit képesség, mini Rytlock, egy szett páncél, valamint a holo sárkányszárny back skin. A csomag ára átszámítva körülbelül 7000 HUF.
  • Collector’s Edition: a gyűjtői kiadás is szinte teljesen ugyanaz. A játék mellé jár a soundtrack CD, concept art könyv, a Subversion kiadásban található ingame dolgok, keretezett rajzok, valamint a Rytlock szobor, habár ez kicsit különbözik az ittenitől, mivel levehető, felrakható részei is vannak. Ennek a csomagnak az ára átszámítva körülbelül 24600 HUF.

mPhB2y2

Az előrendelések terén azonban voltak korlátok is. Digital Edition-ből 500.000 állt rendelkezésre, míg Collector’s Edition-ből 10.000. Mint említettem, az előrendelési lehetőség április 30-án véget ért és a kínai kiadó, a KongZhong adatai alapján, több mint 500.000 példányt adtak el a játékból.

A marketinggépezet azonban nem állt még le, sőt. Elkészült a Fear Not This Night kínai verziója is, ami egész jóra sikerült.

Május 8-tól június 22-ig közösen promózzák a Guild Wars 2-t és az új Mazda 3 Axela-t, ugyanis ebben az időszakban több városban is GW2-es festéssel ellátva fogják ezeket az autókat bemutatni (összesen 7 ilyen autó van, amelyek festésében Daniel Dociu is segédkezett).

gw2_mazda

A játék tehát jövő héten elrajtol Kínában így talán már akkor, de nagyobb eséllyel inkább a rákövetkező héten kaphatunk infókat az újabb tartalmakról.

Forrás: KONG.net, gw2.kongzhong.com

Reklámok
  1. Mc Wolfy
    2014. május 9. - 14:32

    Akkor ezert nott a loot. Kinaiaknak kell a cucc es rajtunk tesztelnek. Mostanaban minden osszecsapasbol jon 1-2 sarga

    • Stan
      2014. május 9. - 14:40

      minden bizonnyal… :)

  2. Gandarel
    2014. május 9. - 15:00

    Azért remélem WvW szezon zárással jön a Living (gem)Store season 2. Már annyira kifogytak tartalomból (de azért a pénz az kell) hogy a halloweeni dolgokat árulják májusban….

    • 2014. május 9. - 16:46

      Az összes outfitet visszahozzák wardrobe miatt, kezdésnek a fancy pimp winter outfit volt benn.

    • 2014. május 12. - 13:27

      Nagyon remélem, mindannyiunk életében, hogy a szokásos 3 zacskó szotyola helyett normális tényleg kieg méretű cuccot kapunk, ugyanannak a térképnek a sz****á ismétlése már nem annyira *****FUN***** mint két azaz KETTŐ éve volt.

  3. Nertal
    2014. május 9. - 15:02

    Szerintem itt is foglalkozhatnának már a marketinggel. Jelenleg az egyetlen értelmes dolog az a Guild Wars-os egér és billentyűzet,viszont az elég drága és csak külföldről lehet beszerezni. Persze ott van még a gem card,ami szerintem nagyon jó ötlet volt, de az virtuális.
    Gyárthatnának pólókat(elég jó mintákkal rendelkezik az Anet) néhány szobrot vagy bármit.
    Akár hozhatnának be ide Magyarországra is. Nagyon sokan vennék,nekik meg jövedelmezne ,na meg reklám.

    • nedvedicious
      2014. május 9. - 16:32

      bögrét, szobrocskát vennék szerintem. Bár az a baj, hogy nem érdekel egyik emblematikus karater sem a játékből. Viszont ha kiöntenék a saját karimat ….. tyűűűha az poén lenne xD

      • 2014. május 10. - 12:52

        Emberfüggő. Most én külön Rythlock miatt nem akarnék szobrot, mert nem vagyok charros, mióta tudom hogy ezek visszafejlődtek testileg. Van itt nekem 3 predator és egy Spawn szobrom, de nem hat már meg az ilyen.
        Nem is tudom, GW2-höz mit szeretnék mint CE legjobbja…
        Mondjuk egy Hall of Monuments kihajtható 3D-s lapba bújtatott, GW2 fegyvernek (Dhuumseal?) álcázott USB drive-ot OST-al, legfeljebb egy Kralkhatorrik szobrot, vagy steampunk léghajót,
        de az is fizikai cucc ami porosodik évente 1-2 szép pillanatért.

        Infinity Ingame dolgok a nyerőek…

    • nathriel01
      2014. május 9. - 20:43

      De hát ott a plüss charr: https://www.guildwars2.com/en/shop/charr-plush/ :D

  4. 2014. május 9. - 16:26

    Valószínűleg idén is lesz Dragon Bash (júniusban?), és szerintem majd azzal együtt indul az új LW évad is.

  5. nedvedicious
    2014. május 9. - 16:30

    Azért durva, hogy mennyiért dobálják a játék kiadásait. 5 guild warsot vehettünk volna itthon ennyiből. Én anno előrendelésben vettem dobozos verziót 15k-ért. Abból is most hármat vehetnék és még 3 bögrém is lenne. Bögre jóféle nagyon O.o.

    • 2014. május 10. - 12:45

      Kínában, Indiában, Oroszoknál és sok más országban is olcsóbbak a világtermékek, mert a helyi GDP-hez és kultúrához lövik be. GW2 kínában ráadásul feketebárány, és teljesen másnak hypeolják, mint amihez hozzá szoktak. Sajnos ott nem jutnak nyugati információkhoz ilyen egyszerűen mint mi, szóval majd maguk esnek pofára, és bebizonyítják; Grind Wars 2.

      Egyébként is, az ilyen bónusz dolgok szvsz elég nevetségesen bénán lettek összerakva, de ha bármi kell, eBayen biztos megtalálod. Meg még a replikáját is :D
      Örültünk volna egy GW2-es Toyota Priusnak, mi? :D

  6. gwfan21
    2014. május 9. - 21:39

    Eddig is júniussal számoltam Kína és wvw season 2 miatt. Sajna be is jött úgy néz ki.

    • Mc Wolfy
      2014. május 10. - 09:19

      Mert nektek hianyzik ez az ergya living story? Semmi vegleges, pedig annyi lehetoseg volt adott

      • gwfan21
        2014. május 10. - 09:41

        Legalább kéthetente megérte felmennem egy keveset, most az sincs.

      • Sárki
        2014. május 10. - 14:58

        Semmi végleges? :D baromi sok cuccot kaptunk ami kibővíti a játékot és rengeteget amivel tökölni lehet :D Amúgy meg voltak nagyon jó LSek, pl baazar meg queen’s gauntlet.

      • Solefald
        2014. május 10. - 15:06

        Világosíts fel mégis mit kaptunk?:/ A játék megjelenése óta nincs új token rendszeres insta (jó van fractals, de egy idő után baromi unalmas+nincs eléggé jutalmazva)…ja igaz kaptunk egy szép szigetet amin is semmit se lehet csinálni, de mit kaptunk ami tényleges ultrabrutál tartalom? És nem…a feature az nem content. De hallgatom mi jött lassan 2 év alatt. Lehetőleg valami olyat mondj ami hosszútávra leköt, komoly és lehet is belőle szerválni valamit.

  7. 2014. május 10. - 12:41

    Most ezt ha jól tudom, egy másik AN HQ fogja korrigálni, és ha van eszük, akkor a dolgokat megosztják, így kb kétszer akkora munkaerő áll a dolgok javára. Mi most kína miatt szívunk, nem is kicsit… A kérdés itt az, hogy mostantól majd kapjuk az ígért minőséget és mennyiséget, vagy folytatják az elcseszett dolgokat…
    LS minősége ide vagy oda, azért volt valami (még ha azt valójában az alapjátékból spórolták ki tudatosan….!!), és még a Scarletes facepalmok is adtak valami érdekességet.
    Ha mást nem, legalább azt, hogy tudjuk, mennyire sz@rnak az egészbe, avagy mennyire igénytelenek a játékostársaink túlnyomó része.

    • Shantey
      2014. május 10. - 13:45

      Úgyis a nyílt világban való zergelésre fókuszálnak, ahogy eddig az meg szerintem, mondom csak szerintem, mérföldekkel rosszabb megoldás, mint a dungeon content.
      A kínai részleg meg ugyanazt kapja, mint EU/US csak az átiratot az ottani központ végzi majd, nem? Aztán hogy a forgalmazó ott vagy itt mit csinál, az megint más tészta.

      • Sárki
        2014. május 10. - 14:56

        Remélem leszoknak róla, a megaszerver rendszerben borzasztó teq is és gjw is.

  8. Dávid
    2014. május 10. - 14:07

    Nagyon kár, hogy nincs rendes tartalom a játékban úgy mint a gw ben volt. Az összes dungeon szar, a fractalról meg ne is beszéljünk. Kár, hogy egy barátom se hajlandó jönni gwzni újra. Vicces, hogy a gw ben szerintem mérföldekkel jobban kivitelezték a winds of change t mint itt a “living world” öt.

    • Shantey
      2014. május 10. - 14:22

      A harcrendszer változása hozta magával a dungeon változásokat, pl az interruptok illetve hiányuk, már amennyit hallottam a GW1-es dolgokról.
      De szerintem egy normális encounter design-t ők is értékelnének, max nem kerül be vagy nem pont úgy, ahogy a játékosok tervezik, de a többség, amit eddig láttam arról szólt mindössze, hogy hogyan szopassuk meg a speedrunner réteget és csak full PVT-ben lehessen túlélni vagy egyéb nonszensz hülyeségek és “gimmicky” megoldások, amit már Aetherpath alatt se szeretett senki.

      • Sárki
        2014. május 10. - 14:55

        túl n00bbaráttá tették a játékot (és még így is béna a legtöbb), hc contentet meg még véletlenül se lehet találni, pláne olyat ami fun és még jó is a lootja…

      • Shantey
        2014. május 10. - 16:17

        Figyi, amikor a combo field rendszer javítása került szóba, konkrétan az egyik fejlesztő (már nem tudom ki) megmondta, hogy mivel a játékosbázis 90%-a hülye a játékhoz, ilyen “bonyolult” változásokat nem tehetnek be. Pont. A készítők is tudják hol tart a játékosbázisuk, minek szenvedni HC contenttel, amikor LA közepén egy milliárd HP-s semmi is nehézséget okoz a többségnek 150 fős zerggel? :)
        És ahogy többször megkaptuk, ha nem tetszik, el lehet menni, úgysincs havidíj.

      • Punisher
        2014. május 11. - 00:02

        Nem milliárd hps boss kell amit időre kell ölni mert…. CSAK MERT. Nem jó. Inkább jönne egyszerre 10× annyi mob mint player. pl Urgoz-nál már rögtön az elején, vagy Doa…

      • Shantey
        2014. május 11. - 01:21

        Látom előre … “LF thief / engi”. x)

      • Mc Wolfy
        2014. május 11. - 05:51

        Urgoz fele splinter barrage kacsacsorharom

      • Sárki
        2014. május 11. - 09:25

        Naigen… ez is hiányzik. Hogy a komplett partyra legyen build. Hiszen tökmind1 mivel jössz, zerker legyél csak ez a fontos. Szánalmas egy rendszer… Amúgy kéne egy olyan effekt, hogy ha a playerek egy helyen állnak, akkor -10%dmg mindenkire playerenként, mondjuk 180as rangen belül :D Asszem ugrana a zerker meta pveben :D

      • Mc Wolfy
        2014. május 11. - 11:09

        Csak body block a gw2bol es csokolom. Kellene 10 ember akivel egyutt kampanyolnank es lefogadom, hogy visszahozzak

      • Shantey
        2014. május 11. - 11:11

        Ne kezdjétek ti is ez az anti zerker hülyeséget, mert padlót fogok …

      • Punisher
        2014. május 11. - 12:06

        Szerintem a zerkerrel semmi baj, de ha valaki dmg-es gearrel megy akkor nem ártana valahogy érzetetni vele hogy veszélyes.
        Pl. Zerker thief a smoke fieldet nyomja inkább folyamatosan mint a Pistol Whip-et.

      • Punisher
        2014. május 11. - 12:08

        Vagy nyomja más helyette a some fieldet.

      • Shantey
        2014. május 11. - 12:52

        Ugye tisztában vagy vele, hogy miért használnak Black powdert? Azért, mert a blind 100%-ban csökkenti a bejövő sebzést, ellenben a toughness-szel, amit egyesek előszeretettel magukra aggatnak. Így nyugodt szívvel lehet full dps cuccban rohangálni, mert az ilyen és ehhez hasonló képességek (active defense) megvédenek.

      • Sárki
        2014. május 11. - 13:40

        Szét is kéne nerfelni, röhej h egy kis blindness lelövi az összes enemyt nem beszélve arról, hogy perma 25 stack mightot tudok… Kholer 15 secig él puggal, vicc…

      • Shantey
        2014. május 11. - 15:26

        Jó ramaty puggal lehet dolgod, ha 15 mp-ig él. Általában végig se kasztolom a fiery rusht mire megfekszik.
        Egyébként meg dredge op, nem érdekli őket a blind túlzottan.

    • Punisher
      2014. május 11. - 13:34

      *smoke
      Jaja, a ‘support’ guardtol is ezért kérik hogy berserker legyen, mert csak az aegis kell tőle, meg esetenként a reflect / stability, mellette meg menjen a dps.

      • Shantey
        2014. május 11. - 15:29

        Persze és ezt nem értik sokan, hogy a skillbar jobb fele használható nem tankos felszerelésben is. Csak megnyomod a gombot és működik. Arról nem is beszélve, hogy a reflect skálázódik crit% és crit dmg után, meg a sebzés módosítók is hatnak rá, szóval tényleg tökre semmi értelme PvE-ben nem full offenzív felszerelésben feszíteni. Esetleg csak akkor, ha még kezdő vagy, vagy a neted huncutkodik és nem tudsz mindig minden elöl félreugrani.
        És guardian is tol aoe blindot, vulnerability-t stackel szépen, ott az aoe pull és persze hammer build esetén a perma prot, amire mondjuk jobb nem alapozni, de fractalban jó ha van.

  9. 2014. május 11. - 11:38

    Hétfőn előrukkolok valamivel…
    Remélem szerencsével járok, és akkor itt tényleg lehetnek pozitív változások…
    Ha nem, jóformán tudni fogjuk, hogy, hogy ennyivel megelégednek az emberkék.

    • Sárki
      2014. május 11. - 13:38

      Vagy csak leszrnak téged :D

      • Solefald
        2014. május 11. - 14:03

        Ahogy eddig is :D Elég megnézni a fórum posztjait.

    • Punisher
      2014. május 11. - 14:23

      Most is van hasonló poszt de csak a krájolás, és egymás szavának kiforgatása megy…
      https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Zerker-isn-t-the-problem-AI-is/page/2#post4012184

      • Shantey
        2014. május 11. - 15:54

        Tényleg hülyeséget írtál.

      • Punisher
        2014. május 11. - 16:25

        melyik? :O

      • Shantey
        2014. május 11. - 16:37

        Kezdve azzal, hogy a dredge miért nem fuldokolhat a smoke fieldtől. Pont azért nem hat rájuk a blind, mert vakok és hangok után tájékozódnak. Aztán ez ha úgy vesszük kihívás, hogy bizonyos ellenfelek ellen mást kell használni, mert nem működik (lásd blind) vagy kisebbet de gyakran ütnek vagy boont használnak stb, ahogy rengeteg hozzászólásban is felmerült ismét, de a dredge ennek tökéletesen megfelel, minden óhaj sóhaj illik rá. A gond, hogy mindenki utálja őket, mert pofátlanul nehéz ellenfelek. Meg a kommented, amiben maha kijavított, hogy eddig is használtak mások smoke fieldet és reflectet, mégse kell hozzá tankos cucc. Gondolom te is szeretnél halál nélkül haladni, ami tankos cuccban adva van, de ugyanolyan sebzést mint a zerkerek. Ez learn to play kategória. És bullshit. Gondolkodjatok is már, amikor ötletelgettek …
        Ez is egy szokásos “nerfeljük szét a francba a zerket mert nem vagyok olyan jók mint ők” topic és már kezd marha unalmas lenni.

      • 2014. május 11. - 18:26

        Nem lenne probléma a zerk stílussal, ha amúgy nem fél percbe telne megölni egy mezei őzikét… Ezért idiótaság ez a statozgatás jobbra-ballra, mert csak szakadékot teremt túlélés és killer között. Mindenkinek dolga lenne, hogy maga balance-olja be ezeket magának és így mindent tudjon jól egyszerre, de ehez egyrészt mélyen retardáltak a játékosok, másfelől meg az AI nem ad itt se olyan lehetőséget, ahol tényleg a skilles játékosok a sikeresek, és nem akik bespikeolják a dmg-t vagy elfaragják egy kisbicskával a healtömegben.

        Mindenre egyetlen megoldás létezik, és az a normális combat, tehát alapjában AI, és akkor arra építhető meta. Cooldownok nélkül többnyire.
        De nem kell ide tényleges nagy eIQ, csak next-gen skill sync.

      • Shantey
        2014. május 11. - 19:45

        Royal, ha nem condi builddel használnál axe main hand fegyót, akkor nem fél perc lenne. Még a bow auto attack is pofátlanul erős, hogy GS és sword már ne is legyen említve …
        A játékosok meg tényleg retardáltak ez tény. Használj potit és perma protectiont egy guardiantól, bumm 43% sebzés csökkentés kapásból. Adj hozzá weaknesst meg néha egy frost armort és ha ezek után megdöglesz, ásd el magad kb.
        És lásd fentebb, csinálj kihívást nyújtó mobokat, a játékosok úgy elkerülik mint a sicc (dredge, aetherblade).

        http://askagamedev.tumblr.com/post/76972636953/game-development-myths-players-want-smart-artificial
        Tanulságos, ajánlom figyelmedbe.

      • Sárki
        2014. május 11. - 21:00

        Az a baj, hogy ezeket a kihívásokat nem tudják jól belőni. Vagy röhejesen nehéz, vagy röhejes a reward vagy frusztráló a mechanika. Ott van pl. a dredge fractal. Rohadt hosszú, nehéz, unalmas és az elejét máig nem tudom hogy lehet megcsinálni a bugfix óta. Ha az a fractal jön, a megoldás alt+f4. Azért ezen el kellene gondolkodnia anetnek, nem beszélve az eleve röhejes rewardról. Fractalonként kéne az az end chest meg az 1-5g, nem összesen… Díjazni kéne ha valaki időd fektet a játékba és kihívást keres, nem pedig büntetni.
        A másik “új” cucc az aetherpath. Puggal alig játszható, az oozes rész még rendes partyval se egyszerű, a koordinációhoz szinte elengedhetetlen a TS, ami eleve egy vicc, mert az nem is a játék része és pugoknál meg open worldben (pláne a n00b megaszerver rendszerrel) baromi nehéz szervezkedni. Építsék bele a TS-t a játékba és adjanak szervereket az instákhoz vagy csinálják meg a játékot olyanra, hogy ne kelljen diplomás rendezvényszervezőnek lenni ahhoz, hogy egyes tartalmakat letolhassunk…

      • Shantey
        2014. május 11. - 21:38

        Fractal reward tényleg vicc és még bugos is egy ideje.
        Aetherpath meg tényleg halál idegesítő, de puggal sem nehéz, ha mindenki tudja a dolgát. Csak hát pug life, általában nem tudják.

      • Nhienyl
        2014. május 11. - 22:11

        lvl50 dredge fraktal: kimondottan e miatt van a thiefemnek is 70 ar-je…O.o , és jól jön ha van mesmer is, de megoldható, tény hogy hosszú és tud szenvedős is lenni.
        Tequi-hez is erősen ajánlott volt, wurm-hoz meg kötelező mind a 150 embernek feltolnia magát ts-re.Viszont feltételezem, hogy más serverek is elkezdtek közös ts-t létrehozni és megszervezni ezeknek az eseményeknek a lebonyolítását, vagy legalábbis errefele ezt csinálják a vállalkozó szellemű emberkék…hát ez van másképp nem lehet.

      • Mc Wolfy
        2014. május 11. - 23:22

        fraktálonként 1-5 arany? szerintem egyszerű dungeononként kellene reward szempontjából kezelni őket.

      • 2014. május 12. - 08:34

        Köszi a linket Shantey, bár ezt a felállást természetesen ismerem.

        Az én elgondolásom szerint két koreorgráfiát kellene beépíteni minden ellengésgez;
        Támadás: Fegyver- és fajmodornak megfelelően mozgásban van, támad kicsiket de egyfolytában.
        Védekezés: HP thresholdoknál visszavesz a támadásból, inkább próbál eltaszítani magától, és 50-25%-tól már inkább menekül az életéért sebesült módjára.
        Kivéve megabossok, az speciális.

        Jelenlegi felállás legtöbb és GW2 esetében: Mob odamegy, bambán néz és időnként elnyom egy skillt…

        Ahogy én ezt megoldanám: Képzelj el mondjuk egy Risen Abomonationt. Ha meglát rádchargeol, aztán a markával folyamatosan próbál leütni, lábával eltaposni, Hulk módjára. Miközben sebzed, dodge-olnod kell a megfelelő időkben (ehez jobb dodge is kell),
        Ha túl közel támadod, vagy megpróbál elrúgni a francba, vagy keményen leüthet. (launch, stun)
        Lényeg, hogy minden szituációra legyen egy természetesnek ható “ösztönös” koreográfiája, és ne csak nézzen téged.
        Ez gyönyörűen működhetne, és a playerek akármennyire hülyék, azért boldogulnának vele. Aki zerkes, az hamar menekülésre kényszerítené, aki balance-olt, az szórakozna egy jót, aki meg tankos, na ők elég epic csatákat vívhatnak.
        Így mindenki nyer. És ez tényleg működne így.

        Kipróbálható módszer 1-1 területen, vagy kijelölt szerveren.

        P.s.: COD Special: Ott kifejezetten endless spawnra vannak beállítva, amíg nem checkpointolsz, ráadásul megölni nem is akarnak, csak sebzetten tartani. 2 méterről is lábujjadat lövik.
        Na oda pontosan egy fix ellenség számú fedezék-shooter kéne, ahol megpróbálnak visszaszorítani, de úgy kell használniuk a fedezéket, hogy a tiédet is szarrálövik/gránátozzák, hogy ne kempeld végig a “campagin”-t. Lehetne róla beszélni, de offtopic.

      • Mc Wolfy
        2014. május 12. - 10:00

        Predi, errol megy mar szo egy eve forumokon.

      • Shantey
        2014. május 12. - 11:54

        Szerintem míg ilyen az AI, tök mindegy mit és hogyan scriptelsz. Bár azzal egyetértek, hogy pl a Risen Abomination skill palettája eszméletlen jó.

      • 2014. május 12. - 13:29

        @Shantey: viszont abomination egy nagyon jó példa arra, hogy az átlag játékos milyen buta. Oda van írva, hogy frenzyt stackel, és észre lehet venni, hogy akkor, amikor eltalál vmit (bár ezt igazán beleírhatták volna már a descriptionbe… vagy mondjuk azt, hogy 3 vagy 4 sikertelen (miss-block-evade) támadás után stunolja magát és leesik róla a frenzy stack). Ehhez képest simán ráküldik a petet, minionokat, vagy facetankolni próbálják, amitől csak erősebb lesz és gyorsabb…

      • Shantey
        2014. május 12. - 14:28

        Mondtam már, hogy az átlag játékos borzasztó ostoba?
        Komolyan, anno rengeteget szidtam a WoW-ot is, hogy mennyi idióta van, de itt a nagy átlag olyan, mint ott elvétve az a pár speciális eset. Kinek meg nem inge ugye …

      • Sárki
        2014. május 12. - 15:00

        Ebben a játékban nem kell gondolkozni a legtöbb esetben, ezért nem is gondolkoznak. azért szvsz ha kéne, tudnának.

      • 2014. május 12. - 15:03

        @ Wolfy: Igen… Én dobtam fel ezt a módszert egy éve.
        Az AI hülyesége meg day#1 topic. :D

  10. Betonrepa
    2014. május 12. - 21:23

    Ha a kínai guild wars 2-vel szeretnék játszani akkor nekem azt kell megvennem amit ott forgalmaznak vagy jó az úgymond EU-s is?

    • Gandarel
      2014. május 12. - 22:07

      Más a forgalmazó is, nem tudsz azzal játszani Kínában mint amivel EU/NA szervereken.

    • 2014. május 12. - 23:11

      Nem árt tudni kínaiul se mondjuk. Bár elvileg elég sok olyan játékos van, akinek fogalma sincs, hogy mi történik a játékban, mert nem tudnak angolul/németül/spanyolul/franciául (vagy nem tudják, hogy angolról át lehet állítani). Még belegondolni is durva.

      • Betonrepa
        2014. május 13. - 14:45

        Szóval a meglévő accal nem tudok akkor ott játszani?(vagyis nem úgy működik mint az NA-EU?)

      • 2014. május 13. - 14:47

        Nem tudsz.

  11. 2014. május 15. - 12:58

    Azt tudja valaki, hogy a kínaiaknak is az EU/NA “Realm”ben lesznek a szervereik? Vagy ők totál külön lesznek, meg minden? Másik kliens stb?

    • Stan
      2014. május 15. - 12:59

      fix, hogy külön lesznek a realmjaik.

    • nathriel01
      2014. május 15. - 13:00

      Külön, a frissítéseket is pár nap késéssel kapják meg.

      • Cecilia Sunshine
        2014. május 15. - 13:38

        Szóval mi leszünk a beta a kínaiaknak…

      • Gandarel
        2014. május 15. - 16:34

        Ha meg ők kapnák meg előbb azzal jönnétek, hogy “a kínaiak fontosabbak ezért kapják előbb a contentet”

      • 2014. május 15. - 16:58

        “A magyaroknak sosem semmi nemjó”

      • 2014. május 15. - 19:07

        Messze vannak, későn ér oda a patch. Viszont a napkeltét korábban megkapják a nyavalyások, biztos kisírták maguknak, vagy direkt ezért költöztek eleve keletre. Jin és jang ugye. Egyensúly vagy mi. Anet megoldotta. Egyik kezével elvesz (késleltetett patch), másik kezével meg ad (Nap). ;)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: